Lol, daar ben ik ook een keer geweest. Altijd gezeur met die dikke portier. We zaten op de 1e verdieping met het balkon tegenover de burger king. We konden vanaf ons balkon de woppers bestellen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:43 schreef SyClooS het volgende:
22 juli gaat ons vliegtuig richting Lloret! 11 dagen, Xaine Sun.
nee.. ook voor t bewaren van de sleutel (dus raak m niet kwijt op t strand zoals wij, dan kom je er gewoon pas na een halve dag weer inquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef SyClooS het volgende:
@Erosjuhh
Die borg geldt alleen voor de servies e.d.? ¤100 borg is echt rete veel.
mmm dat kan wel eens heel kort bij ons hotel liggenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:08 schreef Skv het volgende:
8 t/m 19 juli. Hotel Palmera.
je ging toch niet meerquote:Op maandag 19 juni 2006 11:08 schreef Skv het volgende:
8 t/m 19 juli. Hotel Palmera.
Toch wel. Raakte de reis nergens kwijtquote:
Haha, ik hoop dat je iig nog geld heb om drinken te kopenquote:
ik ga van de 8ste tot 24ste ofzoquote:Op maandag 19 juni 2006 14:38 schreef Loeri het volgende:
Ik ga met 2 vriendinnen van 11 t/m 21 augustus!
Appartementen Mont Jardi, volgens mij het brakste appartementencomplex dat er isIemand ervaringen?
Ja, klopt.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:16 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Haha, ik hoop dat je iig nog geld heb om drinken te kopen![]()
ik herinner me dat je er geen geld meer rvoor had ofzo, en daarom hem weg wilde doen?
als je hotel vol pension is, mss wel, anders lijkt me het wat weinig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:09 schreef mic_forever het volgende:
Hoeveel euro heb je nou nodig om daar beetje lekker een weekje te overleven?
ik dacht zo rond de 200-300
Was vorig jaar in salou voor een dag of 9 iets van 1000 euro kwijt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:09 schreef mic_forever het volgende:
Hoeveel euro heb je nou nodig om daar beetje lekker een weekje te overleven?
ik dacht zo rond de 200-300
Ik heb voor dit jaar ook max. 50 euro per dag..quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:28 schreef Kizim het volgende:
[..]
als je hotel vol pension is, mss wel, anders lijkt me het wat weinig.
denk toch dat je op min. 50 euro/dag moet rekenen?!
je maakt het natuurlijk zo duur als je wil. En als t geld op is ... tja dan is t opquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb voor dit jaar ook max. 50 euro per dag..
Gewoon ff wat pils halen voor in het hotel, als je met uitgaan alles koopt ben je kapitalen kwijt.
Wat maakt het op vakantie nou uit met het gemiddelde opleidingsniveau isquote:Op zondag 2 juli 2006 13:00 schreef Skv het volgende:
Weinig tuig daar?
In Salou was de gemiddelde opleiding behoorlijk beneden vmbo-k.
Dat is in Lloret niet zo?
Het aantal doden en het aantal mensen wat er blijkbaar plezier aan beleeft om mij een stuk glas in het gezicht aan te brengen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat maakt het op vakantie nou uit met het gemiddelde opleidingsniveau is![]()
Daar ga ik niet voor, ik wil gewoon relaxed in het zonnetje liggen en 's avonds stappen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:21 schreef Erosjuhhh het volgende:
nee valt mee ken genoeg vwo sletjes die er heen gaan dit jaar.
is daar ook te vinden vanaf 15/8 tot 22/8 nee heb er geen ervaring mee en de mensen die dat wel hebben zoals ik het heb gelezen op andere site's waren niet tevreden..maar goed k laat de moed niet zakken ga er gewoon voor... zie wel wat er van komt..ben ik het er niet mee eens dan zal ik me laten horen heb er ook voor betaald dus... trouwens iemand wel bekend met x-travel reizen???quote:Op maandag 19 juni 2006 14:38 schreef Loeri het volgende:
Ik ga met 2 vriendinnen van 11 t/m 21 augustus!
Appartementen Mont Jardi, volgens mij het brakste appartementencomplex dat er isIemand ervaringen?
X-travel en Gogo vallen toch onder 1 moedermaatschappij transalpino of zoiets...quote:Op maandag 3 juli 2006 00:04 schreef Skv het volgende:
X-travel is net zo kut als Gogo.
Zodra ik mail terug heb ontvangen over hoe en wat dan hoor je het wel van mij en waarschijnlijk tref je mij daar wel...zelfde app. en bijna rond dezelfde datum dus waarschijnlijk wel... hahahaquote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef Loeri het volgende:
Toch_wel, Laat maar weten idd! Heb die reacties ook gelezen en ze waren inderdaad niet erg positiefVeel plezier alvast!
Ik ben vorig jaar met Xtravel naar Calella geweest, goed bevallen!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:15 schreef DonSauza het volgende:
Girona heeft geen luchthaven, Gerona wel...maar is dat wel hetzelfde?
Nee, met die luchtvaartmaatschappijen koop je altijd een enkeltjes. (of 2 als je retour wil) Dus je kan ook met Ryanair heen en met Transavia terug als dat goedkoper isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:13 schreef DonSauza het volgende:
Zit er verschil tussen een retourtje boeken of 2x een enkele reis?
www.wegolo.nlquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:26 schreef DonSauza het volgende:
oja precies...
Duidelijk..
Nog een goede site die voor mij gelijk de goedkoopste maatschappij enzo uitzoekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |