Bij BNN denk ik meer aan een Nationale Penislengte Show.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij de VPRO zou je het wel serieus nemen?
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
nou dat bijna dood ding sloeg op mn ontbijt waar ik een stukje hout inc. splinters (en dus scherp)
nog net uit mijn mond kon redden voor ik het doorslikte
(ja verhalen opkloppen is een vak)
en ik ben best tevreden over mn uitslag bij de IQ test
Gelukkig, je bent er weerquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
nou dat bijna dood ding sloeg op mn ontbijt waar ik een stukje hout inc. splinters (en dus scherp)
Had de bakker dus wel hele wilde tarwe gebruikt om dat brood voor je te bakkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
Kwam het uit het bakje? Of uit je ontbijtgedoe spul in which case: SUE THEIR ASSES AND GET RICH! (and after that: marry me)quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
Wat heb je gehaald dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef Cybart het volgende:
Ik heb de mijne op DVDquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oude schoolmusicals incl vals gezang
nee, een product van Peijnenburg....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had de bakker dus wel hele wilde tarwe gebruikt om dat brood voor je te bakken![]()
Daarom meet ik ook op internetquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij BNN denk ik meer aan een Nationale Penislengte Show..
Maar je intelligentie "meten" met een tv-programma is natuurlijk zo flauwekul, hoewel het misschien wel grappig is om te doen, als amusement. Maar het heeft net zo veel waarde als de horoscoop van de Viva.
Een doosje met wat pijnenburg zooi.. hooguit!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, een product van Peijnenburg....
en nu moe'k het allemaal opsturen
en dan krijg ik vast mn levenlang gratis spul van ze
Wij deden: Inpakken en wegwezenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk het ook...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een doosje met wat pijnenburg zooi.. hooguit!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'k moet er ook weer eens 1 invullen.. maar te lui voor
Huh!?
Ik heb een keer een intelligentietest gedaan voor een assessment, maar daar drukten ze het slechts uit in ver boven, boven, gemiddeld, onder en ver onder t.o.v. universitair niveau.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom meet ik ook op internetLult er tenminsten geen Lama doorheen.
een maat van me had nog een blok hoger...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Netjes!
'k moet er ook weer eens 1 invullen.. maar te lui voor
Hun slogan Happen naar Peijnenburg wordt zo wel erg pijnlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, een product van Peijnenburg....
en nu moe'k het allemaal opsturen
en dan krijg ik vast mn levenlang gratis spul van ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |