oh oke !quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:18 schreef DeTolk het volgende:
25
Ja, het programma is omgegooid. Komt nog wel online.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hmm, zie het niet terug komen op internet dat vanavond... Bron?
Klaas Henk Juntelaar?!quote:
Kleine Handige Jongenquote:
Oke, wat heeft dit met Ajax te maken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Wont you take me to funky town, wont you take me to funky town
tutututuututututu
Word altijd in de rust gespeeld als die kinders op doel schietenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Oke, wat heeft dit met Ajax te maken?![]()
nope, alleen inhaal wedstrijden...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Ook goed.
Heeft versatel de wedstrijd niet?.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het programma is omgegooid. Komt nog wel online.
quote:John Jaake complimenteus: 'PSV al tien jaar de beste'
Anders verander je even zijn woordenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:05 schreef PyTh het volgende:
Die voorzitter van jullie heeft toch nog wel enig verstand in die bovenkamer van 'm![]()
[..]
![]()
bron
Feit is dat jullie het beter gedaan hebben. Punt.quote:“Ik heb het niet over een reorganisatie. Ik denk dat het in de kern prima gaat. Alleen zijn er knopjes - hele belangrijke nuances waar we wat mee zouden moeten doen - waar we aan moeten draaien. Ik heb het al meer gezegd, wij moeten ook eens van buiten naar binnen proberen te denken, in plaats van altijd van binnen naar buiten. Het is hier niet alleen maar allemaal beter dan bij andere clubs. We moeten ook kunnen zeggen dat de afgelopen 10 jaar PSV het gewoon beter heeft gedaan dan wij. Daar verdienen ze een compliment voor,
Ik kan jullie voorzitter anders ook zelden op een geslaagde opmerking betrappenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:05 schreef PyTh het volgende:
Die voorzitter van jullie heeft toch nog wel enig verstand in die bovenkamer van 'm![]()
[..]
![]()
bron
Dan moet je bij HighLow.nl zijn en niet bij mij, heb gewoon de header die hun gebruiken overgenomen en meer niet frustyquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anders verander je even zijn woorden
[..]
Feit is dat jullie het beter gedaan hebben. Punt.
Ah, krantenkoppenjournalistiek dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan moet je bij HighLow.nl zijn en niet bij mij, heb gewoon de header die hun gebruiken overgenomen en meer niet frusty![]()
hehe inderdaad AZquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, krantenkoppenjournalistiek dus
Dat jij zulke sites rechtstreeks durft te quoten zegt meer over jou.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan moet je bij HighLow.nl zijn en niet bij mij, heb gewoon de header die hun gebruiken overgenomen en meer niet frusty![]()
Link was hier te vinden dus tja.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat jij zulke sites rechtstreeks durft te quoten zegt meer over jou.
Uitstekend, hij staat al stabieler dan Farfan!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
hehe inderdaad AZ
hoest met Axeltje?
Ze waren beiden gratis. De kans bestaat dat Ajax dat weer wil en dan zijn Moens en Gentenaar favoriet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:
Idd, zoals mich al zei.. Vonk had gewoon geluk dat beide keepers geblesseerd raakten en bij Boschker niet
Dat is dan ook niet zo heel moeilijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Uitstekend, hij staat al stabieler dan Farfan!
Hij kon ook moeilijk wennen aan de verandering van club waar alles ''gemoedelijk'' ging naar een meer zakelijke club waar men moet winnen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef gras het volgende:
Boschker had ook weinig motivatie om de strijd echt aan te gaan. Aan het eind van het seizoen was hij vijf kilo zwaarder geworden...
En nee, dat waren geen spieren.
Weer erg netjes hoe ze met spelers omgaan.quote:Angelos Charisteas piekert er niet over om te vertrekken bij Ajax, zo vertelt hij vandaag in een vraaggesprek met VI. De afgelopen weken gonsden er geruchten dat de Griekse spits overbodig zou zijn na de komst van Klaas-Jan Huntelaar.
Charisteas weet hier echter niets van. "Of ik weg mag? Nee, dat heeft niemand bij Ajax tegen mij gezegd. Ik heb het overal gelezen en gehoord, maar de beleidsbepalers hebben niet met mij gesproken over dat onderwerp. Ik weet niet wat waar is en het interesseert met ook niet."
De Griek zit dan ook absoluut niet te wachten op een vertrek uit Amsterdam. "Ik heb een contract tot 2008 en bepaal zelf wanneer ik vertrek. We hebben hier net een mooi nieuw huis en zitten niet te wachten op weer een grote verandering. Nog niet 1 procent van mijn gedachten gaat uit naar een vertrek."
"Het doet me wel goed dat veel clubs de afgelopen weken geinformeerd hebben bij mijn manager. Hij heeft diverse telefoontjes gehad. Als Ajax laat weten dat ik transfervrij ben heb ik morgen een grote nieuwe club, maar waarschijnlijk zal er betaald moeten worden."
Charisteas hoopt nog een kans te krijgen, maar mist het vertrouwen. "Of ik het gevoel heb dat Blind vertrouwen in mij heeft? Nee, ik heb het gevoel dat alleen mijn medespelers vertrouwen in mij hebben. Ronald Koeman en Arie van Eijden, die hadden vetrouwen in mij. Zij zijn echter vertrokken."
"Sinds mijn komst naar Ajax heb ik alleen maar kritiek gehad. Van de pers, van supporters, ik begrijp er helemaal niets van. Ik snap niet waarom ze mij geen eerlijke kans willen gunnen. Dat is niet fijn voetballen. Vooral omdat ik het gevoel heb dat de trainer nooit 100 procent achter mij heeft gestaan."
Ja, ned 2.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
Euh kwam die wedstrijd nou vanavond ergens op TV of Internet?
joh!quote:Als Ajax laat weten dat ik transfervrij ben heb ik morgen een grote nieuwe club, maar waarschijnlijk zal er betaald moeten worden.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
schijnt op ned 2 te komen...
Ze hebben hem dan wel doodgemaaktquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Joden hebben juist een messias....
De romeinen hebben hem doodgemaakt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben hem dan wel doodgemaakt
Klopt ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
De romeinen hebben hem doodgemaakt...
ze waren opgestook door de farize-ers...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klopt ja.
Maar de joden hebben er wel schuld aan
Beetje liegen tegen de Romeinen.
TLK heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:37 schreef devv05 het volgende:
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.
Dat jij z'n mening deelt zegt niets over gelijk. Momenteel hou ik ze het liefst allebei en Babel verhuren. Dan zien we verder wel.quote:
Precies.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:41 schreef rompompom het volgende:
Babel en Ananas weg, Harry, Roos en KJH blijven? Drie spitsen is niet overdreven veel ofzo.
Okee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat jij z'n mening deelt zegt niets over gelijk. Momenteel hou ik ze het liefst allebei en Babel verhuren. Dan zien we verder wel.
Laten we Babel idd maar snel gaan verkopen, dan kan ook hij weer ergens anders opbloeienquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:49 schreef DeTolk het volgende:
babel naar RBC, Als ie er dan voor zorgt dat ze niet degraderen is ie meer geld waard om volgend seizoen te verkopen![]()
Dan dit:quote:Laatste seizoen Vonk bij Ajax
Hans Vonk gaat Ajax definitief verlaten. De Zuid-Afrikaanse doelman zal volgend seizoen, net als op dit moment, geen eerste doelman zijn.
De sluitpost heeft technisch directeur Martin van Geel aangegeven nog een andere wending aan zijn loopbaan te willen geven. "Dit respecteren wij van Hans Vonk, hij is in zijn periode erg waardevol geweest voor Ajax."
Vonk gaat waarschijnlijk zijn laatste jaar in Zuid-Afrika spelen. De geruchten gaan dat hij voor Ajax Cape Town zal gaan uitkomen.
Maar ja, de bron is Voetbalzone.nlquote:Ajax houdt oog op Perez
Eerder dit seizoen toonde Ajax al interesse in Kenneth Perez. Een transfer van de Deense linksbuiten werd nooit concreet door toedoen van AZ-voorzitter Dirk Sheringa. De preses verklaarde toen dat Perez voor geen enkele prijs mocht vertrekken uit Alkmaar. Volgens Playbal blijven de Amsterdammers zijn situatie nauwlettend volgen.
Omdat op de langere termijn weer het 4-3-3-systeem in de Arena moet worden gehanteerd, is de club hard op zoek naar een geschikte linksbuiten. Ryan Babel, Nourdin Boukhari en Nicolae Mitea voldoen om uiteenlopende redenen niet aan de normen die Ajax eraan stelt.
Perez speelt inmiddels al zeven seizoenen in de hoofdmacht van de Alkmaarders. Zeker het afgelopen jaar verbaasde hij de voetbalwereld met fantastisch voetbal in de Nederlandse competitie en UEFA Cup. Hij heeft zijn contract nog niet verlengd, omdat hij naar eigen zeggen hoopt op een buitenlands avontuur.
Denk zelf ook niet dat Perez de benodigde aanvulling is op de huidige selectie. Hij trekt te veel naar binnen terwijl wij meer een speler nodig hebben die de flanken breed houd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:15 schreef S-Two het volgende:
Ook al zijn de berichten niet betrouwbaar maar wat zouden we in vredesnaam moeten met Perez? Hij speelt dan wel linksbuiten, maar is van nature ook geen buitenspeler en zal dan ook niet datgene brengen wat we bij Ajax verwachten van een buitenspeler.
er is toch wel een voorbeschouwing hequote:Op woensdag 11 januari 2006 16:52 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd hoe Huntelaar het vanavond gaat doen.
Maar we zullen het zien, op ned 2![]()
.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:59 schreef jna het volgende:
[..]
er is toch wel een voorbeschouwing he![]()
Denk het wel. Heb al gehoord dat de uitzendrechten aan 16 landen zijn verkocht, dus de NOS zal wel groots uitpakken. Kletsen met Johan, statistiekjes, misschien een sfeerreportage, impressies van de voorafgaande trainingsstage. Hoorde net dat zelfs Lennart Johansson deze wedstrijd niet wilde missen en dus een skybox gehuurd heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:59 schreef jna het volgende:
[..]
er is toch wel een voorbeschouwing he![]()
quote:Sevilla wil Escude huren, Ajax wil transfer
Woensdag 11 januari, door SV, Amsterdam, 16.06u GMT+01.00, Marca
Het Spaanse Marca weet te melden dat Ajax en Sevilla FC inmiddels aan het onderhandelen zijn over Fransman Julien Escude. Ajax wil achter alleen verkopen en Sevilla wil de verdediger huren.
Hierdoor dreigt de onderhandelingen vast te lopen en zoeken de Spanjaarden naar een alternatief, genaamd Walter García.
quote:11/1/2006 - Jaakke wil tweede termijn als voorzitter
Op Highlow.nl meldt John Jaakke dat hij zich komende zomer na zijn eerste periode van drie jaar herkiesbaar wil stellen, ondanks de moeilijke relatie die hij heeft gehad met de fans. Hij vindt de baan nog erg leuk. "Heel dankbaar ook. Hoe lang ik hier nog als voorzitter zit? Nog tot 30 juni en dan stel ik me herkiesbaar. Absoluut! Ajax is een hartstikke mooie club en het is een ongelooflijk leuke en interessante functie."
Ze hadden er ook nog een leuk fotootje bijquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:10 schreef Black-Death het volgende:
Dit was al bekend, maar meldt toch wel even:
[..]
Dan dit:
[..]
Maar ja, de bron is Voetbalzone.nl
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:06 schreef El_Bassie het volgende:
Ik vind Perez een beetje een overschatte speler. Ik hoef hem dan ook niet bij Ajax.
Tja, wat moet je als ze elk halfjaar een nieuwe spits kopen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat kan het snel gaan met Babel, nu wil iedereen dat hij verhuurd wordt terwijl hij eind vorig seizoen/ begin dit seizoen de hoop in bange dagen was. Ik ben overigens ook voor verhuur, even weg uit Amsterdam lijkt me goed voor Ryan.
Tja, als ik moest kiezen tussen Boukhari en Piet van hier op de hoek die in de oorlog zijn been heeft verloren, dan wist ik het ook nog wel, oftewel, dat is natuurlijk niet echt een keuze.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen Perez en Boukhari, weet ik het wel hoor! Van de andere opties voor linksbuiten moeten we eerst maar eens afwachten of dat niet de Tweeling met Kristallen Spieren gaat worden
Dus als Perez kan komen (niet dat Shittinga dat laat gebeuren), graag!
En wie steun je nietquote:
Vorige pagina, voetbalzone.nl, dat dan weer wel. In datzelfde bericht zeggen ze overigens ook dat Mitea geen juiste linksbuiten voor Ajax zou zijn, wat ook te achterlijk voor woorden is, imho.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:40 schreef Radegast het volgende:
Waar komt dat bericht dat Ajax achter Perez aanzit dan vandaan? Lijkt me echt onzin.
Over een paar weken is Mitea weer terug, en die gaat ons positief verrassen!
Dat word ergens in Maart inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Vorige pagina, voetbalzone.nl, dat dan weer wel. In datzelfde bericht zeggen ze overigens ook dat Mitea geen juiste linksbuiten voor Ajax zou zijn, wat ook te achterlijk voor woorden is, imho.
En Mitea komt pas over een paar maanden terug, geen weken. Zie Ajax.nl.
April zelfs, als ik het me goed kan herinneren. Ik ga Ajax.nl nog eens checken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat word ergens in Maart inderdaad.
5 maanden na november maakt april.quote:,,De operatie ligt nu zo’n twee maanden achter me’’, vervolgt Mitea. ,,Ik reken erop dat ik nog zo’n vijf maanden moet revalideren
Theoretischquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:52 schreef Roeni3 het volgende:
7 november, 2005. Ajax.nl
[..]
5 maanden na november maakt april.
Tja, je kan moeilijk zelf gaan verzinnen wanneer Mitea terugkomtquote:
Niet veel, en ze zijn nog niet goed genoeg schijnbaar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:55 schreef Fathom het volgende:
Speelt er in de jeugd geen echte vleugel speler?
Nog niet rijp genoeg, zijn er wel. Goossens en Boersma!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet veel, en ze zijn nog niet goed genoeg schijnbaar.
Kan 'ie meedoen tegen Inter.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:55 schreef Radegast het volgende:
De verwachting is dat Mitea, die sinds kort weer op het veld traint, vanaf maart weer inzetbaar is voor Ajax. [AT5]
Vast wel, als je ze maar jong (< 16) genoeg durft te brengen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:55 schreef Fathom het volgende:
Speelt er in de jeugd geen echte vleugel speler?
Boersma?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nog niet rijp genoeg, zijn er wel. Goossens en Boersma!
Ik zie Ajax De Mul deze zomer wel weer weghalen bij Vitesse.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef Houniet het volgende:
Daar schiet je helemaal niets mee op, met Goossens en Boerrigter. Altans, nog niet.
We moeten gewoon afwachten hoe Tom de Mul zich ontwikkeld bij vitesse.
Misschien, dus eerst maar kijken of hij zich voldoende ontwikkeldquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax De Mul deze zomer wel weer weghalen bij Vitesse.
Hij krijgt geen kansen van Danny, dan moet ie gewoon vertrekken en elders doorgroeien tot wereldspits. Simpel zat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat kan het snel gaan met Babel, nu wil iedereen dat hij verhuurd wordt terwijl hij eind vorig seizoen/ begin dit seizoen de hoop in bange dagen was. Ik ben overigens ook voor verhuur, even weg uit Amsterdam lijkt me goed voor Ryan.
Hij heeft kansen zat gehadquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij krijgt geen kansen van Danny, dan moet ie gewoon vertrekken en elders doorgroeien tot wereldspits. Simpel zat.
Op de linkerkant jaquote:
Gewoon verkopen idd. Maar een wereldspits zie ik hem niet worden...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij krijgt geen kansen van Danny, dan moet ie gewoon vertrekken en elders doorgroeien tot wereldspits. Simpel zat.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef Radegast het volgende:
Opstelling tegen Haarlem:
Stekelenburg; Heitinga, Grygera, Vermaelen, Juanfran; Rosales, Galasek, Maduro, Emanuelson; Rosenberg en Huntelaar.
Misschien geen echte wereldtop, maar daar net onder moet ie toch kunnen komen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gewoon verkopen idd. Maar een wereldspits zie ik hem niet worden...
Jermaine Defoe, beetje dat niveau...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Misschien geen echte wereldtop, maar daar net onder moet ie toch kunnen komen.
Wel zo'n beetje de best denkbare opstelling van het moment IMHOquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef Radegast het volgende:
Opstelling tegen Haarlem:
Stekelenburg; Heitinga, Grygera, Vermaelen, Juanfran; Rosales, Galasek, Maduro, Emanuelson; Rosenberg en Huntelaar.
Nee, Escudé voor Vermaelen, De Jong voor Rosales, Pienaar voor Galasek, en Charisteas voor Rosenberg. Dat is denk ik de sterkst mogelijke 4-4-2.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel zo'n beetje de best denkbare opstelling van het moment IMHO
Hoe oud is Vermeer nu dan? Talent is leuk, maar bij keepers komt het meestal later dan bij veldvoetballers écht naar boven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:21 schreef Houniet het volgende:
Even over de toekomst. Als de Steek nu naar een andere club verhuist, iemand trek in Edwin van der Sar
![]()
En dan er vanuit gaan dat Edwin van der Sar terug wilt. Aangezien we ook nog Vermeer hebben rondlopen.
Jep, heeft ie zelf gezegd. Als er vorig jaar geen grote club was gekomen had ie z'n contract bij Fulham uitgediend en terug willen keren bij Ajax. Is nu uitgesloten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
Van der Sar zie ik gewoon zijn loopbaan beëindigen bij Man Utd eigenlijk...
Pienaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, Escudé voor Vermaelen, De Jong voor Rosales, Pienaar voor Galasek, en Charisteas voor Rosenberg. Dat is denk ik de sterkst mogelijke 4-4-2.
Ja, gewoon centraal op het middenveld. Is dat vreemd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
PienaarIk moet toegeven dat ik niet veel voetbal heb gezien dit seizoen, maar wil je Pienaar dan ook echt op de plek van Galasek laten spelen?
Precies, Galasek lijdt aan middellijnvrees..quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
Nee, korter achter de spitsen. Waarom zo laf met Galásek gaan hannessen, die haalt toch al het tempo eruit. Of vanaf rechts en De Jong meer centraal.
quote:
8 uur begonnen toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:50 schreef Nashje het volgende:
Nog 10 minuten hoor.
dat zou echt triest wezen maargoed ik wacht op een officieel bericht...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef Silenus het volgende:
Op andere sites lees ik ook 0-0.
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
de aankoop van Huntelaar vond ik onnodig in deze fase maar goed
Jij ziet liever Boukhariquote:
Zie je wel, ligt het toch aan de coachquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef cultheld het volgende:
Aan Huntelaar ligt het niet in ieder gevalNet zoals het nooit aan Charisteas, Rosenberg en Sonck heeft gelegen.
Niet, ik dacht dat het wel meeviel, het is toch een uitwedstrijd.quote:
k ben er geweest.. ze hadden niet echt zin leek hetquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zie je wel, ligt het toch aan de coach! Blind, je hebt je langste tijd gehad.
Ok ok, tis wel weer leuk geweest. Iemand nog gefundeerde kritiek over Haarlem - Ajax?
...
Oh wacht, heeft iemand die wedstrijd uberhaupt gezien?
Joah man. En nou worden we de komende 10 jaar vast geen kampioen meer want God heeft dit allemaal meegekregenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef PLAE@ het volgende:
sorry maar in welk systeem je ook speelt en ook al stel je 11 keepers op. Als Ajax zijnde moet je uit bij Haarlem dik winnen.
Als we de CL maar winnen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Joah man. En nou worden we de komende 10 jaar vast geen kampioen meer want God heeft dit allemaal meegekregen.
Ahhh neeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Joah man. En nou worden we de komende 10 jaar vast geen kampioen meer want God heeft dit allemaal meegekregen.
Ahhh neeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Kortom: het is maar een oefenwedstrijd. Daarnaast hadden we ook dik moeten winnen van Heracles en ADO.quote:
Mee eens + buitenspelers.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef cultheld het volgende:
Alleen 4-3-3 spelen als je er de spelers voor hebt. Ajax heeft een paar toppers en voor de rest middelmaat. Zorg er voor dat die middelmaat in dienst van de toppers speelt en je hebt een collectief. Dat zal een matige trainer als Blind nooit lukken; Die heeft alleen ervaring met jeugdteams en is vooral goed in de communicatie naar buiten toe.
quote:11/1/2006 - Huntelaar maakt zich niet druk na 0-0
Alle aandacht na de troosteloze 0-0 van Ajax tegen Haarlem ging uiteraard uit naar de nieuwe aanwinst Klaas-Jan Huntelaar. De spits kwam niet aan scoren toe. En Blind speelde met een 4-4-2 systeem met Huntelaar en Rosenberg voorin. Na afloop liet hij zich voor de microfoon van Langs de Lijn weten zich niet druk te maken over de 0-0. "Zondag moeten we er staan. dan is het belangrijk. Op de training liep het de afgelopen dagen beter dan vandaag in de wedstrijd. Dat moeten we zondag beter doen. Vandaag was het niet goed."
"4-4-2 maakt het niet extra lastig voor mij. het ligt er gewoon aan hoe we zelf spelen. vandaag was dat niet goed. Ik had een paar kansen. In de vierde minuut viel de bal tussen de keeper en de verdediger in. Ik probeerde hem over de keeper heen te tikken. maar de keeper raakte hem net aan denk ik. Nog een paar keer had ik een mogelijkheid, maar de bal ging er niet in, jammer."
Ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
k ben er geweest.. ze hadden niet echt zin leek het![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:34 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom iedereen ineens anti Huntelaar.
Dit was een week geleden wel anders.
Of schrijven we Huntelaar na 1 wedstrijd al weer af?
Gelukkig kregen Markus en Harry meteen alle respect die ze verdienden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:36 schreef StarGazer het volgende:
Volgens mij valt het wel mee met anti Huntelaar figuren. En mocht dat idd zo zijn, dan is dat echt zeer beschamend
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
In 2006 zijn we nog ongeslagen! Ook nog geen één tegentreffer in 2006!![]()
![]()
Hij wil alleen blijven omdat hij niet in het rijtje van mislukte spitsen wil komen. En hij wil niet nu alweer weg uit Amsterdam.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoe ze met Harry omgaan zal allemaal wel meevallen denk ik, anders zou hij niet willen blijven.
Maar ik ben het met je eens dat Harry zeker moet blijven....
hij heeft net een huis gekocht johquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij wil alleen blijven omdat hij niet in het rijtje van mislukte spitsen wil komen. En hij wil niet nu alweer weg uit Amsterdam.
Tis niet omdat ze zo goed met hem omgaan dus, maar omdat hij zich wil bewijzen.
Ook dat was/is beschamendquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig kregen Markus en Harry meteen alle respect die ze verdienden..
Gerrie Kleton zou het zo gewild hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:31 schreef DeTolk het volgende:
0-0 OMg
Wederom liet hij weer zien te willen slagen, topgozer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk interview met Charisteas in de VI.
Echt een winnaarsmentaliteit. Jammer dat ze zo met hem omgaan.
Goeie sfeer bij jullie onderlingquote:11-01-2006: Mededeling!
Beste Ajacied,
Afgelopen maandag op de jaarlijkse vergadering is er het één en ander duidelijk geworden over de situatie, waar wij ons als vak, op dit moment in bevinden. Duidelijk werd dat er knopen doorgehakt moesten worden en dat is die avond dan ook gebeurd. Aangezien het voor sommige mensen onmogelijk was om bij de vergadering aanwezig te zijn en bij sommigen de wil ontbrak, hier een kleine maar belangrijke update:
· Vuurwerk op het vak moet helemaal afgelopen zijn. De idiote acties van individuen die rookpotten en fakkels onder de megadoeken afsteken hebben er voor gezorgd dat de eerstkomende tijd geen vuurwerk meer getolereerd zal worden. Normaal is dit door Ajax/KNVB/overheid al verboden maar je kunt er nu van uit gaan dat er door medesupporters meteen opgetreden zal gaan worden. Het voortbestaan van het vak mag niet in het gedrang komen door vuurwerk, hoe mooi vuurwerk ook is! Geen mens wil en kan zich indenken wat er had kunnen gebeuren als de Tifo-actie voor Groningen thuis wel door had mogen gaan, met de niet geïmpregneerde megadoeken en die doeken vlam hadden gevat. Op de vergadering is lang en uitvoerig over dit onderwerp gesproken en uiteindelijk was het voor iedereen duidelijk dat het zo gewoon niet verder kan.
· Eenheid. Kom naar vergaderingen, laat je gezicht eens zien op vrijdagavond of voor de wedstrijd in het supportershome, ga naar meetings, houd www.vak410.nl in de gaten, kom naar het feest van het 5-jarig bestaan etc etc. VAK 410 is meer dan ééns in de twee weken twee uur in het Rinus Michels Stadion staan. Als je elkaar beter leert kennen zal de eenheid groter worden en samen sta je sterk. Blijf ook altijd onthouden dat VAK 410 maar een (klein) onderdeel van de Ajaxsupporters is, wij zijn 410’ers, maar bovenal Ajacieden! Ga jezelf dan ook niet over profileren als 410’er!
· Sociale controle. Het veld op gaan tijdens en na een training, vuurwerk dat richting spelers gegooid/geschoten wordt en vuurwerk bij kinderen en zelfs bij kinderwagens! Acties als deze zijn zowel bij de spelersgroep als bij belangrijke medesupporters helemaal verkeerde gevallen. Rommel dat nog steeds op de 1e ring gegooid wordt, ook daar zitten Ajacieden! Een niet bestaande supporter die herdacht is. Acties als deze gooien niet alleen onze naam te grabbel maar ook die van andere Ajax-supporters (F-side). Spreek je medesupporters aan op wangedrag en denk met z’n allen goed na voor je iets doet.
Vanuit Ajax, diverse supportersgroepen en supportersgroeperingen is het ons zeer duidelijk gemaakt dat de maat vol is. Tijdens de vergadering is er een delegatie van de F-Side/Zuid langsgekomen om te laten weten dat wat hun betreft de maat vol is. De boodschap en de intonatie van de sprekers sprak voor alle aanwezigen voor zich. Wij als 410 krijgen de kans om zelf snel orde op zaken te stellen, gebeurt dit niet dan zal dit door anderen gedaan worden en zover moeten we het niet laten komen!
Houd de komende tijd www.vak410.nl in de gaten voor een uitvoerig verslag van de vergadering en enkele maatregelen die zullen worden getroffen.
Laten wij samen er voor zorgen dat we het 5-jarig bestaan groots kunnen vieren. Het feest is vrijdag de 27e in het Supportershome. Kaarten zullen zondag te koop zijn voor ¤10,-. Want vergeet niet dat buiten de huidige problemen er de afgelopen jaren ook veel positiefs bereikt is, maar dat nu wel het moment is aangebroken om orde op zaken te stellen!
Met vriendelijke groet,
Organisatie VAK 410
Je bedoelt waarschijnlijk Frits van Turenhout.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Gerrie Kleton zou het zo gewild hebben![]()
Waarom kijken jullie Feyenoord-supporters überhaupt op sites als Vak410.nl? Blijf lekker bij je eigen club!quote:
Of is het Jelle Klaasen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hedwiges in Oranje!
[afbeelding]
Hehe, hij lijkt er idd wel wat opquote:
Nee Hedwiges heeft alleen bling bling in z'n oor, niet onder z'n lipquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hehe, hij lijkt er idd wel wat op!
Stadsgenoot.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:38 schreef Robar het volgende:Haarlem
Ik als Haarlemmer vind het toch een leuke prestatie voor de plaatselijke HFC . . .
Verder ben ik uiteraard gewoon voor Ajax . . .
Ze hebben wel gelijk. Er loopt gewoon lomp volk tussen dat het niet helemaal snapt.quote:
nee hoor.....Gerrie Kleton is een oud speler van zowel Ajax als Haarlem die deze week op 52-jarige leeftijd overleedquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:35 schreef M0NTANA het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk Frits van Turenhout.
IM Gerrie!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee hoor.....Gerrie Kleton is een oud speler van zowel Ajax als Haarlem die deze week op 52-jarige leeftijd overleed![]()
Linksbuiten die bij Ajax nauwelijks aan de bak kwam omdat ene Piet Keizer zoveel beter was.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef Bjoro het volgende:
nee hoor.....Gerrie Kleton is een oud speler van zowel Ajax als Haarlem die deze week op 52-jarige leeftijd overleed![]()
Maar Gerrie had wel een veel mooier kapselquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Linksbuiten die bij Ajax nauwelijks aan de bak kwam omdat ene Piet Keizer zoveel beter was.
quote:'Charisteas te duur voor Mallorca'
Van Ajax mag hij uitkijken naar een andere club, maar Angelos Charisteas wil pertinent niet de Amsterdammers verlaten. De geruchten dat RCD Mallorca de lange spits wil overnemen worden weer steeds sterker. In de zomer probeerden de Spanjaarden het ook al, maar de transferprijs van de Griek bleek te hoog.
"Hij staat op ons verlanglijstje, maar als de transfer in de zomer niet lukte vanwege het financiele plaatje dan wordt het nu opnieuw erg moeilijk aangezien Ajax halverwege het seizoen nog meer zou kunnen vragen. We moeten vrezen dat hij niet naar Mallorca komt,” verklaart een woordvoerder tegenover de lokale media in Mallorca.
In de zomer bood de club van trainer Héctor Cúper al ruim twee miljoen euro, maar een deal ging toen niet door.
Nee, het is 0-5 voor Ajax geworden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef Rekkie het volgende:
Heeft Ajax gelijkgespeeld tegen Haarlem?
quote:'Transfersom lijkt te hoog voor geinteresseerde clubs voor Rosales en Charisteas'
Argentijnse media melden dat River Plate de kansen om Rosales terug te halen naar Argentinie erg klein ziet. Volgens de media zou Ajax drie miljoen euro vragen voor de vleugelspeler, een bedrag dat voor River Plate moeilijk op te hoesten is. De nieuwe coach Passarella had tijdens zijn onderhandelingen aangegeven vooral Rosales er heel graag bij te willen hebben.
In lokale media in Mallorca wordt gemeld dat Real Mallorca opnieuw in de markt zou zijn voor Charisteas. net als in de zomer zoeken ze nog steeds een nieuwe spits. "Hij staat op ons verlanglijstje, maar als de transfer in de zomer niet lukte vanwege het financiele plaatje dan wordt het nu opnieuw erg moeilijk aangezien Ajax halverwege het seizoen nog meer zou kunnen vragen. We moeten vrezen dat hij niet naar Mallorca komt."
Zelf gaf de spits sowieso aan niet te willen vertrekken bij Ajax, in ieder geval niet in de winterstop.
Hou op, ik moest bijna lachtenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, het is 0-5 voor Ajax geworden.
Wie, feyenoort tegen schijndel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:27 schreef Messenga het volgende:
Een vriend van me, Feyenoorder, lachte me even smakelijk uit door me te vertellen dat ze gelijkspeelden.
Ajax - Haarlemquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wie, feyenoort tegen schijndel?
Volgens mij rijden er wel Axios-bussen. www.axios.nlquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:17 schreef aldostuta het volgende:
Even vraag over Heerenveen - Ajax op 2 februari. Het is vrij vervoer, maar betekent dat dus ook dat er helemaal geen mogelijkheid is om met een ajax bus ernaartoe te gaan (volgens mij zag ik vorige keer namelijk wel 2 supportersbussen staan)?
Heb niet de beschikking ove reen auto, vandaar.
Ging in op kerstavond, dus hij is voor 05-02 terugquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij had een maand, dus hij mag weer terug nu.
quote:Ajax laat oog vallen op Perez 12 januari 2006
Ajax ziet in Kenneth Perez een welkome versterking voor de selectie van trainer Danny Blind, zo meldt de website Elfvoetbal.nl. De Amsterdamse club zou in de Deen een belangrijke optie zien voor de positie van linksbuiten. Perez kreeg onlangs van AZ een aanbieding om zijn contract te verlengen en beraadt zich daar momenteel over.
De linksbuitenpositie bleek dit seizoen bij Ajax een van de probleemposities. Spelers als Ryan Babel, Mauro Rosales, Nourdin Boukhari en Steven Pienaar konden als linkerspits geen potten breken. Mede vanwege het ontbreken van specifieke buitenspelers stapte coach Blind onlangs over op het 4-4-2-systeem. Dit strookt echter niet met de Amsterdamse clubcultuur. Met het aantrekken van Perez zou Ajax een speler willen binnenhalen die het probleem op de linkervleugel kan oplossen. De aanvaller speelt bij AZ op de linksbuitenpositie, al heeft hij in Alkmaar een vrije rol.
De kans dat Perez daadwerkelijk naar Amsterdam komt is echter klein. De verstandhouding tussen Ajax en AZ is danig bekoeld sinds de Amsterdammers technisch directeur Martin van Geel uit de Alkmaarderhout weghaalden. In een eerder stadium kwam het mede daardoor niet tot een transfer van Ron Vlaar naar de hoofdstad. De verdediger uit Hensbroek speelt inmiddels voor Feyenoord.
quote:Ajax voert druk op Huntelaar flink op 12 januari 2006
Technisch directeur Martin van Geel van Ajax voert de druk op de kersverse spits Klaas-Jan Huntelaar behoorlijk op. Van Geel zegt deze week in Voetbal International te verlangen dat de jongeling topscorer van Nederland wordt. De uitspraken van de directeur zijn opvallend gezien het feit dat veel voorgangers van Huntelaar in Amsterdam bezweken onder de grote druk.
Klaas-Jan Huntelaar "Negen miljoen euro is peanuts als Klaas-Jan Huntelaar de volgende drie seizoenen topscorer van Nederland wordt", zegt Van Geel in Voetbal International. "Als hij dat niet wordt, dan hebben we te zwaar betaald." SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek, die Huntelaar de afgelopen anderhalf jaar onder zijn hoede had, verwacht niet dat de druk een probleem zal worden voor de Achterhoeker. "Daarom is Klaas-Jan ook een echte killer voor het doel", verklaart de coach. "Hij kan slecht spelen, maar toch scoren."
Wel denkt Verbeek dat het 4-4-2-concept niet het systeem is waarin Huntelaar optimaal rendeert. "De kwaliteit van Klaas-Jan voor het doel komt het beste tot zijn recht met een goede aanvoer vanaf de vleugels. Dat zal dus niet het geval zijn als Ajax op het middenveld met een ruit speelt. De buitenste middenvelders Emanuelson en De Jong komen dan zelden bij de achterlijn, waardoor het heel druk wordt in het centrum. Bovendien kan een tegenstander dat vrij makkelijk bespelen. Klaas-Jan zal op die manier wel kansen krijgen en ook zijn doelpuntjes meepikken, maar je gebruikt hem niet optimaal."
Ja, daar ben ik het mee eens. In Vermaelen zie ik het nog niet echt. Doe mij maar, Grygera - Heitingaquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:56 schreef JaWi het volgende:
Johnny ging best lekker.
Op Ajax.nl staat dat Vermaelen speelde.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef Radegast het volgende:
Johnny speelde gisteren gewoon hoor!
Steek; Juanfran, Vermaelen, Grygera, Heitinga; Urby, Maduro, Galasek, Rosales; KJH, Rosenberg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Op Ajax.nl staat dat Vermaelen speelde.
Maar waarom haal je dan een typische 4-3-3 spits voor 9 miljoen? Als je toch weer naar 4-3-3 wilt doe dat nu dan direct en had een linksbuiten erbij gehaald. Die Boerrigter heeft inderdaad het niveau nog niet, maar die Goossens schijnt het toch aardig te doen. Krohn Deli is ook een linksbuiten. Waarom die niet voor weinig in de winterstop gehaald?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Rosales heeft z'n kans wel lang genoeg gekregen. Boerrigter schijnt het niveau niet te hebben en voor Goossens is het nog wat te vroeg. Logisch dat Ajax dus nog even doorgaat met 4-4-2.
Maakt hij nou zoveel indruk op je bij Vitesse?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De mul 14.gif
hij doet het iig beter dan rosales op het momentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:49 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Maakt hij nou zoveel indruk op je bij Vitesse?
Een rechtsbenige op links zal toch eerst naar binnen draaien, lijkt me ook geen succes. Of de Ridder goed genoeg was zullen we nooit weten. In spanje speelt hij ook helemaal nooit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:13 schreef Kang-He het volgende:
Toch raar dat Blind vorig seizoen aangaf de voorkeur aan de Mul te geven boven de Ridder. En dat we nu zonder beide zitten terwijl we helemaal geen vleugelspelers meer hebben.
De grap is dat de Mul bij Vitesse vaak als linksbuiten wordt geposteerd (en Hersi als rechtsbuiten).
En dat basseer je op???quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef SCH het volgende:
Leuk dat Huntelaar het nu al zo slecht doet
Nepsupporter.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef SCH het volgende:
Leuk dat Huntelaar het nu al zo slecht doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |