Nee alleen de aflevering waar ik in zatquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
Alle afleveringen opgenomen en bewaard?!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee alleen de aflevering waar ik in zat
Zeker voor 1993...het is nog alleen met Irene..toen zat k op Turnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
aaaawww.... hoe lang geleden?!
Klein, lief en onschuldig
Is dat iets als een love handle?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*hijg hijg*
Ik heb een lamp vervangen, bed in elkaar gegoocheld, matras. deken, kussen alles erop..
En nu heb k een love arm..
nee een moeie armquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is dat iets als een love handle?
BTW hallo![]()
.......en toen was je nog fan van Les Poppiesquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeker voor 1993...het is nog alleen met Irene..toen zat k op Turnen
Serebii en Tom & Jerryquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
.......en toen was je nog fan van Les Poppies
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa maar je hebt alle platen van Les PoppiesPoppy's
of wat dan ook
Mijn arm is moeder dan jou arm. Ach ja, een beetje foute humor in de topicquote:
Hey toen vond k t leukquote:
Foto?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey toen vond k t leuk![]()
En wat had ik een dik hoofd toen![]()
Maak wel screenshotje als t helemaal digitaal staat!quote:
|Ik heb alle jaren dat de test er was rond de 128 gescoord. Dit jaar had ik 140.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:22 schreef wonderer het volgende:
IQ test resultaat: 136. Toch wel consistent, dat vond Mensa 8 jaar geleden namelijk ook.
quote:
Beide gecombineerd geeft 'Wat nah!'quote:
Vette dope shit man!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Beide gecombineerd geeft 'Wat nah!'. Je weet wel, dat nederhopnummer of is dat gedoe te ruig voor homo's
![]()
van Yukkie B toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Beide gecombineerd geeft 'Wat nah!'. Je weet wel, dat nederhopnummer ,of is dat gedoe te ruig voor homo's
![]()
Dit hippe gedoe brengt me op een onderwerp. Zijn we uitgepraat over My Little Pony en mag ik een centraal onderwerp aansnjdenquote:
Gooi het in de groep.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dit hippe gedoe brengt me op een onderwerp. Zijn we uitgepraat over My Little Pony en mag ik een centraal onderwerp aansnjden![]()
Ik was erg vroeg met mn liefde voor muzakquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je zelfs de hits kent van toen je 3 jaar oud was![]()
Ik dacht aan hiphop, toen dacht ik aan blingbling (ik ken de term, ik ga met mn tijd meequote:
Het filmpje van Vet Hard deed het niet. Ik hoorde alleen geluid. De geluidvragen had ik dus goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
|Ik heb alle jaren dat de test er was rond de 128 gescoord. Dit jaar had ik 140.
Ik neig naar de metal kant, dus ik zie de link nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik dacht aan hiphop, toen dacht ik aan blingbling (ik ken de term, ik ga met mn tijd mee). Nu vraag ik me af of jullie sieraden dragen en wat voor sieraden
Interessant onderwerp? Wellicht niet, maar ik vroeg me gewoon af of homo's wat dat betreft anders zijn dan hetero's. Veel van die gasten motten al niks van een horloge hebben![]()
Kdraag meestal mn kettingen aan mn broek..en dan een van mn cliche H&M dingetjes om mn nekquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik dacht aan hiphop, toen dacht ik aan blingbling (ik ken de term, ik ga met mn tijd mee). Nu vraag ik me af of jullie sieraden dragen en wat voor sieraden
Interessant onderwerp? Wellicht niet, maar ik vroeg me gewoon af of homo's wat dat betreft anders zijn dan hetero's. Veel van die gasten motten al niks van een horloge hebben![]()
Trouwring, verlovingsring, stalen duimring, 5 rubberen polsbandjes, random polsbandjes met kraaltjes enzo, en een zilveren ketting van een maansikkel met een doodskopgezicht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb een horloge, twee diamanten-oorbelletjes (david beckham dingetjes) en een titanium-ring, en dan nog een piercing (als dat ook als sierraad telt), verder heb ik soms een leren armbandje aan, en dat was het welquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er is tenminste over die aankoop nagedachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:34 schreef Waxxer het volgende:
Een horloge van SeikoJa ik dacht dat past fonetisch gezien wel bij mij
Die wil ik ook. NER-GENS te vinden...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:34 schreef error het volgende:
een poll!![]()
ehm... een regenboog-pride bandje om mijn pols ( a la Armstrong, je kent ze wel)
en een gouden talisman om mijn nek. Niet bling, maar fijn en mooi
Dat filmpje ging bij mij ook niet goed, ik had het geluid in het begin te zacht staan, dus die ringtone heb ik gewoon totaal gemist...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het filmpje van Vet Hard deed het niet. Ik hoorde alleen geluid. De geluidvragen had ik dus goedEn een of twee stomme fouten.
Gaafquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neee...ook de musical etc van de kleuterklas enzo staat op deze band *duikt weg uit schaamte*
Me likequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
stalen duimring, ketting van een maansikkel met een doodskopgezicht.
Klopt, en daarom vind ik het best moeilijk om een bril uit te zoekenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef creno het volgende:
en aan de mensen met een bril: het is een sierraad voor je gezicht
(met dank aan M.M. Huijbrechts)
Die ringtone wist ik nog van de film zelfquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat filmpje ging bij mij ook niet goed, ik had het geluid in het begin te zacht staan, dus die ringtone heb ik gewoon totaal gemist...
Ja ik twijfelde tussen Impulsar (quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er is tenminste over die aankoop nagedacht![]()
in de periode dat ik naar de danssalon ging een beetje, dan droeg ik wel eens een halsband met punten van rubber, maar dat was alleen op de kinky-black-partysquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Me likeLeuk en apart.
Daar wilde ik eigenlijk naartoe, sieraden zijn wel leuk en aardig, maar doen jullie eigenlijk moeite om iets aparts te dragen?
Is het van Chanel, zijn de oorbellen geimporteerd uit Italie of ben je naar H&M gegaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
twee diamanten-oorbelletjes (david beckham dingetjes)
Nee..quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Me likeLeuk en apart.
Daar wilde ik eigenlijk naartoe, sieraden zijn wel leuk en aardig, maar doen jullie eigenlijk moeite om iets aparts te dragen?
Ik heb helemaal geen sieraden.. ik draag soms 's zomers zo'n uberhip *uche* kralenkettinkjequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Me likeLeuk en apart.
ik heb ze van mijn vriend gehad toen ik jarig was en ze komen van de juwelierquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is het van Chanel, zijn de oorbellen geimporteerd uit Italie of ben je naar H&M gegaan![]()
Nee..oude klasgenootjes zien die je later terroriseerdequote:
Asjemenou, kan je nagaan waar een simpele vraag over sieraden toe kan leidenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef creno het volgende:
[..]
in de periode dat ik naar de danssalon ging een beetje, dan droeg ik wel eens een halsband met punten van rubber, maar dat was alleen op de kinky-black-partys
Ik had nog een duimring, gemaakt van een oude zilveren gulden. Maar die zit niet lekker dus die draag ik niet meer. Die heb ik wel echt gekocht omdat ik het zo apart vond. Die duimring is gewoon een standaard ring met zo'n tribal teken erop, niet echt bijzonder, en die ketting is een Alchemist ketting dus echt speciaal is dat ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Me likeLeuk en apart.
Nee joh, ik velde gisteren mn oordeel en dat kwam erop neer dat je strak genoeg bentquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde tussen Impulsar () en Seiko. Dus dat was wel even wikken, wegen, slapeloze nachten en ga zo maar door, BB_Koning.
En ik krijg weeeeeeeerrr een vreetbui. Wasa met hagelslag is de enige optiemaarja, moet toch op mijn gewicht letten. Dus.
*steekt hand op*quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef Waxxer het volgende:
Goh, niemand met een edelstalen cockring?
As long as you make it look apart (ik kan geen engels)quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee..
ik draag wat ik leuk vind...komt het uit de H&M fine..
Nou ja kijk hallo ehm nou goed zie want dus eh...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee joh, ik velde gisteren mn oordeel en dat kwam erop neer dat je strak genoeg bentJe zit kennelijk wel met de angst afgeschreven te worden, gooi t in de groep
En zeg maar BB![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
As long as you make it look apart unique? (ik kan geen engels)![]()
Don't forget ya sunglassesquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
*steekt hand op*
Oh, ik vergeet mijn piercingsTwee rechts (staalkleurig) en een links (zwart). Nee, geen tepel.
Je vindt een overduidelijk pride symbool in een homofobe omgeveing niet apart? Tssskquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Me likeLeuk en apart.
15 Jaar oud, nou, dat mag je dan wel gerust antiek noemen, dus heel hipquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef tech het volgende:
Ehm... horloge van 15 jaar oud. Nauwelijks een sierraad te noemen
Oh, I won't. Wore them today when it was pouring. People looked at me funnyquote:
Mijn excuses voor het over je post heen lezen. Hierbij mijn blijk van waardering voor jouw apartheid ( <----quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:45 schreef error het volgende:
[..]
Je vindt een overduidelijk pride symbool in een homofobe omgeveing niet apart? Tsssk
Ik wil ook een tepelpiercing, maar die neem ik als ik groot benquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
*steekt hand op*
Oh, ik vergeet mijn piercingsTwee rechts (staalkleurig) en een links (zwart). Nee, geen tepel.
Yeah, ya even wearing them indoor, so...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, I won't. Wore them today when it was pouring. People looked at me funny
Ik weet niet... zou het doodeng vindenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil ook een tepelpiercing, maar die neem ik als ik groot ben![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef Waxxer het volgende:
Nee, ik wilde alleen weten of ik ook zo'n profieldinges had, ik wil graag loze berichten krijgen als: hey BB!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef Waxxer het volgende:
Maar talking about uiterlijk, BB_Kingkong, zou jij geen fotoboekje fabriceren voor de digitale medemensch?
spoiler:quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die wil ik ook. NER-GENS te vinden...
Neee johquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, ik wilde alleen weten of ik ook zo'n profieldinges had, ik wil graag loze berichten krijgen als: hey BB!![]()
Of een zegelcockring met familiewapen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef Waxxer het volgende:
Ik kan niet reageren op je fotoboekquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nog steeds geen reacties gezien...
![]()
supercallifragilisticexpialidocious ?quote:
Hoezeequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:53 schreef creno het volgende:
[..]
supercallifragilisticexpialidocious ?
Verdoriequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan niet reageren op je fotoboek
Ik wil mn piercing onder mn lip/kin weer terugquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:54 schreef Andyvie het volgende:
Een tepelpiercing zou ik best willen hebben, alleen dan moet ik eerst een iets gespierder lichaam kweken, want ik vind het me op dit moment niet staan
ik ben ook niet gespierd en heb er ook een, tis toch iets voor jezelf !quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:54 schreef Andyvie het volgende:
Een tepelpiercing zou ik best willen hebben, alleen dan moet ik eerst een iets gespierder lichaam kweken, want ik vind het me op dit moment niet staan
Van tepelpiercings krijg je hele lelijke tepelsquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:54 schreef Andyvie het volgende:
Nee, want je hebt hem niet geactiveerd en dan kun je niet reageren hequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nog steeds geen reacties gezien...
![]()
Profiel Wijzigen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
VerdorieIk zie dat ik aangegeven heb dat ik niet wil dat iemand reageert, vertel me, waar heb ik dat nou weer gedaan
En het moet bij je kledingstijl passenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:54 schreef Andyvie het volgende:
ik vind het me op dit moment niet staan
Ik kan ook Vlarp heten..en koffie kan ook in een mok/kan/beker/schaal/komquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je kunt geen Vlarp zijn zonder Herbert te heten.
Je kunt geen koffie inschenken zonder kopje.
En ga zo maar door.
Van die hangtepels?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:55 schreef error het volgende:
[..]
Van tepelpiercings krijg je hele lelijke tepels![]()
Dat is zeker zo, maar ik zou er nu niet trots op zijn, als ik gespierder zou zijn wel. Tis misschien voor mij een kroon op een mooi lichaam of zo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:55 schreef creno het volgende:
[..]
ik ben ook niet gespierd en heb er ook een, tis toch iets voor jezelf !
Nee je kunt doen alsófquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan ook Vlarp heten..en koffie kan ook in een mok/kan/beker/schaal/kom
Geil je op dat enorme litteken op mijn arm?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Stoere littekens zijn veel geiler dan piercings..
Ik ga zo mn nickname omgooien naar Vla®p hoor!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee je kunt doen alsóf
En qua koffie okedan
Dan is Vlap verbaasd denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga zo mn nickname omgooien naar Vla®p hoor!
Ik doe t zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan is Vlap verbaasd denk ik
en boos
en het is nog geen Vlarrrrrrrrrrp!
Vlarp - nú in de winkel!
Hmm. Dus ze denken dat je hetero bent?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef error het volgende:
[..]
spoiler:
www.diversitybands.com
Ik krijg er veel positief commentaar op en vaak willen mensen er ook een. Ook he's, gewoon omdat ze het een leuk ding vinden en er een statement mee willen maken. De meeste ho's hier durven hem niet te dragen
G_E! Je bent er weer!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of een zegelcockring met familiewapen..
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan is Vlap verbaasd denk ik
en boos
en het is nog geen Vlarrrrrrrrrrp!
Vlarp - nú in de winkel!
nee kijk Waxxe® wil ik wel doen..maar Vlarpske ken ik al in t echiequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan krijg je echt veeeeette shiiiiiiiiiiiiiitttt....
Hij durft me gewoon niet te zeggen dat ie verliefd op me isquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan krijg je echt veeeeette shiiiiiiiiiiiiiitttt....
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:54 schreef Andyvie het volgende:
Let op het bijvoeglijk naamwoord "stoer". En beste Andyvie, stoer, is niet het eerste woord wat mij te binnen schiet als ik mij jouw armen voor de geest haal.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Geil je op dat enorme litteken op mijn arm?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of een zegelcockring met familiewapen..
Dus durf je het niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee kijk Waxxe® wil ik wel doen..maar Vlarpske ken ik al in t echie
Prille liefdequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij durft me gewoon niet te zeggen dat ie verliefd op me is![]()
Zo echt..quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij durft me gewoon niet te zeggen dat ie verliefd op me is![]()
Ik wist 'tquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo echt..
Ik droom elke nacht van je!
Waarom heb je geen icoontje bij je posts? Of heb je het nu over een gay.nl profiel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zie niks dat wijst op mijn onwil om mensen te laten reageren![]()
Nou, wat heb je er nou aan om zó te heten?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee kijk Waxxe® wil ik wel doen..maar Vlarpske ken ik al in t echie
nee jou kwets k niet omdat je lief bentquote:
Ik vind het maar iets stoms, een zegelring. Voor mij hoeft het niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]Die is nog van Oom Grovert geweest?!
Zeg hallo, geen derde erbij in je droom hequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo echt..
Ik droom elke nacht van je!
Ik heb Che Guevara (of hoe schrijf je dat) op mijn rug staanquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]dat vind ik nou totaal niet andyviëg
Jullie draaien wisseldienstenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hallo, geen derde erbij in je droom heIK zat er al
Wij hebben een tegeltje met het familiewapen op de WC hangenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het maar iets stoms, een zegelring. Voor mij hoeft het niet..
Ik ben sowieso niet zo ringerig, maar een zegelring is wel het toppunt (meegekregen in de opvoedingquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het maar iets stoms, een zegelring. Voor mij hoeft het niet..
Maar dan wel een plaatje waar ie gespeeld is door Gael Garcia Bernal he?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb Che Guevara (of hoe schrijf je dat) op mijn rug staan
quote:
Dat is heel fout.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij hebben een tegeltje met het familiewapen op de WC hangen
Gelukkigquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Let op het bijvoeglijk naamwoord "stoer". En beste Andyvie, stoer, is niet het eerste woord wat mij te binnen schiet als ik mij jouw armen voor de geest haal..
Ik heb er nog maar 2 omquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo ringerig, maar een zegelring is wel het toppunt (meegekregen in de opvoeding)
Nou ja, een cubaan met een petje op van 30 bij 30 cmquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan wel een plaatje waar ie gespeeld is door Gael Garcia Bernal he?
Ik heb kanten die je niet kentquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]dat vind ik nou totaal niet andyviëg
de getepelpiercte kant van Andyvie?quote:
Die kun je heel gaaf om laten smelten he?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 2 omVan iedere ex 1
Alsof je mer mee zou kwetsen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee jou kwets k niet omdat je lief bent
Ik moest die ene van Tim al af doen, dat commandeerde Dr Sjoerd. Maar da's zonde want er staat ook iets ingegraveerdquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die kun je heel gaaf om laten smelten he?
Hahaha, die is er nu nog niet, maar ik sluit niet uit dat dat er ooit nog komt, net als een tatoo trouwens.... Ach, ik ben gewoon niet zo braaf als ik eruit zie hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de getepelpiercte kant van Andyvie?Nee, die ken ik nog niet.
Tot?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die kun je heel gaaf om laten smelten he?
Yepquote:
Ik heb het over fotoboek.fok.bb_koning.nogwatquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom heb je geen icoontje bij je posts? Of heb je het nu over een gay.nl profiel?
quote:
... maar tochquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hahaha, die is er nu nog niet, maar ik sluit niet uit dat dat er ooit nog komt, net als een tatoo trouwens.... Ach, ik ben gewoon niet zo braaf als ik eruit zie hoor
Mark is tofquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest die ene van Tim al af doen, dat commandeerde Dr Sjoerd. Maar da's zonde want er staat ook iets ingegraveerd
En die andere is een cadeau van tim, gemaakt door Mark (de norsige knuffeldwerg) met heel lief zilver en een witgoud rune-teken. Da's toch zonde!
Aaaawww...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest die ene van Tim al af doen, dat commandeerde Dr Sjoerd. Maar da's zonde want er staat ook iets ingegraveerd
En die andere is een cadeau van tim, gemaakt door Mark (de norsige knuffeldwerg) met heel lief zilver en een witgoud rune-teken. Da's toch zonde!
Dit is al herhaling #201 , wanneer gaan jullie nou eens echt neuken?quote:
1 grote cockring van alle exen bij elkaar?quote:
Ik denk niet dat we compatible zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is al herhaling #201 , wanneer gaan jullie nou eens echt neuken?![]()
Het gaat erom dat ik het vind passen, niet wat anderen vindenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... maar tochAls je er heel braaf uitziet, dan past dat niet
Kun je nog zo wild en dangerous aan de binnenkant zijn
Nee, nuecken!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is al herhaling #201 , wanneer gaan jullie nou eens echt neuken?![]()
http://fotoboek.fok.nl/BB_koning is leeg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb het over fotoboek.fok.bb_koning.nogwat![]()
O ja..quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we compatible zijn
La Mala Educacion is een grappige film met hem en Dot The Iquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan wel een plaatje waar ie gespeeld is door Gael Garcia Bernal he?
Oké, nou, 25 februari heb jij een piercing!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik het vind passen, niet wat anderen vinden
Arme jullie!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we compatible zijn
Truequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik het vind passen, niet wat anderen vinden
Carnaval!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oké, nou, 25 februari heb jij een piercing!
Vrouwtje tepelringquote:
Je vergeet de geilste: Y tu mama tambienquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
La Mala Educacion is een grappige film met hem en Dot The I![]()
Dat is niet eens het grootste drama, dat is namelijk dat ik geen loze berichten van mensen kan ontvangen, want op de 1 of andere manier heb ik dat gedisabledquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/BB_koning is leeg..
Adjequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef creno het volgende:
gaan er nog mensen verkleed als Adje ? dat schijnt de trend te zijn deze carnaval
Waxxer wordt ook altijd boos tijdens patiencenquote:
We willen gewoon een foto zien!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is niet eens het grootste drama, dat is namelijk dat ik geen loze berichten van mensen kan ontvangen, want op de 1 of andere manier heb ik dat gedisabled![]()
Daarin zie je zn dingeling, alleen wel too much bushquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergeet de geilste: Y tu mama tambien
Zoals "hé jij ook een fotoboek? nou alleen nog een foto hahahaha" ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is niet eens het grootste drama, dat is namelijk dat ik geen loze berichten van mensen kan ontvangen, want op de 1 of andere manier heb ik dat gedisabled![]()
Die versie is er nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daarin zie je zn dingeling, alleen wel too much bush
Ik heb 2 keer die film gezien, maar beide keren de gecensureerde versie, ik wil de versie zien waarin hij die andere n**ktJa, ik kom er gewoon voor uit, ik vind het geil om 2 jongens sex te zien hebben
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waxxer wordt ook altijd boos tijdens patiencen
Dat zou een begin zijn, die ga ik als bericht in jouw fotoboek achterlatenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zoals "hé jij ook een fotoboek? nou alleen nog een foto hahahaha" ?.
hij is uiteindelijk toch nog overleden gok ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:21 schreef Waxxer het volgende:
Ja wat was er nou eigenlijk met Cybart gebeurd??!
Was er wat gebeurd dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:21 schreef Waxxer het volgende:
Ja wat was er nou eigenlijk met Cybart gebeurd??!
Als het goed is, dan kunnen er geen berichten in mijn fotoboek worden geplaatst.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat zou een begin zijn, die ga ik als bericht in jouw fotoboek achterlaten![]()
Bestaat echt, heb de pics op internet gezien en een jongetje dat ik ken heeft die versie gezienquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die versie is er nietVolgens mij is dat gewoon een fabeltje.
Het zou ook de film verpesten vind ik.
Zal ik mijn oorbel dan weer eens in doen? Moet ik hem alleen ff opnieuw laten schieten, denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oké, nou, 25 februari heb jij een piercing!
uit het vorige topicquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:21 schreef Cybart het volgende:
ik had vandaag dood kunnen zijn....
maar meer daar over later
ik ga eerst eens zorgen dat ik avond eten heb
In het mijne ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als het goed is, dan kunnen er geen berichten in mijn fotoboek worden geplaatst..
Ohwquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij zei dat hij bijna dood was vandaag en toen ging hij eten![]()
Je IQ meten met een programma van BNN?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:25 schreef Nuvole het volgende:
Hee snelle jopies,
met jullie IQ zit het ook wel goed he!
Bij de VPRO zou je het wel serieus nemen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je IQ meten met een programma van BNN?. Dat op zich zegt al genoeg.
Dat laatste weet ik, maar van Y tu Mama. Ik heb niet de gecensureerde versie, en bij mij zie je ook niksquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bestaat echt, heb de pics op internet gezien en een jongetje dat ik ken heeft die versie gezien
(In La Mala Educacion wordt hij zelf genomen)
Goed voor je ego.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je IQ meten met een programma van BNN?. Dat op zich zegt al genoeg.
Ik zal mn best doen de foto's weer te bemachtigenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik, maar van Y tu Mama. Ik heb niet de gecensureerde versie, en bij mij zie je ook niksDus die's OF nooit uitgebracht, OF de fotos zijn een beetje mee geknoeid. Alleen de zuid koreaanse versie is 3 minuten korter, de Mexicaanse en de USA zijn cut, .en die van singepore ook. Die in NL niet.
bandje kost iets van $3 en jij hebt een postadres in de USAquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hmm. Dus ze denken dat je hetero bent?
Beetje rottig met de verzendkosten zo... al kan ik niet vinden hoe duur dat is nu
en die zet je dan in je feauteaubouquequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen de foto's weer te bemachtigen![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen de foto's weer te bemachtigen![]()
Bij BNN denk ik meer aan een Nationale Penislengte Show.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij de VPRO zou je het wel serieus nemen?
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
nou dat bijna dood ding sloeg op mn ontbijt waar ik een stukje hout inc. splinters (en dus scherp)
nog net uit mijn mond kon redden voor ik het doorslikte
(ja verhalen opkloppen is een vak)
en ik ben best tevreden over mn uitslag bij de IQ test
Gelukkig, je bent er weerquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
nou dat bijna dood ding sloeg op mn ontbijt waar ik een stukje hout inc. splinters (en dus scherp)
Had de bakker dus wel hele wilde tarwe gebruikt om dat brood voor je te bakkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
Kwam het uit het bakje? Of uit je ontbijtgedoe spul in which case: SUE THEIR ASSES AND GET RICH! (and after that: marry me)quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
Wat heb je gehaald dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
Ik heb de mijne op DVDquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oude schoolmusicals incl vals gezang
nee, een product van Peijnenburg....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had de bakker dus wel hele wilde tarwe gebruikt om dat brood voor je te bakken![]()
Daarom meet ik ook op internetquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij BNN denk ik meer aan een Nationale Penislengte Show..
Maar je intelligentie "meten" met een tv-programma is natuurlijk zo flauwekul, hoewel het misschien wel grappig is om te doen, als amusement. Maar het heeft net zo veel waarde als de horoscoop van de Viva.
Een doosje met wat pijnenburg zooi.. hooguit!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, een product van Peijnenburg....
en nu moe'k het allemaal opsturen
en dan krijg ik vast mn levenlang gratis spul van ze
Wij deden: Inpakken en wegwezenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk het ook...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een doosje met wat pijnenburg zooi.. hooguit!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'k moet er ook weer eens 1 invullen.. maar te lui voor
Huh!?
Ik heb een keer een intelligentietest gedaan voor een assessment, maar daar drukten ze het slechts uit in ver boven, boven, gemiddeld, onder en ver onder t.o.v. universitair niveau.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom meet ik ook op internetLult er tenminsten geen Lama doorheen.
een maat van me had nog een blok hoger...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Netjes!
'k moet er ook weer eens 1 invullen.. maar te lui voor
Hun slogan Happen naar Peijnenburg wordt zo wel erg pijnlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, een product van Peijnenburg....
en nu moe'k het allemaal opsturen
en dan krijg ik vast mn levenlang gratis spul van ze
Mini-ang3l was te erg voor woordenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer
Een mini-Ang3l
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij deden euhm.. " Het Bijsterbos" ofzoiets...
klopt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik blijf dat soort testjes maar twijfelachtig vinden, vooral omdat je je er voor kunt trainen..
Geachte heer Cybart,quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk het ook...
en dan een briefje met bedankt
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil mn piercing onder mn lip/kin weer terug![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mini-ang3l was te erg voor woordenmet witte piekhaartjes en een grote bril
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew *grijpt naar mond* AUWquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo'n Amerikaansachtig kindje
Ik ben toen ik klein was met mijn tanden gevallen op de rand van een tafel ofzo en toen zijn mijn twee voortanden als twee spijkers in mijn tandvlees geslagenen toen heb ik tot mijn achtste zonder voortanden gelopen ofzo
Ikz ie moord, verkrachting en doodslag, en een vlinder.quote:
ghe ghe je kent het!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geachte heer Cybart,
<verhaal>
Pijnenburg...
Zoiets
Zoeken in het bosquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Het Verbijsterdbos"
en dan mocht jij solo
"Nee nee
ohhh nee nee
oooohhh nee nee
nee nee ohhh nee nee
Ik ben niet veeeeeeeerrrrrrbijsteeeeeeeeerrrrrddddd
ik ben slechts verbaaaaaaaaaaassssd.......!"
Ik lees de standaard reactie van m'n chef op klachten wel eensquote:
Awww.... Duf foen hef je nog heel lang gesflisft?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben toen ik klein was met mijn tanden gevallen op de rand van een tafel ofzo en toen zijn mijn twee voortanden als twee spijkers in mijn tandvlees geslagenen toen heb ik tot mijn achtste zonder voortanden gelopen ofzo
B is anders.quote:
That's gótta hurt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew *grijpt naar mond* AUW
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoeken in het bos
zoeken in het bos van Bijster
BIIIJJJJJSSSSTEEEERRR
Zoeken in het bos
Zoeken in het bos van bijster
BBBIIIIJJJJSSSTTEEERRRR
Waar is onze meester nou
wat een rot streek
wat gemeen
B - B - B Ijster we komen eraan!!
We zijn blij dat je homo bent hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De tandarts heeft ze eruit moeten halen...
En toen kwám me er toch een paardengebit voor terug!En misschien zijn mijn lippen daardoor uitgerekt ofzo en ben ik door dat vroege trekken homo geworden en als ik niet zo druk en eigenwijs was had ik nu een diploma en een vrouw!
Jah't puntje is omgedraaid (zwart boven danwel onder) zo linksmiddenachtig in het plaatjequote:
dat heette toch Klassewerkquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
. Met de diarreebruine Hans van Willigenburg?
En ik maar denken dat niemand deze basisschoolmusical zou kennen en ik slechts hiepl de topic te vullenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Yep, dan was je nu al lang anchorman van het acht-uur journaal geweest ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De tandarts heeft ze eruit moeten halen...
En toen kwám me er toch een paardengebit voor terug!En misschien zijn mijn lippen daardoor uitgerekt ofzo en ben ik door dat vroege trekken homo geworden en als ik niet zo druk en eigenwijs was had ik nu een diploma en een vrouw!
Ik kan de tekst van "ons" liedje alleen niet meerquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Je kent het nog!!!
Schudden met die billeeeeennn!!![]()
Oh.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heette toch Klassewerk
met Miep Bouhuis en Tony Eijk?
jammer he van die idols verkiezing hier, ik deed vanacht nog een poging maar kreeg te horen dat die stemmen niet meer geldenquote:
Kunst- en vliegwerk was een TV serie met Herman van Veen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Checkquote:
Ik herinner me héél vaag, maar dan ook heel vaag iets.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja en dan deed ik kalm, rustig en gemoedelijk en was ik interessant.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Yep, dan was je nu al lang anchorman van het acht-uur journaal geweest ofzo..
"Straks ga ik naar de brugklas en wie weet wat me daar wacht.quote:
Weet je wel hoeveel studiepunten aan woorden ik geschreven heb?!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn blij dat je homo bent hoor. En dat je zo goed bent in verhalen vertellen
Ik denk dat ik je zo wel leuker vindquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en dan deed ik kalm, rustig en gemoedelijk en was ik interessant.Althans, dat vond ik dan zelf heel erg.
ja zat toch altijd een toneelstukje in, en d'r moest ook altijd minimaal 1 kind iets muzikaals doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij was "Kunst- en vliegwerk" een onderdeel van het programma Klassewerk, wat o.a. werd gepresenteerd door Hans van Willigenburg. In coltrui..
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Straks ga ik naar de brugklas en wie weet wat me daar wacht.
Soms denk ik dus kon ik nog maar een jaartje in groep 8.
Da's helemaal geen schande hoor, we weten hoe het zit.
Noemt iemand je een bangerik, zeg dan gewoonweg dit:
Bang zijn is gewoon, bang zijn is normaal.
Bang zijn shit ik weet het niet meer een achterlijke kwaaaaaaal"
Haha...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel studiepunten aan woorden ik geschreven heb?!
Moet eens even gaan vergelijken, heb ik meer woningzoekerpunten dan studiepunten gespaard?!![]()
Nou ja. He?!
Sorry.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dat zag er niet grappig uit denk ik
en dat zonder tanden ook niet
Maar zo schots en scheef als alles stond toen alles weer terug was, was nog het allerergste....![]()
Respect voor de orthodontist!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij was "Kunst- en vliegwerk" een onderdeel van het programma Klassewerk, wat o.a. werd gepresenteerd door Hans van Willigenburg. In coltrui..
Deeee ministerrr-president heeft vanavond tijdens een spoedoverleg gezegd dat.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je zo wel leuker vind
Erg dat dat blijft hangen he.quote:
Nounounounou....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Interessant was je altijd al Waxje
Fascinerend dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou...."aanwezig", meer.
Hahahahaquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg dat dat blijft hangen he.
"Getverderrie, alweeeeer kip kerrie?!"
Nog zo'n zin die ik altijd zal onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |