Lol, daar ben ik ook een keer geweest. Altijd gezeur met die dikke portier. We zaten op de 1e verdieping met het balkon tegenover de burger king. We konden vanaf ons balkon de woppers bestellen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:43 schreef SyClooS het volgende:
22 juli gaat ons vliegtuig richting Lloret! 11 dagen, Xaine Sun.
nee.. ook voor t bewaren van de sleutel (dus raak m niet kwijt op t strand zoals wij, dan kom je er gewoon pas na een halve dag weer inquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef SyClooS het volgende:
@Erosjuhh
Die borg geldt alleen voor de servies e.d.? ¤100 borg is echt rete veel.
mmm dat kan wel eens heel kort bij ons hotel liggenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:08 schreef Skv het volgende:
8 t/m 19 juli. Hotel Palmera.
je ging toch niet meerquote:Op maandag 19 juni 2006 11:08 schreef Skv het volgende:
8 t/m 19 juli. Hotel Palmera.
Toch wel. Raakte de reis nergens kwijtquote:
Haha, ik hoop dat je iig nog geld heb om drinken te kopenquote:
ik ga van de 8ste tot 24ste ofzoquote:Op maandag 19 juni 2006 14:38 schreef Loeri het volgende:
Ik ga met 2 vriendinnen van 11 t/m 21 augustus!
Appartementen Mont Jardi, volgens mij het brakste appartementencomplex dat er isIemand ervaringen?
Ja, klopt.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:16 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Haha, ik hoop dat je iig nog geld heb om drinken te kopen![]()
ik herinner me dat je er geen geld meer rvoor had ofzo, en daarom hem weg wilde doen?
als je hotel vol pension is, mss wel, anders lijkt me het wat weinig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:09 schreef mic_forever het volgende:
Hoeveel euro heb je nou nodig om daar beetje lekker een weekje te overleven?
ik dacht zo rond de 200-300
Was vorig jaar in salou voor een dag of 9 iets van 1000 euro kwijt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:09 schreef mic_forever het volgende:
Hoeveel euro heb je nou nodig om daar beetje lekker een weekje te overleven?
ik dacht zo rond de 200-300
Ik heb voor dit jaar ook max. 50 euro per dag..quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:28 schreef Kizim het volgende:
[..]
als je hotel vol pension is, mss wel, anders lijkt me het wat weinig.
denk toch dat je op min. 50 euro/dag moet rekenen?!
je maakt het natuurlijk zo duur als je wil. En als t geld op is ... tja dan is t opquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb voor dit jaar ook max. 50 euro per dag..
Gewoon ff wat pils halen voor in het hotel, als je met uitgaan alles koopt ben je kapitalen kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |