zouden ze dit nu elke keer doen als iemand iets slechts zegt over hun bedrijfquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:54 schreef gieling het volgende:
Update
Nou Baffoon heeft weer gemaild. Ditmaal dat ze een juridische procedure willen beginnen. Ook willen ze de kosten van 'het openen van een dossier' (360E) op ons gaan verhalenVanavond even met een bevriende advocaat bellen
ipv dat ze zich nu druk maken over het verbeteren van de kwaliteit...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef gieling het volgende:
Ja ik heb een mail gekregen van een andere man die dit ookal had meegemaakt
Zei hij ook hoe dat afgelopen is?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef gieling het volgende:
Ja ik heb een mail gekregen van een andere man die dit ookal had meegemaakt
"Er zijn nog 6 wachtende voor u"quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef wadgem het volgende:
Kijk maar uit, straks worden ze in de zitting bijgestaan door De Raadgevers middels een conference call..
.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef wadgem het volgende:
Kijk maar uit, straks worden ze in de zitting bijgestaan door De Raadgevers middels een conference call..
.
Ik gooi wel bier naar je toe op de meetquote:
Het openen van het dossier kost 360 euro (volgens die kwibussen).quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik ben een leek op rechtengebied, wat is een dossier 360E?
Aangetekend, uiteraard.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef DABAMaster het volgende:
Ohja, ff een hint: Vanaf nu op elke mail die krijgt antwoorden met "Ik accepteer inzake dit onderwerp alleen brieven."
Ehm, even tussendoor, maar ook mijn kantoor biedt een soortgelijk servicecontract en daar valt ook het gewone schriftelijke juridische werk onder, waaronder het concipieren van een dagvaarding en procederen. Zo grappig is die helpdesk dan ook zeker niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:55 schreef wadgem het volgende:
Ze gaan je aanklagen met behulp van een telefonische helpdesk..
Zijn jouw dossiers ook van goud?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:03 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Ehm, even tussendoor, maar ook mijn kantoor biedt een soortgelijk servicecontract en daar valt ook het gewone schriftelijke juridische werk onder, waaronder het concipieren van een dagvaarding en procederen. Zo grappig is die helpdesk dan ook zeker niet.
quote:en zullen wij (inmiddels reeds gebleken succesvolle) stappen laten ondernemen
Dat valt me dan weer mee dat ze niet op een internet-forum reageren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef gieling het volgende:
Overigens weet ik zeker dat hij hier aan het meelezen is, ("uw ongenuanceerde reactie ") en gezien ik nog niks teruggemaild hebl (ze sturen het maar aangetekend op)... maar reageren homaar!
Ja leek me beter zo, mijn aanvullende reactie waarbij ik stel dat dit mijn érvaring was hebben ze uberhaupt niet geplaatst...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
TS, klopt het dat je eerste reactie nog niet is verwijderd/gewijzigd?
Per expresspost. Zo duur mogelijk maken.quote:
Dat staat er sowieso al onder, dat het een mening is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja leek me beter zo, mijn aanvullende reactie waarbij ik stel dat dit mijn érvaring was hebben ze uberhaupt niet geplaatst...
quote:Deze ervaring is de mening van een WebHosters.nl bezoeker en niet van WebHosters.nl.
De Raadgevers maken overuren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer mee dat ze niet op een internet-forum reageren.
Waaromquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef Billy_daKid het volgende:
Schop!
www.detelefoongids.nl is je vriendquote:Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef sanger het volgende:
Dat Baffoon zit in Beverwijk he? Das wel heel erg dichtbij Heemskerk. Zal ik eens kijken wat voor pand het is? Als TS het adres effe wilt posten?
De KvK was het ook.quote:
Belachelijk joh, je moet contact met ze opnemen onder welke voorwaarden ze jou account hebben geblokkeerd en dan juridische stappen ondernemen!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:13 schreef ellendegraaf het volgende:
Heb ook zo'n e-mail gekregen, omdat ik een negatieve mening heb gegeven op webhosters. Heb inmiddels webhosters gemaild met de vraag hoe zij erover denken. Ik vind 't nogal kinderachtig, ze hebben zelfs m'n account opgeschort zonder waarschuwing, terwijl ik nog recht heb op hun diensten tot 28 juni 2006, daar heb ik tenslotte voor betaald!
Wat een hufters.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:13 schreef ellendegraaf het volgende:
Heb ook zo'n e-mail gekregen, omdat ik een negatieve mening heb gegeven op webhosters. Heb inmiddels webhosters gemaild met de vraag hoe zij erover denken. Ik vind 't nogal kinderachtig, ze hebben zelfs m'n account opgeschort zonder waarschuwing, terwijl ik nog recht heb op hun diensten tot 28 juni 2006, daar heb ik tenslotte voor betaald!
Wat mij opvalt aan die "ervaringen" is dat er op bepaalde data een groot aantal ervaringen zijn bijgekomen! Dus eens per 4 weken heeft een personeelslid (okee, de "directeur" want meer zal er niet werken) de taak om 15 positieve dingen over het eigen bedrijf te mailen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef Lucille het volgende:
Wel opvallend dat mensen of enorm positief zijn over de hoster of juist heel negatief. Een middenweg is er niet. En de klachten liggen vrijwel allemaal op het gebied van trage servers en sites die onbereikbaar zijn, je bent dus echt niet de enige. Je vraagt je af hoe echt die positieve geluiden zijn, misschien ook gemanipuleerd?
ze worden niet meteen geplaatst volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat mij opvalt aan die "ervaringen" is dat er op bepaalde data een groot aantal ervaringen zijn bijgekomen! Dus eens per 4 weken heeft een personeelslid (okee, de "directeur" want meer zal er niet werken) de taak om 15 positieve dingen over het eigen bedrijf te mailen...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Hey haarb0l! Dit is een aanklaag-topic, en ik was eerder met die ondertitel!
M'n adfokaat neemt contact op :-P
Zo mocht het wel toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Hey haarb0l! Dit is een aanklaag-topic, en ik was eerder met die ondertitel!
M'n adfokaat neemt contact op :-P
Ik zie een of andere vetklep met een paar vissen, dus de site werkt wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:39 schreef Berkery het volgende:
Die laatste positieve reactie komt ook zo geloofwaardig over, met zijn http://www.herbert-vd-vlugt.tk.
Als die hosting zo perfect is, waarom zo'n lullig tk-domein genomen
Terug mailen dat jij een zaak aanspant als ze je site niet snel weer online zetten en sowieso het geld terug eisen van de dagen dat je offline bentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:13 schreef ellendegraaf het volgende:
Aanpakken die handel dus...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:13 schreef ellendegraaf het volgende:
quote:Mijn reactie gaat niet over de kwaliteit van Budget Webhosting, want daar heb ik totaal geen ervaring mee. Mijn reactie gaat over het feit dat dit bedrijf blijkbaar met advocaten gaat dreigen als iemand een negatieve mening heeft over Budget Webhosting.
Van dat soort praktijken ben ik totaal niet van onder de indruk, en ik zou persoonlijk ook niet graag klant willen zijn van een bedrijf dat geen waarde hecht aan de vrijheid van meningsuiting of geen kritiek kan waarderen.
Verder zou ik u allen willen wijzen op een internet forum topic: Na mening op webhosters.nl dreigt ex-provider met stappen
In dit topic word de zaak van Dhr. Gieling besproken. Hierin word ook melding gemaakt van een andere klant die eenzelfde dreigbrief heeft gekregen van Budget Webhosting, en deze klant is zelfs de toegang tot haar account verder ontzegt terwijl ze tot Juni 2006 nog heeft betaald.
Beoordeling van deze provider blijft bij gebrek aan ervaring dus neutraal. Maar ik ben zeker niet onder de indruk van de wijze waarop ze negatieve kritiek de kop in proberen te drukken.
Met vriendelijke groet aan allen,
Maarten.
Een redelijk nette tekst voor een fatso Amerikaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 04:22 schreef maartena het volgende:
Ik heb de volgende mening gestuurd naar Webhosters.nl - ik weet niet of ie geplaatst zal worden....
[..]
Nice!quote:Op woensdag 1 februari 2006 04:22 schreef maartena het volgende:
Ik heb de volgende mening gestuurd naar Webhosters.nl - ik weet niet of ie geplaatst zal worden....
[..]
Nah, dan blijven mensen toch bij ze hosten... Slotje erop en met dikke rode letters erbij zetten dat ze met bedreigingen de meningen probeerden te manipuleren. Da's een feit, dus geen lasterquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef Berkery het volgende:
Als ik webhosters.nl was had ik budgetwebhosting.nl uit mijn database gegooid![]()
Waarom? Het is een verzamelplaats van ervaringen en heeft verder niets van doen met de bedrijfsvoering van welke hosting provider dan ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef Berkery het volgende:
Als ik webhosters.nl was had ik budgetwebhosting.nl uit mijn database gegooid![]()
Dat gedeelte van de site wel ja, maar de meeste bezoekers komen er om verschillende hosters met elkaar te vergelijken. Als vervolgens een van die hosters diezelfde bezoekers met intimidatie tactieken probeert de mond te snoeren:quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:36 schreef buitenbeentje het volgende:
Waarom? Het is een verzamelplaats van ervaringen en heeft verder niets van doen met de bedrijfsvoering van welke hosting provider dan ook.
Dus de meeste hosters hebben gewoon een server thuis staan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:20 schreef RemcoDelft het volgende:
sanger ==> de meeste kleine webhosts zijn gewoon "bijbaantjes" van huis uit. Deze zal waarschijnlijk niet anders zijn. Getuige z'n vele fouten in z'n zelfgetikte "juridische dreigbrief".
Eerder in zogenaamde 'datahotels' waar zij een rack huren en de benodigde verbinding...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus de meeste hosters hebben gewoon een server thuis staan?
Oke, dat wist ik niet. Eigenlijk ook nooit eerder over nagedacht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:42 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Eerder in zogenaamde 'datahotels' waar zij een rack huren en de benodigde verbinding...
Ik heb als bijbaantje een tijd bij een dergelijk bedrijf bewaking/receptie werk gedaan. Gewoon mega hallen met racks, zwaar beveiligd (brandalarmen, luchtkwaliteitsbewaking, lekkage alarmen, nood stroom voorzieningen en back-ups) en met de nodige verbindingen. Normaal niet gericht op dit soort kleine hosts, maar soms stonden die er wel tussen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Eigenlijk ook nooit eerder over nagedacht.
Aangetekend die toko in gebreken stellen. Verder -wel- je facturen blijven betalen. In deze ingebrekenstelling noem je een bedrag per dag dat je van hen vordert zolang je site/account e.d. niet beschikbaar is. Dit bedrag onderbouwen met je te maken kosten, de tijd die je in deze onzin moet stoppen (a 50e ex btw oid), je postzegel(s) voor de brief die je hebt gestuurd etc etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:13 schreef ellendegraaf het volgende:
Wat Drive-r zegtquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus de meeste hosters hebben gewoon een server thuis staan?
Same here!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:20 schreef brainol het volgende:
Wat een situatie zeg. Ik weet iig wel dat ik bij budget nooit mijn websites zal onderbrengen.
Ik ook niet. Wat een boerenlullen zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:20 schreef brainol het volgende:
Wat een situatie zeg. Ik weet iig wel dat ik bij budget nooit mijn websites zal onderbrengen.
Ik niet hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:43 schreef maartena het volgende:
Hmm.... ik zou bijna express een slechte review neerzetten om te kijken of ze ook een advocaat in willen huren
Plus 60 euro per Fok!-adviseur! Ga maar tellen hierboven, dat zijn er heel veel!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef bankrupcy het volgende:
TS, heb jij ook al een dossier geopend? a 480 Euro natuurlijk want jij bent nog stoerder. En een mailtje terug sturen kost natuurlijk minimaal 120 Euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |