Maar dan wel een plaatje waar ie gespeeld is door Gael Garcia Bernal he?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb Che Guevara (of hoe schrijf je dat) op mijn rug staan
quote:
Dat is heel fout.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij hebben een tegeltje met het familiewapen op de WC hangen
Gelukkigquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Let op het bijvoeglijk naamwoord "stoer". En beste Andyvie, stoer, is niet het eerste woord wat mij te binnen schiet als ik mij jouw armen voor de geest haal..
Ik heb er nog maar 2 omquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo ringerig, maar een zegelring is wel het toppunt (meegekregen in de opvoeding)
Nou ja, een cubaan met een petje op van 30 bij 30 cmquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan wel een plaatje waar ie gespeeld is door Gael Garcia Bernal he?
Ik heb kanten die je niet kentquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]dat vind ik nou totaal niet andyviëg
de getepelpiercte kant van Andyvie?quote:
Die kun je heel gaaf om laten smelten he?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 2 omVan iedere ex 1
Alsof je mer mee zou kwetsen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee jou kwets k niet omdat je lief bent
Ik moest die ene van Tim al af doen, dat commandeerde Dr Sjoerd. Maar da's zonde want er staat ook iets ingegraveerdquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die kun je heel gaaf om laten smelten he?
Hahaha, die is er nu nog niet, maar ik sluit niet uit dat dat er ooit nog komt, net als een tatoo trouwens.... Ach, ik ben gewoon niet zo braaf als ik eruit zie hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de getepelpiercte kant van Andyvie?Nee, die ken ik nog niet.
Tot?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die kun je heel gaaf om laten smelten he?
Yepquote:
Ik heb het over fotoboek.fok.bb_koning.nogwatquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom heb je geen icoontje bij je posts? Of heb je het nu over een gay.nl profiel?
quote:
... maar tochquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hahaha, die is er nu nog niet, maar ik sluit niet uit dat dat er ooit nog komt, net als een tatoo trouwens.... Ach, ik ben gewoon niet zo braaf als ik eruit zie hoor
Mark is tofquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest die ene van Tim al af doen, dat commandeerde Dr Sjoerd. Maar da's zonde want er staat ook iets ingegraveerd
En die andere is een cadeau van tim, gemaakt door Mark (de norsige knuffeldwerg) met heel lief zilver en een witgoud rune-teken. Da's toch zonde!
Aaaawww...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest die ene van Tim al af doen, dat commandeerde Dr Sjoerd. Maar da's zonde want er staat ook iets ingegraveerd
En die andere is een cadeau van tim, gemaakt door Mark (de norsige knuffeldwerg) met heel lief zilver en een witgoud rune-teken. Da's toch zonde!
Dit is al herhaling #201 , wanneer gaan jullie nou eens echt neuken?quote:
1 grote cockring van alle exen bij elkaar?quote:
Ik denk niet dat we compatible zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is al herhaling #201 , wanneer gaan jullie nou eens echt neuken?![]()
Het gaat erom dat ik het vind passen, niet wat anderen vindenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... maar tochAls je er heel braaf uitziet, dan past dat niet
Kun je nog zo wild en dangerous aan de binnenkant zijn
Nee, nuecken!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is al herhaling #201 , wanneer gaan jullie nou eens echt neuken?![]()
http://fotoboek.fok.nl/BB_koning is leeg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb het over fotoboek.fok.bb_koning.nogwat![]()
O ja..quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we compatible zijn
La Mala Educacion is een grappige film met hem en Dot The Iquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan wel een plaatje waar ie gespeeld is door Gael Garcia Bernal he?
Oké, nou, 25 februari heb jij een piercing!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik het vind passen, niet wat anderen vinden
Arme jullie!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we compatible zijn
Truequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik het vind passen, niet wat anderen vinden
Carnaval!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oké, nou, 25 februari heb jij een piercing!
Vrouwtje tepelringquote:
Je vergeet de geilste: Y tu mama tambienquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
La Mala Educacion is een grappige film met hem en Dot The I![]()
Dat is niet eens het grootste drama, dat is namelijk dat ik geen loze berichten van mensen kan ontvangen, want op de 1 of andere manier heb ik dat gedisabledquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/BB_koning is leeg..
Adjequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef creno het volgende:
gaan er nog mensen verkleed als Adje ? dat schijnt de trend te zijn deze carnaval
Waxxer wordt ook altijd boos tijdens patiencenquote:
We willen gewoon een foto zien!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is niet eens het grootste drama, dat is namelijk dat ik geen loze berichten van mensen kan ontvangen, want op de 1 of andere manier heb ik dat gedisabled![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |