Ik dacht aan hiphop, toen dacht ik aan blingbling (ik ken de term, ik ga met mn tijd meequote:
Het filmpje van Vet Hard deed het niet. Ik hoorde alleen geluid. De geluidvragen had ik dus goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
|Ik heb alle jaren dat de test er was rond de 128 gescoord. Dit jaar had ik 140.
Ik neig naar de metal kant, dus ik zie de link nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik dacht aan hiphop, toen dacht ik aan blingbling (ik ken de term, ik ga met mn tijd mee). Nu vraag ik me af of jullie sieraden dragen en wat voor sieraden
Interessant onderwerp? Wellicht niet, maar ik vroeg me gewoon af of homo's wat dat betreft anders zijn dan hetero's. Veel van die gasten motten al niks van een horloge hebben![]()
Kdraag meestal mn kettingen aan mn broek..en dan een van mn cliche H&M dingetjes om mn nekquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik dacht aan hiphop, toen dacht ik aan blingbling (ik ken de term, ik ga met mn tijd mee). Nu vraag ik me af of jullie sieraden dragen en wat voor sieraden
Interessant onderwerp? Wellicht niet, maar ik vroeg me gewoon af of homo's wat dat betreft anders zijn dan hetero's. Veel van die gasten motten al niks van een horloge hebben![]()
Trouwring, verlovingsring, stalen duimring, 5 rubberen polsbandjes, random polsbandjes met kraaltjes enzo, en een zilveren ketting van een maansikkel met een doodskopgezicht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb een horloge, twee diamanten-oorbelletjes (david beckham dingetjes) en een titanium-ring, en dan nog een piercing (als dat ook als sierraad telt), verder heb ik soms een leren armbandje aan, en dat was het welquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er is tenminste over die aankoop nagedachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:34 schreef Waxxer het volgende:
Een horloge van SeikoJa ik dacht dat past fonetisch gezien wel bij mij
Die wil ik ook. NER-GENS te vinden...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:34 schreef error het volgende:
een poll!![]()
ehm... een regenboog-pride bandje om mijn pols ( a la Armstrong, je kent ze wel)
en een gouden talisman om mijn nek. Niet bling, maar fijn en mooi
Dat filmpje ging bij mij ook niet goed, ik had het geluid in het begin te zacht staan, dus die ringtone heb ik gewoon totaal gemist...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het filmpje van Vet Hard deed het niet. Ik hoorde alleen geluid. De geluidvragen had ik dus goedEn een of twee stomme fouten.
Gaafquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neee...ook de musical etc van de kleuterklas enzo staat op deze band *duikt weg uit schaamte*
Me likequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
stalen duimring, ketting van een maansikkel met een doodskopgezicht.
Klopt, en daarom vind ik het best moeilijk om een bril uit te zoekenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef creno het volgende:
en aan de mensen met een bril: het is een sierraad voor je gezicht
(met dank aan M.M. Huijbrechts)
Die ringtone wist ik nog van de film zelfquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat filmpje ging bij mij ook niet goed, ik had het geluid in het begin te zacht staan, dus die ringtone heb ik gewoon totaal gemist...
Ja ik twijfelde tussen Impulsar (quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er is tenminste over die aankoop nagedacht![]()
in de periode dat ik naar de danssalon ging een beetje, dan droeg ik wel eens een halsband met punten van rubber, maar dat was alleen op de kinky-black-partysquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Me likeLeuk en apart.
Daar wilde ik eigenlijk naartoe, sieraden zijn wel leuk en aardig, maar doen jullie eigenlijk moeite om iets aparts te dragen?
Is het van Chanel, zijn de oorbellen geimporteerd uit Italie of ben je naar H&M gegaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
twee diamanten-oorbelletjes (david beckham dingetjes)
Nee..quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Me likeLeuk en apart.
Daar wilde ik eigenlijk naartoe, sieraden zijn wel leuk en aardig, maar doen jullie eigenlijk moeite om iets aparts te dragen?
Ik heb helemaal geen sieraden.. ik draag soms 's zomers zo'n uberhip *uche* kralenkettinkjequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Me likeLeuk en apart.
ik heb ze van mijn vriend gehad toen ik jarig was en ze komen van de juwelierquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is het van Chanel, zijn de oorbellen geimporteerd uit Italie of ben je naar H&M gegaan![]()
Nee..oude klasgenootjes zien die je later terroriseerdequote:
Asjemenou, kan je nagaan waar een simpele vraag over sieraden toe kan leidenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef creno het volgende:
[..]
in de periode dat ik naar de danssalon ging een beetje, dan droeg ik wel eens een halsband met punten van rubber, maar dat was alleen op de kinky-black-partys
Ik had nog een duimring, gemaakt van een oude zilveren gulden. Maar die zit niet lekker dus die draag ik niet meer. Die heb ik wel echt gekocht omdat ik het zo apart vond. Die duimring is gewoon een standaard ring met zo'n tribal teken erop, niet echt bijzonder, en die ketting is een Alchemist ketting dus echt speciaal is dat ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Me likeLeuk en apart.
Nee joh, ik velde gisteren mn oordeel en dat kwam erop neer dat je strak genoeg bentquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde tussen Impulsar () en Seiko. Dus dat was wel even wikken, wegen, slapeloze nachten en ga zo maar door, BB_Koning.
En ik krijg weeeeeeeerrr een vreetbui. Wasa met hagelslag is de enige optiemaarja, moet toch op mijn gewicht letten. Dus.
*steekt hand op*quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef Waxxer het volgende:
Goh, niemand met een edelstalen cockring?
As long as you make it look apart (ik kan geen engels)quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee..
ik draag wat ik leuk vind...komt het uit de H&M fine..
Nou ja kijk hallo ehm nou goed zie want dus eh...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee joh, ik velde gisteren mn oordeel en dat kwam erop neer dat je strak genoeg bentJe zit kennelijk wel met de angst afgeschreven te worden, gooi t in de groep
En zeg maar BB![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
As long as you make it look apart unique? (ik kan geen engels)![]()
Don't forget ya sunglassesquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
*steekt hand op*
Oh, ik vergeet mijn piercingsTwee rechts (staalkleurig) en een links (zwart). Nee, geen tepel.
Je vindt een overduidelijk pride symbool in een homofobe omgeveing niet apart? Tssskquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Me likeLeuk en apart.
15 Jaar oud, nou, dat mag je dan wel gerust antiek noemen, dus heel hipquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef tech het volgende:
Ehm... horloge van 15 jaar oud. Nauwelijks een sierraad te noemen
Oh, I won't. Wore them today when it was pouring. People looked at me funnyquote:
Mijn excuses voor het over je post heen lezen. Hierbij mijn blijk van waardering voor jouw apartheid ( <----quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:45 schreef error het volgende:
[..]
Je vindt een overduidelijk pride symbool in een homofobe omgeveing niet apart? Tsssk
Ik wil ook een tepelpiercing, maar die neem ik als ik groot benquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
*steekt hand op*
Oh, ik vergeet mijn piercingsTwee rechts (staalkleurig) en een links (zwart). Nee, geen tepel.
Yeah, ya even wearing them indoor, so...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, I won't. Wore them today when it was pouring. People looked at me funny
Ik weet niet... zou het doodeng vindenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil ook een tepelpiercing, maar die neem ik als ik groot ben![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef Waxxer het volgende:
Goh, niemand met een edelstalen cockring?
Nee, ik wilde alleen weten of ik ook zo'n profieldinges had, ik wil graag loze berichten krijgen als: hey BB!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef Waxxer het volgende:
Maar talking about uiterlijk, BB_Kingkong, zou jij geen fotoboekje fabriceren voor de digitale medemensch?
spoiler:quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die wil ik ook. NER-GENS te vinden...
Neee johquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, ik wilde alleen weten of ik ook zo'n profieldinges had, ik wil graag loze berichten krijgen als: hey BB!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |