Aangetekend, uiteraard.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef DABAMaster het volgende:
Ohja, ff een hint: Vanaf nu op elke mail die krijgt antwoorden met "Ik accepteer inzake dit onderwerp alleen brieven."
Ehm, even tussendoor, maar ook mijn kantoor biedt een soortgelijk servicecontract en daar valt ook het gewone schriftelijke juridische werk onder, waaronder het concipieren van een dagvaarding en procederen. Zo grappig is die helpdesk dan ook zeker niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:55 schreef wadgem het volgende:
Ze gaan je aanklagen met behulp van een telefonische helpdesk..
Zijn jouw dossiers ook van goud?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:03 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Ehm, even tussendoor, maar ook mijn kantoor biedt een soortgelijk servicecontract en daar valt ook het gewone schriftelijke juridische werk onder, waaronder het concipieren van een dagvaarding en procederen. Zo grappig is die helpdesk dan ook zeker niet.
quote:en zullen wij (inmiddels reeds gebleken succesvolle) stappen laten ondernemen
Dat valt me dan weer mee dat ze niet op een internet-forum reageren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef gieling het volgende:
Overigens weet ik zeker dat hij hier aan het meelezen is, ("uw ongenuanceerde reactie ") en gezien ik nog niks teruggemaild hebl (ze sturen het maar aangetekend op)... maar reageren homaar!
Ja leek me beter zo, mijn aanvullende reactie waarbij ik stel dat dit mijn érvaring was hebben ze uberhaupt niet geplaatst...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
TS, klopt het dat je eerste reactie nog niet is verwijderd/gewijzigd?
Per expresspost. Zo duur mogelijk maken.quote:
Dat staat er sowieso al onder, dat het een mening is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja leek me beter zo, mijn aanvullende reactie waarbij ik stel dat dit mijn érvaring was hebben ze uberhaupt niet geplaatst...
quote:Deze ervaring is de mening van een WebHosters.nl bezoeker en niet van WebHosters.nl.
De Raadgevers maken overuren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer mee dat ze niet op een internet-forum reageren.
Waaromquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef Billy_daKid het volgende:
Schop!
www.detelefoongids.nl is je vriendquote:Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef sanger het volgende:
Dat Baffoon zit in Beverwijk he? Das wel heel erg dichtbij Heemskerk. Zal ik eens kijken wat voor pand het is? Als TS het adres effe wilt posten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |