Waarom laat je je bovenburen er dan niet uitzetten, vorig jaar werden van die achterlijke druktemakers er ook uitgegooit. Die schoonmaakwijven lieten wij nooit binnenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef Skv het volgende:
Zo, ik ben weer terug.
Gisterenavond 23.00 was ik terug.
Maat van me is idd zaterdag al terug naar huis gegaan, omdat die kutairco half niet werkte en wij redelijk actieve bovenburen hadden (lees: pillen oid op en tot een uur of 8 's ochtends met bedden gooien. Dan heb je om 10 uur die kutschoonmaakwijven aan de deur staan, als je niet open doet staan ze er om het uur weer. En een gegil en gevecht en kabaal op straat. Gipsen muurtjes, schoot ook niet op.
Was opzich wel gave vakantie hoorMooi stappen e.d.
jij kwam toch ook uit deurne ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga de 28e en we liggen midden in het centrum geloof ik!
eergister met Darkraver in Bumpers waren echt alleen gasten met een mat, pet en oorbel. Na 5 minuten gingen we weer weg daar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef Impreza_STI het volgende:
Zo, net terug, en het was een leuke vakantie maar wat een Sjonnie en Anitagehalte, niet normaal meer.
Mischien ben ik het niet gewent ofzo maar wat een gaaies daar.
Maar de vakantie was wel lachen.
Ook nog naar een feestje geweest waar je met een bus werd heen gebracht en gratis zuipen voor 38 eutjes. Dat was top feest, mooie 50/50 en geen sjonnies.![]()
Bumpers met darkraverquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:49 schreef rotskibo het volgende:
[..]
eergister met Darkraver in Bumpers waren echt alleen gasten met een mat, pet en oorbel. Na 5 minuten gingen we weer weg daar.
Wat?? Was jij dat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:22 schreef mic_forever het volgende:
SKVVVVVVVVVVVVV
Hahaha
we hebben gewoon een meeting gehad zonder dat ik het weet
weet je nog die jongen die gecrasht was en die we naar huis gingen dragenhahaha
Nou realiseer ik me dat jullie dat waren
Jammer dat ik mijn bikkembergs vest niet aan had danquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:32 schreef rotskibo het volgende:
haha daar was ik dan ook bij maar ik herken em niet meer eigenlijk
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:19 schreef Skv het volgende:
Jammer dat ik mijn bikkembergs vest niet aan had dan![]()
Geen idee meer hoe jullie dr allemaal uit zagen. Waren met zn 5en ofzo en wij met 3.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:36 schreef rotskibo het volgende:
[..]
![]()
hij is nu trouwens wel blij dat ie gebracht was![]()
Naja, dat was dan de Fok! Lloret meetquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:46 schreef mic_forever het volgende:
Haha die lange,hij praatte er nog 3 dagen lang over.
Nee ik was het niet was vriend van me
dr was een doktor gekomen, en dag daarna naar t ziekenhuis maar niks gebroken.
Inderdaad. Nergens meegemaakt, ook geen poortje gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:52 schreef rotskibo het volgende:
Opvallend was trouwens dat ze nergens fouilleerden, en volgensmij hadden ze ook niet overal metaalpoortjes.
Ben je langs Hollywood geweest? Dat is best chille discotheek met veeel oostblokse chickies !quote:skv(..)
vraag om een kamer op de hoek, veeeeeeeel groter balkon, kan je gezellig buiten bierenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef aap123 het volgende:
heey wij gaan met 8 man 29juli naar lloret wordt zekers supermooi appartement xaine sun, helemaal los daarzo, zijn er nog tenten waar ze niet hele avond r&bshit draaien en waar je beetje makkelijk kan regelen? anders moet je met je dronken kop zo fanatiek veel moeite gaan doen;) en die clubcards is dat nou een pré of niet?? meningen lijken hier aardig over verdeeld
Vaak smeert je reisleiding je dat gewoon aan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:17 schreef Fukjoeman het volgende:
En waar verkrijg je zo'n clubcard, kan iemand dat principe eens uitleggen =D?
en volgens mij heb ik jou wel ooit gezien in Eindhovenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:45 schreef Loontjah het volgende:
Lloret-gangers, ik heb gehoord dat het strand minder is. Dat het allemaal flinke stenen zijn. Zo ja, waar gaan jullie dan liggen bakken, en is er ergens een mooier strand in de buurt ?
idd, de kiezeltjes zijn fijner om op te liggen dan het zand, want dat kruipt toch overal waar het niet hoortquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:08 schreef mic_forever het volgende:
nee , tis gewoon kleine kiezels, mar je kan gewoon chill op je handdoek liggen hoor, alleen als je t water ingaat moet je je voeten ff pijnigen..
In principe wel, maar veel hotels vinden dat niet relaxed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef Loontjah het volgende:
Ons hotel heeft namelijk geen zwembad, maar volgens mij kun je zo ieder willekeurig hotel induiken om daar te zwemmen of niej ?
De kamers die wij daar hadden waren gewoon goed, maar om het nu 5 sterren te noemen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:09 schreef NiekieW. het volgende:
Wij zitten in bolero park, 5 sterren appartement schijnbaar. Wil het nog wel eens zien
aha iig goed vooruitzichtquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:05 schreef T1andonly het volgende:
[..]
De kamers die wij daar hadden waren gewoon goed, maar om het nu 5 sterren te noemen.
Wij hadden een goede badkamer, 2 pitten om op te koken en koelkast met een diepvriesding erbij, magnetron, waterkoker en werkende airco.
Meer hebben wij ook niet nodig gehad en dat heb je normaal toch niet nodig.
Je moet naar de Moef gaan als de Belgisch dj Jean draait. Of Jeanke ofzo :s Ik weet het niet precies meer. Maar dat was wel een feest! Die vent draaide echt goed! En volle bak daar. Is volgens mij trouwens ook een Belgische tent.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:31 schreef rotskibo het volgende:
moef ga ga had in ieder geval dringend behoefte aan een koelsysteem/airco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |