SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Da's alleen maar om die feministische schijn op te houden.. uiteindelijk interesseert het vrouwen niet zo hoe de man eruit ziet, als ie maar lief is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:11 schreef MisterTata het volgende:
Ja net alsof vrouwen niet alles keuren bij mannen![]()
Over een aantal jaren zullen we wel zien.quote:Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?
Nou... nee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Da's alleen maar om die feministische schijn op te houden.. uiteindelijk interesseert het vrouwen niet zo hoe de man eruit ziet, als ie maar lief is.
Nou, liever wel iemand die er een beetje fatsoenlijk uitziet hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Da's alleen maar om die feministische schijn op te houden.. uiteindelijk interesseert het vrouwen niet zo hoe de man eruit ziet, als ie maar lief is.
Ik bedoel het ook in de zin van aardig, charmant enzo. Dus een vent die gewoon leuk is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou... nee.
(te) Lief is helemaal niet aantrekkelijk.
Je hebt het 'liever' inderdaad. Maar nu mijn theorie: Jij zou wel een relatie kunnen hebben met iemand die je niet 'knap' vindt maar die je wel helemaal geweldig behandelt, zoals jij graag behandeld wilt worden. Is dat zo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, liever wel iemand die er een beetje fatsoenlijk uitziet hoor.
Maar elke lelijke man met een vette bankrekening geeft je gelijk hoor.![]()
Nee, met iemand die ik aardig vind en die me geweldig behandelt kan ik goede vrienden worden. Maar op seksueel gebied zal het niks worden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je hebt het 'liever' inderdaad. Maar nu mijn theorie: Jij zou wel een relatie kunnen hebben met iemand die je niet 'knap' vindt maar die je wel helemaal geweldig behandelt, zoals jij graag behandeld wilt worden. Is dat zo?
Ik zou namelijk geen relatie met een onaantrekkelijk iemand kunnen hebben, hoe aardig en lief ze ook is.
Ik had het ook over 'niet knap', niet over 'lelijk'. Je trekt het nu in het absurde door.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, met iemand die ik aardig vind en die me geweldig behandelt kan ik goede vrienden worden. Maar op seksueel gebied zal het niks worden.
Iemand kan nog zo lief, gevoelig, aardig, grappig, charmant enz zijn maar als ie onder de puisten zit, een pik van 3cm heeft en 1.40 is (z'n lichaamslengte, de penis hebben we al gehad!) kan ie het wat betrefd seks vergeten.
![]()
dat + een paar miljoen. dan wel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, met iemand die ik aardig vind en die me geweldig behandelt kan ik goede vrienden worden. Maar op seksueel gebied zal het niks worden.
Iemand kan nog zo lief, gevoelig, aardig, grappig, charmant enz zijn maar als ie onder de puisten zit, een pik van 3cm heeft en 1.40 is (z'n lichaamslengte, de penis hebben we al gehad!) kan ie het wat betrefd seks vergeten.
![]()
Nou, laat ik het zo zeggen - ik moet de man in kwestie aantrekkelijk vinden. En dat is een combinatie van vele factoren, waaronder zeker zijn persoonlijkheid, maar ook heel duidelijk ook zijn uiterlijk. Misschien zal niet iedereen mijn huidige ex of vorige exen knap vinden, maar ik vond ze op dat moment wel zeker knap. En dat is toch een vereiste dan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik had het ook over 'niet knap', niet over 'lelijk'. Je trekt het nu in het absurde door.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen - ik moet de man in kwestie aantrekkelijk vinden. En dat is een combinatie van vele factoren, waaronder zeker zijn persoonlijkheid, maar ook heel duidelijk ook zijn uiterlijk. Misschien zal niet iedereen mijn huidige ex of vorige exen knap vinden, maar ik vond ze op dat moment wel zeker knap. En dat is toch een vereiste dan.
Denk dat het voor een heleboel vrouwen dan wel interessant wordt ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef Woutervn het volgende:
[..]
dat + een paar miljoen. dan wel?
Denk dat diezelfde vlieger dan ook voor een hele hoop mannen opgaatquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk dat het voor een heleboel vrouwen dan wel interessant wordt ja.
Ha, ha inderdaad! Dat vind ik nu geweldig: die oudere rijke dames met een knappe jonge kerel aan hun zijde.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk dat diezelfde vlieger dan ook voor een hele hoop mannen opgaat.
Vrouwen leven statistisch te langquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ha, ha inderdaad! Dat vind ik nu geweldig: die oudere rijke dames met een knappe jonge kerel aan hun zijde.
Helaas voor mijn jonge 'vriend' ben ik verre van rijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ha, ha inderdaad! Dat vind ik nu geweldig: die oudere rijke dames met een knappe jonge kerel aan hun zijde.
![]()
quote:
Nou, dat dacht ik dus ook toen ik vroeger in de kroeg werkte. Ik had een keer zo ontzettend schoon genoeg van al dat gekwijl en gesjans aan de bar. Ik heb toen een keer geen make-up opgedaan, mijn haar strak naar achter in een staart, oude jeans en simpel shirtje plus platte gympen aan... Man, de sjans was alleen maar erger...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
En als je als mooie vrouw zijnde die lastige mannen beu bent zet je toch eens een bril op, eens een keer geen make-up opdoen en je haar eens in een stom kapsel; heb je er geen last meer van en weet je meteen hoe het is om straks niet meer mooi te zijn!![]()
Zo te zien valt dat allemaal best mee hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef Karina het volgende:
Ik ben geen lekker wijf - dus ik heb er helemaal geen last van.
Dan zal je wel veel teleurgesteld worden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:58 schreef Moonah het volgende:
Ik zou me beledigd voelen als mannen me niet als 'lekker wijf' zouden beschouwen...
Dat kan ik prima handelen hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:05 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dan zal je wel veel teleurgesteld worden.
Net als Theo Maassen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:41 schreef Oksel het volgende:
Of.. dat mannen je keuren! Als ik een vrouw zie, maak ik altijd de afweging..: zou ik het erop kunnen?
Oh ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je zegt net dat je je beledigd voelt.
Wie heeft je dat idee ingefluisterd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:12 schreef Moonah het volgende:
ik ben eraan gewend als lekker wijf te worden beschouwd en benaderd
Waarom zou me dat zijn ingefluisterd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:20 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wie heeft je dat idee ingefluisterd?
Ik denk alleen maar dat er iets mis met je inschattingsvermogen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:21 schreef Moonah het volgende:
Vind je het raar dat ik dat over mezelf zeg?
quote:
Beweren dat je mooi bent, terwijl je geen foto van jezelf durft te posten. Ok, maar ga dan niet lopen kleppen dat je niet arrogant bent.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Waarom zou me dat zijn ingefluisterd?
Geloof je me niet?
Vind je het raar dat ik dat over mezelf zeg?
Waarom?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:30 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar dat er iets mis met je inschattingsvermogen.
Heeft niets met durven te maken, heeft ermee te maken dat ik graag wat anoniem wil zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:33 schreef Scepsis het volgende:
Beweren dat je mooi bent, terwijl je geen foto van jezelf durft te posten.
Nee, ik ben echt niet arrogant!quote:Ok, maar ga dan niet lopen kleppen dat je niet arrogant bent.
Trouwens, dat zeg ik niet eens.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:33 schreef Scepsis het volgende:
Beweren dat je mooi bent,
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:02 schreef Moonah het volgende:
En nee, ik ben heus niet bijzonder 'knap'. Ik zie er gewoon oké uit. Maar het zit hem dus in je uitstraling. En dat maak je dus blijkbaar niet weg met een bril of simpele kleding.
uh dan altijd nog het inschattingsvermogen van diegene die haar benadert, hè, slimpiequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:30 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar dat er iets mis met je inschattingsvermogen.
You cant fight what I see.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:37 schreef Moonah het volgende:
Waarom?
En hoe zou jij dat kunnen beoordelen?
Toch een verschil ten opzicht van de man, die is gewoon geil.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:08 schreef Brunette het volgende:
En jaa tuurlijk vindt iedere vrouw aandacht wel leuk dus wat dat betreft zijn we toch wel een beetje aandachtsgeil![]()
Nah...je hebt ook van die jongetjes (lees: hetero modepopjesquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Toch een verschil ten opzicht van de man, die is gewoon geil.
Ik wil er gewoon leuk uitzien. Dat ik daarmee vrouwelijke aandacht krijg is bijzaak.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nah...je hebt ook van die jongetjes (lees: hetero modepopjes) die er alles aan doen om een beetje vrouwlijk aandacht te krijgen, een daarvoor gaan ze zelfs dansen aan een paal tijdens het gala
Maar jij bent niet zo'n overdreven mannelijk modequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:23 schreef GF het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon leuk uitzien. Dat ik daarmee vrouwelijke aandacht krijg is bijzaak.
verkapt kijk in mijn fotoboek reactiequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef Karina het volgende:
Ik ben geen lekker wijf - dus ik heb er helemaal geen last van.
Inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:24 schreef Brunette het volgende:
[..]
Maar jij bent niet zo'n overdreven mannelijk modepopje, en dat is maar goed ook
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:27 schreef frankium het volgende:
[..]
verkapt kijk in mijn fotoboek reactie
Jij zegt dat je als lekker wijf beschouwd wordt, en dat je beledigd bent als dit niet zo is. Dat komt nogal arrogant over.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:
Het is ook nooit goed he?![]()
Ik zeg dat ik als lekker wijf word beschouwd, Karina zegt dat ze het niet is.
Wat moet een vrouw dan? Mooi wezen en haar mond houden? Of niet mooi wezen en maar raak kletsen?
Tismewat.![]()
*Mompelt iets over calvinisme...
Volgens mij een verkapt kijk in m'n fotoboek topic! Ze zal wel lelijk zijn.. Neem niet de moeite om te kijken...quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:27 schreef frankium het volgende:
[..]
verkapt kijk in mijn fotoboek reactie
Nou, dat van dat beledigd zijn is met een kwinkslag bedoeld...quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:54 schreef Valid het volgende:
[..]
Jij zegt dat je als lekker wijf beschouwd wordt, en dat je beledigd bent als dit niet zo is. Dat komt nogal arrogant over.
Je vergeet de optie meer foto's in fotoboek plaatsenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:
Wat moet een vrouw dan? Mooi wezen en haar mond houden? Of niet mooi wezen en maar raak kletsen?
Degene die er staan zeggen al genoeg ... zelfkennis niet de sterkste kant van ...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:08 schreef Litpho het volgende:
Je vergeet de optie meer foto's in fotoboek plaatsen.
ik kan überhaupt dr hele foto-boek niet vindenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Degene die er staan zeggen al genoeg ... zelfkennis niet de sterkste kant van ...
Zeg mop, ik ben idd geen 17 meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Degene die er staan zeggen al genoeg ... zelfkennis niet de sterkste kant van ...
Wie niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:13 schreef Roellio het volgende:
Ik ga toch voor de combi van looks & persoonlijkheid!
Klopt, de kansen wel. Gelukkig heb je daar altijd uitzonderingen op zoals Moonah.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Toch zeg je dat je aantrekkelijk bent, de kansen zijn echter al lang tegen je gekeerd.
Werk je in een gay-bar ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
`quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef Valid het volgende:
Waar the fok vind je sowieso dat fotoboek?
Juist. Zo'n lekker wijf zie je niet vaak.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je vergeet de optie meer foto's in fotoboek plaatsen.
Het leek inderdaad niet direct uit je normale vocabulaire te komen. Alhoewel je uiteraard wel gelijk hebtquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik niet. Al kwam vamp er wel een beetje vreemd uit.
Neen.quote:Geloof je me niet?
Zie vraag 1. Het idee moet toch ergens vandaan komen.quote:Waarom zou me dat zijn ingefluisterd?
Als zelfkennis ontbreekt kun je rare dingen over jezelf zeggen.quote:Vind je het raar dat ik dat over mezelf zeg?
Je uitspraken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef Moonah het volgende:
Waar haal jij vandaan dat ik geen zelfkennis zou hebben
Gut, u is breed van stof.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:20 schreef Moonah het volgende:
Nee Angel, het 'probleem' is dat jij er kennelijk niet tegen kunt dat een vrouw gewoon tevreden is met zichzelf en dat niet bescheiden onder stoelen of banken steekt.
Moonah, laat ze maar lullen. Het zou eerder hypocriet zijn om niet te zeggen dat je een lekker wijf bent als je nu eenmaal voortdurend zo benaderd wordt. Hallo-o!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:
Tismewat.![]()
*Mompelt iets over calvinisme...
Zonder Moonah te willen bashen, dat een vrouw benaderd wordt door jongens betekend niet meteen dat ze een lekker wijf is. Ik zie zo vaak meiden/vrouwen die er niet super uitzien (ik wil die persoon dan geen lekker wijf noemen, ik zeg niet dat ze lelijk zijn, maar lekker vind ik het dan niet) die wel genoeg aandacht krijgen van mannen. Sommige mannen durven ook nooit af te stappen op de echte lekkere wijven, om maar in het topic-jargon te blijven. Ik zie wel vaker meiden in de kroeg die een hele hoge dunk van zichzelf hebben waar dit niet terecht is (imo). Dit (zeker die laatste zin) is niet bedoeld als generalisatie, ik wil niet zeggen dat ieder meisje dat aandacht krijgt niet echt lekker is, maar gewoon even als puntje. Misschien is Moonah lekker, misschien niet. Voor mij is ze sowieso te oud (nofi)quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Moonah, laat ze maar lullen. Het zou eerder hypocriet zijn om niet te zeggen dat je een lekker wijf bent als je nu eenmaal voortdurend zo benaderd wordt. Hallo-o!
Blij dat wij zo'n lekker wijf zijn. Of nee, een mooie vrouw
wacht op bash-reacties
Ik vind dat nogal onzinnig gesteld, eigenlijk. Natuurlijk kun je door je goed te verzorgen en aandacht te besteden aan je kleding en dergelijke je uiterlijk beinvloeden. Wil niet zeggen dat wanneer je dat doet en je per ongeluk het etiket lekker wijf opgespeld krijgt door mannen (iets waar je dus niet voor kiest), je er dan voor kiest om op je uiterlijk beoordeeld te worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:49 schreef MaRySe het volgende:
Ik denk dat iedere vrouw het wel in zich heeft om een lekker wijf te zijn,
het is maar net of je dat wilt of niet. Door bijv. lifestyle, kleding etc. kun je dat beïnvloeden.
(Ja en de 1 is altijd mooier dan de ander)
Dus eigenlijk.. De gene die dus de keuze hebben gemaakt om een "lekker wijf" te zijn, moeten gewoon kunnen omgaan met de consequenties, door op hun uiterlijk beoordeeld te worden. Je kiest er nog altijd zelf voor.
Geen puisten, een pik van tegen de 20 centimeter en 193 centimeter groot (m'n lichaamslengte, de penis hebben we al gehad! :p). Gaat het op seksueel gebied nu gigantisch tussen ons klikken maar worden we geen goede vriendjes? Kan ik wel mee leven hoor, ga ik na de sex wel weer gelijk de deur uitquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Daar kijken mannen zo doorheen. Aangezien iedere man zich een vrouw toch naakt voorstelt worden de bril en simpele kleren gelijk weggedacht. Haren in een staart is voor veel mannen ook geen probleem (pijpstaart), dus wat zien ze dan voor zich? Juist, toch dat lekkere wijf, maar dan in de "girl-next-door"-versie (niet arrogant, low-maintenance, etc.)quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:02 schreef Moonah het volgende:
Nou, dat dacht ik dus ook toen ik vroeger in de kroeg werkte. Ik had een keer zo ontzettend schoon genoeg van al dat gekwijl en gesjans aan de bar. Ik heb toen een keer geen make-up opgedaan, mijn haar strak naar achter in een staart, oude jeans en simpel shirtje plus platte gympen aan... Man, de sjans was alleen maar erger...
Wil je een antwoord erop?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef CleeJee het volgende:
wat heb je aan een extreem lekker wijf waar het hele dorp al overheen is gegaan? ;-)
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wil je een antwoord erop?
Ik kan wel een aantal mogelijkheden voorstellen hoor, niks mis mee.
Wat echter wel een grote ergernis kan zijn, is als een vrouw zelf heel goed doorheeft erg aantrekkelijk te zijn en haar gedrag al aanpast aan haar 'aantrekkelijkheid', een soort van verwend 'prinsesse-gedrag' gaat vertonen ...
dat is wmb de grootste turn-off, ik heb het idee dat je dat snel genoeg merkt bij een meisje, zelfs voordat je iemand aanspreekt, uit die kleine gebaren, oog-richtingen en hoe ze 'kijkt' ...
Dat is uiteindelijk ook een belangrijker 'visueel' iets dat ik bekijk, alvorens wel of niet op iemand af te stappen, niet zozeer enkel of iemand 'knap' is, maar wel hoe iemand zich in een omgeving en tov anderen 'opstelt'.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wil je een antwoord erop?
Ik kan wel een aantal mogelijkheden voorstellen hoor, niks mis mee.
Wat echter wel een grote ergernis kan zijn, is als een vrouw zelf heel goed doorheeft erg aantrekkelijk te zijn en haar gedrag al aanpast aan haar 'aantrekkelijkheid', een soort van verwend 'prinsesse-gedrag' gaat vertonen ...
dat is wmb de grootste turn-off, ik heb het idee dat je dat snel genoeg merkt bij een meisje, zelfs voordat je iemand aanspreekt, uit die kleine gebaren, oog-richtingen en hoe ze 'kijkt' ...
Dat is uiteindelijk ook een belangrijker 'visueel' iets dat ik bekijk, alvorens wel of niet op iemand af te stappen, niet zozeer enkel of iemand 'knap' is, maar wel hoe iemand zich in een omgeving en tov anderen 'opstelt'.
Helemaal mee eens! Heb echt een hekel aan dat soort vrouwen, maar het is soms ook een vooroordeel. Heb ook wel eens meegemaakt dat ik een meid al zo'n stempel had gegeven wat achteraf gewoon een hele leuke ietwat naïve meid bleek te zijn...quote:
Ik voel me niet gebashed hoor.quote:
quote:Misschien is Moonah lekker, misschien niet. Voor mij is ze sowieso te oud (nofi)
Prima, ik doe omgekeerd precies hetzelfde.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef pberends het volgende:
Uiteraard zal dit topic veel views krijgen omdat er in de titel "lekker wijf" staat, en velen weten wel waarom. Dit topic is eigenlijk bedoeld voor de meisjes en vrouwen op dit forum.
Hoe vinden jullie het om door de meeste jongens en mannen voor 80 tot 100% op je uiterlijk beoordeeld te worden?
Nee hoor, daar weet ik handig gebruik/misbruik van te maken. Bovendien komt een intelligente of droge opmerking mijnerzijds dan vaak als een volslagen verrassing en blijf ik ze dus een stapje voor.quote:Vinden jullie het erg dat de meeste jongens en mannen voornamelijk alleen belangrijk vinden dat je een lekker wijf bent?
Ik heb momenteel geen relatie. Ik denk wel dat mijn leven er anders uit zou zien. Om te beginnen zou ik waarschijnlijk minder zelfvertrouwen hebben, mezelf daardoor anders profileren, andere eisen stellen, minder kans maken op mannen die ik aantrekkelijk vind.quote:In hoeverre is je huidige relatie gebaseerd op het feit dat je misschien een lekker wijf bent? Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?
Kijk dat is nou waar ik vrolijk van wordt! Een vrouw die aantrekkelijk wordt door juist niet het rolmodel van de doorsnee vrouw aan te nemen! Of ben ik de enige die niet houdt van opmaak popjes die "hard to get" spelen en vervolgens elke avond met een ander naar huis gaan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Prima, ik doe omgekeerd precies hetzelfde.
Ik beschouw mezelf overigens niet als het hoogste schoonheidsideaal, maar ben wel tevreden met hoe ik eruit zie.
[..]
Nee hoor, daar weet ik handig gebruik/misbruik van te maken. Bovendien komt een intelligente of droge opmerking mijnerzijds dan vaak als een volslagen verrassing en blijf ik ze dus een stapje voor.
[..]
Ik heb momenteel geen relatie. Ik denk wel dat mijn leven er anders uit zou zien. Om te beginnen zou ik waarschijnlijk minder zelfvertrouwen hebben, mezelf daardoor anders profileren, andere eisen stellen, minder kans maken op mannen die ik aantrekkelijk vind.
tsja het is helemaal niet erg als je af en toe wordt nagefloten natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef pberends het volgende:
Uiteraard zal dit topic veel views krijgen omdat er in de titel "lekker wijf" staat, en velen weten wel waarom. Dit topic is eigenlijk bedoeld voor de meisjes en vrouwen op dit forum.
Hoe vinden jullie het om door de meeste jongens en mannen voor 80 tot 100% op je uiterlijk beoordeeld te worden? Vinden jullie het erg dat de meeste jongens en mannen voornamelijk alleen belangrijk vinden dat je een lekker wijf bent? In hoeverre is je huidige relatie gebaseerd op het feit dat je misschien een lekker wijf bent? Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?
Uiteraard spreek ik niet op persoonlijke titel, maar in zijn algemeenheid.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou... nee.
(te) Lief is helemaal niet aantrekkelijk.
Ik in ieder geval niet, daarom heeft mijn vriendin een schitterend karakter, evenals een schitterend uiterlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef Salsagirl het volgende:
bedoel wie houd het nu uit met een mooie meid..maar met een rot karakter![]()
Die twee dingen gaan niet per definitie samen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef CleeJee het volgende:
wat heb je aan een extreem lekker wijf waar het hele dorp al overheen is gegaan? ;-)
Logisch toch? Van die zoet-sappige meisjes die helemaal aan je gaan hangen zijn ook niets, dus van een jongen is dat ook niet acceptable.quote:
je kan dit ook mooi omdraaien, in hoeverre is je relatie gebaseerd op het feit dat je als man zijnde een goede baan en of status en of geld en of macht hebt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef pberends het volgende:
In hoeverre is je huidige relatie gebaseerd op het feit dat je misschien een lekker wijf bent? Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?
Uiteraard spreek ik niet op persoonlijke titel, maar in zijn algemeenheid.
Dankzij zijn geld, mag ik aannemen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef JohnDope het volgende:
Genoeg mooie vrouwen die een kansloze stakkert trouwen(ondanks zijn geld, etc, etc).
Misschien gaat hij wel uit van het goede van de mens.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dankzij zijn geld, mag ik aannemen?
ik bedoelde dat het een stakkert is ondanks hij een zak met geld heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dankzij zijn geld, mag ik aannemen?
Ah okay.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef JohnDope het volgende:
ik bedoelde dat het een stakkert is ondanks hij een zak met geld heeft.
En toch heb ik het idee dat je dit nu post met enige trots.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Brunette het volgende:
Wat ik aan de ene kant best wel vleiend vond en aan de andere kant ook erg oppervlakkig, was toen ik een keer van mijn vroegere werkgeefster in de horeca te horen kreeg, dat ze mij hadden aangenomen om klanten te trekken. En ze had een keer zelfs het lef om te zeggen dat ik ff voor het raam moest gaan staan, omdat er te weinig klanten waren.Tjah.....het is allemaal wel leuk en aardig om te horen dat je er representatief uitziet enzo, maar raamprostitutie ging/gaat me toch iets te ver
![]()
![]()
![]()
Als ik voor mezelf spreek heb ik bij mijn selectie nog nooit rekening gehouden met bovenstaande factoren. Wel met uiterlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je kan dit ook mooi omdraaien, in hoeverre is je relatie gebaseerd op het feit dat je als man zijnde een goede baan en of status en of geld en of macht hebt.
Genoeg mooie vrouwen die een kansloze stakkert trouwen(ondanks zijn geld, etc, etc).
Euhm ik ben oprecht blij dat je vrolijk van me wordt, ik zie echter niet wat het verband is tussen jouw quote van mij en jouw reactie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Kijk dat is nou waar ik vrolijk van wordt! Een vrouw die aantrekkelijk wordt door juist niet het rolmodel van de doorsnee vrouw aan te nemen! Of ben ik de enige die niet houdt van opmaak popjes die "hard to get" spelen en vervolgens elke avond met een ander naar huis gaan!![]()
jij misschien niet, maar genoeg andere vrouwen wel... ook nog een beetje het innerlijk geanalyseerdquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek heb ik bij mijn selectie nog nooit rekening gehouden met bovenstaande factoren. Wel met uiterlijk.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant een beetje beledigdquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef GF het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat je dit nu post met enige trots.
ach, wees blij dat ze niet zei dat je ff helemaal achterin de zaak moest gaan staan zodat er misschien toch nog klanten kwamenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Brunette het volgende:
Wat ik aan de ene kant best wel vleiend vond en aan de andere kant ook erg oppervlakkig, was toen ik een keer van mijn vroegere werkgeefster in de horeca te horen kreeg, dat ze mij hadden aangenomen om klanten te trekken. En ze had een keer zelfs het lef om te zeggen dat ik ff voor het raam moest gaan staan, omdat er te weinig klanten waren.Tjah.....het is allemaal wel leuk en aardig om te horen dat je er representatief uitziet enzo, maar raamprostitutie ging/gaat me toch iets te ver
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
ach, wees blij dat ze niet zei dat je ff helemaal achterin de zaak moest gaan staan zodat er misschien toch nog klanten kwamen
M'n vriendin is dan net zo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:30 schreef Brunette het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant een beetje beledigd![]()
Vrouwentrucjequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:51 schreef GF het volgende:
[..]
M'n vriendin is dan net zo.
Aan de ene kant loopt ze te zeiken dat ze op d'r werk dit en dat moet doen. Maar snel erna zegt ze dat d'r baas wou dat een 'leuke meid daar zou staan'. Dus ze doet net of ze het zo vervelend vindt, maar ik hoor gewoon die trots in d'r stem als ze dat 2e zegt. Beetje quasi van niet willen opscheppen maar het toch doen
Bedanktquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:56 schreef Brunette het volgende:
[..]
Vrouwentrucje![]()
*checkt FB
Je hebt ook best wel een knappe vriendin heur![]()
Maar het is niet leuk om als ''object'' behandeld te worden, ook voelt dat erg vleiend![]()
Ik snap precies wat je bedoelt.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, daarom heeft mijn vriendin een schitterend karakter, evenals een schitterend uiterlijk.
Dubbel karaats goud![]()
![]()
![]()
Als je daarbij stilstaat, liever niet neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:00 schreef GF het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Dat object gedeelte kan ik begrijpen. Maar stiekem zou je nooit willen dat het andersom wasAls in dat je niet zou willen dat je dan maar minder knap was en niet wordt gezien als een 'lekker wijf'
Waarop baseer je dat een vrouw het rolmodel van de doorsnee vrouw aanneemt? Aan de hand van de make-up dat ze opheeft? Aan de hand van dat ze je afwijst en met een ander naar huis gaat? Dat ze verhalen tegen je vertelt over haar one-night-stand elke avond?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Kijk dat is nou waar ik vrolijk van wordt! Een vrouw die aantrekkelijk wordt door juist niet het rolmodel van de doorsnee vrouw aan te nemen! Of ben ik de enige die niet houdt van opmaak popjes die "hard to get" spelen en vervolgens elke avond met een ander naar huis gaan!![]()
Ik zie niet welke reden je bedoelt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:44 schreef CleeJee het volgende:
@ Beyond: dat is de reden dat je op vrouwen valt? ;-)
* kijkt naar avatarquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:56 schreef Brunette het volgende:
Maar het is niet leuk om als ''object'' behandeld te worden, ook voelt dat erg vleiend![]()
Ik zoek er nog zoéén! Ken je iemand??quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je kan dit ook mooi omdraaien, in hoeverre is je relatie gebaseerd op het feit dat je als man zijnde een goede baan en of status en of geld en of macht hebt.
Het was meer een grapje....je gaf aan dat jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ik zie niet welke reden je bedoelt?
Verklaar je nader......![]()
Owww okay....nu snap ik hemquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef CleeJee het volgende:
[..]
Het was meer een grapje....je gaf aan dat jeop van die types, een aangezien veel mannen zo gezien worden als jij beschreef, dacht ik gelijk "daarom valt ze dus op vrouwen"
(ik ben zo vrij die conclusie te trekken na het bekijken van je photo boek...)
Dus je gaat een relatie aan met een man, maar kickt eigenlijk op vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:04 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ik val niet relationeel op vrouwen hoor....is puur een sexueel dingetje......![]()
![]()
Jeps.....zoiets...maarruh....ik ga anders teveel off topic, dus kan het niet goed uitleggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:07 schreef CleeJee het volgende:
[..]
Dus je gaat een relatie aan met een man, maar kickt eigenlijk op vrouwen![]()
(als ik het mis heb, leg eens uit!)
En je vriend mag hiervan meegenieten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:15 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Jeps.....zoiets...maarruh....ik ga anders teveel off topic, dus kan het niet goed uitleggen.
Ik heb een relatie maar ben niet totaal monogaam...en hoef dit ook niet te zijn.....
Ik ben benieuwd naar antwoorden van de vrouwen...haha!quote:Om maar even on topic te blijven: Zijn hier ook vrouwen die daadwerkelijk last hebben van hun schone uiterlijk? Die af en toe zoiets hebben van...was ik maar lelijk dan deden de mensen normaal tegen me?
Ik niet in ieder geval. Of nauwelijks, eerlijker gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:15 schreef -beyond- het volgende:
Om maar even on topic te blijven: Zijn hier ook vrouwen die daadwerkelijk last hebben van hun schone uiterlijk? Die af en toe zoiets hebben van...was ik maar lelijk dan deden de mensen normaal tegen me?
Tuurlijk, als het zo loopt ben ik niet diegene die het tegen zal houden..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef CleeJee het volgende:
[..]
En je vriend mag hiervan meegenieten?![]()
Ik ervaar het alleen als vervelend als mensen mij gaan afrekenen op mijn uiterlijk. Dat ze meteen hun vooroordeel klaar hebben van: "kijk daar heb je weer zo'n arrogante opmaakpop" of "ze denkt echt dat ze mooi is", terwijl ik niet reageer vanuit arrogantie of uiterlijk. Soms word ik dus minder serieus genomen.quote:Ik ben benieuwd naar antwoorden van de vrouwen...haha!
Heb jij daar wel eens last van dan?
Jah dat heb je heel mooi gezegd. Als vrouw zijnd kun je met een beetje een aansprekend uiterlijk heel veel voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Of nauwelijks, eerlijker gezegd.
Ik maak er, als het me uitkomt, dankbaar gebruik van. Als ik iemand moet interviewen kan het heel handig zijn als ik merk dat diegene gecharmeerd is van mijn uiterlijk. Dan willen ze vaak wat extra informatie prijsgeven dat net dat beetje extra sjeu aan het stuk kan geven.
Maar soms kan het me wel irriteren als mensen me in eerste instantie enkel op mijn uiterlijk lijken te beoordelen. Aan de andere kant is het dan ook weer aan mij om te laten zien dat ik meer ben dan enkel het spreekwoordelijke lekkere wijf.
Een vriend heeft ooit eens een sticker voor me gemaakt: All this and brains too *
Zal hem weer eens opsnorren.
* Copyright: Prince
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |