Wil je een antwoord erop?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef CleeJee het volgende:
wat heb je aan een extreem lekker wijf waar het hele dorp al overheen is gegaan? ;-)
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wil je een antwoord erop?
Ik kan wel een aantal mogelijkheden voorstellen hoor, niks mis mee.
Wat echter wel een grote ergernis kan zijn, is als een vrouw zelf heel goed doorheeft erg aantrekkelijk te zijn en haar gedrag al aanpast aan haar 'aantrekkelijkheid', een soort van verwend 'prinsesse-gedrag' gaat vertonen ...
dat is wmb de grootste turn-off, ik heb het idee dat je dat snel genoeg merkt bij een meisje, zelfs voordat je iemand aanspreekt, uit die kleine gebaren, oog-richtingen en hoe ze 'kijkt' ...
Dat is uiteindelijk ook een belangrijker 'visueel' iets dat ik bekijk, alvorens wel of niet op iemand af te stappen, niet zozeer enkel of iemand 'knap' is, maar wel hoe iemand zich in een omgeving en tov anderen 'opstelt'.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wil je een antwoord erop?
Ik kan wel een aantal mogelijkheden voorstellen hoor, niks mis mee.
Wat echter wel een grote ergernis kan zijn, is als een vrouw zelf heel goed doorheeft erg aantrekkelijk te zijn en haar gedrag al aanpast aan haar 'aantrekkelijkheid', een soort van verwend 'prinsesse-gedrag' gaat vertonen ...
dat is wmb de grootste turn-off, ik heb het idee dat je dat snel genoeg merkt bij een meisje, zelfs voordat je iemand aanspreekt, uit die kleine gebaren, oog-richtingen en hoe ze 'kijkt' ...
Dat is uiteindelijk ook een belangrijker 'visueel' iets dat ik bekijk, alvorens wel of niet op iemand af te stappen, niet zozeer enkel of iemand 'knap' is, maar wel hoe iemand zich in een omgeving en tov anderen 'opstelt'.
Helemaal mee eens! Heb echt een hekel aan dat soort vrouwen, maar het is soms ook een vooroordeel. Heb ook wel eens meegemaakt dat ik een meid al zo'n stempel had gegeven wat achteraf gewoon een hele leuke ietwat naïve meid bleek te zijn...quote:
Ik voel me niet gebashed hoor.quote:
quote:Misschien is Moonah lekker, misschien niet. Voor mij is ze sowieso te oud (nofi)
Prima, ik doe omgekeerd precies hetzelfde.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef pberends het volgende:
Uiteraard zal dit topic veel views krijgen omdat er in de titel "lekker wijf" staat, en velen weten wel waarom. Dit topic is eigenlijk bedoeld voor de meisjes en vrouwen op dit forum.
Hoe vinden jullie het om door de meeste jongens en mannen voor 80 tot 100% op je uiterlijk beoordeeld te worden?
Nee hoor, daar weet ik handig gebruik/misbruik van te maken. Bovendien komt een intelligente of droge opmerking mijnerzijds dan vaak als een volslagen verrassing en blijf ik ze dus een stapje voor.quote:Vinden jullie het erg dat de meeste jongens en mannen voornamelijk alleen belangrijk vinden dat je een lekker wijf bent?
Ik heb momenteel geen relatie. Ik denk wel dat mijn leven er anders uit zou zien. Om te beginnen zou ik waarschijnlijk minder zelfvertrouwen hebben, mezelf daardoor anders profileren, andere eisen stellen, minder kans maken op mannen die ik aantrekkelijk vind.quote:In hoeverre is je huidige relatie gebaseerd op het feit dat je misschien een lekker wijf bent? Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?
Kijk dat is nou waar ik vrolijk van wordt! Een vrouw die aantrekkelijk wordt door juist niet het rolmodel van de doorsnee vrouw aan te nemen! Of ben ik de enige die niet houdt van opmaak popjes die "hard to get" spelen en vervolgens elke avond met een ander naar huis gaan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Prima, ik doe omgekeerd precies hetzelfde.
Ik beschouw mezelf overigens niet als het hoogste schoonheidsideaal, maar ben wel tevreden met hoe ik eruit zie.
[..]
Nee hoor, daar weet ik handig gebruik/misbruik van te maken. Bovendien komt een intelligente of droge opmerking mijnerzijds dan vaak als een volslagen verrassing en blijf ik ze dus een stapje voor.
[..]
Ik heb momenteel geen relatie. Ik denk wel dat mijn leven er anders uit zou zien. Om te beginnen zou ik waarschijnlijk minder zelfvertrouwen hebben, mezelf daardoor anders profileren, andere eisen stellen, minder kans maken op mannen die ik aantrekkelijk vind.
tsja het is helemaal niet erg als je af en toe wordt nagefloten natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef pberends het volgende:
Uiteraard zal dit topic veel views krijgen omdat er in de titel "lekker wijf" staat, en velen weten wel waarom. Dit topic is eigenlijk bedoeld voor de meisjes en vrouwen op dit forum.
Hoe vinden jullie het om door de meeste jongens en mannen voor 80 tot 100% op je uiterlijk beoordeeld te worden? Vinden jullie het erg dat de meeste jongens en mannen voornamelijk alleen belangrijk vinden dat je een lekker wijf bent? In hoeverre is je huidige relatie gebaseerd op het feit dat je misschien een lekker wijf bent? Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?
Uiteraard spreek ik niet op persoonlijke titel, maar in zijn algemeenheid.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou... nee.
(te) Lief is helemaal niet aantrekkelijk.
Ik in ieder geval niet, daarom heeft mijn vriendin een schitterend karakter, evenals een schitterend uiterlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef Salsagirl het volgende:
bedoel wie houd het nu uit met een mooie meid..maar met een rot karakter![]()
Die twee dingen gaan niet per definitie samen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef CleeJee het volgende:
wat heb je aan een extreem lekker wijf waar het hele dorp al overheen is gegaan? ;-)
Logisch toch? Van die zoet-sappige meisjes die helemaal aan je gaan hangen zijn ook niets, dus van een jongen is dat ook niet acceptable.quote:
je kan dit ook mooi omdraaien, in hoeverre is je relatie gebaseerd op het feit dat je als man zijnde een goede baan en of status en of geld en of macht hebt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef pberends het volgende:
In hoeverre is je huidige relatie gebaseerd op het feit dat je misschien een lekker wijf bent? Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?
Uiteraard spreek ik niet op persoonlijke titel, maar in zijn algemeenheid.
Dankzij zijn geld, mag ik aannemen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef JohnDope het volgende:
Genoeg mooie vrouwen die een kansloze stakkert trouwen(ondanks zijn geld, etc, etc).
Misschien gaat hij wel uit van het goede van de mens.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dankzij zijn geld, mag ik aannemen?
ik bedoelde dat het een stakkert is ondanks hij een zak met geld heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dankzij zijn geld, mag ik aannemen?
Ah okay.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef JohnDope het volgende:
ik bedoelde dat het een stakkert is ondanks hij een zak met geld heeft.
En toch heb ik het idee dat je dit nu post met enige trots.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Brunette het volgende:
Wat ik aan de ene kant best wel vleiend vond en aan de andere kant ook erg oppervlakkig, was toen ik een keer van mijn vroegere werkgeefster in de horeca te horen kreeg, dat ze mij hadden aangenomen om klanten te trekken. En ze had een keer zelfs het lef om te zeggen dat ik ff voor het raam moest gaan staan, omdat er te weinig klanten waren.Tjah.....het is allemaal wel leuk en aardig om te horen dat je er representatief uitziet enzo, maar raamprostitutie ging/gaat me toch iets te ver
![]()
![]()
![]()
Als ik voor mezelf spreek heb ik bij mijn selectie nog nooit rekening gehouden met bovenstaande factoren. Wel met uiterlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je kan dit ook mooi omdraaien, in hoeverre is je relatie gebaseerd op het feit dat je als man zijnde een goede baan en of status en of geld en of macht hebt.
Genoeg mooie vrouwen die een kansloze stakkert trouwen(ondanks zijn geld, etc, etc).
Euhm ik ben oprecht blij dat je vrolijk van me wordt, ik zie echter niet wat het verband is tussen jouw quote van mij en jouw reactie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Kijk dat is nou waar ik vrolijk van wordt! Een vrouw die aantrekkelijk wordt door juist niet het rolmodel van de doorsnee vrouw aan te nemen! Of ben ik de enige die niet houdt van opmaak popjes die "hard to get" spelen en vervolgens elke avond met een ander naar huis gaan!![]()
jij misschien niet, maar genoeg andere vrouwen wel... ook nog een beetje het innerlijk geanalyseerdquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek heb ik bij mijn selectie nog nooit rekening gehouden met bovenstaande factoren. Wel met uiterlijk.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant een beetje beledigdquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef GF het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat je dit nu post met enige trots.
ach, wees blij dat ze niet zei dat je ff helemaal achterin de zaak moest gaan staan zodat er misschien toch nog klanten kwamenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Brunette het volgende:
Wat ik aan de ene kant best wel vleiend vond en aan de andere kant ook erg oppervlakkig, was toen ik een keer van mijn vroegere werkgeefster in de horeca te horen kreeg, dat ze mij hadden aangenomen om klanten te trekken. En ze had een keer zelfs het lef om te zeggen dat ik ff voor het raam moest gaan staan, omdat er te weinig klanten waren.Tjah.....het is allemaal wel leuk en aardig om te horen dat je er representatief uitziet enzo, maar raamprostitutie ging/gaat me toch iets te ver
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
ach, wees blij dat ze niet zei dat je ff helemaal achterin de zaak moest gaan staan zodat er misschien toch nog klanten kwamen
M'n vriendin is dan net zo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:30 schreef Brunette het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant een beetje beledigd![]()
Vrouwentrucjequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:51 schreef GF het volgende:
[..]
M'n vriendin is dan net zo.
Aan de ene kant loopt ze te zeiken dat ze op d'r werk dit en dat moet doen. Maar snel erna zegt ze dat d'r baas wou dat een 'leuke meid daar zou staan'. Dus ze doet net of ze het zo vervelend vindt, maar ik hoor gewoon die trots in d'r stem als ze dat 2e zegt. Beetje quasi van niet willen opscheppen maar het toch doen
Bedanktquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:56 schreef Brunette het volgende:
[..]
Vrouwentrucje![]()
*checkt FB
Je hebt ook best wel een knappe vriendin heur![]()
Maar het is niet leuk om als ''object'' behandeld te worden, ook voelt dat erg vleiend![]()
Ik snap precies wat je bedoelt.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, daarom heeft mijn vriendin een schitterend karakter, evenals een schitterend uiterlijk.
Dubbel karaats goud![]()
![]()
![]()
Als je daarbij stilstaat, liever niet neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:00 schreef GF het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Dat object gedeelte kan ik begrijpen. Maar stiekem zou je nooit willen dat het andersom wasAls in dat je niet zou willen dat je dan maar minder knap was en niet wordt gezien als een 'lekker wijf'
Waarop baseer je dat een vrouw het rolmodel van de doorsnee vrouw aanneemt? Aan de hand van de make-up dat ze opheeft? Aan de hand van dat ze je afwijst en met een ander naar huis gaat? Dat ze verhalen tegen je vertelt over haar one-night-stand elke avond?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Kijk dat is nou waar ik vrolijk van wordt! Een vrouw die aantrekkelijk wordt door juist niet het rolmodel van de doorsnee vrouw aan te nemen! Of ben ik de enige die niet houdt van opmaak popjes die "hard to get" spelen en vervolgens elke avond met een ander naar huis gaan!![]()
Ik zie niet welke reden je bedoelt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:44 schreef CleeJee het volgende:
@ Beyond: dat is de reden dat je op vrouwen valt? ;-)
* kijkt naar avatarquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:56 schreef Brunette het volgende:
Maar het is niet leuk om als ''object'' behandeld te worden, ook voelt dat erg vleiend![]()
Ik zoek er nog zoéén! Ken je iemand??quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je kan dit ook mooi omdraaien, in hoeverre is je relatie gebaseerd op het feit dat je als man zijnde een goede baan en of status en of geld en of macht hebt.
Het was meer een grapje....je gaf aan dat jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ik zie niet welke reden je bedoelt?
Verklaar je nader......![]()
Owww okay....nu snap ik hemquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef CleeJee het volgende:
[..]
Het was meer een grapje....je gaf aan dat jeop van die types, een aangezien veel mannen zo gezien worden als jij beschreef, dacht ik gelijk "daarom valt ze dus op vrouwen"
(ik ben zo vrij die conclusie te trekken na het bekijken van je photo boek...)
Dus je gaat een relatie aan met een man, maar kickt eigenlijk op vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:04 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ik val niet relationeel op vrouwen hoor....is puur een sexueel dingetje......![]()
![]()
Jeps.....zoiets...maarruh....ik ga anders teveel off topic, dus kan het niet goed uitleggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:07 schreef CleeJee het volgende:
[..]
Dus je gaat een relatie aan met een man, maar kickt eigenlijk op vrouwen![]()
(als ik het mis heb, leg eens uit!)
En je vriend mag hiervan meegenieten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:15 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Jeps.....zoiets...maarruh....ik ga anders teveel off topic, dus kan het niet goed uitleggen.
Ik heb een relatie maar ben niet totaal monogaam...en hoef dit ook niet te zijn.....
Ik ben benieuwd naar antwoorden van de vrouwen...haha!quote:Om maar even on topic te blijven: Zijn hier ook vrouwen die daadwerkelijk last hebben van hun schone uiterlijk? Die af en toe zoiets hebben van...was ik maar lelijk dan deden de mensen normaal tegen me?
Ik niet in ieder geval. Of nauwelijks, eerlijker gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:15 schreef -beyond- het volgende:
Om maar even on topic te blijven: Zijn hier ook vrouwen die daadwerkelijk last hebben van hun schone uiterlijk? Die af en toe zoiets hebben van...was ik maar lelijk dan deden de mensen normaal tegen me?
Tuurlijk, als het zo loopt ben ik niet diegene die het tegen zal houden..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef CleeJee het volgende:
[..]
En je vriend mag hiervan meegenieten?![]()
Ik ervaar het alleen als vervelend als mensen mij gaan afrekenen op mijn uiterlijk. Dat ze meteen hun vooroordeel klaar hebben van: "kijk daar heb je weer zo'n arrogante opmaakpop" of "ze denkt echt dat ze mooi is", terwijl ik niet reageer vanuit arrogantie of uiterlijk. Soms word ik dus minder serieus genomen.quote:Ik ben benieuwd naar antwoorden van de vrouwen...haha!
Heb jij daar wel eens last van dan?
Jah dat heb je heel mooi gezegd. Als vrouw zijnd kun je met een beetje een aansprekend uiterlijk heel veel voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Of nauwelijks, eerlijker gezegd.
Ik maak er, als het me uitkomt, dankbaar gebruik van. Als ik iemand moet interviewen kan het heel handig zijn als ik merk dat diegene gecharmeerd is van mijn uiterlijk. Dan willen ze vaak wat extra informatie prijsgeven dat net dat beetje extra sjeu aan het stuk kan geven.
Maar soms kan het me wel irriteren als mensen me in eerste instantie enkel op mijn uiterlijk lijken te beoordelen. Aan de andere kant is het dan ook weer aan mij om te laten zien dat ik meer ben dan enkel het spreekwoordelijke lekkere wijf.
Een vriend heeft ooit eens een sticker voor me gemaakt: All this and brains too *
Zal hem weer eens opsnorren.
* Copyright: Prince
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |