Wellicht zou het verstandig kúnnen zijn, dus geheel eventueel en even een losse gedachtenspinsel, dat je het betreffende opbergmeubel leeghaalt en uit elkaar haalt, om het daarna (met bijvoorbeeld hulp van derden) weer opnieuw in elkaar te zetten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
omg![]()
ik ben trouwens best wel bang dat vannacht mijn kast op me valtstaat precies naast mijn bed
![]()
verstandig! maar neequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wellicht zou het verstandig kúnnen zijn, dus geheel eventueel en even een losse gedachtenspinsel, dat je het betreffende opbergmeubel leeghaalt en uit elkaar haalt, om het daarna (met bijvoorbeeld hulp van derden) weer opnieuw in elkaar te zetten.
Goed he??
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:21 schreef Cybart het volgende:
ik had vandaag dood kunnen zijn....
maar meer daar over later
ik ga eerst eens zorgen dat ik avond eten heb
Dat klinkt wel erg eng en spookyquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:21 schreef Cybart het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:21 schreef Cybart het volgende:
Camping?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik zit weer oude spaanse liedjes van de camping te luisterennostalgie
Komt ie dan strax pop-uppen in mn Feedreaderquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik luister niks want ik was aan het bloggen dinges doen
Ja, ik herinner me nog een aflevering van Sex voor de Buch, geloof ik, en toen liet een gehandicapte (rolstoel, spastisch) zich eehhmmm, nou ja, hij deed het met een prostituee die geen problemen had met zijn lichamelijke beperkingen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat ik me eigenlijk afvroeg.. kunnen gehandicapten eigenlijk een erectie krijgen?
Hij staat er al in heurjquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Komt ie dan strax pop-uppen in mn Feedreader?
Is TRS je kloon of heeft ie je account gehackt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat ik me eigenlijk afvroeg.. kunnen gehandicapten eigenlijk een erectie krijgen?
Hoezeequote:
Ik denk niet dat doof of blind zijn enig effect heeft op je potentie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
Hopen dat ie niet halverwege crasht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben mn nieuwe matras etc installeren
Ja, dat ben je.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:19 schreef TehRockstar het volgende:
Zo.
Mja, volgende patiënt....quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:22 schreef Burner82 het volgende:
iemand beetje bekend met nierziektes hier?![]()
kzal de serieuze vraag maar voor me houdenquote:
Ik heb alleen huis- tuin en keukenverstand wat dat betreftquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kzal de serieuze vraag maar voor me houden
huis tuin en keuken verstand heb ik ook, maar vestand van een nier functie test, om te testen op nier-insufficientie, heb ik niet echtquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb alleen huis- tuin en keukenverstand wat dat betreft
Maar galstenen-gedoe dan...? Of iets?
Homo!quote:
quote:
Zou me niks verbazen.quote:
Heb je ze vanmorgen nog gehoord bij Giel op 3FM? Was wel geinigquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:06 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Er staat in het AD gewoon een special overAdje
en
Theo
van De Zingende Decoupeerzaag
Boerenkool met spinazie en zo'n rookworst zeker?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen..
't is geen vrouwelijke broek.
Boxers voor vrouwen zitten niet lekker. Wees blij dat ik ze zonder gulp hebquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:01 schreef TehRockstar het volgende:
Vrouwen moeten geen boxershorts dragen.![]()
Zoiezo, die boxer is enorm fout.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boxers voor vrouwen zitten niet lekker. Wees blij dat ik ze zonder gulp heb
Sowieso, want?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zoiezo, die boxer is enorm fout.
Ik heb ook zwarte met streepjes hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |