abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:48:46 #26
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_33953364
Mijn god Lorret gaan daar nog steeds zoveel mensen heen.

Ik was daar 9 jaar geleden, wat een Sodom en Gomorra was het daar

Wel heb ik daar via een propper de beste hash ooit gekocht.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 21:52:07 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33953498
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef J.A.N.A. het volgende:
Mijn god Lorret gaan daar nog steeds zoveel mensen heen.

Ik was daar 9 jaar geleden, wat een Sodom en Gomorra was het daar

Wel heb ik daar via een propper de beste hash ooit gekocht.
Sodom en Gomorra ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:59:50 #28
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_33953816
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:52 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Sodom en Gomorra ?
Ik vond het nog al een ranzige bedoeling daar zo, maar dat ook aan mijn reisgenoten hebben gelegen.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_33957090
LLorette kan ik je wel aanraden. Ik zat in Appartementen Jorsant, gebouw was BAGGER. Maar kamers echt heel net en schoon. Met dakterras. En goedkoop!

Het beste kan je als ontbijt gewoon je spullen pakken en naar strand gaan en onderweg een stokbrood halen. Met erop wat je wilt! Ben je voor 3 uur rond gegeten

Nou dan lekker op het strand de hele middag. Tussendoor eten/voetballen/drinken.. Dan lekker eten savonds. En dan gingen wij altijd eerst op de kamer wat drinken en nog wat verkleden. En dan zit uit gaan. We hadden ons laten naaien door beachmasters. Zeker niet een card kopen, want je kunt ook gewoon op eigen kracht goedkoper alles doen!

Nou vind ik persoonlijk GoGo tours echt heel fijn! Super toffe reisleiders en veeeel meer service als bij de meesten. Gewoon top vakantie gehad. Oja de discotheken kosten wel wat, maarja dat moet je er maar voor over hebben. Je kunt vaak met die kroegentochten gewoon meelopen als rashollander ertussen denken ze dat je erbij hoort !!!
pi_33960691
Leuk, Lloret.

Vorig laar zijn we er geweest, aan het eind van de zomer. Topweek gehad. Ik ging met Beachmasters. Hotel Clipper. Best kut hotel, eten was niet door je keel te krijgen. Maar je bent daar toch vooral om te stappen.

Ik was in totaal 600 euro kwijt, voor alles. Goed te doen dus. Niet aan die gekke dingen als kroegentochten meegedaan. Kost alleen maar geld en zelf ontdekken is leuker. Bovendien heb ik een hekel aan die groepjes. Wij hadden wel zo'n kaart. Was voor ons goedkoper, bovendien waren ze vergeten hem te laten betalen . Leukste disco is St.Tropez.

Ook nog een dag Barcelona gedaan, wat ook aan te raden is. Gewoon eigen vervoer, zodat je terug kan wanneer je wilt.

Heel misschien gaan we dit jaar ook wel weer.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 00:36:02 #31
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33961344
Jongens probeer Kreta ook eens een x
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:41:23 #32
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_33961501
V.I.tvp.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_33967861
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:00 schreef T1andonly het volgende:
Verder heb je natuurlijk een koelkast vol met bier die je lekker voor het uitgaan leeg kan drinken, dat kost vrij weinig. Verder slaap je na het uitgaan normaal ongelovelijk uit, zeker met airco op je kamer. Tegen de middag duik je het zwembad in of ga je naar het strand. Tegen de avond ga je keertje eten en dan begint de avond weer.
zo zagen mijn dagen er ook een beetje uit.

St.trop was wel leuke tent. daar is mijn vader in zn jonge jaren zelfs nog geweest.
pi_34026617
We gaan 11 Augustus met Gogo-tours . We gaan helaas met de bus, want de mensen weigerden om 100 euro extra uit te geven voor het vliegtuig..
Tri State. Tri State. !
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:06:23 #35
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_34027360
heb je nie goed gekeken..want vliegtuig is geen 100 euro duurder geloof ik
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:06:49 #36
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_34027383
je hebt toch wel bus 12 >> vliegtuig 10 dagen gekeken?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_34035169
nou.. we gaan 10 dagen met de bus.. en ik heb dat vergeleken met een 8daagse vlliegreis.
Tri State. Tri State. !
pi_34198694
Was vorig jaar met vriendin in Salou en dat is goed bevallen qua uitgaan en sfeer enzo. Zaten in een mooi 4-sterren hotel aan de rand van het centrum zodat we lekker uit konden gaan en alles doen wat we wilden maar niet teveel last hadden van de dronken jeugd daar

Hoe is Lloret in verhouding met Salou qua uitgaan, boulevard/strand, centrum en 'Nederlandsheid' (die in Salou erg hoog was)?
pi_34213369
Het uitgaan in Lloret vond ik stukken leuker dan in Salou. Sowieso veel meer discotheken, maar ook overal drukker en sfeervoller. Lloret heeft echt zo'n stapstraat; in Salou is het meer verspreid. Nederlandsheid was in beide steden dramatisch hoog maar ach, Spanje he...
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:43:10 #40
144315 Sjaak_Polak
Sjakie Punte Pakke!
pi_36103129
Wij gaan komende zomer naar hotel Cleopatra.. We zijn van plan om dit hotel te boeken via reisorganisatie Boosten. Is iemand daar al geweest? Hoe was het? en is die jacuzzi op de kamer wel echt of een verkooppraatje op de sites? Verder, is de reisorganisatie wel betrouwbaar?
"Enter your Password" ...Penis ... "Sorry your Password is not long Enough""
pi_36170999
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef Sjaak_Polak het volgende:
Wij gaan komende zomer naar hotel Cleopatra.. We zijn van plan om dit hotel te boeken via reisorganisatie Boosten. Is iemand daar al geweest? Hoe was het? en is die jacuzzi op de kamer wel echt of een verkooppraatje op de sites? Verder, is de reisorganisatie wel betrouwbaar?
Wij hebben ook net zoiets, Rosa Clara. Er schijnt een jacuzzi op het dak te staan, maar ik ga maar uit van een verpauperde badkuip met bladeren dr in dan kan et alleen maar mee vallen. De reisorganisatie Boosten zegt mij niet zo veel..
pi_36173226
Ik kon het zwembad van ons appartement nu wel gebruiken met het goede weer daarbij, wat een briljant goede tijd heb ik daar gehad. Je moet beetje geluk hebben met de meiden, maar als je in de goede periode zit zijn ze er in overvloed
pi_36215220
10 Juli is et tijd voor Lloret voor mij
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_36530797
Ik ga waarschijnlijk naar Lloret dit jaar
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36551634
24e juli hier, 17-daagse busreis
pi_36666073
Wij gaan dit jaar met een mannetje of 6 a 7 met een busje naar Spanje, een soort Road Trip dus.

We willen op campings overnachten (liggen.. wakker worden.. )..

De volgende plaatsen worden bezocht: Blanes, Lloret, Salou en Barca; weet er iemand nog leuke jongeren-campings langs de kust? (Waar je dus niet snel van af getrapt wordt..)

It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice!
pi_37164777
Ff een nuttige schop!
Ik ga van 25 juli tot 8 augustus naar Lloret del mar

Heb er zin in!!!
pi_37168375
Vanaf wanneer gaan eigenlijk alle discotheken los in Lloret?
pi_37168646
Juni ongeveer.
pi_37169160
Zijn er hier op FOK! mensen die in Hotel/Apartement Blau hebben gezeten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')