Wat een prutsers zeg. Kennelijk kunnen ze op basis van het bieden van kwaliteit je niet overtuigen, dus moet het maar met dit soort zielige mailtjes.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:32 schreef gieling het volgende:
Sinds november vorig jaar heb ik mijn toemalige domeinnaan+webspace bij budgetwebhosting.nl opgezegd door trage en vaak uitvallende servers. Om andere mensen te waarschuwen heb ik dit laten weten op webhosters.nl. Nu krijg ik vandaag de volgende mail binnen:
<edit>
Wegens disclaimer ed de mail niet direct hierneer gezet. Waar het op neer komt is dat ik binnen 5 dagen de reactie verwijderd moet hebben of dat ze anders met juridische stappen gaan komen.
Volgens hen is het "laster" en "onwaarheden".
<edit fok de disclaimer>
[..]
Nu ben ik niet iemand die snel in dit soort big-talk trapt maar toch maar even hier vragen of ze überhaupt een poot om op te staan hebben. Ik neem aan dat dit gewoon onder vrijheid van meningsuiting oid valt. Dus kunnen ze me iets maken?
Groet,
Gieling
je zou zeggen dat ze dan maar eens wat aan zelf-reflectie zouden moeten doen om dit soort klachten te voorkomen, maar nee hoor, ze vragen telefonische support bij de raadgevers (een of ander derderangs kantoortje met kennelijk te weinig zieltjes) en gaan mailtjes met wollig taalgebruik maar vol taalfouten en juridische onvolkomenheden opstellen naar hun klanten om te intimideren....quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:53 schreef _-rally-_ het volgende:
Wat RM-rf zegt: zolang er geen sprake is van onwaarheden, hoef je je nergens druk om te maken.
Ik vind 't vooral aandoenlijk dat ze proberen aan te tonen dat ze sterk staan, omdat ze al vaker hebben geprocedeerd tegen ontevreden klanten...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:43 schreef maartena het volgende:
Hmm.... ik zou bijna express een slechte review neerzetten om te kijken of ze ook een advocaat in willen huren in het land waar ik momenteel woon...... waar de vrijheid van menings uiting erg hoog is, en de advocaten erg duur!
ze zijn idd een aanfluiting voor hun 'vak' ; ben blij dat ik niet de enige ben die dat ziet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef wadgem het volgende:
Kijk maar uit, straks worden ze in de zitting bijgestaan door De Raadgevers middels een conference call..
.
ik hoopte al dat iemand hem zou zienquote:
Dat is nog steeds de (interessante) vraagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:31 schreef maartena het volgende:
Hoe staat het er intussen mee, gieling?
Ga jij eens even snel terug naar twiekersquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik hoopte al dat iemand hem zou zien
op fok weet je het maar nooit
had ik al gedaan, maar die hebben ze niet geplaatst natuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:29 schreef Innisdemon het volgende:
ok, zullen we dan zelf maar een verhaaltje op webhosters.nl plaatsen?
quote:beheer@webhosters.nl
to me
Hide options Aug 12 (6 days ago)
From: beheer@webhosters.nl <beheer@webhosters.nl>
To: dr.dunno [at] gmail [punt] com
Date: Aug 12, 2006 10:54 PM
Subject: Uw persoonlijke ervaring op Webhosters.NL
U heeft een persoonlijke ervaring toegevoegd op http://www.webhosters.nl/.
Uw bijdrage was :
Een hoop signalen hebben mij bereikt, dat er kennelijk niet zoveel perfectie heerst bij deze hosting provider als de commentaren hieronder willen doen geloven.
Sterker nog, een klant die duidelijk aangeeft niet geholpen te zijn met hun product en niet geleverd krijgt waar hij voor betaalt, zijn consumenten-recht om volledige restitutie te eisen onder de noemer \"wij moeten onze kosten ook betalen, dus kunt u uw (zgn., red.) speciale pakket niet vergoed krijgen\" (ook al is niet geleverd waarvoor men betaalde) en vervolgens door de hosting provider in kwestie een stel amateur-juristen van een 300,00 per jaar kostende juridische telefonische helpdesk op zich losgelaten krijgt (zie link), is het slachtoffer in deze zaak en niet de provider.
Een mening geven is, zeker wanneer deze onderbouwd is en niet feitelijk weerlegd kan worden door de wederpartij, in dit land een goed recht dat zelfs in de grondwet geregeld worden. Een beroep op laster c.q. smaad, in een brief vol grammaticale en juridische onvolkomenheden, is daarmee niet alleen een aanfluiting naar het bedrijf zelf, maar getuigt überhaupt niet van klant-gerichtheid naar die personen toe, die het mogelijk maken voor de eigenaars van het bedrijf om hun brood te verdienen.
Dat gezegd hebbende, verblijf ik.
jurist en zelfstandig ondernemer van een landelijk opererend ict bedrijf.
Dit mailtje is een controle om te zorgen dat alleen ervaringen met geldige e-mailadressen worden opgeslagen.
Daarom verzoeken we u vriendelijk om uw ervaring te bevestigen dmv het klikken op deze link:
http://www.webhosters.nl/bevestig_perserv.php?uid=952dd3dd4e71
(URL op 1 regel)
Alle ervaringen worden handmatig gecontroleerd. Dit kan inhouden, dat het even kan duren voordat uw bericht daadwerkelijk is geplaatst.
Bedankt voor uw ervaring!
Met vriendelijke groet,
Redactie WebHosters.nl
quote:Foutmelding
Uw ervaring is al bevestigd op zaterdag, 12 augustus 2006 / 22:55:30.
mening verwijderd... holmaten dus... zou me niet verbazen als die website wordt gehost door budgethosting zelf ; 't is echt absurd hoeveel zogenaamd goede ervaringen daar worden geplaatst ; krijg je 50% korting als je bij aanmelden een positief bericht hebt geplaatst op webhosters.nl ofzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:37 schreef gieling het volgende:
Oja dit topic, helemaal vergetenAlweer een tijd terug kreeg ik opeens een mail van webhosters dat mn mening eraf was gehaald? Ik heb het toen er maar bij gelaten omdat ik geen zin had in verder gezeur over iets wat in feite al een flinke tijd terug is gebeurd. Daar houd mijn verhaal dus op
Oh en Catch22-, fijn dat ik deze post gisternacht toen ik thuis kwam las in een aangeschoten bui, had echt WTF(de naam was me niet opgevallen)
quote:Beste,
Wil u zo vriendelijk wil zijn de spelfouten uit uw email te verwijderen. Pas dan zal ik deze lezen.
Uw email had vertraging? 1 april is namelijk al enkele maanden gepasseerd.
U kent duidelijk het verschil niet tussen vrije meningsuiting en laster. Voel u vrij een gerechtelijke procedure te starten, let wel op dat ook ik alle kosten op u zal verhalen indien de rechter mij in het gelijk stelt (inmiddels reeds gebleken succesvolle zaken in het verleden).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |