abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33940228
Uiteraard zal dit topic veel views krijgen omdat er in de titel "lekker wijf" staat, en velen weten wel waarom. Dit topic is eigenlijk bedoeld voor de meisjes en vrouwen op dit forum.
Hoe vinden jullie het om door de meeste jongens en mannen voor 80 tot 100% op je uiterlijk beoordeeld te worden? Vinden jullie het erg dat de meeste jongens en mannen voornamelijk alleen belangrijk vinden dat je een lekker wijf bent? In hoeverre is je huidige relatie gebaseerd op het feit dat je misschien een lekker wijf bent? Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?

Uiteraard spreek ik niet op persoonlijke titel, maar in zijn algemeenheid .
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:40:33 #2
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_33940270
Slet... ik verwachte pics
pi_33940288

Eerste hit op google Check die link..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_33940307
Of.. dat mannen je keuren! Als ik een vrouw zie, maak ik altijd de afweging..: zou ik het erop kunnen?
pi_33940388
Oh wacht, dit topic moet in R&P en niet in LIF.
pi_33940585
Ik vind het helemaal geweldig
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33940635
Russian brides
Want omdat.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:53:27 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33940680
LIF --> R&P op verzoek van TS.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:55:15 #9
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_33940735
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:52 schreef Reubiereumer het volgende:
Russian brides
ze zorgen wel dat alle gegevens kloppen van die bruidjes

woensdag 11 januari 2006 @ 16:11:23 #10
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_33941249
Ja net alsof vrouwen niet alles keuren bij mannen
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_33941918
Mijn huidige relatie is niet gebaseerd op het feit da tik een lekker wijf zou zijn, maar het zal wel meetellen dat mijn vriend me lekker vindt

Ik werk veel met mannen, en daar vind ik het wel eens lastig dat je weet dat ze zo naar je kijken en over je denken (zou ik het daarop kunnen?). Maar zolang ze zich een beetje gedragen, heb ik er geen problemen mee

En nee, ik keur mannen niet op dezelfde manier als veel mannen een vrouw keuren, volgens mij. Maar ik zie natuurlijk wel of iemand een lekkere vent is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_33942533
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:11 schreef MisterTata het volgende:
Ja net alsof vrouwen niet alles keuren bij mannen
Da's alleen maar om die feministische schijn op te houden.. uiteindelijk interesseert het vrouwen niet zo hoe de man eruit ziet, als ie maar lief is.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33942583
quote:
Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?
Over een aantal jaren zullen we wel zien.
Maar denk dat veel mooie meiden helemaal niet constant bezig zijn met hoe ze uitzien en of mannen hun alleen maar om hun uiterlijk beoordelen. Denk ook niet dat je in de koppen van mannen kunt kijken; dat ze denken: 'hé, lekker wijf,' is wat anders dan dat ze het zeggen, kan me niet voorstellen dat alle mannen bij de aanblik van een leuke meid het meteen laten merken ofzo.
En wat de een een lekker wijf vindt vindt de ander helemaal niks.

En als je als mooie vrouw zijnde die lastige mannen beu bent zet je toch eens een bril op, eens een keer geen make-up opdoen en je haar eens in een stom kapsel; heb je er geen last meer van en weet je meteen hoe het is om straks niet meer mooi te zijn!

Nee, denk dat TS veel te moeilijk erover nadenkt.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:54:09 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33942612
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:

Da's alleen maar om die feministische schijn op te houden.. uiteindelijk interesseert het vrouwen niet zo hoe de man eruit ziet, als ie maar lief is.
Nou... nee.
(te) Lief is helemaal niet aantrekkelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33942630
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nou, liever wel iemand die er een beetje fatsoenlijk uitziet hoor.

Maar elke lelijke man met een vette bankrekening geeft je gelijk hoor.
pi_33942696
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou... nee.
Ik bedoel het ook in de zin van aardig, charmant enzo. Dus een vent die gewoon leuk is.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33942767
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, liever wel iemand die er een beetje fatsoenlijk uitziet hoor.

Maar elke lelijke man met een vette bankrekening geeft je gelijk hoor.
Je hebt het 'liever' inderdaad. Maar nu mijn theorie: Jij zou wel een relatie kunnen hebben met iemand die je niet 'knap' vindt maar die je wel helemaal geweldig behandelt, zoals jij graag behandeld wilt worden. Is dat zo?
Ik zou namelijk geen relatie met een onaantrekkelijk iemand kunnen hebben, hoe aardig en lief ze ook is.
pi_33942930
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:58 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je hebt het 'liever' inderdaad. Maar nu mijn theorie: Jij zou wel een relatie kunnen hebben met iemand die je niet 'knap' vindt maar die je wel helemaal geweldig behandelt, zoals jij graag behandeld wilt worden. Is dat zo?
Ik zou namelijk geen relatie met een onaantrekkelijk iemand kunnen hebben, hoe aardig en lief ze ook is.
Nee, met iemand die ik aardig vind en die me geweldig behandelt kan ik goede vrienden worden. Maar op seksueel gebied zal het niks worden.

Iemand kan nog zo lief, gevoelig, aardig, grappig, charmant enz zijn maar als ie onder de puisten zit, een pik van 3cm heeft en 1.40 is (z'n lichaamslengte, de penis hebben we al gehad! ) kan ie het wat betrefd seks vergeten.
pi_33942980
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, met iemand die ik aardig vind en die me geweldig behandelt kan ik goede vrienden worden. Maar op seksueel gebied zal het niks worden.

Iemand kan nog zo lief, gevoelig, aardig, grappig, charmant enz zijn maar als ie onder de puisten zit, een pik van 3cm heeft en 1.40 is (z'n lichaamslengte, de penis hebben we al gehad! ) kan ie het wat betrefd seks vergeten.
Ik had het ook over 'niet knap', niet over 'lelijk'. Je trekt het nu in het absurde door.
pi_33943066
Uiterlijke aantrekkingskracht is volgens mij de basis van elke liefdes/seks-relatie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33943086
Tja, knap. Wat is knap? Wat is onaantrekkelijk? Er moet je toch iets aantrekken in die persoon, vaak is het de combi van uiterlijk en innerlijk.
De meeste mannen zien er niet uit als Brad Pitt. En zo'n hele knappe man zou ik nog niet willen ook. Die heb je niet alleen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:09:09 #22
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_33943117
quote:

[..]

dat + een paar miljoen. dan wel?
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
pi_33943161
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik had het ook over 'niet knap', niet over 'lelijk'. Je trekt het nu in het absurde door.
Nou, laat ik het zo zeggen - ik moet de man in kwestie aantrekkelijk vinden. En dat is een combinatie van vele factoren, waaronder zeker zijn persoonlijkheid, maar ook heel duidelijk ook zijn uiterlijk. Misschien zal niet iedereen mijn huidige ex of vorige exen knap vinden, maar ik vond ze op dat moment wel zeker knap. En dat is toch een vereiste dan.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_33943188
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou, laat ik het zo zeggen - ik moet de man in kwestie aantrekkelijk vinden. En dat is een combinatie van vele factoren, waaronder zeker zijn persoonlijkheid, maar ook heel duidelijk ook zijn uiterlijk. Misschien zal niet iedereen mijn huidige ex of vorige exen knap vinden, maar ik vond ze op dat moment wel zeker knap. En dat is toch een vereiste dan.
Wat zij zegt
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:20:26 #25
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33943439
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef Woutervn het volgende:

Met de benen gespreid ...
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:20:51 #26
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33943457
Uiteindelijk gaat het toch om de inhoud. Knap of niet.
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
  Moderator woensdag 11 januari 2006 @ 17:24:29 #27
9859 crew  Karina
Woman
pi_33943584
Ik ben geen lekker wijf - dus ik heb er helemaal geen last van.

Knap of lelijk is een kwestie van smaak, wat de een een onzettend lekker wijf vindt, vindt de ander maar niets. Gelukkig maar, anders zou elke man dezelfde vrouw lekker vinden, dat lijkt me nogal lastig!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_33943600
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef Woutervn het volgende:

[..]

Denk dat het voor een heleboel vrouwen dan wel interessant wordt ja.
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:25:55 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33943629
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

Denk dat het voor een heleboel vrouwen dan wel interessant wordt ja.
Denk dat diezelfde vlieger dan ook voor een hele hoop mannen opgaat .
pi_33943695
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk dat diezelfde vlieger dan ook voor een hele hoop mannen opgaat .
Ha, ha inderdaad! Dat vind ik nu geweldig: die oudere rijke dames met een knappe jonge kerel aan hun zijde.

pi_33943742
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ha, ha inderdaad! Dat vind ik nu geweldig: die oudere rijke dames met een knappe jonge kerel aan hun zijde.
Vrouwen leven statistisch te lang .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:31:05 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33943793
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

Helaas voor mijn jonge 'vriend' ben ik verre van rijk .

Helaas voor mij is hij net zo blut .
pi_33944040
Hou me er niet mee bezig. Verzorg mezelf, probeer er leuk uit te zien en that's it.
Aandacht voor je uiterlijk krijgen is altijd wel leuk..iedere vrouw wil begeerd, gecomplimenteerd of knap gevonden worden.Toch? Het uiterlijk hoort gewoon bij het totale plaatje om aantrekkelijk gevonden te worden.Neemt niet weg dat je als vrouw ( en ook als man) uiteindelijk vooral gewaardeerd wil worden om wie je bent en niet hoe je haar zit.
Mannen die als enige criteria voor een leuke relatie het uiterlijk hanteren zijn oppervlakkig. Het zegt alles over de man in kwestie. Zulke figuren moet je gewoon negeren. ( Tenzij je een oppervlakkig contact wilt.)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_33944635
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:31 schreef Copycat het volgende:

mijn jonge 'vriend'

Ik heb vannacht van jullie gedroomd...

En ontopic:
Ik zou me beledigd voelen als mannen me niet als 'lekker wijf' zouden beschouwen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_33944769
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
En als je als mooie vrouw zijnde die lastige mannen beu bent zet je toch eens een bril op, eens een keer geen make-up opdoen en je haar eens in een stom kapsel; heb je er geen last meer van en weet je meteen hoe het is om straks niet meer mooi te zijn!
Nou, dat dacht ik dus ook toen ik vroeger in de kroeg werkte. Ik had een keer zo ontzettend schoon genoeg van al dat gekwijl en gesjans aan de bar. Ik heb toen een keer geen make-up opgedaan, mijn haar strak naar achter in een staart, oude jeans en simpel shirtje plus platte gympen aan... Man, de sjans was alleen maar erger...

En nee, ik ben heus niet bijzonder 'knap'. Ik zie er gewoon oké uit. Maar het zit hem dus in je uitstraling. En dat maak je dus blijkbaar niet weg met een bril of simpele kleding.
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:05:00 #36
26656 survivor
Hell was full...so i came back
pi_33944840
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef Karina het volgende:
Zo te zien valt dat allemaal best mee hoor
WTF?
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:05:06 #37
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33944844
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:58 schreef Moonah het volgende:

Ik zou me beledigd voelen als mannen me niet als 'lekker wijf' zouden beschouwen...
Dan zal je wel veel teleurgesteld worden.
pi_33944874
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:05 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Dan zal je wel veel teleurgesteld worden.
Dat kan ik prima handelen hoor.
pi_33944917
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:41 schreef Oksel het volgende:
Of.. dat mannen je keuren! Als ik een vrouw zie, maak ik altijd de afweging..: zou ik het erop kunnen?
Net als Theo Maassen..
Ehm... ok.
pi_33944975
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:07 schreef Remco2002 het volgende:

[..]

Net als Theo Maassen..
En net als (veel) vrouwen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:09:39 #41
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33944985
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef Moonah het volgende:

Dat kan ik prima handelen hoor.
Je zegt net dat je je beledigd voelt.
pi_33945075
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:09 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Je zegt net dat je je beledigd voelt.
Oh ja.

Nou, laat ik het zo zeggen dan, ik ben eraan gewend als lekker wijf te worden beschouwd en benaderd. Niets mis mee. Als mensen me beter leren kennen merken ze vanzelf dat ik dus ook wat te melden heb.

En nee, ik ben niet eens arrogant!
pi_33945315
Soort zoekt soort.

Slotje.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:20:39 #44
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33945326
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:12 schreef Moonah het volgende:

ik ben eraan gewend als lekker wijf te worden beschouwd en benaderd
Wie heeft je dat idee ingefluisterd?
pi_33945365
ik word dan niet graag als 'lekker wijf' bestempeld. Ik ben het gewoon niet. Mannen zien me niet als een lekker wijf, maar dat vind ik niet erg, integendeel
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33945370
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:20 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Wie heeft je dat idee ingefluisterd?
Waarom zou me dat zijn ingefluisterd?
Geloof je me niet?
Vind je het raar dat ik dat over mezelf zeg?
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:30:09 #47
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33945605
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:21 schreef Moonah het volgende:

Ik denk alleen maar dat er iets mis met je inschattingsvermogen.
pi_33945692
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:12 schreef Moonah het volgende:
[..]

ik ben niet eens arrogant!
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Geloof je me niet?
Beweren dat je mooi bent, terwijl je geen foto van jezelf durft te posten. Ok, maar ga dan niet lopen kleppen dat je niet arrogant bent.

Echt weer zo'n wijf.
pi_33945819
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:30 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Waarom?
En hoe zou jij dat kunnen beoordelen?
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:33 schreef Scepsis het volgende:
Beweren dat je mooi bent, terwijl je geen foto van jezelf durft te posten.
Heeft niets met durven te maken, heeft ermee te maken dat ik graag wat anoniem wil zijn.
quote:
Ok, maar ga dan niet lopen kleppen dat je niet arrogant bent.
Nee, ik ben echt niet arrogant!
Maar kennelijk mag je alleen maar zeggen dat je er niet als een lekker wijf uitziet, of anders moet je je mond houden.
pi_33945912
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:33 schreef Scepsis het volgende:
Beweren dat je mooi bent,
Trouwens, dat zeg ik niet eens.
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:02 schreef Moonah het volgende:
En nee, ik ben heus niet bijzonder 'knap'. Ik zie er gewoon oké uit. Maar het zit hem dus in je uitstraling. En dat maak je dus blijkbaar niet weg met een bril of simpele kleding.
pi_33946206
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:30 schreef -Angel- het volgende:

[..]

uh dan altijd nog het inschattingsvermogen van diegene die haar benadert, hè, slimpie
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33946408
Natuurlijk is mijn relatie deels gebaseerd op het feit dat ik haar een lekker ding vind. Kan moeilijk iets beginnen met een trol
Unspoken words were understood
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:58:22 #53
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33946522
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:37 schreef Moonah het volgende:

Waarom?
En hoe zou jij dat kunnen beoordelen?
You cant fight what I see.
pi_33946903
Een ''lkkr wijf'' gevonden worden door de juiste personen vinnik prima
Maar er zijn er ook van die personen bij ( lees: vieze mannen van 50+ en dergelijke)die je een beetje verlekkerd aanstaren, waarbij je denkt van : heb ik iets van je aan klojo
Waar ik ook erg geïrriteerd van kan raken zijn (no offence natuurlijk) bepaalde Marokkaanse jongens, die allerlei opmerkingen maken als je langsloopt enz. of van die paupers, die weer een blokje om gaan rijden/lopen

Op zich ben ik best wel ijdel enzo ik vind mijn appareance wel belangrijk, maar dat doe ik eigenlijk voor een groot deel ook wel voor mezelf, omdat ik me dan gewoon veel beter en energieker voel En jaa tuurlijk vindt iedere vrouw aandacht wel leuk dus wat dat betreft zijn we toch wel een beetje aandachtsgeil
4
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:18:22 #55
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33947338
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:08 schreef Brunette het volgende:

En jaa tuurlijk vindt iedere vrouw aandacht wel leuk dus wat dat betreft zijn we toch wel een beetje aandachtsgeil
Toch een verschil ten opzicht van de man, die is gewoon geil.
pi_33947490
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Toch een verschil ten opzicht van de man, die is gewoon geil.
Nah...je hebt ook van die jongetjes (lees: hetero modepopjes ) die er alles aan doen om een beetje vrouwlijk aandacht te krijgen, een daarvoor gaan ze zelfs dansen aan een paal tijdens het gala
4
pi_33947557
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:21 schreef Brunette het volgende:

[..]

Nah...je hebt ook van die jongetjes (lees: hetero modepopjes ) die er alles aan doen om een beetje vrouwlijk aandacht te krijgen, een daarvoor gaan ze zelfs dansen aan een paal tijdens het gala
Ik wil er gewoon leuk uitzien. Dat ik daarmee vrouwelijke aandacht krijg is bijzaak.
pi_33947627
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:23 schreef GF het volgende:

[..]

Ik wil er gewoon leuk uitzien. Dat ik daarmee vrouwelijke aandacht krijg is bijzaak.
Maar jij bent niet zo'n overdreven mannelijk mode popje, en dat is maar goed ook
4
pi_33947744
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef Karina het volgende:
verkapt kijk in mijn fotoboek reactie
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_33947782
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:24 schreef Brunette het volgende:

[..]

Maar jij bent niet zo'n overdreven mannelijk mode popje, en dat is maar goed ook
Inderdaad
pi_33948817
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:27 schreef frankium het volgende:

[..]

pi_33948916
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:50 schreef Valid het volgende:

[..]

Maar ze heeft wel gelijk
pi_33948996
Het is ook nooit goed he?
Ik zeg dat ik als lekker wijf word beschouwd, Karina zegt dat ze het niet is.

Wat moet een vrouw dan? Mooi wezen en haar mond houden? Of niet mooi wezen en maar raak kletsen?

Tismewat.

*Mompelt iets over calvinisme...
pi_33949029
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:

Wat moet een vrouw dan? Mooi wezen en haar mond houden? Of niet mooi wezen en maar raak kletsen?

Tismewat.

Jij zegt dat je als lekker wijf beschouwd wordt, en dat je beledigd bent als dit niet zo is. Dat komt nogal arrogant over.
pi_33949293
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:27 schreef frankium het volgende:

[..]

Volgens mij een verkapt kijk in m'n fotoboek topic! Ze zal wel lelijk zijn.. Neem niet de moeite om te kijken...
If you need space... join NASA baby!
pi_33949555
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:54 schreef Valid het volgende:

[..]

Jij zegt dat je als lekker wijf beschouwd wordt, en dat je beledigd bent als dit niet zo is. Dat komt nogal arrogant over.
Nou, dat van dat beledigd zijn is met een kwinkslag bedoeld...
pi_33949627
quote:

Je vergeet de optie meer foto's in fotoboek plaatsen .
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:09:19 #68
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33949665
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:08 schreef Litpho het volgende:

Degene die er staan zeggen al genoeg ... zelfkennis niet de sterkste kant van ...
pi_33949768
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Degene die er staan zeggen al genoeg ... zelfkennis niet de sterkste kant van ...
ik kan überhaupt dr hele foto-boek niet vinden
pi_33949780
quote:

[..]

Zeg mop, ik ben idd geen 17 meer.
pi_33949807
Oh, en Haaaaai Litpho!
pi_33949819
Lekker wijf of niet, als je er een paar keer overheen bent geweest is het mooie er ook wel vanaf.

Ik ga toch voor de combi van looks & persoonlijkheid!
pi_33949846
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:13 schreef Roellio het volgende:
Ik ga toch voor de combi van looks & persoonlijkheid!
Wie niet.
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:14:58 #74
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33949864
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef Moonah het volgende:

Zeg mop, ik ben idd geen 17 meer.
Toch zeg je dat je aantrekkelijk bent, de kansen zijn echter al lang tegen je gekeerd.
pi_33949923
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Toch zeg je dat je aantrekkelijk bent, de kansen zijn echter al lang tegen je gekeerd.
Klopt, de kansen wel. Gelukkig heb je daar altijd uitzonderingen op zoals Moonah.

hey Moonah
pi_33950051
Nee Angel, het 'probleem' is dat jij er kennelijk niet tegen kunt dat een vrouw gewoon tevreden is met zichzelf en dat niet bescheiden onder stoelen of banken steekt. Je kunt wel proberen mij af te branden hier, maar dat gaat je niet lukken.
Ik vind het alleen jammer dat je niet ingaat op mijn eerdere vragen. Ik ben nl wel benieuwd naar het antwoord.
pi_33950089
Oh en Litpho.... subtiel van je.
pi_33950218
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:21 schreef Moonah het volgende:
Oh en Litpho.... subtiel van je.
Zo ben ik .
pi_33950526
quote:

[..]

Werk je in een gay-bar ofzo?
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:38:59 #80
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33950735
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

Werk je in een gay-bar ofzo?
Come again?
pi_33950773
Waar the fok vind je sowieso dat fotoboek?
pi_33950858
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef Valid het volgende:
Waar the fok vind je sowieso dat fotoboek?
`
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:42:57 #83
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33950891
tvp
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_33951071
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

`[afbeelding]
*schaamt zich dat hij deze vraag durfde te stellen
pi_33951326
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:08 schreef Litpho het volgende:

[..]

Juist. Zo'n lekker wijf zie je niet vaak.
pi_33951368
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef Litpho het volgende:

[..]

Zo ben ik .
Ik niet. Al kwam vamp er wel een beetje vreemd uit.
pi_33951445
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:57 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik niet. Al kwam vamp er wel een beetje vreemd uit.
Het leek inderdaad niet direct uit je normale vocabulaire te komen. Alhoewel je uiteraard wel gelijk hebt .
pi_33951948
Heren heren! Heb dank!

Het is zeker niet mijn bedoeling dit topic te kapen of complimentjes te vergaren, maar ik vind het wel leuk dat twee van de ...ehm... zeven Fok!heren die mij IRL hebben ontmoet mijn zgn grootspraak hier komen bevestigen.
pi_33951973
Nu nog afwachten of Angel the guts heeft in te gaan op mijn vragen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:23:51 #90
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33952340
quote:
Geloof je me niet?
Neen.
quote:
Zie vraag 1. Het idee moet toch ergens vandaan komen.
quote:
Als zelfkennis ontbreekt kun je rare dingen over jezelf zeggen.
pi_33952383
Dan nog begrijp ik niet waar jij je mening op baseert.
Waar haal jij vandaan dat ik geen zelfkennis zou hebben
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:26:19 #92
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33952435
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef Moonah het volgende:

Waar haal jij vandaan dat ik geen zelfkennis zou hebben
Je uitspraken.
pi_33952992
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:26 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Je uitspraken.
Gut, u is breed van stof.
Je hebt 3 vage snapshotjes van me gezien en op grond daarvan bepaal jij dat ik geen lekker wijf ben en uit mijn nek lul.
Weet je, het maakt mij niet uit hoe je over me denkt, mijn zelfbeeld blijft toch wel overeind. Ik verbaas me alleen over het calvinisme. Mijn beeld over jou blijft vooralsnog:
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:20 schreef Moonah het volgende:
Nee Angel, het 'probleem' is dat jij er kennelijk niet tegen kunt dat een vrouw gewoon tevreden is met zichzelf en dat niet bescheiden onder stoelen of banken steekt.
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:17:51 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33957908
quote:

Tismewat.

Moonah, laat ze maar lullen. Het zou eerder hypocriet zijn om niet te zeggen dat je een lekker wijf bent als je nu eenmaal voortdurend zo benaderd wordt. Hallo-o!

Blij dat wij zo'n lekker wijf zijn. Of nee, een mooie vrouw

wacht op bash-reacties
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 12 januari 2006 @ 02:14:59 #95
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_33963212
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Moonah, laat ze maar lullen. Het zou eerder hypocriet zijn om niet te zeggen dat je een lekker wijf bent als je nu eenmaal voortdurend zo benaderd wordt. Hallo-o!

Blij dat wij zo'n lekker wijf zijn. Of nee, een mooie vrouw

wacht op bash-reacties
Zonder Moonah te willen bashen, dat een vrouw benaderd wordt door jongens betekend niet meteen dat ze een lekker wijf is. Ik zie zo vaak meiden/vrouwen die er niet super uitzien (ik wil die persoon dan geen lekker wijf noemen, ik zeg niet dat ze lelijk zijn, maar lekker vind ik het dan niet) die wel genoeg aandacht krijgen van mannen. Sommige mannen durven ook nooit af te stappen op de echte lekkere wijven, om maar in het topic-jargon te blijven. Ik zie wel vaker meiden in de kroeg die een hele hoge dunk van zichzelf hebben waar dit niet terecht is (imo). Dit (zeker die laatste zin) is niet bedoeld als generalisatie, ik wil niet zeggen dat ieder meisje dat aandacht krijgt niet echt lekker is, maar gewoon even als puntje. Misschien is Moonah lekker, misschien niet. Voor mij is ze sowieso te oud (nofi)
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_33966124
Ik denk dat iedere vrouw het wel in zich heeft om een lekker wijf te zijn,
het is maar net of je dat wilt of niet. Door bijv. lifestyle, kleding etc. kun je dat beïnvloeden.
(Ja en de 1 is altijd mooier dan de ander)

Dus eigenlijk.. De gene die dus de keuze hebben gemaakt om een "lekker wijf" te zijn, moeten gewoon kunnen omgaan met de consequenties, door op hun uiterlijk beoordeeld te worden. Je kiest er nog altijd zelf voor.
pi_33966802
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:49 schreef MaRySe het volgende:
Ik denk dat iedere vrouw het wel in zich heeft om een lekker wijf te zijn,
het is maar net of je dat wilt of niet. Door bijv. lifestyle, kleding etc. kun je dat beïnvloeden.
(Ja en de 1 is altijd mooier dan de ander)

Dus eigenlijk.. De gene die dus de keuze hebben gemaakt om een "lekker wijf" te zijn, moeten gewoon kunnen omgaan met de consequenties, door op hun uiterlijk beoordeeld te worden. Je kiest er nog altijd zelf voor.
Ik vind dat nogal onzinnig gesteld, eigenlijk. Natuurlijk kun je door je goed te verzorgen en aandacht te besteden aan je kleding en dergelijke je uiterlijk beinvloeden. Wil niet zeggen dat wanneer je dat doet en je per ongeluk het etiket lekker wijf opgespeld krijgt door mannen (iets waar je dus niet voor kiest), je er dan voor kiest om op je uiterlijk beoordeeld te worden.
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:36:47 #98
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_33967194
Zoals ik het zie heb je twee soorten vrouwen:

1) De vrouwen die gewoon lekker in hun vel zitten en precies weten van zichzelf of ze mooi zijn of niet en hier gewoon mee leven. ( @ Moonah)

2) Vrouwen die zichzelf heel wat vinden en dit (meestal) niet zijn. Deze vrouwen schaar ik bij de achterbakse vorm van onze soort. Zij lopen naast hun schoenen en vinden zichzelf helemaal geweldig. Zij willen ook alleen omgaan met andere "lekkere" mensen.

Groep 1 is de groep vrouwen waar je een goed gesprek mee kunt hebben, een goede relatie mee kunt opbouwen en kunt vertrouwen.
Grope 2 daarentegen zijn de vrouwen die een man kunnen laten smelten door alleen maar langs te lopen. Voor de mannen leuk, maar zulke vrouwen heb je nooit alleen. Deze vrouwen zijn dus ook niet te vertrouwen, en meestal heel oppervlakkig.

Bij beide groepen kunnen lekkere "wijven" (wat een kutwoord eigenlijk) zitten en "lelijke" wijven.
Ik vind het dus meer een verschil tussen de mate van "ermee te koop lopen" van je schoonheid en van arrogantie. Ik vind het erger als een mooie vrouw loopt te pronken met haar schoonheid dan als ze gewoon normaal doet en ook met gewone mensen om wil gaan.
Niks moet, niksen mag.
pi_33967476
quote:

[..]

Geen puisten, een pik van tegen de 20 centimeter en 193 centimeter groot (m'n lichaamslengte, de penis hebben we al gehad! :p). Gaat het op seksueel gebied nu gigantisch tussen ons klikken maar worden we geen goede vriendjes? Kan ik wel mee leven hoor, ga ik na de sex wel weer gelijk de deur uit
Ja, ik generaliseer.
pi_33967645
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:02 schreef Moonah het volgende:

Nou, dat dacht ik dus ook toen ik vroeger in de kroeg werkte. Ik had een keer zo ontzettend schoon genoeg van al dat gekwijl en gesjans aan de bar. Ik heb toen een keer geen make-up opgedaan, mijn haar strak naar achter in een staart, oude jeans en simpel shirtje plus platte gympen aan... Man, de sjans was alleen maar erger...
Daar kijken mannen zo doorheen. Aangezien iedere man zich een vrouw toch naakt voorstelt worden de bril en simpele kleren gelijk weggedacht. Haren in een staart is voor veel mannen ook geen probleem (pijpstaart), dus wat zien ze dan voor zich? Juist, toch dat lekkere wijf, maar dan in de "girl-next-door"-versie (niet arrogant, low-maintenance, etc.)
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:53:55 #101
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_33969213
wat heb je aan een extreem lekker wijf waar het hele dorp al overheen is gegaan? ;-)
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
pi_33969413
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef CleeJee het volgende:
wat heb je aan een extreem lekker wijf waar het hele dorp al overheen is gegaan? ;-)
Wil je een antwoord erop?
Ik kan wel een aantal mogelijkheden voorstellen hoor, niks mis mee.

Wat echter wel een grote ergernis kan zijn, is als een vrouw zelf heel goed doorheeft erg aantrekkelijk te zijn en haar gedrag al aanpast aan haar 'aantrekkelijkheid', een soort van verwend 'prinsesse-gedrag' gaat vertonen ...

dat is wmb de grootste turn-off, ik heb het idee dat je dat snel genoeg merkt bij een meisje, zelfs voordat je iemand aanspreekt, uit die kleine gebaren, oog-richtingen en hoe ze 'kijkt' ...

Dat is uiteindelijk ook een belangrijker 'visueel' iets dat ik bekijk, alvorens wel of niet op iemand af te stappen, niet zozeer enkel of iemand 'knap' is, maar wel hoe iemand zich in een omgeving en tov anderen 'opstelt'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:30:26 #103
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_33970167
Wat dan nog een grotere ergernis is (ik heb zo een collega gehad):

Vrouwen die er mooi uitzien, zich expres über zakelijk-vrouwelijk kleden (strak wit bloesje, kort rokje) en dan nog verbaasd zijn als ze 1)alles voor elkaar krijgt en 2)fluitende werklui achter zich aan krijgt en dan ook nog reageren van "maar daar heb ik toch niet om gevraagd?!"
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:11:44 #104
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_33971329
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wat echter wel een grote ergernis kan zijn, is als een vrouw zelf heel goed doorheeft erg aantrekkelijk te zijn en haar gedrag al aanpast aan haar 'aantrekkelijkheid', een soort van verwend 'prinsesse-gedrag' gaat vertonen ...

dat is wmb de grootste turn-off, ik heb het idee dat je dat snel genoeg merkt bij een meisje, zelfs voordat je iemand aanspreekt, uit die kleine gebaren, oog-richtingen en hoe ze 'kijkt' ...

Dat is uiteindelijk ook een belangrijker 'visueel' iets dat ik bekijk, alvorens wel of niet op iemand af te stappen, niet zozeer enkel of iemand 'knap' is, maar wel hoe iemand zich in een omgeving en tov anderen 'opstelt'.
Dat bedoel ik...
Niks moet, niksen mag.
pi_33972536
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]

quote:
Helemaal mee eens! Heb echt een hekel aan dat soort vrouwen, maar het is soms ook een vooroordeel. Heb ook wel eens meegemaakt dat ik een meid al zo'n stempel had gegeven wat achteraf gewoon een hele leuke ietwat naïve meid bleek te zijn...

Dus tja, ik stap er dan toch maar opaf en kom er dan wel achter of mijn vooroordeel juist was of niet...
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:57:35 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_33981326
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef Roa het volgende:

[..]

Zonder Moonah te willen bashen,
Ik voel me niet gebashed hoor.
quote:
Misschien is Moonah lekker, misschien niet. Voor mij is ze sowieso te oud (nofi)
Maar nu wel...

Oh, en ik ben blij dat er toch ook mensen blijken te zijn (Vief-lekker-wief, Nouky, RM-Rf) die wél snappen wat ik bedoel.
pi_33982432
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef pberends het volgende:
Uiteraard zal dit topic veel views krijgen omdat er in de titel "lekker wijf" staat, en velen weten wel waarom. Dit topic is eigenlijk bedoeld voor de meisjes en vrouwen op dit forum.
Hoe vinden jullie het om door de meeste jongens en mannen voor 80 tot 100% op je uiterlijk beoordeeld te worden?
Prima, ik doe omgekeerd precies hetzelfde.
Ik beschouw mezelf overigens niet als het hoogste schoonheidsideaal, maar ben wel tevreden met hoe ik eruit zie.
quote:
Vinden jullie het erg dat de meeste jongens en mannen voornamelijk alleen belangrijk vinden dat je een lekker wijf bent?
Nee hoor, daar weet ik handig gebruik/misbruik van te maken. Bovendien komt een intelligente of droge opmerking mijnerzijds dan vaak als een volslagen verrassing en blijf ik ze dus een stapje voor.
quote:
In hoeverre is je huidige relatie gebaseerd op het feit dat je misschien een lekker wijf bent? Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?
Ik heb momenteel geen relatie. Ik denk wel dat mijn leven er anders uit zou zien. Om te beginnen zou ik waarschijnlijk minder zelfvertrouwen hebben, mezelf daardoor anders profileren, andere eisen stellen, minder kans maken op mannen die ik aantrekkelijk vind.
pi_33984019
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:31 schreef Xennia het volgende:

[..]

Prima, ik doe omgekeerd precies hetzelfde.
Ik beschouw mezelf overigens niet als het hoogste schoonheidsideaal, maar ben wel tevreden met hoe ik eruit zie.
[..]

Nee hoor, daar weet ik handig gebruik/misbruik van te maken. Bovendien komt een intelligente of droge opmerking mijnerzijds dan vaak als een volslagen verrassing en blijf ik ze dus een stapje voor.
[..]

Ik heb momenteel geen relatie. Ik denk wel dat mijn leven er anders uit zou zien. Om te beginnen zou ik waarschijnlijk minder zelfvertrouwen hebben, mezelf daardoor anders profileren, andere eisen stellen, minder kans maken op mannen die ik aantrekkelijk vind.
Kijk dat is nou waar ik vrolijk van wordt! Een vrouw die aantrekkelijk wordt door juist niet het rolmodel van de doorsnee vrouw aan te nemen! Of ben ik de enige die niet houdt van opmaak popjes die "hard to get" spelen en vervolgens elke avond met een ander naar huis gaan!
pi_33988048
quote:
Hoe vinden jullie het om door de meeste jongens en mannen voor 80 tot 100% op je uiterlijk beoordeeld te worden? Vinden jullie het erg dat de meeste jongens en mannen voornamelijk alleen belangrijk vinden dat je een lekker wijf bent? In hoeverre is je huidige relatie gebaseerd op het feit dat je misschien een lekker wijf bent? Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?

tsja het is helemaal niet erg als je af en toe wordt nagefloten natuurlijk

Maar als een jongen alleen afgaat op je uiterlijk is dat jammer. Mijn vriendje gaat iig niet met me omdat ik een lekker wijf ben (dat valt namelijk wel mee ) en ik heb ook een aantal mannelijke vrienden. Maar dat je in eerste instantie op uiterlijk afgaat vind ik niet raar, dat doet iedereen, wat dat is nou eenmaal het eerste wat je van iemand komt te weten, en het uiterlijk(voornamelijk kleding) vertelt ook wel wat over wie je bent.
pi_33990304
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou... nee.
pi_33991661
Kijk ik ga niet zitten liegen dat ik het leuk vind dat ze me wel aantrekkelijk vinden
En denk ook wel dat ik anders op zich zou zijn ,als ik er minder leuk uit zou zien,maar mijn zelf vertrouwen heeft niet alleen met mijn uiterlijk te maken

En ja..in mijn relatie ,tsja denk dat hij het wel leuk vind dat ik er leuk uit zie,.maar of hij het zou volhouden met alleen mijn uiterlijk..nee natuurlijk niet.. ik heb ook wel wat te melden en hij is dus zeker ook op mijn karakter gevallen

bedoel wie houd het nu uit met een mooie meid..maar met een rot karakter
Salsa Española
pi_33991766
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef Salsagirl het volgende:
bedoel wie houd het nu uit met een mooie meid..maar met een rot karakter
Ik in ieder geval niet, daarom heeft mijn vriendin een schitterend karakter, evenals een schitterend uiterlijk.

Dubbel karaats goud
JOHNNY HEITINGA
pi_33991864
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef CleeJee het volgende:
Die twee dingen gaan niet per definitie samen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_33992015
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Logisch toch? Van die zoet-sappige meisjes die helemaal aan je gaan hangen zijn ook niets, dus van een jongen is dat ook niet acceptable.
pi_33994625
quote:
In hoeverre is je huidige relatie gebaseerd op het feit dat je misschien een lekker wijf bent? Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?

je kan dit ook mooi omdraaien, in hoeverre is je relatie gebaseerd op het feit dat je als man zijnde een goede baan en of status en of geld en of macht hebt.
Genoeg mooie vrouwen die een kansloze stakkert trouwen(ondanks zijn geld, etc, etc).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:53:28 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33994802
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef JohnDope het volgende:

Genoeg mooie vrouwen die een kansloze stakkert trouwen(ondanks zijn geld, etc, etc).
Dankzij zijn geld, mag ik aannemen?
pi_33994844
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien gaat hij wel uit van het goede van de mens.
pi_33995220
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

ik bedoelde dat het een stakkert is ondanks hij een zak met geld heeft.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 12 januari 2006 @ 23:07:20 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33995434
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef JohnDope het volgende:

ik bedoelde dat het een stakkert is ondanks hij een zak met geld heeft.
Ah okay.
pi_33995715
Wat ik aan de ene kant best wel vleiend vond en aan de andere kant ook erg oppervlakkig, was toen ik een keer van mijn vroegere werkgeefster in de horeca te horen kreeg, dat ze mij hadden aangenomen om klanten te trekken. En ze had een keer zelfs het lef om te zeggen dat ik ff voor het raam moest gaan staan, omdat er te weinig klanten waren. Tjah.....het is allemaal wel leuk en aardig om te horen dat je er representatief uitziet enzo, maar raamprostitutie ging/gaat me toch iets te ver
4
pi_33996135
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Brunette het volgende:
Wat ik aan de ene kant best wel vleiend vond en aan de andere kant ook erg oppervlakkig, was toen ik een keer van mijn vroegere werkgeefster in de horeca te horen kreeg, dat ze mij hadden aangenomen om klanten te trekken. En ze had een keer zelfs het lef om te zeggen dat ik ff voor het raam moest gaan staan, omdat er te weinig klanten waren. Tjah.....het is allemaal wel leuk en aardig om te horen dat je er representatief uitziet enzo, maar raamprostitutie ging/gaat me toch iets te ver
En toch heb ik het idee dat je dit nu post met enige trots.
pi_33996165
quote:

[..]

je kan dit ook mooi omdraaien, in hoeverre is je relatie gebaseerd op het feit dat je als man zijnde een goede baan en of status en of geld en of macht hebt.
Als ik voor mezelf spreek heb ik bij mijn selectie nog nooit rekening gehouden met bovenstaande factoren. Wel met uiterlijk.
pi_33996247
Xennia is een lekker wijf!
Lambo of Rekt
pi_33996419
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef SubTOP het volgende:

[..]

Kijk dat is nou waar ik vrolijk van wordt! Een vrouw die aantrekkelijk wordt door juist niet het rolmodel van de doorsnee vrouw aan te nemen! Of ben ik de enige die niet houdt van opmaak popjes die "hard to get" spelen en vervolgens elke avond met een ander naar huis gaan!
Euhm ik ben oprecht blij dat je vrolijk van me wordt, ik zie echter niet wat het verband is tussen jouw quote van mij en jouw reactie.
pi_33996424
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als ik voor mezelf spreek heb ik bij mijn selectie nog nooit rekening gehouden met bovenstaande factoren. Wel met uiterlijk.
jij misschien niet, maar genoeg andere vrouwen wel... ook nog een beetje het innerlijk geanalyseerd
pi_33996499
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef GF het volgende:

[..]

En toch heb ik het idee dat je dit nu post met enige trots.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant een beetje beledigd
4
pi_33997045
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Brunette het volgende:
ach, wees blij dat ze niet zei dat je ff helemaal achterin de zaak moest gaan staan zodat er misschien toch nog klanten kwamen
pi_33997302
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:42 schreef erikkll het volgende:

[..]

ach, wees blij dat ze niet zei dat je ff helemaal achterin de zaak moest gaan staan zodat er misschien toch nog klanten kwamen

Zo kun je het ook wel bekijken.
Volgens mij werd je dan niet eens aangenomen
4
pi_33997441
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:30 schreef Brunette het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel, aan de andere kant een beetje beledigd
M'n vriendin is dan net zo.

Aan de ene kant loopt ze te zeiken dat ze op d'r werk dit en dat moet doen. Maar snel erna zegt ze dat d'r baas wou dat een 'leuke meid daar zou staan'. Dus ze doet net of ze het zo vervelend vindt, maar ik hoor gewoon die trots in d'r stem als ze dat 2e zegt. Beetje quasi van niet willen opscheppen maar het toch doen
pi_33997654
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:51 schreef GF het volgende:

[..]

M'n vriendin is dan net zo.

Aan de ene kant loopt ze te zeiken dat ze op d'r werk dit en dat moet doen. Maar snel erna zegt ze dat d'r baas wou dat een 'leuke meid daar zou staan'. Dus ze doet net of ze het zo vervelend vindt, maar ik hoor gewoon die trots in d'r stem als ze dat 2e zegt. Beetje quasi van niet willen opscheppen maar het toch doen
Vrouwentrucje

*checkt FB

Je hebt ook best wel een knappe vriendin heur

Maar het is niet leuk om als ''object'' behandeld te worden, ook voelt dat erg vleiend
4
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:00:46 #131
91306 GF
Kingwood
pi_33997792
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:56 schreef Brunette het volgende:

[..]

Vrouwentrucje

*checkt FB

Je hebt ook best wel een knappe vriendin heur

Maar het is niet leuk om als ''object'' behandeld te worden, ook voelt dat erg vleiend
Bedankt

Dat object gedeelte kan ik begrijpen. Maar stiekem zou je nooit willen dat het andersom was Als in dat je niet zou willen dat je dan maar minder knap was en niet wordt gezien als een 'lekker wijf'
pi_33998129
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik in ieder geval niet, daarom heeft mijn vriendin een schitterend karakter, evenals een schitterend uiterlijk.

Dubbel karaats goud
Ik snap precies wat je bedoelt.....
pi_33998141
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:00 schreef GF het volgende:

[..]

Bedankt

Dat object gedeelte kan ik begrijpen. Maar stiekem zou je nooit willen dat het andersom was Als in dat je niet zou willen dat je dan maar minder knap was en niet wordt gezien als een 'lekker wijf'
Als je daarbij stilstaat, liever niet nee
4
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:11:15 #134
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33998249
vrouwen hebben het maar makkelijk.
En dat trots gedeelte snap ik ook wel. Ik herken dat ook altijd in een vrouwenstem.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 07:04:58 #135
121825 -beyond-
pi_34003198
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef SubTOP het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat een vrouw het rolmodel van de doorsnee vrouw aanneemt? Aan de hand van de make-up dat ze opheeft? Aan de hand van dat ze je afwijst en met een ander naar huis gaat? Dat ze verhalen tegen je vertelt over haar one-night-stand elke avond?
Wanneer oordeel je of een vrouw deze rol aanneemt? Hoe weet jij nou hoe de doorsnee vrouw is.
In mijn ogen ben jij een hokjesplaatser gebaseerd op een vooroordeel.

Goh, je ziet een mooie vrouw lopen met een beetje make up op......en ze lacht niet vriendelijk terug (want ze heeft je simpel weg echt niet gezien)......
Jij: Goh, daar heb je weer zo'n "hard to get" poppetje die vanavond weer met een ander naar huis gaat...

ziek word ik van mensen zoals jij....
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:44:54 #136
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_34004787
@ Beyond: dat is de reden dat je op vrouwen valt? ;-)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:43:29 #137
121825 -beyond-
pi_34007700
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:44 schreef CleeJee het volgende:
@ Beyond: dat is de reden dat je op vrouwen valt? ;-)
Ik zie niet welke reden je bedoelt?
Verklaar je nader......
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:46:12 #138
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_34007785
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:56 schreef Brunette het volgende:

* kijkt naar avatar

* lacht

Ow wacht dit is het lekkere wijven topic.... * wegrent
power to the people
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:54:42 #139
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_34008041
quote:

[..]

Ik zoek er nog zoéén! Ken je iemand?? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:00:47 #140
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_34008224
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Ik zie niet welke reden je bedoelt?
Verklaar je nader......
Het was meer een grapje....je gaf aan dat je op van die types, een aangezien veel mannen zo gezien worden als jij beschreef, dacht ik gelijk "daarom valt ze dus op vrouwen"
(ik ben zo vrij die conclusie te trekken na het bekijken van je photo boek...)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:04:23 #141
121825 -beyond-
pi_34008335
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef CleeJee het volgende:

[..]

Het was meer een grapje....je gaf aan dat je op van die types, een aangezien veel mannen zo gezien worden als jij beschreef, dacht ik gelijk "daarom valt ze dus op vrouwen"
(ik ben zo vrij die conclusie te trekken na het bekijken van je photo boek...)
Owww okay....nu snap ik hem

Ik val niet relationeel op vrouwen hoor....is puur een sexueel dingetje......
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:07:45 #142
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_34008471
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:04 schreef -beyond- het volgende:

[..]
Ik val niet relationeel op vrouwen hoor....is puur een sexueel dingetje......
Dus je gaat een relatie aan met een man, maar kickt eigenlijk op vrouwen
(als ik het mis heb, leg eens uit!)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:15:01 #143
121825 -beyond-
pi_34010756
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:07 schreef CleeJee het volgende:

[..]

Dus je gaat een relatie aan met een man, maar kickt eigenlijk op vrouwen
(als ik het mis heb, leg eens uit!)
Jeps.....zoiets...maarruh....ik ga anders teveel off topic, dus kan het niet goed uitleggen.
Ik heb een relatie maar ben niet totaal monogaam...en hoef dit ook niet te zijn.....

Oeps, ben ik toch off gegaan...

Om maar even on topic te blijven: Zijn hier ook vrouwen die daadwerkelijk last hebben van hun schone uiterlijk? Die af en toe zoiets hebben van...was ik maar lelijk dan deden de mensen normaal tegen me?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:22:13 #144
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_34011045
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:15 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Jeps.....zoiets...maarruh....ik ga anders teveel off topic, dus kan het niet goed uitleggen.
Ik heb een relatie maar ben niet totaal monogaam...en hoef dit ook niet te zijn.....
En je vriend mag hiervan meegenieten?
quote:
Om maar even on topic te blijven: Zijn hier ook vrouwen die daadwerkelijk last hebben van hun schone uiterlijk? Die af en toe zoiets hebben van...was ik maar lelijk dan deden de mensen normaal tegen me?
Ik ben benieuwd naar antwoorden van de vrouwen...haha!

Heb jij daar wel eens last van dan?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:22:48 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34011074
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:15 schreef -beyond- het volgende:

Ik niet in ieder geval. Of nauwelijks, eerlijker gezegd.
Ik maak er, als het me uitkomt, dankbaar gebruik van. Als ik iemand moet interviewen kan het heel handig zijn als ik merk dat diegene gecharmeerd is van mijn uiterlijk. Dan willen ze vaak wat extra informatie prijsgeven dat net dat beetje extra sjeu aan het stuk kan geven.

Maar soms kan het me wel irriteren als mensen me in eerste instantie enkel op mijn uiterlijk lijken te beoordelen. Aan de andere kant is het dan ook weer aan mij om te laten zien dat ik meer ben dan enkel het spreekwoordelijke lekkere wijf.

Een vriend heeft ooit eens een sticker voor me gemaakt: All this and brains too *
Zal hem weer eens opsnorren .

* Copyright: Prince
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:13:16 #146
121825 -beyond-
pi_34012884
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef CleeJee het volgende:

[..]

En je vriend mag hiervan meegenieten?
Tuurlijk, als het zo loopt ben ik niet diegene die het tegen zal houden..
quote:
Ik ben benieuwd naar antwoorden van de vrouwen...haha!

Heb jij daar wel eens last van dan?
Ik ervaar het alleen als vervelend als mensen mij gaan afrekenen op mijn uiterlijk. Dat ze meteen hun vooroordeel klaar hebben van: "kijk daar heb je weer zo'n arrogante opmaakpop" of "ze denkt echt dat ze mooi is", terwijl ik niet reageer vanuit arrogantie of uiterlijk. Soms word ik dus minder serieus genomen.
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik niet in ieder geval. Of nauwelijks, eerlijker gezegd.
Ik maak er, als het me uitkomt, dankbaar gebruik van. Als ik iemand moet interviewen kan het heel handig zijn als ik merk dat diegene gecharmeerd is van mijn uiterlijk. Dan willen ze vaak wat extra informatie prijsgeven dat net dat beetje extra sjeu aan het stuk kan geven.

Maar soms kan het me wel irriteren als mensen me in eerste instantie enkel op mijn uiterlijk lijken te beoordelen. Aan de andere kant is het dan ook weer aan mij om te laten zien dat ik meer ben dan enkel het spreekwoordelijke lekkere wijf.

Een vriend heeft ooit eens een sticker voor me gemaakt: All this and brains too *
Zal hem weer eens opsnorren .

* Copyright: Prince
Jah dat heb je heel mooi gezegd. Als vrouw zijnd kun je met een beetje een aansprekend uiterlijk heel veel voor elkaar krijgen.

Maar in dit verband verdient het de aandacht dat met uiterlijk alleen je niet ver komt. Het gaat ook om je uitstraling en om je spontaniteit. Als deze factoren allemaal aanwezig zijn heb je groot kans dat er eerder naar je wordt geluisterd.
Als je alleen je uiterlijk mee hebt, maar je hebt totaal geen uitstraling en bent ook niet echt spraakzaam, raken mensen toch snel afgeknapt op je.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:16:59 #147
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_34013019
Voor mij inderdaad veel liever en spotane, humoristische, leuke meid dan een barbie-pop zonder enige vorm van uitstraling.

Blijft op zich nog wel altijd heel grappig dat vrouwen bij mannen, zeker als ze aantrekkelijk zijn en iets uitstralen, erg veel kunnen bereiken.... wat zijn wij mannen ook zwak soms *zucht* haha!
pi_34013094
Toch blijft uiterlijk subjectief. Er zijn denk ik maar weinig vrouwen waarvan echt élke man haar een lekker wijf vindt. En dat is maar goed ook, trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')