abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34015856
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef Razor21 het volgende:
Mijn ex was 34 en ik 25 jaar. Vind het zelf prettiger een ouder iemand
Heb nu sinds kort een topmilf van 38 waar ik af en toe even binnen wip
Topmilf
pi_34016167
waarom alleen maar over vrouwen met jongere jongens, wat is hier anders aan dan mannen met jongere vrouwen?
Of is de 1 erger dan de ander?
pi_34016804
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef Feya het volgende:
waarom alleen maar over vrouwen met jongere jongens, wat is hier anders aan dan mannen met jongere vrouwen?
Er is niets mis met mannen met een jongere vrouw. Het is alleen meer geaccepteerd in deze tijd.
En dit topic, en het topic hiervoor, gaat over vrouwen met een jongere vriend.

Misschien kan je een nieuw topic openen: Mannen met een jongere vriendin?
pi_34017045
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:07 schreef Stamp_Kip het volgende:
Hier meld zich nog ene met un jongere vriend
Hij 23jr
Ik 26jr

Heb dr in het begin heel veel commentaar op gehad.
En dat vond ik best jammer,deed me best pijn als je hoorde dat je relatie toch wel zou stuk lopen ivm leeftijdsverschil..andere interesses etc.Ik had liever gehad dat mensen zeide ik hoop dat jullie gelukkig worden en bla bla bla..

Maar nu we al 2jr een relatie hebben, hoor ik gelukkig de opmerkingen die ik al veel eerder had willen horen.

Ik ben gelukkig met me vriend en wat derest ervan denkt gaat het ene oor in en het andere oor uit en dat was voor heen wel anders..
Vreemde bekrompen omgeving heb je dan, 3 jaar is echt geen big deal. Niets van aantrekken gelukkig.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:40:40 #55
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_34020313
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef Feya het volgende:
Vrouwen worden over het gemiddelde genomen iets ouder, daarom zou de vrouw in het stel eigenlijk iets ouder moeten zijn, dan kan je samen sterven. das bijna net zo leuk als samen klaarkomen

maar ok, het is al sinds jaar en dag zo dat mannen jongere vrouwen uitzoeken, zal wel iets met vruchtbaarheid enzo te maken hebben, maar moet natuurlijk niks uitmaken tegenwoordig.

van mij mag alles als je maar gelukkig bent

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_34020323
Doe ff normaal!

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 14-01-2006 00:11:18 ]
pi_34029619
Jij ook, dus.

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 14-01-2006 00:11:41 ]
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_34029979
Reactie op edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 14-01-2006 00:12:00 ]
pi_34034433
Reactie op edit.

[ Bericht 49% gewijzigd door Copycat op 14-01-2006 00:15:30 ]
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_34034570
Mijn moeder heeft een vriend van 16 jaar jonger .
Tis vreemd in het begin dat wel , Maar na een tijd wen je eraan en zie je het als een doodgewone relatie .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:15:04 #61
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_34034588
Hier een vrouw met een jongere vriend
En met jonger, bedoel ik ook 17 jaar jonger!

En ja er zit een verschil tussen een oudere man met een jongere vrouw en andersom.
Mijn vader was exact 20 jaar ouder als mijn moeder, en sinds dat hij 18 jaar geleden is overleden, heb ze nooit meer een man getroffen die mijn vader evenaarde.
En ja zij had ook de nodige vooroordelen te verwerken, helemaal als je je realiseert dat dat vanaf 1965 speelde, dus een hele andere tijd als nu.

Ik zelf heb van mijn kant alleen maar positieve reacties gehad.
Hij heeft, natuurlijk, de nodige angstige gedachtes over zijn ouders gehad, maar die zeggen nog steeds: natuurlijk hadden we dit niet verwacht, als je/ jullie maar gelukkig zijn.
En dat zijn we inmiddels al langer als een jaar. Hij woont practisch bij me, en we hebben het super samen. Alleen de sex al Hihihi
Zolang er gepraat word, is overal een oplossing voor.
En dan is leeftijd relatief.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:26:50 #62
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_34034929
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef tass het volgende:

Zolang er gepraat word, is overal een oplossing voor.
hier kan ik mee leven

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:14:56 #63
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_34059179
Heb nu een 7 jaar oudere vriendin maar heb er echt nog niemand negatief over horen doen, het is ook nog vrij pril dus kan er nog weinig van zeggen. Zou niet weten waarom het wat voor probleem dan ook op gaat leveren.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_34062187
Als het leeftijdsverschil minder dan een halve generatie is (12,5 jaar dus) is het toch per definitie geen relevant onderwerp om lang over de lullen? Want dan is ze gewoon van jouw generatie.
  zondag 15 januari 2006 @ 00:06:19 #65
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_34068629
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef pberends het volgende:

[..]

Vreemde bekrompen omgeving heb je dan, 3 jaar is echt geen big deal. Niets van aantrekken gelukkig.
Vinden me vriend en ik ook..dat geen big deal is.
In het begin was het heel erg met die opmerkingen..maar ik weet niet of 't kwam omdat ik jonger word geschat qua leeftijd..en toen ze hoorde hoe oud ik was..zag je ze gewoon denken van" jij bent gek,dit gaat nooit goed"en sommige zeide 't dan ook gewoon. meest vreemde opmerkingen heb ik gehoord.
"ben je in de tijd stil blijve staan?"
"wat vind je moeder drvan?"
etc..

Ook toen we paar maande trug gingen informeren over un hypotheekje..
meneer ging een offerte make..kwam alles aan bod dus ook de geboortedata's..vroegtie of het nie omgekeerd was..dus wij 2 nee dat klopt helemaal..je zag die vent echt raar kijke en toen zei die:
Oh oke..dat kan ook natuurlijk,komt niet vaak voor he?

inderdaad een bekrompen zooitje..
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
pi_34082606
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Stamp_Kip het volgende:

[..]

In het begin was het heel erg met die opmerkingen..maar ik weet niet of 't kwam omdat ik jonger word geschat qua leeftijd..en toen ze hoorde hoe oud ik was..zag je ze gewoon denken van" jij bent gek,dit gaat nooit goed"en sommige zeide 't dan ook gewoon. meest vreemde opmerkingen heb ik gehoord.
etc..

meneer ging een offerte make..kwam alles aan bod dus ook de geboortedata's..vroegtie of het nie omgekeerd was..dus wij 2 nee dat klopt helemaal..je zag die vent echt raar kijke en toen zei die:

welkom in Nederland...

Mijn vriendin is Pools...
Ook leuk...Krijg je reacties als "heb je er gekocht?" of "moet je van je geld af ofzo?". Ik heb zelfs familieleden die haar niet willen zien vanwege het feit dat ze Pools is... Lekkere familie dan! Zegt alweer genoeg over ons Nederlanders!!
Jammer joh, toevallig is ze afgestuurd, is ze bioloog en heeft zij/haar familie meer geld dan dat ik heb

maar goed, wij zijn gelukkig, dat anderen zich daar nou ongelukkig bij kunnen voelen interesseert mij eigenlijk geen flikker
pi_34084118
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Stamp_Kip het volgende:

[..]

etc..

Slimme ondernemer is die vent dan, tegenwoordig zijn meer dan 20% van de getrouwde stellen een koppel waarbij de man jonger is. Dat is stijgende. Gaat ie eventjes een kwart van de markt schofferen .

Overigens hebben de wat oudere mannen reden genoeg om te zeiken. Als zij veel van hun vrouwlijke leeftijdsgenoten met een jonger ding zien, dan voelen ze zich aangevallen. Daarom regeren ook veel mensen bekrompen.
pi_34125709
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Er is niets mis met mannen met een jongere vrouw. Het is alleen meer geaccepteerd in deze tijd.
En dit topic, en het topic hiervoor, gaat over vrouwen met een jongere vriend.

Misschien kan je een nieuw topic openen: Mannen met een jongere vriendin?
Offtopic Srry, niet op gelet, foutje
  maandag 16 januari 2006 @ 17:15:42 #69
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_34126755
Vrouwen na hun 25e levensjaar vind ik niet zo interessant meer eigenlijk.
  maandag 16 januari 2006 @ 17:43:00 #70
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_34127656
Ik vind het niks als er een grote leeftijdskloof is tussen mensen in een relatie. Ik zou er zelf nooit voor kiezen als ik single was. Je zit in een andere fase van je leven en je zit met allerlei leeftijdsgerelateerde problemen (hoe bijvoorbeeld met kinderen enzo). Een relatie tussen een man en een significant jongere vrouw is dan nog simpel uit te leggen met doorgaans geaccepteerde genderrollen (man wil seks, dominantie, vrouw wil 'geld', geborgenheid). Hierbij is er niet al te veel 'druk' op zo'n relatie. Andersom is het echter een probleem voor mij om het te begrijpen. Een van mijn betere vrienden heeft een vriendin gehad die twee maal zo oud was als hem en dan is er simpelweg sprake van een oneerlijke relatie. Beide personen hadden geen juiste perceptie van wat er in de relatie gewenst is of juist niet ondanks het feit dat er wel voldoende dialoog en liefde was die een 'normale' relatie doen werken.
pi_34128034
quote:
(man wil seks, dominantie, vrouw wil 'geld', geborgenheid).
Dit wordt misschien als geaccepteerd gezien, maar dat wil nog niet zeggen dat het een eerlijke relatie is. Verre van dat.
pi_34130186
Mijn vriendje is 2jr jonger.
Telt dat ook
.
  maandag 16 januari 2006 @ 18:56:13 #73
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34130342
Jezus, pussy neuk die mmarsu nu gewoon en mmarsu luister naar die oude dame.
Dat je hier topics over kunt openen
  maandag 16 januari 2006 @ 19:14:07 #74
107802 Keasis
Sappy pathetic little me.
pi_34131049
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:56 schreef Fliepke het volgende:
Jezus, pussy neuk die mmarsu nu gewoon en mmarsu luister naar die oude dame.
Dat je hier topics over kunt openen
tvp
pi_34131168
Zoals eerder vermeld, dit topic heeft wel een "is het wel correct dat ik een jongere jongen genaamd MMarsu ga neuken"-gehalte..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')