Sodom en Gomorra ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef J.A.N.A. het volgende:
Mijn god Lorret gaan daar nog steeds zoveel mensen heen.![]()
Ik was daar 9 jaar geleden, wat een Sodom en Gomorra was het daar![]()
Wel heb ik daar via een propper de beste hash ooit gekocht.![]()
Ik vond het nog al een ranzige bedoeling daar zo, maar dat ook aan mijn reisgenoten hebben gelegen.quote:
zo zagen mijn dagen er ook een beetje uit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:00 schreef T1andonly het volgende:
Verder heb je natuurlijk een koelkast vol met bier die je lekker voor het uitgaan leeg kan drinken, dat kost vrij weinig. Verder slaap je na het uitgaan normaal ongelovelijk uit, zeker met airco op je kamer. Tegen de middag duik je het zwembad in of ga je naar het strand. Tegen de avond ga je keertje eten en dan begint de avond weer.
Wij hebben ook net zoiets, Rosa Clara. Er schijnt een jacuzzi op het dak te staan, maar ik ga maar uit van een verpauperde badkuip met bladeren dr inquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef Sjaak_Polak het volgende:
Wij gaan komende zomer naar hotel Cleopatra.. We zijn van plan om dit hotel te boeken via reisorganisatie Boosten. Is iemand daar al geweest? Hoe was het? en is die jacuzzi op de kamer wel echt of een verkooppraatje op de sites? Verder, is de reisorganisatie wel betrouwbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |