abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:46:36 #251
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_40075266
Oh dan relekst, Ik hoorde ook nog iets van een Nederlandse avond op woensdag. Zijn daar al mensen bekend mee ?
Zijn er ook nog mensen die excursies hebben gemaakt ofzo.
En hoeveel geld hebben jullie daar ongeveer opgemaakt ?
Sappig !!
pi_40075724
Ik doe per definitie nooit mee met dingen die reisleiding voorstelt, dus ook de Nederlandse avond heb ik gemist. Je kan er elke avond een avond vol Nederlanders hebben als je dat graag wil.
Maar ik zie graag eens wat anderne mensen tijdens een vakantie.

Je kan ook zelf een aantal dingen doen zoals naar Barcelona gaan, met de bus naar Girona volgens mij en dan met de trein (die wel airco heeft natuurlijk).
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:27:43 #253
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40076519
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 12:46 schreef T1andonly het volgende:
Ga trouwens maar niet naar Tropics als er een italiaanse DJ draait. Dan staat het bomvol hippe italianen die met 8 man rond 1 meisje gaan staan om die te veroveren.

Wij probeerden dan altijd de cirkel te doorbreken en het meisje te redden
Haha heb ik in Rimini ook gezien

1 had zijn handje in haar broek, 1 bij haar tieten, en 1 was met haar aan het zoenen.
En dat op de dansvloer bij één enkel meisje
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:28:46 #254
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40076549
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:01 schreef T1andonly het volgende:
Ik doe per definitie nooit mee met dingen die reisleiding voorstelt, dus ook de Nederlandse avond heb ik gemist. Je kan er elke avond een avond vol Nederlanders hebben als je dat graag wil.
Maar ik zie graag eens wat anderne mensen tijdens een vakantie.

Je kan ook zelf een aantal dingen doen zoals naar Barcelona gaan, met de bus naar Girona volgens mij en dan met de trein (die wel airco heeft natuurlijk).
Ik doe daar ook niet aan mee allemaal geldklopperij

Zo'n dagje Barcelona kan wel leuk zijn denk ik, heb het zelf niet gedaan. Moet je ook altijd heel vroeg opstaan. Kroegentocht hebben we wel gedaan, maar zijn halverwege de rest kwijtgeraakt
  zaterdag 22 juli 2006 @ 19:27:30 #255
36898 Kizim
Life is Music
pi_40083410
Barcelona hebben wij wel gedaan. Als je er toch zo kortbij bent, gewoon doen zou ik zeggen. In het busstation van Lloret kan je de bus rechstreeks naar Barcelona nemen. Ik geloof dat een ticket 19.50 euro was (heen & terug).
En in Barcelona kan je best een ticket vd metro nemen. Je kan voor 5 euro de ganse dag de metro nemen, die stopt trouwens om de 4 min., dus je moet zelden wachten.

Als je daar aankomt met de bus, is er een infobalie, die geven je wel een folder met bezienswaardigheden in Barcelona (die je echt best met metro doet).

De Ramblas is daar 'de' hoofdstaat, waar je je ogen de kost kan geven.
Ook de haven is prachtig om te zien.
Etc etc

Enjoy Lloret
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
  zondag 23 juli 2006 @ 17:01:10 #256
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_40106972
Vandaag weer teruggekomen. Ik heb er spijt van dat ik met de bus ben gegaan, maar het was daar echt superrrrrrrrrrrr. Vooral dat feest van afgelopen vrijdag was tof! 34 euro voor een hele avond zuipen en stampen. .
  maandag 24 juli 2006 @ 10:39:26 #257
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_40126382
Over 2,5 uur ben ik onderweg .
  maandag 24 juli 2006 @ 10:42:51 #258
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_40126466
nog 4 dage......
Sappig !!
  maandag 24 juli 2006 @ 19:56:33 #259
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_40142224
nog 7 dagen..
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_40160884
Wij zijn ook met 6 man naar Lloret en Barca geweest. We vertrokken donderdagavond rond 8 uur.. 16 uur later waren we in Lloret, we stonden op Camping Lloret, net buiten het centrum. 15 minuten lopen en je stond midden de discotheken, ideaal. De discotheken waar wij geweest zijn; St. Trop (veel keer, erg leuke tent), Tropics, Asterix, Hollywood, Rockefellas (erg lachen), Colossos (niet iedereen), die tent die onder Tropics zit, ben de naam even kwijt, enz.. Tot woensdag in Lloret gebleven, overdag veel naar het strand geweest (bier).. 2 dagen strand in Lloret, daarna 2 dagen strand in Blanes (iets beter strand..).
Toen woensdag naar Barcelona gereden, is maar 62 km, dus goed te doen. Daar stonden we op de camping 3 Estrallas, welke direct aan de zee lag (14 km. vanaf centrum Barca). Het openbaar vervoer was goed geregeld, er stond een bushalte 300 meter van de camping. Vaak met de taxi binnen de stad van club naar club, en weer naar de camping.. (met veel man redelijk betaalbaar).
De clubs die we bezocht hebben in Barca: GoldenEye, Fellini's, Bikini, DancaToria, La Terrraza (2x). Entree varieert van gratis tot ongeveer 18 euro (La Terrraza). Bier was over het algemeen prijzig, rond de 6 euro. Uiteraad ook nog even een cultuurdagje gehouden en veel bezienswaardigheden bezocht in Barcelona.

Gisteren weer terug gekomen in Nederland, al met al veel lol gehad, veel gezopen, vrouwen, zon, zee en strand. Vakantie Lloret en Barca was top!
It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:54:41 #261
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_40163910
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef DrunkenMuncky het volgende:
die tent die onder Tropics zit, ben de naam even kwijt, enz..
Moby's .

Zelf vond ik Temptation ook een leuke tent
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:14:16 #262
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_40164541
Ik ben 2 jaar geleden naar Lloret geweest
We zaten toen in het Brava Park, appartementje dus.

Voor de mensen die nog naar Lloret gaan: zoek eens Broodje van Kootje op

Als je een beetje contact opbouwt met de eigenaar van die tent is t wel vet. Die vent krijgt in veel discotheken kortingen en organiseert ook kroegentochten enzo. Dus als je dan met m mee gaat kan je je klem zuipen

Hij herkent ook mensen als ze weer terug komen naar Lloret...hij houdt hele fotoboeken bij van mensen die langs zijn geweest bij m ( ) en het is gewoon een relaxte gast
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:18:50 #263
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40181650
DE broodje van kootje? uit a'dam?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:40:06 #264
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_40182440
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
DE broodje van kootje? uit a'dam?
nee...er zit er daar ook een gewoon
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:43:42 #265
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40182572
mja zelfde eigenaar bedoel ik?;)
of profiteert hij lekker van zijn naam en meer niet?
die in a'dam op t spui is weg btw
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:59:50 #266
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_40183133
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:43 schreef Erosjuhhh het volgende:
mja zelfde eigenaar bedoel ik?;)
of profiteert hij lekker van zijn naam en meer niet?
die in a'dam op t spui is weg btw
het zal vast niet dezelfde eigenaar zijn
ik denk dat hij inderdaad van de naam profiteerd
pi_40196730
Zijn er in lloret ook een paar gave campings?

Wij gaan eind deze week op de bonnefooi naar los spanjos met de auto maar ik kon bij een GoGo of Beachmasters niet echt een camping in lloret vinden..

Alvast bedankt
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:22:44 #268
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40197740
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:53 schreef Woep het volgende:
Zijn er in lloret ook een paar gave campings?

Wij gaan eind deze week op de bonnefooi naar los spanjos met de auto maar ik kon bij een GoGo of Beachmasters niet echt een camping in lloret vinden..

Alvast bedankt
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Wij zijn ook met 6 man naar Lloret en Barca geweest. We vertrokken donderdagavond rond 8 uur.. 16 uur later waren we in Lloret, we stonden op Camping Lloret, net buiten het centrum. 15 minuten lopen en je stond midden de discotheken, ideaal. De discotheken waar wij geweest zijn; St. Trop (veel keer, erg leuke tent), Tropics, Asterix, Hollywood, Rockefellas (erg lachen), Colossos (niet iedereen), die tent die onder Tropics zit, ben de naam even kwijt, enz.. Tot woensdag in Lloret gebleven, overdag veel naar het strand geweest (bier).. 2 dagen strand in Lloret, daarna 2 dagen strand in Blanes (iets beter strand..).
Toen woensdag naar Barcelona gereden, is maar 62 km, dus goed te doen. Daar stonden we op de camping 3 Estrallas, welke direct aan de zee lag (14 km. vanaf centrum Barca). Het openbaar vervoer was goed geregeld, er stond een bushalte 300 meter van de camping. Vaak met de taxi binnen de stad van club naar club, en weer naar de camping.. (met veel man redelijk betaalbaar).
De clubs die we bezocht hebben in Barca: GoldenEye, Fellini's, Bikini, DancaToria, La Terrraza (2x). Entree varieert van gratis tot ongeveer 18 euro (La Terrraza). Bier was over het algemeen prijzig, rond de 6 euro. Uiteraad ook nog even een cultuurdagje gehouden en veel bezienswaardigheden bezocht in Barcelona.

Gisteren weer terug gekomen in Nederland, al met al veel lol gehad, veel gezopen, vrouwen, zon, zee en strand. Vakantie Lloret en Barca was top!
pi_40237547
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat verwacht jij dan van Lloret? Het is daar de omgekeerde wereld. Overdags rustig, 's nachts begint het leven daar. Gaan ze zeiken dat ze niet kunnen slapen Wil wel wat zeggen dat als het nog druk buiten was dat hun al op bed lagen
Beetje bullshit ja. Zeker met dit warme weer in Spanje slapen de mensen 's middags en 's avonds begint hun dag pas.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:17:49 #270
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_40256390
nog 10 uurtjes * zucht
Sappig !!
  zondag 30 juli 2006 @ 18:39:30 #271
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_40328758
* LIVE UIT LLORET

Hey mensen, ik ben nu paar dagen in lloret, en het bevalt me we.. De sieraden zijn erg goedkoop, dus ik kom blut thuis. De temperatuur is goed, en de zee is lekker verkoelend.
We hebben al een klein boottochtje gedaan, en misschien nog een keer naar marineland of waterworld. Het is hier 38 graden ofzo, en ik mis het NL eten. Alhoewel we BK en MAC zo om de hoek hebben snak ik toch naar een lekkere schnitzel met friet. Ja dat hebben ze ook hier mar niet in onze volpensioen hotel..
Vanavond ga we een kroegentocht doen, we beginnen bij Moby´s en we gaan oa naar Trropic´s .. Voor zover mijn ervaring.
Sappig !!
  zondag 30 juli 2006 @ 18:42:25 #272
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40328849
kroegentoch en dan naar tropics? bedoel je niet st trop?
je hebt hollandse snackhouses daar hoor
  zondag 30 juli 2006 @ 19:04:13 #273
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_40329476
Nee liever niet... nee tropics schijnbaar..
Sappig !!
  zondag 30 juli 2006 @ 19:16:31 #274
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40329782
apart tropics lijkt me meer een club dan kroeg
  zondag 30 juli 2006 @ 19:17:49 #275
67670 Skv
Cynist.
pi_40329817
Kroegentocht is een discotocht langs kleine kutdiscotheken.
Verkeek me er ook op, na twee kuttenten zijn we afgehaakt om uiteindelijk weer bij de groep te komen in St Trop
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 30 juli 2006 @ 20:06:59 #276
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40331007
ik weet wat kroegentocht is, en ook clubtocht heb ze beiden gehad paar keer
kroeg >> venga, bali haii, bonte koe & st trop
club >> moefgaga, st trop, colossos en zo'n disco met roltrap
was t bij mij
  zondag 30 juli 2006 @ 20:52:55 #277
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_40332500
ik vertrek morgen om 15:00
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  zondag 30 juli 2006 @ 20:54:49 #278
67670 Skv
Cynist.
pi_40332564
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik weet wat kroegentocht is, en ook clubtocht heb ze beiden gehad paar keer
kroeg >> venga, bali haii, bonte koe & st trop
club >> moefgaga, st trop, colossos en zo'n disco met roltrap
was t bij mij
Bij ons precies hetzelfde. Die bali hali heb ik geskipt en bij venga was ik na 10 minuten (en een gore shooter die niks deed behale dorst genereren) weer buiten.
Die discotour is wel gaaf opzich, kroegentocht zuigt.
pi_40380698
Jammer dat je bali hali(temptation) geskipt heb, die vond ik t beste
kan ook komen omdat Fedde draaide toen wij daar kwamen, maar daar ben ik toch wel 3uurtjes los gegaan
pi_40401121
we zijn heel even in de temptation geweest was wel leuk daaro...
alleen irritante proppers...
Sappig !!
pi_40405355
Proppers waren fucking irritant. Gewoon keihard afzeiken of negeren.
pi_40412910
Das elk jaar weer hetzelfde
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:43:54 #283
36898 Kizim
Life is Music
pi_40413399
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 01:22 schreef Skv het volgende:
Proppers waren fucking irritant. Gewoon keihard afzeiken of negeren.
voordat ze een woord konden zeggen, zei ik al ' don't even think about it !
of begon ik in mijn beste chinees terug te praten
of verzon ik een land waar ik vandaan kwam (niet bestaand)
nu ja, ze waren vaak irritant, maar heb me verbaal ook vaak verzet tegen hun
pi_40413771
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:43 schreef Kizim het volgende:

[..]

voordat ze een woord konden zeggen, zei ik al ' don't even think about it !
of begon ik in mijn beste chinees terug te praten
of verzon ik een land waar ik vandaan kwam (niet bestaand)
nu ja, ze waren vaak irritant, maar heb me verbaal ook vaak verzet tegen hun
Heb me ook meerdere malen uitgegeven voor Zweed, inclusief vreemd Noors gelul.
pi_40424309
Zoooooooo, gister uit het vliegtuig gestapt en godsklere wat is het koud in Nederland. Heb me prima vermaakt in Lloret. Ben er 11 dagen geweest en voor mijn gevoel is dat lang zat. Uitgaan is super in Lloret. St. Trop is de mooiste tent en ook behoorlijk gezellig (clubcard is zeker een aanrader daar!). We zijn ongeveer 4 keer in St. Trop geweest. Bumpers is wel leuk, maar het viel me tegen hoe groot dat ding is. We kenden een propper van Bumpers dus we wisten er al wel wat meer van. Het is echt een aanrader om in die tuin te gaan zitten! Daar is het zo super relaxed omte zitten. De enige die je in Bumpers moet ontlopen is die muts maar het takke toeters. Zij is zo irritant! Moby's is ook wel relaxed om naar toe te gaan, maar je moet er niet de hele avond gaan zitten vind ik want dan gaat de lol er wel een keer af. 1 Liter bier voor ¤5 is toch best een leuke prijs. We zijn ook nog naar Prive de Magic geweest, maar dat was niet echt spannend. Ruk muziek en vervelende mensen dus die hoef je niet te bezoeken. Asterix is ook wel grappig om heen te gaan. Als je feest wilt hebben, moet je daar toch wel zijn. Gewoon mee schreeuwen met al die bekende deuntjes. Stelt niks voor, maar heb daar wel feest gehad. En voor de Cartoon geldt eigenlijk hetzelfde. Wij hadden de mazzel dat één van de proppers ons gratis drank gaf en dat de barvrouw (Sara, achterste bar!) heel relaxed was.

Ohja, en voor diegenen die nog naar Xaine Sun appartementen gaan 2 tips. Eén staat hier al op forum en dat is tape meenemen voor de schakelaars om zo de airco aan te houden als je de balkondeuren open hebt.

Tip 2: Doe aardig tegen de portiers. Ze doen 's avonds ongelovelijk bot, maar op het laatst van de vakantie hoefden wij geen pasje meer te laten zien omdat ze ons wel kenden en wij geen overlast veroorzaakten.
pi_40434491
Mijn lijstje van discotheken/cafés dat ik op een andere site heb gepost, misschien heeft iemand er nog iets aan:

St. Trop
Zoals Marcky al zei, commerciele muziek maar goed te doen, tof terras en veel vrouwvolk Alle frisdranken en longdrinks ¤ 2,5, Red Bull en speciale cocktails ¤ 3,5. Goedkoop dus (tegenover elders).

Weinig speciale events. Alleen maandag White Party.

Colossos
Bijna dagelijks super gastdeejays, oa. Dana, Promo, Gizmo, Bad Boyz gezien. Inkom varieert tussen 15 en 20 euro, clubkaart (maand geldig) kost ¤ 30. Drank is belachelijk duur, flesje water of een pint is kost je al snel 4,5 euro.

Wel aan te raden is de aqua-foam party elke maandag. Toen was de sfeer ook heel anders, anders zoals Marcky al zei vrij agressief.

Bumpers
Maar één keer geweest (en dat was genoeg). Muziek stelt niet veel voor, barslecht gemixt en ook voor 'n lichtshow moet je niet daar zijn. Wel de enigste plaats waar we lasers hebben gezien... enfin "lasers". Drank kostte als ik het mij goed herinner 3 euro maar het zijn pietlullig kleine glaasjes. Wel een zeer groot en mooi terras.

Tropics
Als je geen reclame hebt gezien van deze disco als je één straat bent uitgelopen ben je blind. Sfeer was goed maar de muziek staat zo luid dat de trommelvliezen uit je oren worden geblazen. 2 dagen nadien nog suizende oren en hoofdpijn...

Dagelijks iets speciaal te doen. Schuimparty is naar't schijnt goed. Wekelijkse gasten: Chuckie, Gigi D'Agostino, Partysquad, ...

Moby's
Meer een bar/pub dan echt een discotheek. Muziek varieert van 70-80-90 tot huidige funky en dance toestanden. Prijzen: een liter Wodka-Red Bul ¤ 10, een liter bier ¤ 5. Gewone prijzen weet ik niet.

Surf Beach Club
Hier wordt drank vooral verkocht in liters. Prijzen vallen behoorlijk mee. Een liter cocktails kost ¤ 8, Wodka-Red Bull hetzelfde als bij Moby's. Hoewel ik sterk m'n bedenkingen heb aan die prijs, je betaalt immers een halve kilo ijsblokjes mee.

Veel jong volk. De stamkroeg van veel Belgische en Nederlandse reisorganisaties. Muziek en geluid trok op niet veel, terrasje was gelukkig nog gezellig.

The Box
De stamkroeg van onze organisatie. Gecategoriseerd als "swingcafé". Dagelijks een thema (Belgium night, Flügel night, mexican night, ...) en toch vrij veel sfeer. Muziek varieert van dance tot r&b, pop en ambiance.

BELGISCH bier van't vat: ¤ 2,30. Andere prijzen (frisdrank etc) ook behoorlijk. Bij elk thema aangepaste prijzen (Flügel, tequilla, ...).

501
Swingcafé van dezelfde eigenaar. Muziek nóg meer gericht op ambiance en carnavalsbrol. Prijzen etc. hetzelfde.
pi_40451065
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:57 schreef Stekkie het volgende:
Colossos
Bijna dagelijks super gastdeejays, oa. Dana, Promo, Gizmo, Bad Boyz gezien. Inkom varieert tussen 15 en 20 euro, clubkaart (maand geldig) kost ¤ 30. Drank is belachelijk duur, flesje water of een pint is kost je al snel 4,5 euro.

Wel aan te raden is de aqua-foam party elke maandag. Toen was de sfeer ook heel anders, anders zoals Marcky al zei vrij agressief.
Had het daar altijd erg naar me zin..... Maar toen ik ging was het no way zo duur

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2006 14:49:18 ]
pi_40456272
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Had het daar altijd erg naar me zin..... Maar toen ik ging was het no way zo duur
Ik vond het wel meevallen. Met zo'n clubcard betaal je 5 euro, heb je gratis al één bier.
Verder was bier (Corona) 5 euro en gin en juice een 6,50 euro.
Salou was wat dat betreft een stuk duurder. En het was nog een vette en grote discotheek ook
pi_40456332
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:57 schreef Stekkie het volgende:

Surf Beach Club
Hier wordt drank vooral verkocht in liters. Prijzen vallen behoorlijk mee. Een liter cocktails kost ¤ 8, Wodka-Red Bull hetzelfde als bij Moby's. Hoewel ik sterk m'n bedenkingen heb aan die prijs, je betaalt immers een halve kilo ijsblokjes mee.

Veel jong volk. De stamkroeg van veel Belgische en Nederlandse reisorganisaties. Muziek en geluid trok op niet veel, terrasje was gelukkig nog gezellig.
Bedoel je niet Venga Beach Club? Daar probeerde GoGo ons steeds binnen te krigjen.
Nooit langer dan 10 min volgehouden, wat een grafhut is dat
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:46:13 #290
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40456762
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er hier op FOK! mensen die in Hotel/Apartement Blau hebben gezeten?
Ja! Super appartement! Perfecte ligging... heerlijk zwembadje, aardig personeel!

Heb in ieder geval een geweldige week gehad in Lloret met mijn vriendinnetjes. Kroegentocht, discotoer, waterworld, en natuurlijk het "Proudt 2b Foudt!" feest.

En de reisleiding van X-travel was ook zéér leuk...
Dreams do come true
pi_40458020
Wij zijn niet naar Colossos geweest. De verhalen die we hoorden was dat er geen relaxte sfeer hing en dat het vol zat met stampertjes. Dit zal waarschijnlijk overdreven zijn, maar toch.
pi_40458637
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef SyClooS het volgende:
Wij zijn niet naar Colossos geweest. De verhalen die we hoorden was dat er geen relaxte sfeer hing en dat het vol zat met stampertjes. Dit zal waarschijnlijk overdreven zijn, maar toch.
Zeer overdreven. Ik vond het de gaafste en grootste discotheek van heel Lloret.
Ben er zes keer geweest ofzo.
pi_40462627
Zeg, hoe zit het eigeniljk met die kwallenplaag? Kun je wel zwemmen? Best een essentieel onderdeel van de vakansie
pi_40463057
Colossos was zeker wel de tofste discotheek, maar de sfeer was soms vrij agressief.

Van die kwallenplaag heb ik (2 weken geleden) niets gemerkt...
pi_40463642
Aha, dat is wel positief! Vriend van mij was 2 keer gebeten maar hopelijk valt et mee
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:26:37 #296
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_40464518
ik ga Maandag eindelijk
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:32:34 #297
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_40464682
Ik heb geen kwal gezien .
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:46 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

Heb in ieder geval een geweldige week gehad in Lloret met mijn vriendinnetjes. Kroegentocht, discotoer, waterworld, en natuurlijk het "Proudt 2b Foudt!" feest.

En de reisleiding van X-travel was ook zéér leuk...
Ik ben naar de discotoer, kroegentoch, holland party en die beachparty geweest van X-travel.

de reisleiding van x-travel is wel okay idd .
pi_40467074
Kwallen? Ik heb van 22 juli tot 1 augustus geen kwal gezien. Ik vond St Trop toch echt wel de vetste club in LLoret!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:00:06 #299
36898 Kizim
Life is Music
pi_40471653
Dr zijn wel kwallen, maar die zitten meer bij de rotsen, als we gewoon langs het strand in het water gingen, hebben we dr geen gezien. Maar we zijn es bij de rotsen gaan snorkelen en daar kwam je ze idd wel tegen.
pi_40474690
Hmm niks alarmerends dus . Ik hoorde allemaal doemverhalen dat ze je meteen bij et strand al op zaten te wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')