Yep, dan was je nu al lang anchorman van het acht-uur journaal geweest ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De tandarts heeft ze eruit moeten halen...
En toen kwám me er toch een paardengebit voor terug!En misschien zijn mijn lippen daardoor uitgerekt ofzo en ben ik door dat vroege trekken homo geworden en als ik niet zo druk en eigenwijs was had ik nu een diploma en een vrouw!
Ik kan de tekst van "ons" liedje alleen niet meerquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Je kent het nog!!!
Schudden met die billeeeeennn!!![]()
Oh.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heette toch Klassewerk
met Miep Bouhuis en Tony Eijk?
jammer he van die idols verkiezing hier, ik deed vanacht nog een poging maar kreeg te horen dat die stemmen niet meer geldenquote:
Kunst- en vliegwerk was een TV serie met Herman van Veen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
. Met de diarreebruine Hans van Willigenburg?
Checkquote:
Ik herinner me héél vaag, maar dan ook heel vaag iets.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
. Met de diarreebruine Hans van Willigenburg?
Ja en dan deed ik kalm, rustig en gemoedelijk en was ik interessant.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Yep, dan was je nu al lang anchorman van het acht-uur journaal geweest ofzo..
"Straks ga ik naar de brugklas en wie weet wat me daar wacht.quote:
Weet je wel hoeveel studiepunten aan woorden ik geschreven heb?!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn blij dat je homo bent hoor. En dat je zo goed bent in verhalen vertellen
Ik denk dat ik je zo wel leuker vindquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en dan deed ik kalm, rustig en gemoedelijk en was ik interessant.Althans, dat vond ik dan zelf heel erg.
ja zat toch altijd een toneelstukje in, en d'r moest ook altijd minimaal 1 kind iets muzikaals doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij was "Kunst- en vliegwerk" een onderdeel van het programma Klassewerk, wat o.a. werd gepresenteerd door Hans van Willigenburg. In coltrui..
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Straks ga ik naar de brugklas en wie weet wat me daar wacht.
Soms denk ik dus kon ik nog maar een jaartje in groep 8.
Da's helemaal geen schande hoor, we weten hoe het zit.
Noemt iemand je een bangerik, zeg dan gewoonweg dit:
Bang zijn is gewoon, bang zijn is normaal.
Bang zijn shit ik weet het niet meer een achterlijke kwaaaaaaal"
Haha...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel studiepunten aan woorden ik geschreven heb?!
Moet eens even gaan vergelijken, heb ik meer woningzoekerpunten dan studiepunten gespaard?!![]()
Nou ja. He?!
Sorry.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dat zag er niet grappig uit denk ik
en dat zonder tanden ook niet
Maar zo schots en scheef als alles stond toen alles weer terug was, was nog het allerergste....![]()
Respect voor de orthodontist!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij was "Kunst- en vliegwerk" een onderdeel van het programma Klassewerk, wat o.a. werd gepresenteerd door Hans van Willigenburg. In coltrui..
Deeee ministerrr-president heeft vanavond tijdens een spoedoverleg gezegd dat.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je zo wel leuker vind
Erg dat dat blijft hangen he.quote:
Nounounounou....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Interessant was je altijd al Waxje
Fascinerend dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou...."aanwezig", meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |