zouden ze dit nu elke keer doen als iemand iets slechts zegt over hun bedrijfquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:54 schreef gieling het volgende:
Update
Nou Baffoon heeft weer gemaild. Ditmaal dat ze een juridische procedure willen beginnen. Ook willen ze de kosten van 'het openen van een dossier' (360E) op ons gaan verhalenVanavond even met een bevriende advocaat bellen
ipv dat ze zich nu druk maken over het verbeteren van de kwaliteit...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef gieling het volgende:
Ja ik heb een mail gekregen van een andere man die dit ookal had meegemaakt
Zei hij ook hoe dat afgelopen is?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef gieling het volgende:
Ja ik heb een mail gekregen van een andere man die dit ookal had meegemaakt
"Er zijn nog 6 wachtende voor u"quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef wadgem het volgende:
Kijk maar uit, straks worden ze in de zitting bijgestaan door De Raadgevers middels een conference call..
.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef wadgem het volgende:
Kijk maar uit, straks worden ze in de zitting bijgestaan door De Raadgevers middels een conference call..
.
Ik gooi wel bier naar je toe op de meetquote:
Het openen van het dossier kost 360 euro (volgens die kwibussen).quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik ben een leek op rechtengebied, wat is een dossier 360E?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |