De KvK was het ook.quote:
Belachelijk joh, je moet contact met ze opnemen onder welke voorwaarden ze jou account hebben geblokkeerd en dan juridische stappen ondernemen!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:13 schreef ellendegraaf het volgende:
Heb ook zo'n e-mail gekregen, omdat ik een negatieve mening heb gegeven op webhosters. Heb inmiddels webhosters gemaild met de vraag hoe zij erover denken. Ik vind 't nogal kinderachtig, ze hebben zelfs m'n account opgeschort zonder waarschuwing, terwijl ik nog recht heb op hun diensten tot 28 juni 2006, daar heb ik tenslotte voor betaald!
Wat een hufters.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:13 schreef ellendegraaf het volgende:
Heb ook zo'n e-mail gekregen, omdat ik een negatieve mening heb gegeven op webhosters. Heb inmiddels webhosters gemaild met de vraag hoe zij erover denken. Ik vind 't nogal kinderachtig, ze hebben zelfs m'n account opgeschort zonder waarschuwing, terwijl ik nog recht heb op hun diensten tot 28 juni 2006, daar heb ik tenslotte voor betaald!
Wat mij opvalt aan die "ervaringen" is dat er op bepaalde data een groot aantal ervaringen zijn bijgekomen! Dus eens per 4 weken heeft een personeelslid (okee, de "directeur" want meer zal er niet werken) de taak om 15 positieve dingen over het eigen bedrijf te mailen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef Lucille het volgende:
Wel opvallend dat mensen of enorm positief zijn over de hoster of juist heel negatief. Een middenweg is er niet. En de klachten liggen vrijwel allemaal op het gebied van trage servers en sites die onbereikbaar zijn, je bent dus echt niet de enige. Je vraagt je af hoe echt die positieve geluiden zijn, misschien ook gemanipuleerd?
ze worden niet meteen geplaatst volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat mij opvalt aan die "ervaringen" is dat er op bepaalde data een groot aantal ervaringen zijn bijgekomen! Dus eens per 4 weken heeft een personeelslid (okee, de "directeur" want meer zal er niet werken) de taak om 15 positieve dingen over het eigen bedrijf te mailen...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Hey haarb0l! Dit is een aanklaag-topic, en ik was eerder met die ondertitel!
M'n adfokaat neemt contact op :-P
Zo mocht het wel toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Hey haarb0l! Dit is een aanklaag-topic, en ik was eerder met die ondertitel!
M'n adfokaat neemt contact op :-P
Ik zie een of andere vetklep met een paar vissen, dus de site werkt wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:39 schreef Berkery het volgende:
Die laatste positieve reactie komt ook zo geloofwaardig over, met zijn http://www.herbert-vd-vlugt.tk.
Als die hosting zo perfect is, waarom zo'n lullig tk-domein genomen
Terug mailen dat jij een zaak aanspant als ze je site niet snel weer online zetten en sowieso het geld terug eisen van de dagen dat je offline bentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:13 schreef ellendegraaf het volgende:
Aanpakken die handel dus...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:13 schreef ellendegraaf het volgende:
quote:Mijn reactie gaat niet over de kwaliteit van Budget Webhosting, want daar heb ik totaal geen ervaring mee. Mijn reactie gaat over het feit dat dit bedrijf blijkbaar met advocaten gaat dreigen als iemand een negatieve mening heeft over Budget Webhosting.
Van dat soort praktijken ben ik totaal niet van onder de indruk, en ik zou persoonlijk ook niet graag klant willen zijn van een bedrijf dat geen waarde hecht aan de vrijheid van meningsuiting of geen kritiek kan waarderen.
Verder zou ik u allen willen wijzen op een internet forum topic: Na mening op webhosters.nl dreigt ex-provider met stappen
In dit topic word de zaak van Dhr. Gieling besproken. Hierin word ook melding gemaakt van een andere klant die eenzelfde dreigbrief heeft gekregen van Budget Webhosting, en deze klant is zelfs de toegang tot haar account verder ontzegt terwijl ze tot Juni 2006 nog heeft betaald.
Beoordeling van deze provider blijft bij gebrek aan ervaring dus neutraal. Maar ik ben zeker niet onder de indruk van de wijze waarop ze negatieve kritiek de kop in proberen te drukken.
Met vriendelijke groet aan allen,
Maarten.
Een redelijk nette tekst voor een fatso Amerikaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 04:22 schreef maartena het volgende:
Ik heb de volgende mening gestuurd naar Webhosters.nl - ik weet niet of ie geplaatst zal worden....
[..]
Nice!quote:Op woensdag 1 februari 2006 04:22 schreef maartena het volgende:
Ik heb de volgende mening gestuurd naar Webhosters.nl - ik weet niet of ie geplaatst zal worden....
[..]
Nah, dan blijven mensen toch bij ze hosten... Slotje erop en met dikke rode letters erbij zetten dat ze met bedreigingen de meningen probeerden te manipuleren. Da's een feit, dus geen lasterquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef Berkery het volgende:
Als ik webhosters.nl was had ik budgetwebhosting.nl uit mijn database gegooid![]()
Waarom? Het is een verzamelplaats van ervaringen en heeft verder niets van doen met de bedrijfsvoering van welke hosting provider dan ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef Berkery het volgende:
Als ik webhosters.nl was had ik budgetwebhosting.nl uit mijn database gegooid![]()
Dat gedeelte van de site wel ja, maar de meeste bezoekers komen er om verschillende hosters met elkaar te vergelijken. Als vervolgens een van die hosters diezelfde bezoekers met intimidatie tactieken probeert de mond te snoeren:quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:36 schreef buitenbeentje het volgende:
Waarom? Het is een verzamelplaats van ervaringen en heeft verder niets van doen met de bedrijfsvoering van welke hosting provider dan ook.
Dus de meeste hosters hebben gewoon een server thuis staan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:20 schreef RemcoDelft het volgende:
sanger ==> de meeste kleine webhosts zijn gewoon "bijbaantjes" van huis uit. Deze zal waarschijnlijk niet anders zijn. Getuige z'n vele fouten in z'n zelfgetikte "juridische dreigbrief".
Eerder in zogenaamde 'datahotels' waar zij een rack huren en de benodigde verbinding...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus de meeste hosters hebben gewoon een server thuis staan?
Oke, dat wist ik niet. Eigenlijk ook nooit eerder over nagedacht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:42 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Eerder in zogenaamde 'datahotels' waar zij een rack huren en de benodigde verbinding...
Ik heb als bijbaantje een tijd bij een dergelijk bedrijf bewaking/receptie werk gedaan. Gewoon mega hallen met racks, zwaar beveiligd (brandalarmen, luchtkwaliteitsbewaking, lekkage alarmen, nood stroom voorzieningen en back-ups) en met de nodige verbindingen. Normaal niet gericht op dit soort kleine hosts, maar soms stonden die er wel tussen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Eigenlijk ook nooit eerder over nagedacht.
Aangetekend die toko in gebreken stellen. Verder -wel- je facturen blijven betalen. In deze ingebrekenstelling noem je een bedrag per dag dat je van hen vordert zolang je site/account e.d. niet beschikbaar is. Dit bedrag onderbouwen met je te maken kosten, de tijd die je in deze onzin moet stoppen (a 50e ex btw oid), je postzegel(s) voor de brief die je hebt gestuurd etc etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:13 schreef ellendegraaf het volgende:
Wat Drive-r zegtquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus de meeste hosters hebben gewoon een server thuis staan?
Same here!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:20 schreef brainol het volgende:
Wat een situatie zeg. Ik weet iig wel dat ik bij budget nooit mijn websites zal onderbrengen.
Ik ook niet. Wat een boerenlullen zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:20 schreef brainol het volgende:
Wat een situatie zeg. Ik weet iig wel dat ik bij budget nooit mijn websites zal onderbrengen.
Ik niet hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:43 schreef maartena het volgende:
Hmm.... ik zou bijna express een slechte review neerzetten om te kijken of ze ook een advocaat in willen huren
Plus 60 euro per Fok!-adviseur! Ga maar tellen hierboven, dat zijn er heel veel!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef bankrupcy het volgende:
TS, heb jij ook al een dossier geopend? a 480 Euro natuurlijk want jij bent nog stoerder. En een mailtje terug sturen kost natuurlijk minimaal 120 Euro.
Wat een prutsers zeg. Kennelijk kunnen ze op basis van het bieden van kwaliteit je niet overtuigen, dus moet het maar met dit soort zielige mailtjes.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:32 schreef gieling het volgende:
Sinds november vorig jaar heb ik mijn toemalige domeinnaan+webspace bij budgetwebhosting.nl opgezegd door trage en vaak uitvallende servers. Om andere mensen te waarschuwen heb ik dit laten weten op webhosters.nl. Nu krijg ik vandaag de volgende mail binnen:
<edit>
Wegens disclaimer ed de mail niet direct hierneer gezet. Waar het op neer komt is dat ik binnen 5 dagen de reactie verwijderd moet hebben of dat ze anders met juridische stappen gaan komen.
Volgens hen is het "laster" en "onwaarheden".
<edit fok de disclaimer>
[..]
Nu ben ik niet iemand die snel in dit soort big-talk trapt maar toch maar even hier vragen of ze überhaupt een poot om op te staan hebben. Ik neem aan dat dit gewoon onder vrijheid van meningsuiting oid valt. Dus kunnen ze me iets maken?
Groet,
Gieling
je zou zeggen dat ze dan maar eens wat aan zelf-reflectie zouden moeten doen om dit soort klachten te voorkomen, maar nee hoor, ze vragen telefonische support bij de raadgevers (een of ander derderangs kantoortje met kennelijk te weinig zieltjes) en gaan mailtjes met wollig taalgebruik maar vol taalfouten en juridische onvolkomenheden opstellen naar hun klanten om te intimideren....quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:53 schreef _-rally-_ het volgende:
Wat RM-rf zegt: zolang er geen sprake is van onwaarheden, hoef je je nergens druk om te maken.
Ik vind 't vooral aandoenlijk dat ze proberen aan te tonen dat ze sterk staan, omdat ze al vaker hebben geprocedeerd tegen ontevreden klanten...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:43 schreef maartena het volgende:
Hmm.... ik zou bijna express een slechte review neerzetten om te kijken of ze ook een advocaat in willen huren in het land waar ik momenteel woon...... waar de vrijheid van menings uiting erg hoog is, en de advocaten erg duur!
ze zijn idd een aanfluiting voor hun 'vak' ; ben blij dat ik niet de enige ben die dat ziet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef wadgem het volgende:
Kijk maar uit, straks worden ze in de zitting bijgestaan door De Raadgevers middels een conference call..
.
ik hoopte al dat iemand hem zou zienquote:
Dat is nog steeds de (interessante) vraagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:31 schreef maartena het volgende:
Hoe staat het er intussen mee, gieling?
Ga jij eens even snel terug naar twiekersquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik hoopte al dat iemand hem zou zien
op fok weet je het maar nooit
had ik al gedaan, maar die hebben ze niet geplaatst natuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:29 schreef Innisdemon het volgende:
ok, zullen we dan zelf maar een verhaaltje op webhosters.nl plaatsen?
quote:beheer@webhosters.nl
to me
Hide options Aug 12 (6 days ago)
From: beheer@webhosters.nl <beheer@webhosters.nl>
To: dr.dunno [at] gmail [punt] com
Date: Aug 12, 2006 10:54 PM
Subject: Uw persoonlijke ervaring op Webhosters.NL
U heeft een persoonlijke ervaring toegevoegd op http://www.webhosters.nl/.
Uw bijdrage was :
Een hoop signalen hebben mij bereikt, dat er kennelijk niet zoveel perfectie heerst bij deze hosting provider als de commentaren hieronder willen doen geloven.
Sterker nog, een klant die duidelijk aangeeft niet geholpen te zijn met hun product en niet geleverd krijgt waar hij voor betaalt, zijn consumenten-recht om volledige restitutie te eisen onder de noemer \"wij moeten onze kosten ook betalen, dus kunt u uw (zgn., red.) speciale pakket niet vergoed krijgen\" (ook al is niet geleverd waarvoor men betaalde) en vervolgens door de hosting provider in kwestie een stel amateur-juristen van een 300,00 per jaar kostende juridische telefonische helpdesk op zich losgelaten krijgt (zie link), is het slachtoffer in deze zaak en niet de provider.
Een mening geven is, zeker wanneer deze onderbouwd is en niet feitelijk weerlegd kan worden door de wederpartij, in dit land een goed recht dat zelfs in de grondwet geregeld worden. Een beroep op laster c.q. smaad, in een brief vol grammaticale en juridische onvolkomenheden, is daarmee niet alleen een aanfluiting naar het bedrijf zelf, maar getuigt überhaupt niet van klant-gerichtheid naar die personen toe, die het mogelijk maken voor de eigenaars van het bedrijf om hun brood te verdienen.
Dat gezegd hebbende, verblijf ik.
jurist en zelfstandig ondernemer van een landelijk opererend ict bedrijf.
Dit mailtje is een controle om te zorgen dat alleen ervaringen met geldige e-mailadressen worden opgeslagen.
Daarom verzoeken we u vriendelijk om uw ervaring te bevestigen dmv het klikken op deze link:
http://www.webhosters.nl/bevestig_perserv.php?uid=952dd3dd4e71
(URL op 1 regel)
Alle ervaringen worden handmatig gecontroleerd. Dit kan inhouden, dat het even kan duren voordat uw bericht daadwerkelijk is geplaatst.
Bedankt voor uw ervaring!
Met vriendelijke groet,
Redactie WebHosters.nl
quote:Foutmelding
Uw ervaring is al bevestigd op zaterdag, 12 augustus 2006 / 22:55:30.
mening verwijderd... holmaten dus... zou me niet verbazen als die website wordt gehost door budgethosting zelf ; 't is echt absurd hoeveel zogenaamd goede ervaringen daar worden geplaatst ; krijg je 50% korting als je bij aanmelden een positief bericht hebt geplaatst op webhosters.nl ofzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:37 schreef gieling het volgende:
Oja dit topic, helemaal vergetenAlweer een tijd terug kreeg ik opeens een mail van webhosters dat mn mening eraf was gehaald? Ik heb het toen er maar bij gelaten omdat ik geen zin had in verder gezeur over iets wat in feite al een flinke tijd terug is gebeurd. Daar houd mijn verhaal dus op
Oh en Catch22-, fijn dat ik deze post gisternacht toen ik thuis kwam las in een aangeschoten bui, had echt WTF(de naam was me niet opgevallen)
quote:Beste,
Wil u zo vriendelijk wil zijn de spelfouten uit uw email te verwijderen. Pas dan zal ik deze lezen.
Uw email had vertraging? 1 april is namelijk al enkele maanden gepasseerd.
U kent duidelijk het verschil niet tussen vrije meningsuiting en laster. Voel u vrij een gerechtelijke procedure te starten, let wel op dat ook ik alle kosten op u zal verhalen indien de rechter mij in het gelijk stelt (inmiddels reeds gebleken succesvolle zaken in het verleden).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |