Haha heb ik in Rimini ook gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:46 schreef T1andonly het volgende:
Ga trouwens maar niet naar Tropics als er een italiaanse DJ draait. Dan staat het bomvol hippe italianen die met 8 man rond 1 meisje gaan staan om die te veroveren.Wij probeerden dan altijd de cirkel te doorbreken en het meisje te redden
Ik doe daar ook niet aan meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:01 schreef T1andonly het volgende:
Ik doe per definitie nooit mee met dingen die reisleiding voorstelt, dus ook de Nederlandse avond heb ik gemist. Je kan er elke avond een avond vol Nederlanders hebben als je dat graag wil.
Maar ik zie graag eens wat anderne mensen tijdens een vakantie.
Je kan ook zelf een aantal dingen doen zoals naar Barcelona gaan, met de bus naar Girona volgens mij en dan met de trein (die wel airco heeft natuurlijk).
Moby'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef DrunkenMuncky het volgende:
die tent die onder Tropics zit, ben de naam even kwijt, enz..
nee...er zit er daar ook een gewoonquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
DE broodje van kootje? uit a'dam?
het zal vast niet dezelfde eigenaar zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:43 schreef Erosjuhhh het volgende:
mja zelfde eigenaar bedoel ik?;)
of profiteert hij lekker van zijn naam en meer niet?
die in a'dam op t spui is weg btw
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:53 schreef Woep het volgende:
Zijn er in lloret ook een paar gave campings?
Wij gaan eind deze week op de bonnefooi naar los spanjos met de auto maar ik kon bij een GoGo of Beachmasters niet echt een camping in lloret vinden..
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Wij zijn ook met 6 man naar Lloret en Barca geweest. We vertrokken donderdagavond rond 8 uur.. 16 uur later waren we in Lloret, we stonden op Camping Lloret, net buiten het centrum. 15 minuten lopen en je stond midden de discotheken, ideaal. De discotheken waar wij geweest zijn; St. Trop (veel keer, erg leuke tent), Tropics, Asterix, Hollywood, Rockefellas (erg lachen), Colossos (niet iedereen), die tent die onder Tropics zit, ben de naam even kwijt, enz.. Tot woensdag in Lloret gebleven, overdag veel naar het strand geweest (bier).. 2 dagen strand in Lloret, daarna 2 dagen strand in Blanes (iets beter strand..).
Toen woensdag naar Barcelona gereden, is maar 62 km, dus goed te doen. Daar stonden we op de camping 3 Estrallas, welke direct aan de zee lag (14 km. vanaf centrum Barca). Het openbaar vervoer was goed geregeld, er stond een bushalte 300 meter van de camping. Vaak met de taxi binnen de stad van club naar club, en weer naar de camping.. (met veel man redelijk betaalbaar).
De clubs die we bezocht hebben in Barca: GoldenEye, Fellini's, Bikini, DancaToria, La Terrraza (2x). Entree varieert van gratis tot ongeveer 18 euro (La Terrraza). Bier was over het algemeen prijzig, rond de 6 euro. Uiteraad ook nog even een cultuurdagje gehouden en veel bezienswaardigheden bezocht in Barcelona.
Gisteren weer terug gekomen in Nederland, al met al veel lol gehad, veel gezopen, vrouwen, zon, zee en strand. Vakantie Lloret en Barca was top!
Beetje bullshit ja. Zeker met dit warme weer in Spanje slapen de mensen 's middags en 's avonds begint hun dag pas.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan van Lloret? Het is daar de omgekeerde wereld. Overdags rustig, 's nachts begint het leven daar. Gaan ze zeiken dat ze niet kunnen slapenWil wel wat zeggen dat als het nog druk buiten was dat hun al op bed lagen
![]()
Bij ons precies hetzelfde. Die bali hali heb ik geskipt en bij venga was ik na 10 minuten (en een gore shooter die niks deed behale dorst genereren) weer buiten.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik weet wat kroegentocht is, en ook clubtocht heb ze beiden gehad paar keer
kroeg >> venga, bali haii, bonte koe & st trop
club >> moefgaga, st trop, colossos en zo'n disco met roltrap
was t bij mij
voordat ze een woord konden zeggen, zei ik al ' don't even think about it !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:22 schreef Skv het volgende:
Proppers waren fucking irritant. Gewoon keihard afzeiken of negeren.
Heb me ook meerdere malen uitgegeven voor Zweed, inclusief vreemd Noors gelul.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:43 schreef Kizim het volgende:
[..]
voordat ze een woord konden zeggen, zei ik al ' don't even think about it !
of begon ik in mijn beste chinees terug te praten
of verzon ik een land waar ik vandaan kwam (niet bestaand)
nu ja, ze waren vaak irritant, maar heb me verbaal ook vaak verzet tegen hun![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:57 schreef Stekkie het volgende:
Colossos
Bijna dagelijks super gastdeejays, oa. Dana, Promo, Gizmo, Bad Boyz gezien. Inkom varieert tussen 15 en 20 euro, clubkaart (maand geldig) kost ¤ 30. Drank is belachelijk duur, flesje water of een pint is kost je al snel 4,5 euro.
Wel aan te raden is de aqua-foam party elke maandag. Toen was de sfeer ook heel anders, anders zoals Marcky al zei vrij agressief.
Ik vond het wel meevallen. Met zo'n clubcard betaal je 5 euro, heb je gratis al één bier.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had het daar altijd erg naar me zin.....
Maar toen ik ging was het no way zo duur
![]()
Bedoel je niet Venga Beach Club? Daar probeerde GoGo ons steeds binnen te krigjen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:57 schreef Stekkie het volgende:
Surf Beach Club
Hier wordt drank vooral verkocht in liters. Prijzen vallen behoorlijk mee. Een liter cocktails kost ¤ 8, Wodka-Red Bull hetzelfde als bij Moby's. Hoewel ik sterk m'n bedenkingen heb aan die prijs, je betaalt immers een halve kilo ijsblokjes mee.
Veel jong volk. De stamkroeg van veel Belgische en Nederlandse reisorganisaties. Muziek en geluid trok op niet veel, terrasje was gelukkig nog gezellig.
Ja! Super appartement! Perfecte ligging... heerlijk zwembadje, aardig personeel!quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er hier op FOK! mensen die in Hotel/Apartement Blau hebben gezeten?
Zeer overdreven. Ik vond het de gaafste en grootste discotheek van heel Lloret.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef SyClooS het volgende:
Wij zijn niet naar Colossos geweest. De verhalen die we hoorden was dat er geen relaxte sfeer hing en dat het vol zat met stampertjes. Dit zal waarschijnlijk overdreven zijn, maar toch.
Ik ben naar de discotoer, kroegentoch, holland party en die beachparty geweest van X-travel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:46 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Heb in ieder geval een geweldige week gehad in Lloret met mijn vriendinnetjes. Kroegentocht, discotoer, waterworld, en natuurlijk het "Proudt 2b Foudt!" feest.
En de reisleiding van X-travel was ook zéér leuk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |