Mini-ang3l was te erg voor woordenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer
Een mini-Ang3l
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij deden euhm.. " Het Bijsterbos" ofzoiets...
klopt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik blijf dat soort testjes maar twijfelachtig vinden, vooral omdat je je er voor kunt trainen..
Geachte heer Cybart,quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk het ook...
en dan een briefje met bedankt
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil mn piercing onder mn lip/kin weer terug![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mini-ang3l was te erg voor woordenmet witte piekhaartjes en een grote bril
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew *grijpt naar mond* AUWquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo'n Amerikaansachtig kindje
Ik ben toen ik klein was met mijn tanden gevallen op de rand van een tafel ofzo en toen zijn mijn twee voortanden als twee spijkers in mijn tandvlees geslagenen toen heb ik tot mijn achtste zonder voortanden gelopen ofzo
Ikz ie moord, verkrachting en doodslag, en een vlinder.quote:
ghe ghe je kent het!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geachte heer Cybart,
<verhaal>
Pijnenburg...
Zoiets
Zoeken in het bosquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Het Verbijsterdbos"
en dan mocht jij solo
"Nee nee
ohhh nee nee
oooohhh nee nee
nee nee ohhh nee nee
Ik ben niet veeeeeeeerrrrrrbijsteeeeeeeeerrrrrddddd
ik ben slechts verbaaaaaaaaaaassssd.......!"
Ik lees de standaard reactie van m'n chef op klachten wel eensquote:
Awww.... Duf foen hef je nog heel lang gesflisft?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben toen ik klein was met mijn tanden gevallen op de rand van een tafel ofzo en toen zijn mijn twee voortanden als twee spijkers in mijn tandvlees geslagenen toen heb ik tot mijn achtste zonder voortanden gelopen ofzo
B is anders.quote:
That's gótta hurt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew *grijpt naar mond* AUW
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoeken in het bos
zoeken in het bos van Bijster
BIIIJJJJJSSSSTEEEERRR
Zoeken in het bos
Zoeken in het bos van bijster
BBBIIIIJJJJSSSTTEEERRRR
Waar is onze meester nou
wat een rot streek
wat gemeen
B - B - B Ijster we komen eraan!!
We zijn blij dat je homo bent hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De tandarts heeft ze eruit moeten halen...
En toen kwám me er toch een paardengebit voor terug!En misschien zijn mijn lippen daardoor uitgerekt ofzo en ben ik door dat vroege trekken homo geworden en als ik niet zo druk en eigenwijs was had ik nu een diploma en een vrouw!
Jah't puntje is omgedraaid (zwart boven danwel onder) zo linksmiddenachtig in het plaatjequote:
dat heette toch Klassewerkquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
. Met de diarreebruine Hans van Willigenburg?
En ik maar denken dat niemand deze basisschoolmusical zou kennen en ik slechts hiepl de topic te vullenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
. Met de diarreebruine Hans van Willigenburg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |