en hoeveel euro was je ongeveer kwijt aan de vakantie ( niet aan gogo-tours, maar gewoon het geld wat je aldaar hebt uitgegeven)?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
gogo tours was ik mee, was me 2e jaar daarwe hebbe alleen de clubtour en kroegentoch weer gedaan, leer je beetje mensen kennen etc in lloret
we zaten in appartementje met koelkast en goede airco, xaine sun, redelijke prijs, midden in t centrum en superairco en lekker ruim daarecht goed te doen
we gingen gewoon elke dag eten in de stad, burger king, mc donalds af en toe een steakhouse (Zat hele lekkere en redelijk goedkope vlakbij)
en we haalden eten en drinken in de supermarkt voor overdag.
Ok gaaf, en ben je dan met het vliegtuig geregeld door Gogo tours gegaan? Of hebben jullie zelf een vlucht geregeld?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
ehm..ik heb niet echt bijgehouden eigenlijk wat ik kwijt was...
ligt er ook aan hoe je er leeft he
zoals wij gingen niet dronken zuipen in t café maar zopen vooral in ons appartement met veel man lekker veel en gingen dan half beschonken verder in de club/cafe omdat je je daar gewoon in sommige tenten scheel betaald
ik was geloof ik 500 ofzoiets kwijt
die reisleiders zie je soms, ze komen de 1ste dag vertellen wat er te doen is, 2e dag komen ze langs om te vragen of je mee wilt doen enzo met activiteiten, ze zijn bij de activiteiten maar verder heb je geen last van ze
verder kan ik je adviseren om met vliegtuig te gaan! tis maar paar tientjes duurder, en je komt niet brak aan op vakantie je hebt 2 dagen extra mits je vliegtuig juist vertrekt (Wij kwamen om 8 uur smorgens aan in spanjeen gingen pas 4 uur smiddags weg
)
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zoooooooo ben ook net terug van lloret mn oren tuuten nog na,we waren tot 4 uur gaan feesten toen gelijk de bus ingestapt helemaal bezopen en toen het vliegtuig, 2uurtjes vliegen, en je bent weer in Nederland echt ideaal, ik zou er niet aan moeten denken om met de bus te moeten reizen.
ik vond het echt een geslaagde vakantie ! super goed geregeld alles door gogo tours, en het appartement Xaine Sun, is echt een goed appartement, je hebt hele ruime kamers, schoon, mooi uitzicht, wat wil je nog meer.
LLoret vond ik echt wel leuk om uit te gaan, er lopen idd wel een btje jonge mensen rond maar er is ook nog een aardig deel mensen die boven de 17 komen, dus ik had wel jolijt. De proppers waren idd echt te erg ! sommige duwen je letterlijk ( gaat heel makkelijk als je bezopen bent) de disco in. ik vond St Trop wel de mooiste disco daarna Colossos, daarna Tropics, dan Bumpers. Je hebt trouwens aan die hoofdstraat een soort open kroegje waar je 1 liter bier voor 4 euro kan drinken, dus wij gingen elke avond daar een btje indrinken.
Ben met GOGO ook nog naar Barcelona geweest was ook ff leuk om te doen, ga je naar het stadion en naar eeh hoe heet die grote disco ook alweer van Barca.
petra met welke organisatie was jij daar eigenlijk ? en was jij ook met exurcies gegaan of kroegentochten e.d
hebben we die liftenstamper ook weerquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik vond tropics ook niks, colossos was mooien st. trop is ook leuke tent zeker met mooi weer buiten op dakterras.
die vlucht wordt geregeld als je bij gogotours boekt, standaard etc zit ook bij de prijs in
en vanaf vliegveld wordt je door gogo meegenomen tot je appartement en de reisleiding is er zelfs bij het inchecken nog in
bij kroegentocht 1ste jaar waren we nuchter toen we er heen gingen, bij t laatste café was t pas leuk.. dit jaar waren we redelijk bezopen(Zelfs zo bezopen dat we die avond 3 keer ons shirt hebben geruild omdat ie onder de drank zat (elke keer naar app. heen
)
Ja dat hoorde ik, dat er zoveel jongens zijn?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:14 schreef T1andonly het volgende:
De verhouding jongens/meisjes is trouwens zeer goed te noemen daar
wehheehquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hebben we die liftenstamper ook weer
Damn ga je nog steeds naar lloret , ik was naar Kreta gegaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
wehheeh
dit jaar is t niet gelukt btw
Ik vond dat er net zoveel jongens als meisjes zijn. Vooral uit scandinavie zijn heel relaxtquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef _Supreme het volgende:
Ja dat hoorde ik, dat er zoveel jongens zijn?
Ok, we gaan toch niet voor de Nederlandse Boeren-cafe's, we gaan voor de clubs!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:20 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik vond dat er net zoveel jongens als meisjes zijn. Vooral uit scandinavie zijn heel relaxt
Verder zitten er natuurlijk een heel aantal duitse meiden. Leeftijd vanaf 16.
Dan moet je niet naar lloret gaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:22 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Ok, we gaan toch niet voor de Nederlandse Boeren-cafe's, we gaan voor de clubs!
Sodom en Gomorra ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef J.A.N.A. het volgende:
Mijn god Lorret gaan daar nog steeds zoveel mensen heen.![]()
Ik was daar 9 jaar geleden, wat een Sodom en Gomorra was het daar![]()
Wel heb ik daar via een propper de beste hash ooit gekocht.![]()
Ik vond het nog al een ranzige bedoeling daar zo, maar dat ook aan mijn reisgenoten hebben gelegen.quote:
zo zagen mijn dagen er ook een beetje uit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:00 schreef T1andonly het volgende:
Verder heb je natuurlijk een koelkast vol met bier die je lekker voor het uitgaan leeg kan drinken, dat kost vrij weinig. Verder slaap je na het uitgaan normaal ongelovelijk uit, zeker met airco op je kamer. Tegen de middag duik je het zwembad in of ga je naar het strand. Tegen de avond ga je keertje eten en dan begint de avond weer.
Wij hebben ook net zoiets, Rosa Clara. Er schijnt een jacuzzi op het dak te staan, maar ik ga maar uit van een verpauperde badkuip met bladeren dr inquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef Sjaak_Polak het volgende:
Wij gaan komende zomer naar hotel Cleopatra.. We zijn van plan om dit hotel te boeken via reisorganisatie Boosten. Is iemand daar al geweest? Hoe was het? en is die jacuzzi op de kamer wel echt of een verkooppraatje op de sites? Verder, is de reisorganisatie wel betrouwbaar?
Of met zo'n dagtour mee (door touringcar opgepikt + thuisgebracht), of op eigen gelegenheid. Dan moet je met de bus naar Blanes (1,50 euro ofzo) en dan met trein naar Barcelona.quote:Op zondag 23 april 2006 10:32 schreef Curva het volgende:
- Wat is de handigste manier om een dagje naar Barcelona te gaan? Bus, trein (áls Lloret een station heeft)?
Barça!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:51 schreef Kizim het volgende:
En wat kan je in Lloret nog zoal doen?
buiten: stappen/slapen/strand/uitstap barcelona.
Nog dingen die de moeite zijn? want heb geen zin om elke dag op het strand te gaan liggen, wil toch ook wat gezien hebben.
Iemand tips?
Voetbalquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Lees die post nog ff door zou ik zeggen.
Je gaat vanvond naar Lloret?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:55 schreef sanger het volgende:
tvp voor vanavond
Nope, uitgebreid alle (ongetwijfeld) fantastische ervaringen lezen.quote:
Is daar al wat te doen dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:46 schreef Blaataad het volgende:
Net terug uit Lloret supergoed vermaakt daar!
Tuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 16:43 schreef _Supreme het volgende:
Is het eigenlijk nog wel leuk na 10 aug. ? Dan komen wij namelijk :|
Inderdaad ja...ik zelf neem rond de 1200 euro mee voor 15 dagen, moet genoeg zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:07 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zat op de 60 / 70
meestal dronken we eerst in t apartement dan he.
en je kunt t zo gek maken als je zelf wilt
wij stonden op en haalden een kant en klaar stokbroodje belegd etc, dan strand, dan ff supermarkt, beetje vreten en zuipen halen. pizzaria / steakhouse erna (zit tegenover de burgerking bij tropics, straat oversteken pleintje over, heel goedkoop, super lekker!) en dan uit, >> 60/70 euro
Na 8 dagen Lloret had ik vorig jaar 1200 euro op gemaakt. We gingen elke middag en avond uit eten. En elke avond mee doen aan de bierwedstrijd, dus dan weet je het wel. Je moet echt niet met te weinig geld op vakantie gaan, want dan is het geen leuke vakantie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:03 schreef Fukjoeman het volgende:
Zeg jongens, hoeveel geld geven jullie zoal uit in een weekje? (logies) Vriend van me had het over 100 euro per dag, is dat redelijk te noemen?
kus
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Na 8 dagen Lloret had ik vorig jaar 1200 euro op gemaakt. We gingen elke middag en avond uit eten. En elke avond mee doen aan de bierwedstrijd, dus dan weet je het wel. Je moet echt niet met te weinig geld op vakantie gaan, want dan is het geen leuke vakantie.
Nee, het is echt niet leuk als je telkens je geld moet gaan tellen als je wat wilt gaan doen. Als je naar Lloret gaat moet je gewoon doen waar je zin in hebt. Anders kun je beter niet gaan.quote:
* Skv probeert te verkopen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, het is echt niet leuk als je telkens je geld moet gaan tellen als je wat wilt gaan doen. Als je naar Lloret gaat moet je gewoon doen waar je zin in hebt. Anders kun je beter niet gaan.
Voor de funquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
true, maar je kan t zo bond maken als je zelf wilt, wij gingen niet voor t zuipen maar meer voor de fundus bierzuipwedstrijden deden wij nie aan mee
wat is nou t nut om op een bordje te staan met je "team" na 2 weken wissen ze je toch
quote:GoGo Tours
Beste vakantiegang(st)er,
Graag willen wij je via deze weg informeren over de volgende maatregel.
Als gevolg van de extreem gestegen brandstofprijzen gedurende de afgelopen
maanden, zijn wij helaas genoodzaakt voor al onze busreizen een
brandstoftoeslag te heffen. Alle gidsprijzen zijn gecalculeerd met
brandstofprijzen zoals bekend begin december 2005. Er is wel rekening
gehouden met de mogelijkheid dat deze prijzen enigszins zouden fluctueren,
maar niet met de mate waarin deze nu werkelijk gestegen zijn. Hierdoor is
een toeslag van Euro 6,- per persoon per retourreis noodzakelijk.
Je zult hiervoor binnen twee weken een aangepaste factuur ontvangen. Let
op: indien je een annuleringsverzekering hebt afgesloten dan gaat de premie
ook iets omhoog, aangezien dit een percentage van de reissom is.
Gewoon weigeren. Vorig jaar met Gogo op vakantie geweest, stelletje oplichters zijn hetquote:
eensch!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, het is echt niet leuk als je telkens je geld moet gaan tellen als je wat wilt gaan doen. Als je naar Lloret gaat moet je gewoon doen waar je zin in hebt. Anders kun je beter niet gaan.
dat je niet mee mag en je al betaalde geld kwijt bentquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gewoon weigeren. Vorig jaar met Gogo op vakantie geweest, stelletje oplichters zijn het![]()
Wat kunnen ze je maken?
neem tape mee!quote:Op zondag 28 mei 2006 11:43 schreef SyClooS het volgende:
22 juli gaat ons vliegtuig richting Lloret! 11 dagen, Xaine Sun.
Lol, daar ben ik ook een keer geweest. Altijd gezeur met die dikke portier. We zaten op de 1e verdieping met het balkon tegenover de burger king. We konden vanaf ons balkon de woppers bestellen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:43 schreef SyClooS het volgende:
22 juli gaat ons vliegtuig richting Lloret! 11 dagen, Xaine Sun.
nee.. ook voor t bewaren van de sleutel (dus raak m niet kwijt op t strand zoals wij, dan kom je er gewoon pas na een halve dag weer inquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef SyClooS het volgende:
@Erosjuhh
Die borg geldt alleen voor de servies e.d.? ¤100 borg is echt rete veel.
mmm dat kan wel eens heel kort bij ons hotel liggenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:08 schreef Skv het volgende:
8 t/m 19 juli. Hotel Palmera.
je ging toch niet meerquote:Op maandag 19 juni 2006 11:08 schreef Skv het volgende:
8 t/m 19 juli. Hotel Palmera.
Toch wel. Raakte de reis nergens kwijtquote:
Haha, ik hoop dat je iig nog geld heb om drinken te kopenquote:
ik ga van de 8ste tot 24ste ofzoquote:Op maandag 19 juni 2006 14:38 schreef Loeri het volgende:
Ik ga met 2 vriendinnen van 11 t/m 21 augustus!
Appartementen Mont Jardi, volgens mij het brakste appartementencomplex dat er isIemand ervaringen?
Ja, klopt.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:16 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Haha, ik hoop dat je iig nog geld heb om drinken te kopen![]()
ik herinner me dat je er geen geld meer rvoor had ofzo, en daarom hem weg wilde doen?
als je hotel vol pension is, mss wel, anders lijkt me het wat weinig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:09 schreef mic_forever het volgende:
Hoeveel euro heb je nou nodig om daar beetje lekker een weekje te overleven?
ik dacht zo rond de 200-300
Was vorig jaar in salou voor een dag of 9 iets van 1000 euro kwijt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:09 schreef mic_forever het volgende:
Hoeveel euro heb je nou nodig om daar beetje lekker een weekje te overleven?
ik dacht zo rond de 200-300
Ik heb voor dit jaar ook max. 50 euro per dag..quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:28 schreef Kizim het volgende:
[..]
als je hotel vol pension is, mss wel, anders lijkt me het wat weinig.
denk toch dat je op min. 50 euro/dag moet rekenen?!
je maakt het natuurlijk zo duur als je wil. En als t geld op is ... tja dan is t opquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb voor dit jaar ook max. 50 euro per dag..
Gewoon ff wat pils halen voor in het hotel, als je met uitgaan alles koopt ben je kapitalen kwijt.
Wat maakt het op vakantie nou uit met het gemiddelde opleidingsniveau isquote:Op zondag 2 juli 2006 13:00 schreef Skv het volgende:
Weinig tuig daar?
In Salou was de gemiddelde opleiding behoorlijk beneden vmbo-k.
Dat is in Lloret niet zo?
Het aantal doden en het aantal mensen wat er blijkbaar plezier aan beleeft om mij een stuk glas in het gezicht aan te brengen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat maakt het op vakantie nou uit met het gemiddelde opleidingsniveau is![]()
Daar ga ik niet voor, ik wil gewoon relaxed in het zonnetje liggen en 's avonds stappen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:21 schreef Erosjuhhh het volgende:
nee valt mee ken genoeg vwo sletjes die er heen gaan dit jaar.
is daar ook te vinden vanaf 15/8 tot 22/8 nee heb er geen ervaring mee en de mensen die dat wel hebben zoals ik het heb gelezen op andere site's waren niet tevreden..maar goed k laat de moed niet zakken ga er gewoon voor... zie wel wat er van komt..ben ik het er niet mee eens dan zal ik me laten horen heb er ook voor betaald dus... trouwens iemand wel bekend met x-travel reizen???quote:Op maandag 19 juni 2006 14:38 schreef Loeri het volgende:
Ik ga met 2 vriendinnen van 11 t/m 21 augustus!
Appartementen Mont Jardi, volgens mij het brakste appartementencomplex dat er isIemand ervaringen?
X-travel en Gogo vallen toch onder 1 moedermaatschappij transalpino of zoiets...quote:Op maandag 3 juli 2006 00:04 schreef Skv het volgende:
X-travel is net zo kut als Gogo.
Zodra ik mail terug heb ontvangen over hoe en wat dan hoor je het wel van mij en waarschijnlijk tref je mij daar wel...zelfde app. en bijna rond dezelfde datum dus waarschijnlijk wel... hahahaquote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef Loeri het volgende:
Toch_wel, Laat maar weten idd! Heb die reacties ook gelezen en ze waren inderdaad niet erg positiefVeel plezier alvast!
Ik ben vorig jaar met Xtravel naar Calella geweest, goed bevallen!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:15 schreef DonSauza het volgende:
Girona heeft geen luchthaven, Gerona wel...maar is dat wel hetzelfde?
Nee, met die luchtvaartmaatschappijen koop je altijd een enkeltjes. (of 2 als je retour wil) Dus je kan ook met Ryanair heen en met Transavia terug als dat goedkoper isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:13 schreef DonSauza het volgende:
Zit er verschil tussen een retourtje boeken of 2x een enkele reis?
www.wegolo.nlquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:26 schreef DonSauza het volgende:
oja precies...
Duidelijk..
Nog een goede site die voor mij gelijk de goedkoopste maatschappij enzo uitzoekt?
kan ook dat je het zo schrijft jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:15 schreef DonSauza het volgende:
Girona heeft geen luchthaven, Gerona wel...maar is dat wel hetzelfde?
Hoe vet is dat man, ben jaloers.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Wij gaan volgende week donderdag met een busje (Mercedes Sprinter, incl. airco) naar Spanje
Tent mee, geen campings geboekt.. we zien wel waar we terecht komen
Dat gaat altijd zo....quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef Skv het volgende:
Hmm. Wat ik vantevoren aan te merken heb.
We hebben 11 dagen geboekt.
8 juli gaan we weg, het vliegtuig vertrekt pas om 20.30 vanaf schiphol, naar Girona.
Daar komen we aan om 22.30. Wachten op bagage enzo zal iets van 45 minuten duren, daarna nog een halfuur gezeik en bussen zoeken en om 23.45 zitten we denk ik in de bus.
Dan moeten we helemaal naar Lloret rijden (duurt een uur) maar ondertussen ook nog lui er uit zetten bij hun hotels. Zal dus wel een uur of 1 / 1:30 zijn voor we bij ons hotel zijn.
Dan moeten we nog met de koffers slepen, wachten tot we kunnen inchecken etc etc etc
Verwacht dat we om 2.00 / 2.30 op onze kamer zitten, totaal gaar van het wachten. En dan hebben we verdomme de eerste dag al gehad
Eten zit er ook bij in, daar betaal je ook aanzienlijk meer voor, als je kijkt naar de gehele reissom.
Maar de eerste avond missen we het eten dus sowieso al, neem niet aan dat ze om 2 uur eten gaan maken voor ons.
De 18e gaan we weer terug naar NL, we moeten 2,5 uur vantevoren inchecken. Vliegtuig vertrekt om 17.30.. Wil dus zeggen dat we iig om 15.00 uur op het vliegveld moeten zijn, en dus om 14.00 uur weg moeten. Hebben we weer géén eten
Stomme paupers. Kut Gogo. En maar geld betalen, dit is de laatste keer dat ik zoiets ga doen
Als de kamer ook nog kut is ga ik trouwens helemaal over de zeik. Heb de advertentie uitgeprint met wat we allemaal (zouden moeten) hebben. Als er iets niet klopt regelen ze het maar mooi..
Net of Gogo daar wat aan kan doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef Skv het volgende:
Hmm. Wat ik vantevoren aan te merken heb.
We hebben 11 dagen geboekt.
8 juli gaan we weg, het vliegtuig vertrekt pas om 20.30 vanaf schiphol, naar Girona.
Daar komen we aan om 22.30. Wachten op bagage enzo zal iets van 45 minuten duren, daarna nog een halfuur gezeik en bussen zoeken en om 23.45 zitten we denk ik in de bus.
Dan moeten we helemaal naar Lloret rijden (duurt een uur) maar ondertussen ook nog lui er uit zetten bij hun hotels. Zal dus wel een uur of 1 / 1:30 zijn voor we bij ons hotel zijn.
Dan moeten we nog met de koffers slepen, wachten tot we kunnen inchecken etc etc etc
Verwacht dat we om 2.00 / 2.30 op onze kamer zitten, totaal gaar van het wachten. En dan hebben we verdomme de eerste dag al gehad
Eten zit er ook bij in, daar betaal je ook aanzienlijk meer voor, als je kijkt naar de gehele reissom.
Maar de eerste avond missen we het eten dus sowieso al, neem niet aan dat ze om 2 uur eten gaan maken voor ons.
De 18e gaan we weer terug naar NL, we moeten 2,5 uur vantevoren inchecken. Vliegtuig vertrekt om 17.30.. Wil dus zeggen dat we iig om 15.00 uur op het vliegveld moeten zijn, en dus om 14.00 uur weg moeten. Hebben we weer géén eten
Stomme paupers. Kut Gogo. En maar geld betalen, dit is de laatste keer dat ik zoiets ga doen
Als de kamer ook nog kut is ga ik trouwens helemaal over de zeik. Heb de advertentie uitgeprint met wat we allemaal (zouden moeten) hebben. Als er iets niet klopt regelen ze het maar mooi..
Veel plezier hequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef Skv het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef Skv het volgende:
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:04 schreef Lidia het volgende:
Skv heeft het niet meer zo heel leuk daar
En als ik het goed begrepen heb, was Woutey het zo zat, dat hij vanavond het vliegtuig terug neemt ipv dinsdagavond
Dit was min of meer wat ik hoorde:quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:15 schreef Lidia het volgende:
[..]
Dit was min of meer wat ik hoorde:
Het is zo gehorig dat ze 's nachts niet meer kunnen slapen, de airco blies 's nachts warme(!) lucht, mensen schreeuwen 's nachts buiten, veel ruzie buiten, muren zijn zo dun dat je hoorde wat er bij de buren gebeurde, bovenburen schenen 's nachts met vanalles te gooien en te slepen.
Ook het eten was niet écht wat. De kip lag daar al 3 dagen op de schalen weg te rotten en alles was oud, dus ze moesten alsnog buitenshuis eten.
En ze waren gewoon helemaal kapot van het slaaptekort (en ik denk ook wel van de alcohol) Dus de 2 overgebleven jongens gaan ook niet meer zoveel ondernemen, als ik het goed begreep.
Ze waren vorig jaar 11 dagen naar Salou en dat hielden ze best makkelijk vol en die jongens zijn écht wel wat gewend hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Dat weet je toch van tevoren als je naar Lloret gaat! Moeten ze maar meer zuipen, dan kunnen ze snachts echt wel slapen, ook door geschreeuw etc heen.
Vorig jaar hadden wij helemaal geen airco in onze kamer en toch goed geslapen.
Het eten was ook kut, de eerste dag vonden onze buurvrouwen een kever in de sla. Ga dan ook gewoon uit eten bij een restaurant ofzo. En als je naar Lloret gaat dat ga je niet op slaapvakantie, maar om uit te gaan en te zuipen.
Stelletje noobsNiks gewend zeker. Hadden ze de vakantie maar gewoon verkocht.
Wijf ik ben vorig jaar geweest, en heb een top vakantie gehad! Ze wilde eerst de vakantie verkopen, en daarna gingen ze toch maar. Maar net voor dat ze gingen waren ze al aan het zeuren over hoe de kamer er op de foto's uit zou zien eb als het er niet zo uit zag zoals op de foto's gingen ze zeuren. Lekker boeient hoe een kamer eruit ziet als je naar Lloret gaat. Als je maar kan slapen.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:22 schreef Lidia het volgende:
[..]
Ze waren vorig jaar 11 dagen naar Salou en dat hielden ze best makkelijk vol en die jongens zijn écht wel wat gewend hoor.
Maar ga jij maar eens écht 11 dagen min of meer zonder slaap rondlopen, dat hou je ook niet vol hoor
En dát was nou het puntquote:Op zondag 16 juli 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wijf ik ben vorig jaar geweest, en heb een top vakantie gehad! Ze wilde eerst de vakantie verkopen, en daarna gingen ze toch maar. Maar net voor dat ze gingen waren ze al aan het zeuren over hoe de kamer er op de foto's uit zou zien etc. Lekker boeient doe een kamer eruit ziet als je naar Lloret gaat. Als je maar kan slapen.
Wij waren met 8 personen, en iedereen heeft kunnen slapen. Vreemd dat hun 2 het allebei niet konden. Zeker te dicht bij elkaar gelegen waardoor het erg warm werd ofzoquote:
Idd, of lekker naar de Veluwe of Drenthequote:Op zondag 16 juli 2006 17:33 schreef Zwansen het volgende:
Zulke gasten moeten naar een camping in zeewolde gaan ofzo. Niks gewend die gasten.
Kan wel merken dat jij het IQ (-80) en de stoerheid hebt van een gemiddelde Lloret-ganger, want je krijgt duidelijk het punt niet meequote:Op zondag 16 juli 2006 17:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij waren met 8 personen, en iedereen heeft kunnen slapen. Vreemd dat hun 2 het allebei niet konden. Zeker te dicht bij elkaar gelegen waardoor het erg warm werd ofzo![]()
Maar ze zullen we lafjes aan de cola hebben gezeten, want ze hadden al geen geld voordat ze gingen. Als je kut zat op je kamer bent val je met je kleren aan in bed!
Og germquote:Op zondag 16 juli 2006 17:35 schreef Lidia het volgende:
[..]
Kan wel merken dat jij het IQ (-80) en de stoerheid hebt van een gemiddelde Lloret-ganger, want je krijgt duidelijk het punt niet mee![]()
Ik ga me maar weer wenden tot mensen van mijn eigen niveau, want ik voel me iets te slim om met jou een conversatie te voeren.
En nu mag je gaan zeiken over lafheid, kapsones, lelijkheid en niet-stoer gedrag, want dat is wat je gaat doen hè?
Onze discotheekkaart vorig jaar was anders wel een aanrader. Kostte meen ik 20 euro ofzo en kon je bij 6 of 8 discotheken gratis of met korting naar binnen. Ook kreeg je bij bepaalde cafe's een gratis drankje. Je hoefde nergens in de rij te staan (in tegenstelling tot de mensen zonder discotheekkaart).quote:Op zondag 16 juli 2006 21:05 schreef Pelgrim het volgende:
Ik ben gisteren terug gekomen van 12 dagen Lloret de Mar. Erg leuke vakantie. Alleen het weer was dit jaar slechter dan vorig jaar. Paar dagen bewolking en 3 dagen regen gehad. Hier in Nederland was het beter.
Tip voor de mensen die uitgaan. De meeste reisorganisaties willen voor 15 euro een holiday clubcard verkopen, maar op zich is het niet voordeliger. Je moet met dat kaartje telkens entree betalen. Je kunt beter zo goedkoop mogelijk een clubcardje van de discotheek scoren, dan kom je de hele week gratis naar binnen.
Een leuke tent om uit te gaan is de Bali Haii dat Temptation gaat heten. Veel harde muziek daar. Korsakoff, Dj Ruthless en de Furax draaien daar onder andere. Elke dag is er wel iets te doen daarzo.
Ach, iedere leeftijdscategorie heeft zo zijn charmes he. 16 - 20 naar Lloret, 20 > kreta ed.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is lloret toch eigenlijk een giller vergeleken met Kreta he
Ja, dat is echt kut. Wel ooit een paar leuke getroffen, maar over het algemeen blijft het irritatant. Vooral dat pleintje bij discotheek Bumpers is echt verschikkelijk. Niet voorbij te komen zonder minimaal 5x aangesproken te worden ofzo. Voor ons ook de reden geweest om die kut Bumpers te vermijdenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:11 schreef Kizim het volgende:
van gisteren terug thuis, lloret zit er weer op. En 1 ding ga ik echt niet missen: die irritante proppers![]()
kheb er geen probleem mee dat ze hun werk moeten doen ... maar als ze om de 3m in je gezicht liggen te hijgen, heb je het toch gehad na een paar dagen![]()
Trouwens nog wat geneukt daar?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:11 schreef Kizim het volgende:
van gisteren terug thuis, lloret zit er weer op. En 1 ding ga ik echt niet missen: die irritante proppers![]()
kheb er geen probleem mee dat ze hun werk moeten doen ... maar als ze om de 3m in je gezicht liggen te hijgen, heb je het toch gehad na een paar dagen![]()
St. Trop, beste discotheek van Lloretquote:Op maandag 17 juli 2006 13:18 schreef NiekieW. het volgende:
Ik ga over precies 2 weken ;d, nog aanraders voor café's/discotheken Kizim ??
St. Trop heb je wel elke avond dezelfde muziek volgens mij.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
St. Trop, beste discotheek van Lloret![]()
Tropics was ook wel leuk meen ik. Niet naar die Nederlandse barren gaan, dat is wel zo kutquote:Op maandag 17 juli 2006 14:20 schreef T1andonly het volgende:
[..]
St. Trop heb je wel elke avond dezelfde muziek volgens mij.
Voor mij waren vorig jaar Revolution(s) en Tropics de beste discotheken en als je ergens een klein feestje tegenkomt zou ik daar ook gelijk heen gaan want dat is altijd relaxt.
Ik zou zeggen, gewoon de ronde doen. Maar Gala en Bumpers zou ik overslaan. Gala vind ik een koud ongezellig kot (bedoel ik niet de temperatuur) en Bumpers is veel te eentonig qua muziek (90% R&B), moest je wel van R&B houden zijde daar natuurlijk wel op de juiste plaats.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:18 schreef NiekieW. het volgende:
Ik ga over precies 2 weken ;d, nog aanraders voor café's/discotheken Kizim ??
Dan zijn jullie precies hetzelfde als onze groepquote:Op maandag 17 juli 2006 14:33 schreef T1andonly het volgende:
Nederlandse barren/cafés/zuiphokken zijn echt niets voor mij en onze groepDan zit je ook de hele tijd met zo'n semi-gezellige reisleiding die té enthousiast is en daar wordt ik echt niet goed van.
Doe mij maar lekker zelf alles uitzoeken
ok dankjequote:Op maandag 17 juli 2006 14:59 schreef Kizim het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, gewoon de ronde doen. Maar Gala en Bumpers zou ik overslaan. Gala vind ik een koud ongezellig kot (bedoel ik niet de temperatuur) en Bumpers is veel te eentonig qua muziek (90% R&B), moest je wel van R&B houden zijde daar natuurlijk wel op de juiste plaats.
Nu kan ik je aanraden om te gaan indrinken op een terrasje (dus niet altijd op hotel/app. etc), want de terrasjes zijn er ook leuk! De naam van eentje ontgaat me, maar hebben we echt verschillende avonden gezeten. (zal naam nog posten als ik terug herinner)
Het is een zijstraatje vd hoofdstraat. Als je die straat inloopt, kom je bij een pleintje waar ze zo een groene bol de lucht inschieten), awel, dat straatje is het. Daar kan je cocktails van 1 liter bestellen (12 euro) en daar krijg je dan verschillende rietjes van 1 meter in (je kan delen met je vrienden).
En wanneer je een paar rietjes in mekaar steekt heb je al snel 3 meter riet![]()
En daar enkele keren van slurpen en je voelt de alcohol al naar je kop stijgen.
![]()
En de bungee spring van 80m bij WaterWorld is ook aan te radenIn de hoofdstraat vinde hier ook proppers voor, geven je geloof ik 10 euro korting.
En voor de rest, dagje Barcelona is goed te doen (rechstreeks vervoer), mee op de boot, etc etc
![]()
Niks te klagen als man zijnde. Denk dat het 50/50 isquote:Op maandag 17 juli 2006 20:50 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
ok dankje, en is de man vrouw ratio beetje gelijk ? of scheelt dat ook per disco/cafe ?
dat is dan weer mooi ;dquote:Op maandag 17 juli 2006 22:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks te klagen als man zijnde. Denk dat het 50/50 is
ja denk idd ook da het 50/50 was.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:50 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
ok dankje, en is de man vrouw ratio beetje gelijk ? of scheelt dat ook per disco/cafe ?
Aha dat is wel chill danquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:01 schreef Tiemie het volgende:
Ik ben nu in lloret de mar, over die verhoudingen...tsja....in onze bus was ongeveer 2% vrouwelijk...Er zijn hier veeeeeeeeel meer jongens dan meiden, maar de meiden die er zijn zijn wel ontzettend lekker haha.
We zitten trouwens in mont jardi... qua ligging en personeel heel relax, maar ze hadden de boel wel eens op mogen ruimen. we waren er eerst nogal ontevreden over, maar we hebben hier genoeg mensen leren kennen die het nog veel erger hebben.
Vergeleken met hun slapen wij nu in een villa...
Waarom laat je je bovenburen er dan niet uitzetten, vorig jaar werden van die achterlijke druktemakers er ook uitgegooit. Die schoonmaakwijven lieten wij nooit binnenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef Skv het volgende:
Zo, ik ben weer terug.
Gisterenavond 23.00 was ik terug.
Maat van me is idd zaterdag al terug naar huis gegaan, omdat die kutairco half niet werkte en wij redelijk actieve bovenburen hadden (lees: pillen oid op en tot een uur of 8 's ochtends met bedden gooien. Dan heb je om 10 uur die kutschoonmaakwijven aan de deur staan, als je niet open doet staan ze er om het uur weer. En een gegil en gevecht en kabaal op straat. Gipsen muurtjes, schoot ook niet op.
Was opzich wel gave vakantie hoorMooi stappen e.d.
jij kwam toch ook uit deurne ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga de 28e en we liggen midden in het centrum geloof ik!
eergister met Darkraver in Bumpers waren echt alleen gasten met een mat, pet en oorbel. Na 5 minuten gingen we weer weg daar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef Impreza_STI het volgende:
Zo, net terug, en het was een leuke vakantie maar wat een Sjonnie en Anitagehalte, niet normaal meer.
Mischien ben ik het niet gewent ofzo maar wat een gaaies daar.
Maar de vakantie was wel lachen.
Ook nog naar een feestje geweest waar je met een bus werd heen gebracht en gratis zuipen voor 38 eutjes. Dat was top feest, mooie 50/50 en geen sjonnies.![]()
Bumpers met darkraverquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:49 schreef rotskibo het volgende:
[..]
eergister met Darkraver in Bumpers waren echt alleen gasten met een mat, pet en oorbel. Na 5 minuten gingen we weer weg daar.
Wat?? Was jij dat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:22 schreef mic_forever het volgende:
SKVVVVVVVVVVVVV
Hahaha
we hebben gewoon een meeting gehad zonder dat ik het weet
weet je nog die jongen die gecrasht was en die we naar huis gingen dragenhahaha
Nou realiseer ik me dat jullie dat waren
Jammer dat ik mijn bikkembergs vest niet aan had danquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:32 schreef rotskibo het volgende:
haha daar was ik dan ook bij maar ik herken em niet meer eigenlijk
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:19 schreef Skv het volgende:
Jammer dat ik mijn bikkembergs vest niet aan had dan![]()
Geen idee meer hoe jullie dr allemaal uit zagen. Waren met zn 5en ofzo en wij met 3.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:36 schreef rotskibo het volgende:
[..]
![]()
hij is nu trouwens wel blij dat ie gebracht was![]()
Naja, dat was dan de Fok! Lloret meetquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:46 schreef mic_forever het volgende:
Haha die lange,hij praatte er nog 3 dagen lang over.
Nee ik was het niet was vriend van me
dr was een doktor gekomen, en dag daarna naar t ziekenhuis maar niks gebroken.
Inderdaad. Nergens meegemaakt, ook geen poortje gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:52 schreef rotskibo het volgende:
Opvallend was trouwens dat ze nergens fouilleerden, en volgensmij hadden ze ook niet overal metaalpoortjes.
Ben je langs Hollywood geweest? Dat is best chille discotheek met veeel oostblokse chickies !quote:skv(..)
vraag om een kamer op de hoek, veeeeeeeel groter balkon, kan je gezellig buiten bierenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef aap123 het volgende:
heey wij gaan met 8 man 29juli naar lloret wordt zekers supermooi appartement xaine sun, helemaal los daarzo, zijn er nog tenten waar ze niet hele avond r&bshit draaien en waar je beetje makkelijk kan regelen? anders moet je met je dronken kop zo fanatiek veel moeite gaan doen;) en die clubcards is dat nou een pré of niet?? meningen lijken hier aardig over verdeeld
Vaak smeert je reisleiding je dat gewoon aan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:17 schreef Fukjoeman het volgende:
En waar verkrijg je zo'n clubcard, kan iemand dat principe eens uitleggen =D?
en volgens mij heb ik jou wel ooit gezien in Eindhovenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:45 schreef Loontjah het volgende:
Lloret-gangers, ik heb gehoord dat het strand minder is. Dat het allemaal flinke stenen zijn. Zo ja, waar gaan jullie dan liggen bakken, en is er ergens een mooier strand in de buurt ?
idd, de kiezeltjes zijn fijner om op te liggen dan het zand, want dat kruipt toch overal waar het niet hoortquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:08 schreef mic_forever het volgende:
nee , tis gewoon kleine kiezels, mar je kan gewoon chill op je handdoek liggen hoor, alleen als je t water ingaat moet je je voeten ff pijnigen..
In principe wel, maar veel hotels vinden dat niet relaxed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef Loontjah het volgende:
Ons hotel heeft namelijk geen zwembad, maar volgens mij kun je zo ieder willekeurig hotel induiken om daar te zwemmen of niej ?
De kamers die wij daar hadden waren gewoon goed, maar om het nu 5 sterren te noemen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:09 schreef NiekieW. het volgende:
Wij zitten in bolero park, 5 sterren appartement schijnbaar. Wil het nog wel eens zien
aha iig goed vooruitzichtquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:05 schreef T1andonly het volgende:
[..]
De kamers die wij daar hadden waren gewoon goed, maar om het nu 5 sterren te noemen.
Wij hadden een goede badkamer, 2 pitten om op te koken en koelkast met een diepvriesding erbij, magnetron, waterkoker en werkende airco.
Meer hebben wij ook niet nodig gehad en dat heb je normaal toch niet nodig.
Je moet naar de Moef gaan als de Belgisch dj Jean draait. Of Jeanke ofzo :s Ik weet het niet precies meer. Maar dat was wel een feest! Die vent draaide echt goed! En volle bak daar. Is volgens mij trouwens ook een Belgische tent.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:31 schreef rotskibo het volgende:
moef ga ga had in ieder geval dringend behoefte aan een koelsysteem/airco.
Haha heb ik in Rimini ook gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:46 schreef T1andonly het volgende:
Ga trouwens maar niet naar Tropics als er een italiaanse DJ draait. Dan staat het bomvol hippe italianen die met 8 man rond 1 meisje gaan staan om die te veroveren.Wij probeerden dan altijd de cirkel te doorbreken en het meisje te redden
Ik doe daar ook niet aan meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:01 schreef T1andonly het volgende:
Ik doe per definitie nooit mee met dingen die reisleiding voorstelt, dus ook de Nederlandse avond heb ik gemist. Je kan er elke avond een avond vol Nederlanders hebben als je dat graag wil.
Maar ik zie graag eens wat anderne mensen tijdens een vakantie.
Je kan ook zelf een aantal dingen doen zoals naar Barcelona gaan, met de bus naar Girona volgens mij en dan met de trein (die wel airco heeft natuurlijk).
Moby'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef DrunkenMuncky het volgende:
die tent die onder Tropics zit, ben de naam even kwijt, enz..
nee...er zit er daar ook een gewoonquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
DE broodje van kootje? uit a'dam?
het zal vast niet dezelfde eigenaar zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:43 schreef Erosjuhhh het volgende:
mja zelfde eigenaar bedoel ik?;)
of profiteert hij lekker van zijn naam en meer niet?
die in a'dam op t spui is weg btw
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:53 schreef Woep het volgende:
Zijn er in lloret ook een paar gave campings?
Wij gaan eind deze week op de bonnefooi naar los spanjos met de auto maar ik kon bij een GoGo of Beachmasters niet echt een camping in lloret vinden..
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Wij zijn ook met 6 man naar Lloret en Barca geweest. We vertrokken donderdagavond rond 8 uur.. 16 uur later waren we in Lloret, we stonden op Camping Lloret, net buiten het centrum. 15 minuten lopen en je stond midden de discotheken, ideaal. De discotheken waar wij geweest zijn; St. Trop (veel keer, erg leuke tent), Tropics, Asterix, Hollywood, Rockefellas (erg lachen), Colossos (niet iedereen), die tent die onder Tropics zit, ben de naam even kwijt, enz.. Tot woensdag in Lloret gebleven, overdag veel naar het strand geweest (bier).. 2 dagen strand in Lloret, daarna 2 dagen strand in Blanes (iets beter strand..).
Toen woensdag naar Barcelona gereden, is maar 62 km, dus goed te doen. Daar stonden we op de camping 3 Estrallas, welke direct aan de zee lag (14 km. vanaf centrum Barca). Het openbaar vervoer was goed geregeld, er stond een bushalte 300 meter van de camping. Vaak met de taxi binnen de stad van club naar club, en weer naar de camping.. (met veel man redelijk betaalbaar).
De clubs die we bezocht hebben in Barca: GoldenEye, Fellini's, Bikini, DancaToria, La Terrraza (2x). Entree varieert van gratis tot ongeveer 18 euro (La Terrraza). Bier was over het algemeen prijzig, rond de 6 euro. Uiteraad ook nog even een cultuurdagje gehouden en veel bezienswaardigheden bezocht in Barcelona.
Gisteren weer terug gekomen in Nederland, al met al veel lol gehad, veel gezopen, vrouwen, zon, zee en strand. Vakantie Lloret en Barca was top!
Beetje bullshit ja. Zeker met dit warme weer in Spanje slapen de mensen 's middags en 's avonds begint hun dag pas.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan van Lloret? Het is daar de omgekeerde wereld. Overdags rustig, 's nachts begint het leven daar. Gaan ze zeiken dat ze niet kunnen slapenWil wel wat zeggen dat als het nog druk buiten was dat hun al op bed lagen
![]()
Bij ons precies hetzelfde. Die bali hali heb ik geskipt en bij venga was ik na 10 minuten (en een gore shooter die niks deed behale dorst genereren) weer buiten.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik weet wat kroegentocht is, en ook clubtocht heb ze beiden gehad paar keer
kroeg >> venga, bali haii, bonte koe & st trop
club >> moefgaga, st trop, colossos en zo'n disco met roltrap
was t bij mij
voordat ze een woord konden zeggen, zei ik al ' don't even think about it !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:22 schreef Skv het volgende:
Proppers waren fucking irritant. Gewoon keihard afzeiken of negeren.
Heb me ook meerdere malen uitgegeven voor Zweed, inclusief vreemd Noors gelul.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:43 schreef Kizim het volgende:
[..]
voordat ze een woord konden zeggen, zei ik al ' don't even think about it !
of begon ik in mijn beste chinees terug te praten
of verzon ik een land waar ik vandaan kwam (niet bestaand)
nu ja, ze waren vaak irritant, maar heb me verbaal ook vaak verzet tegen hun![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:57 schreef Stekkie het volgende:
Colossos
Bijna dagelijks super gastdeejays, oa. Dana, Promo, Gizmo, Bad Boyz gezien. Inkom varieert tussen 15 en 20 euro, clubkaart (maand geldig) kost ¤ 30. Drank is belachelijk duur, flesje water of een pint is kost je al snel 4,5 euro.
Wel aan te raden is de aqua-foam party elke maandag. Toen was de sfeer ook heel anders, anders zoals Marcky al zei vrij agressief.
Ik vond het wel meevallen. Met zo'n clubcard betaal je 5 euro, heb je gratis al één bier.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had het daar altijd erg naar me zin.....
Maar toen ik ging was het no way zo duur
![]()
Bedoel je niet Venga Beach Club? Daar probeerde GoGo ons steeds binnen te krigjen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:57 schreef Stekkie het volgende:
Surf Beach Club
Hier wordt drank vooral verkocht in liters. Prijzen vallen behoorlijk mee. Een liter cocktails kost ¤ 8, Wodka-Red Bull hetzelfde als bij Moby's. Hoewel ik sterk m'n bedenkingen heb aan die prijs, je betaalt immers een halve kilo ijsblokjes mee.
Veel jong volk. De stamkroeg van veel Belgische en Nederlandse reisorganisaties. Muziek en geluid trok op niet veel, terrasje was gelukkig nog gezellig.
Ja! Super appartement! Perfecte ligging... heerlijk zwembadje, aardig personeel!quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er hier op FOK! mensen die in Hotel/Apartement Blau hebben gezeten?
Zeer overdreven. Ik vond het de gaafste en grootste discotheek van heel Lloret.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef SyClooS het volgende:
Wij zijn niet naar Colossos geweest. De verhalen die we hoorden was dat er geen relaxte sfeer hing en dat het vol zat met stampertjes. Dit zal waarschijnlijk overdreven zijn, maar toch.
Ik ben naar de discotoer, kroegentoch, holland party en die beachparty geweest van X-travel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:46 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Heb in ieder geval een geweldige week gehad in Lloret met mijn vriendinnetjes. Kroegentocht, discotoer, waterworld, en natuurlijk het "Proudt 2b Foudt!" feest.
En de reisleiding van X-travel was ook zéér leuk...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |