abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:24:24 #151
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_39534590
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:15 schreef DonSauza het volgende:
Girona heeft geen luchthaven, Gerona wel...maar is dat wel hetzelfde?
kan ook dat je het zo schrijft ja
zou wel voor die gaan, goedkoper dan barcalona denk ik, daar komen de kleinere maatschappijen..
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:44:58 #152
67670 Skv
Cynist.
pi_39535356
Hmm. Wat ik vantevoren aan te merken heb.

We hebben 11 dagen geboekt.
8 juli gaan we weg, het vliegtuig vertrekt pas om 20.30 vanaf schiphol, naar Girona.
Daar komen we aan om 22.30. Wachten op bagage enzo zal iets van 45 minuten duren, daarna nog een halfuur gezeik en bussen zoeken en om 23.45 zitten we denk ik in de bus.

Dan moeten we helemaal naar Lloret rijden (duurt een uur) maar ondertussen ook nog lui er uit zetten bij hun hotels. Zal dus wel een uur of 1 / 1:30 zijn voor we bij ons hotel zijn.
Dan moeten we nog met de koffers slepen, wachten tot we kunnen inchecken etc etc etc

Verwacht dat we om 2.00 / 2.30 op onze kamer zitten, totaal gaar van het wachten. En dan hebben we verdomme de eerste dag al gehad

Eten zit er ook bij in, daar betaal je ook aanzienlijk meer voor, als je kijkt naar de gehele reissom.
Maar de eerste avond missen we het eten dus sowieso al, neem niet aan dat ze om 2 uur eten gaan maken voor ons.

De 18e gaan we weer terug naar NL, we moeten 2,5 uur vantevoren inchecken. Vliegtuig vertrekt om 17.30.. Wil dus zeggen dat we iig om 15.00 uur op het vliegveld moeten zijn, en dus om 14.00 uur weg moeten. Hebben we weer géén eten

Stomme paupers. Kut Gogo. En maar geld betalen, dit is de laatste keer dat ik zoiets ga doen

Als de kamer ook nog kut is ga ik trouwens helemaal over de zeik. Heb de advertentie uitgeprint met wat we allemaal (zouden moeten) hebben. Als er iets niet klopt regelen ze het maar mooi..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_39535758
Wij gaan volgende week donderdag met een busje (Mercedes Sprinter, incl. airco) naar Spanje

Tent mee, geen campings geboekt.. we zien wel waar we terecht komen
It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 01:54:16 #154
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39809489
Valt best wat te naaien daar (ervaring 2004). Tenminste dat vond ik. Het 2e jaar dat ik er was, vorig jaar, was iets minder. Kwam ook door de sfeer enzo, ik weet niet precies wat het was. St. Trop was toen wel een nieuwe ontdekking voor mij, en dat was echt top!
Maar kwa vrouwen valt er in Lloret echt wel wat te scoren. En na het stappen lekker kezen op het strand

Een tip:

Ga niet op die berg neuken aan het eind van het strand daar, vooral niet helemaal aan het eind (je kunt dan niet meer verder) op een grote steen. Dan zit je de dag erop helemaal onder de bulten van de rode mieren....
  vrijdag 14 juli 2006 @ 01:55:14 #155
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39809509
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:57 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Wij gaan volgende week donderdag met een busje (Mercedes Sprinter, incl. airco) naar Spanje

Tent mee, geen campings geboekt.. we zien wel waar we terecht komen
Hoe vet is dat man, ben jaloers.

Ik ga met vriendin naar een wintersportgebied in Frankrijk....

voor niks, dat is dan wel weer een voordeel
  vrijdag 14 juli 2006 @ 01:56:34 #156
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39809537
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef Skv het volgende:

8 juli gaan we weg, het vliegtuig vertrekt pas om 20.30 vanaf schiphol, naar Girona.
Daar komen we aan om 22.30. Wachten op bagage enzo zal iets van 45 minuten duren, daarna nog een halfuur gezeik en bussen zoeken en om 23.45 zitten we denk ik in de bus.

Dan moeten we helemaal naar Lloret rijden (duurt een uur) maar ondertussen ook nog lui er uit zetten bij hun hotels. Zal dus wel een uur of 1 / 1:30 zijn voor we bij ons hotel zijn.
Dan moeten we nog met de koffers slepen, wachten tot we kunnen inchecken etc etc etc

Verwacht dat we om 2.00 / 2.30 op onze kamer zitten, totaal gaar van het wachten. En dan hebben we verdomme de eerste dag al gehad

Eten zit er ook bij in, daar betaal je ook aanzienlijk meer voor, als je kijkt naar de gehele reissom.
Maar de eerste avond missen we het eten dus sowieso al, neem niet aan dat ze om 2 uur eten gaan maken voor ons.

De 18e gaan we weer terug naar NL, we moeten 2,5 uur vantevoren inchecken. Vliegtuig vertrekt om 17.30.. Wil dus zeggen dat we iig om 15.00 uur op het vliegveld moeten zijn, en dus om 14.00 uur weg moeten. Hebben we weer géén eten

Stomme paupers. Kut Gogo. En maar geld betalen, dit is de laatste keer dat ik zoiets ga doen

Als de kamer ook nog kut is ga ik trouwens helemaal over de zeik. Heb de advertentie uitgeprint met wat we allemaal (zouden moeten) hebben. Als er iets niet klopt regelen ze het maar mooi..
Dat gaat altijd zo....
pi_39810990
quote:

Net of Gogo daar wat aan kan doen Als jij met zo'n instelling op vakantie gaat dan zal er waarschijnlijk niet veel aan zijn.
pi_39811388
quote:

Veel plezier he Zoals anderen hier al zeggen, het is net wat je er zelf van maakt. Alsof je dit vantevoren allemaal niet wist. Daarom kun je net zo goed een busreis nemen, uiteindelijk ben je die 2 dagen toch altijd kwijt.
pi_39817328
quote:
Ben je nu zo stom, dat weet je toch als je die reis gaat boeken dat ze daarmee adverteren.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:25:13 #160
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_39817441
Nog maar 10 dagen
pi_39879917
Skv heeft het niet meer zo heel leuk daar
En als ik het goed begrepen heb, was Woutey het zo zat, dat hij vanavond het vliegtuig terug neemt ipv dinsdagavond
pi_39879978
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:04 schreef Lidia het volgende:
Skv heeft het niet meer zo heel leuk daar
En als ik het goed begrepen heb, was Woutey het zo zat, dat hij vanavond het vliegtuig terug neemt ipv dinsdagavond
wtf waarom?
pi_39880158
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

wtf waarom?
Dit was min of meer wat ik hoorde:
Het is zo gehorig dat ze 's nachts niet meer kunnen slapen, de airco blies 's nachts warme(!) lucht, mensen schreeuwen 's nachts buiten, veel ruzie buiten, muren zijn zo dun dat je hoorde wat er bij de buren gebeurde, bovenburen schenen 's nachts met vanalles te gooien en te slepen.
Ook het eten was niet écht wat. De kip lag daar al 3 dagen op de schalen weg te rotten en alles was oud, dus ze moesten alsnog buitenshuis eten.

En ze waren gewoon helemaal kapot van het slaaptekort (en ik denk ook wel van de alcohol ) Dus de 2 overgebleven jongens gaan ook niet meer zoveel ondernemen, als ik het goed begreep.

pi_39880267
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:15 schreef Lidia het volgende:

[..]

Dit was min of meer wat ik hoorde:
Het is zo gehorig dat ze 's nachts niet meer kunnen slapen, de airco blies 's nachts warme(!) lucht, mensen schreeuwen 's nachts buiten, veel ruzie buiten, muren zijn zo dun dat je hoorde wat er bij de buren gebeurde, bovenburen schenen 's nachts met vanalles te gooien en te slepen.
Ook het eten was niet écht wat. De kip lag daar al 3 dagen op de schalen weg te rotten en alles was oud, dus ze moesten alsnog buitenshuis eten.

En ze waren gewoon helemaal kapot van het slaaptekort (en ik denk ook wel van de alcohol ) Dus de 2 overgebleven jongens gaan ook niet meer zoveel ondernemen, als ik het goed begreep.

Dat weet je toch van tevoren als je naar Lloret gaat! Moeten ze maar meer zuipen, dan kunnen ze snachts echt wel slapen, ook door geschreeuw etc heen.
Vorig jaar hadden wij helemaal geen airco in onze kamer en toch goed geslapen.
Het eten was ook kut, de eerste dag vonden onze buurvrouwen een kever in de sla. Ga dan ook gewoon uit eten bij een restaurant ofzo. En als je naar Lloret gaat dat ga je niet op slaapvakantie, maar om uit te gaan en te zuipen.

Stelletje noobs Niks gewend zeker. Hadden ze de vakantie maar gewoon verkocht. Want voor dat ze gingen waren ze al aan het zeiken over gogo etc
pi_39880327
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat weet je toch van tevoren als je naar Lloret gaat! Moeten ze maar meer zuipen, dan kunnen ze snachts echt wel slapen, ook door geschreeuw etc heen.
Vorig jaar hadden wij helemaal geen airco in onze kamer en toch goed geslapen.
Het eten was ook kut, de eerste dag vonden onze buurvrouwen een kever in de sla. Ga dan ook gewoon uit eten bij een restaurant ofzo. En als je naar Lloret gaat dat ga je niet op slaapvakantie, maar om uit te gaan en te zuipen.

Stelletje noobs Niks gewend zeker. Hadden ze de vakantie maar gewoon verkocht.
Ze waren vorig jaar 11 dagen naar Salou en dat hielden ze best makkelijk vol en die jongens zijn écht wel wat gewend hoor.

Maar ga jij maar eens écht 11 dagen min of meer zonder slaap rondlopen, dat hou je ook niet vol hoor
pi_39880439
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:22 schreef Lidia het volgende:

[..]

Ze waren vorig jaar 11 dagen naar Salou en dat hielden ze best makkelijk vol en die jongens zijn écht wel wat gewend hoor.

Maar ga jij maar eens écht 11 dagen min of meer zonder slaap rondlopen, dat hou je ook niet vol hoor
Wijf ik ben vorig jaar geweest, en heb een top vakantie gehad! Ze wilde eerst de vakantie verkopen, en daarna gingen ze toch maar. Maar net voor dat ze gingen waren ze al aan het zeuren over hoe de kamer er op de foto's uit zou zien eb als het er niet zo uit zag zoals op de foto's gingen ze zeuren. Lekker boeient hoe een kamer eruit ziet als je naar Lloret gaat. Als je maar kan slapen.
pi_39880468
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wijf ik ben vorig jaar geweest, en heb een top vakantie gehad! Ze wilde eerst de vakantie verkopen, en daarna gingen ze toch maar. Maar net voor dat ze gingen waren ze al aan het zeuren over hoe de kamer er op de foto's uit zou zien etc. Lekker boeient doe een kamer eruit ziet als je naar Lloret gaat. Als je maar kan slapen.
En dát was nou het punt

Lezen.

En een cursus Nederlands zou ook geen overbodige luxe zijn.
pi_39880505
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:27 schreef Lidia het volgende:

[..]

En dát was nou het punt

Lezen.
Wij waren met 8 personen, en iedereen heeft kunnen slapen. Vreemd dat hun 2 het allebei niet konden. Zeker te dicht bij elkaar gelegen waardoor het erg warm werd ofzo

Maar ze zullen we lafjes aan de cola hebben gezeten, want ze hadden al geen geld voordat ze gingen. Als je kut zat op je kamer bent val je met je kleren aan in bed!
  zondag 16 juli 2006 @ 17:33:24 #169
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39880580
Zulke gasten moeten naar een camping in zeewolde gaan ofzo. Niks gewend die gasten.
pi_39880600
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:33 schreef Zwansen het volgende:
Zulke gasten moeten naar een camping in zeewolde gaan ofzo. Niks gewend die gasten.
Idd, of lekker naar de Veluwe of Drenthe
pi_39880611
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wij waren met 8 personen, en iedereen heeft kunnen slapen. Vreemd dat hun 2 het allebei niet konden. Zeker te dicht bij elkaar gelegen waardoor het erg warm werd ofzo

Maar ze zullen we lafjes aan de cola hebben gezeten, want ze hadden al geen geld voordat ze gingen. Als je kut zat op je kamer bent val je met je kleren aan in bed!
Kan wel merken dat jij het IQ (-80) en de stoerheid hebt van een gemiddelde Lloret-ganger, want je krijgt duidelijk het punt niet mee

Ik ga me maar weer wenden tot mensen van mijn eigen niveau, want ik voel me iets te slim om met jou een conversatie te voeren.

En nu mag je gaan zeiken over lafheid, kapsones, lelijkheid en niet-stoer gedrag, want dat is wat je gaat doen hè?
pi_39880656
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:35 schreef Lidia het volgende:

[..]

Kan wel merken dat jij het IQ (-80) en de stoerheid hebt van een gemiddelde Lloret-ganger, want je krijgt duidelijk het punt niet mee

Ik ga me maar weer wenden tot mensen van mijn eigen niveau, want ik voel me iets te slim om met jou een conversatie te voeren.

En nu mag je gaan zeiken over lafheid, kapsones, lelijkheid en niet-stoer gedrag, want dat is wat je gaat doen hè?
Og germ Als je eerder terug komt van een jongeren vakantie omdat je niet kunt slapen en je ook nog eisen gaat stellen aan je hotelkamer, dan moet je lekker met je gezinnetje naar de Veluwe trekken Daar moet je om 10 uur stil zijn op de camping.
Wat verwacht jij dan van Lloret? Het is daar de omgekeerde wereld. Overdags rustig, 's nachts begint het leven daar. Gaan ze zeiken dat ze niet kunnen slapen Wil wel wat zeggen dat als het nog druk buiten was dat hun al op bed lagen

[ Bericht 8% gewijzigd door Dirk-Kuijt op 16-07-2006 17:49:30 ]
pi_39884721
Nou die groep kan volgens mij best wat hebben. Aangezien die toch degene waren die vorig jaar die stoelen uit de raam gegooid hadden op vakantie

Maja het kan altijd tegenvallen, maar dit is wel beetje extreem
pi_39885292
Over welk appartementencomplex gaat dit?
pi_39885776
Ik ben gisteren terug gekomen van 12 dagen Lloret de Mar. Erg leuke vakantie. Alleen het weer was dit jaar slechter dan vorig jaar. Paar dagen bewolking en 3 dagen regen gehad. Hier in Nederland was het beter.

Tip voor de mensen die uitgaan. De meeste reisorganisaties willen voor 15 euro een holiday clubcard verkopen, maar op zich is het niet voordeliger. Je moet met dat kaartje telkens entree betalen. Je kunt beter zo goedkoop mogelijk een clubcardje van de discotheek scoren, dan kom je de hele week gratis naar binnen.
Een leuke tent om uit te gaan is de Bali Haii dat Temptation gaat heten. Veel harde muziek daar. Korsakoff, Dj Ruthless en de Furax draaien daar onder andere. Elke dag is er wel iets te doen daarzo.
pi_39886192
Bali Hali is toch dat zweethok onder de grond?
pi_39886805
Jah klopt. Het is nu beter dan vorig jaar vond ik. Geen echt café meer, maar eerder een discotheek.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 juli 2006 @ 22:57:05 #178
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_39889054
Wat is lloret toch eigenlijk een giller vergeleken met Kreta he
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 16 juli 2006 @ 23:19:13 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39889914
quote:
Op zondag 16 juli 2006 21:05 schreef Pelgrim het volgende:
Ik ben gisteren terug gekomen van 12 dagen Lloret de Mar. Erg leuke vakantie. Alleen het weer was dit jaar slechter dan vorig jaar. Paar dagen bewolking en 3 dagen regen gehad. Hier in Nederland was het beter.

Tip voor de mensen die uitgaan. De meeste reisorganisaties willen voor 15 euro een holiday clubcard verkopen, maar op zich is het niet voordeliger. Je moet met dat kaartje telkens entree betalen. Je kunt beter zo goedkoop mogelijk een clubcardje van de discotheek scoren, dan kom je de hele week gratis naar binnen.
Een leuke tent om uit te gaan is de Bali Haii dat Temptation gaat heten. Veel harde muziek daar. Korsakoff, Dj Ruthless en de Furax draaien daar onder andere. Elke dag is er wel iets te doen daarzo.
Onze discotheekkaart vorig jaar was anders wel een aanrader. Kostte meen ik 20 euro ofzo en kon je bij 6 of 8 discotheken gratis of met korting naar binnen. Ook kreeg je bij bepaalde cafe's een gratis drankje. Je hoefde nergens in de rij te staan (in tegenstelling tot de mensen zonder discotheekkaart).
  zondag 16 juli 2006 @ 23:21:00 #180
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39889976
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is lloret toch eigenlijk een giller vergeleken met Kreta he
Ach, iedere leeftijdscategorie heeft zo zijn charmes he. 16 - 20 naar Lloret, 20 > kreta ed.
  maandag 17 juli 2006 @ 11:11:36 #181
36898 Kizim
Life is Music
pi_39900465
van gisteren terug thuis, lloret zit er weer op. En 1 ding ga ik echt niet missen: die irritante proppers
kheb er geen probleem mee dat ze hun werk moeten doen ... maar als ze om de 3m in je gezicht liggen te hijgen, heb je het toch gehad na een paar dagen
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
  maandag 17 juli 2006 @ 11:42:51 #182
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39901395
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:11 schreef Kizim het volgende:
van gisteren terug thuis, lloret zit er weer op. En 1 ding ga ik echt niet missen: die irritante proppers
kheb er geen probleem mee dat ze hun werk moeten doen ... maar als ze om de 3m in je gezicht liggen te hijgen, heb je het toch gehad na een paar dagen
Ja, dat is echt kut. Wel ooit een paar leuke getroffen, maar over het algemeen blijft het irritatant. Vooral dat pleintje bij discotheek Bumpers is echt verschikkelijk. Niet voorbij te komen zonder minimaal 5x aangesproken te worden ofzo. Voor ons ook de reden geweest om die kut Bumpers te vermijden
  maandag 17 juli 2006 @ 11:48:00 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39901544
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:11 schreef Kizim het volgende:
Trouwens nog wat geneukt daar?
  maandag 17 juli 2006 @ 12:02:56 #184
36898 Kizim
Life is Music
pi_39901959
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Trouwens nog wat geneukt daar?
ja
  maandag 17 juli 2006 @ 12:05:41 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39902029
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:02 schreef Kizim het volgende:

[..]

ja
Niet in die bergen op een rots mag ik hopen? Dan zit je nu waarschijnljk onder de bulten....
  maandag 17 juli 2006 @ 13:18:28 #186
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_39904354
Ik ga over precies 2 weken ;d, nog aanraders voor café's/discotheken Kizim ??
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  maandag 17 juli 2006 @ 13:25:10 #187
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39904596
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:18 schreef NiekieW. het volgende:
St. Trop, beste discotheek van Lloret
pi_39906485
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

St. Trop, beste discotheek van Lloret
St. Trop heb je wel elke avond dezelfde muziek volgens mij.
Voor mij waren vorig jaar Revolution(s) en Tropics de beste discotheken en als je ergens een klein feestje tegenkomt zou ik daar ook gelijk heen gaan want dat is altijd relaxt.
  maandag 17 juli 2006 @ 14:25:12 #189
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39906637
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:20 schreef T1andonly het volgende:

[..]

St. Trop heb je wel elke avond dezelfde muziek volgens mij.
Voor mij waren vorig jaar Revolution(s) en Tropics de beste discotheken en als je ergens een klein feestje tegenkomt zou ik daar ook gelijk heen gaan want dat is altijd relaxt.
Tropics was ook wel leuk meen ik. Niet naar die Nederlandse barren gaan, dat is wel zo kut
Al die haantjes daar
pi_39906915
Nederlandse barren/cafés/zuiphokken zijn echt niets voor mij en onze groep Dan zit je ook de hele tijd met zo'n semi-gezellige reisleiding die té enthousiast is en daar wordt ik echt niet goed van.

Doe mij maar lekker zelf alles uitzoeken
  maandag 17 juli 2006 @ 14:59:15 #191
36898 Kizim
Life is Music
pi_39907665
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:18 schreef NiekieW. het volgende:
Ik zou zeggen, gewoon de ronde doen. Maar Gala en Bumpers zou ik overslaan. Gala vind ik een koud ongezellig kot (bedoel ik niet de temperatuur) en Bumpers is veel te eentonig qua muziek (90% R&B), moest je wel van R&B houden zijde daar natuurlijk wel op de juiste plaats.

Nu kan ik je aanraden om te gaan indrinken op een terrasje (dus niet altijd op hotel/app. etc), want de terrasjes zijn er ook leuk! De naam van eentje ontgaat me, maar hebben we echt verschillende avonden gezeten. (zal naam nog posten als ik terug herinner)
Het is een zijstraatje vd hoofdstraat. Als je die straat inloopt, kom je bij een pleintje waar ze zo een groene bol de lucht inschieten), awel, dat straatje is het. Daar kan je cocktails van 1 liter bestellen (12 euro) en daar krijg je dan verschillende rietjes van 1 meter in (je kan delen met je vrienden).
En wanneer je een paar rietjes in mekaar steekt heb je al snel 3 meter riet En daar enkele keren van slurpen en je voelt de alcohol al naar je kop stijgen.

En de bungee spring van 80m bij WaterWorld is ook aan te raden In de hoofdstraat vinde hier ook proppers voor, geven je geloof ik 10 euro korting.

En voor de rest, dagje Barcelona is goed te doen (rechstreeks vervoer), mee op de boot, etc etc

maandag 17 juli 2006 @ 15:54:25 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39909478
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:33 schreef T1andonly het volgende:
Nederlandse barren/cafés/zuiphokken zijn echt niets voor mij en onze groep Dan zit je ook de hele tijd met zo'n semi-gezellige reisleiding die té enthousiast is en daar wordt ik echt niet goed van.

Doe mij maar lekker zelf alles uitzoeken
Dan zijn jullie precies hetzelfde als onze groep
  maandag 17 juli 2006 @ 20:50:37 #193
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_39918526
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:59 schreef Kizim het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, gewoon de ronde doen. Maar Gala en Bumpers zou ik overslaan. Gala vind ik een koud ongezellig kot (bedoel ik niet de temperatuur) en Bumpers is veel te eentonig qua muziek (90% R&B), moest je wel van R&B houden zijde daar natuurlijk wel op de juiste plaats.

Nu kan ik je aanraden om te gaan indrinken op een terrasje (dus niet altijd op hotel/app. etc), want de terrasjes zijn er ook leuk! De naam van eentje ontgaat me, maar hebben we echt verschillende avonden gezeten. (zal naam nog posten als ik terug herinner)
Het is een zijstraatje vd hoofdstraat. Als je die straat inloopt, kom je bij een pleintje waar ze zo een groene bol de lucht inschieten), awel, dat straatje is het. Daar kan je cocktails van 1 liter bestellen (12 euro) en daar krijg je dan verschillende rietjes van 1 meter in (je kan delen met je vrienden).
En wanneer je een paar rietjes in mekaar steekt heb je al snel 3 meter riet En daar enkele keren van slurpen en je voelt de alcohol al naar je kop stijgen.

En de bungee spring van 80m bij WaterWorld is ook aan te raden In de hoofdstraat vinde hier ook proppers voor, geven je geloof ik 10 euro korting.

En voor de rest, dagje Barcelona is goed te doen (rechstreeks vervoer), mee op de boot, etc etc

ok dankje , en is de man vrouw ratio beetje gelijk ? of scheelt dat ook per disco/cafe ?
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  maandag 17 juli 2006 @ 22:24:40 #194
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39921762
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:50 schreef NiekieW. het volgende:

[..]

ok dankje , en is de man vrouw ratio beetje gelijk ? of scheelt dat ook per disco/cafe ?
Niks te klagen als man zijnde. Denk dat het 50/50 is
  maandag 17 juli 2006 @ 22:52:16 #195
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_39922770
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Niks te klagen als man zijnde. Denk dat het 50/50 is
dat is dan weer mooi ;d
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_39926901
We gaan met 5 man, voor 10 dagen naar lloret. Appartement Joan Dural geloof ik. Is dat een beetje een goed appartement?
We gaan met de bus. Ik zie wel een beetje tegen die busreis op. Hoelang ben je ongeveer bezig met de bus (18 uur??).
  dinsdag 18 juli 2006 @ 10:40:07 #197
36898 Kizim
Life is Music
pi_39932842
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:50 schreef NiekieW. het volgende:

[..]

ja denk idd ook da het 50/50 was.

en ook kan ik een avondje strand adviseren. Gewoon wat booze in de supermarkt halen en drankspelletjes spelen daar. Er is ook gewoon de ganse nacht volk op het strand. Lloret leeft s nachts echt wel.
pi_39933422
50/50 zijn de stelletjes. 80/20 de vrijgezellen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 06:01:21 #199
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_39963962
Ik ben nu in lloret de mar, over die verhoudingen...tsja....in onze bus was ongeveer 2% vrouwelijk...Er zijn hier veeeeeeeeel meer jongens dan meiden, maar de meiden die er zijn zijn wel ontzettend lekker haha .

We zitten trouwens in mont jardi... qua ligging en personeel heel relax, maar ze hadden de boel wel eens op mogen ruimen. we waren er eerst nogal ontevreden over, maar we hebben hier genoeg mensen leren kennen die het nog veel erger hebben.

Vergeleken met hun slapen wij nu in een villa...
  woensdag 19 juli 2006 @ 11:42:42 #200
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39969172
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 06:01 schreef Tiemie het volgende:
Ik ben nu in lloret de mar, over die verhoudingen...tsja....in onze bus was ongeveer 2% vrouwelijk...Er zijn hier veeeeeeeeel meer jongens dan meiden, maar de meiden die er zijn zijn wel ontzettend lekker haha .

We zitten trouwens in mont jardi... qua ligging en personeel heel relax, maar ze hadden de boel wel eens op mogen ruimen. we waren er eerst nogal ontevreden over, maar we hebben hier genoeg mensen leren kennen die het nog veel erger hebben.

Vergeleken met hun slapen wij nu in een villa...
Aha dat is wel chill dan Hoe is het stappen? Beetje chicks gescoord al

Veel plezier nog!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')