abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33968727
Haarlem

Ik als Haarlemmer vind het toch een leuke prestatie voor de plaatselijke HFC . . .

Verder ben ik uiteraard gewoon voor Ajax . . .
pi_33969771
Ik denk dat Ajax het nog best zwaar gaat krijgen tegen NEC: De speelstijl van NEC ligt Ajax namelijk niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33970062
ik denk ook dat we het zwaar gaan krijgen maar niet omdat hun speelstijl ons niet ligt, meer omdat Ajax dit vorig jaar bijna alleen maar slecht heeft gespeeld
pi_33970313
Dit moet het zelfvertrouwen van de Haarlemmers goed doen! Niet te geloven zeg... 0-0. En altijd zoekt Blind de schuld in randzaken.
pi_33970389
Ajax wint wel van NEC zondag, daar ben ik van overtuigd

Charisteas maakt de winnende
Houd van een lijntje.
pi_33970461
Dat denk ik ook wel, op dat laatste na dan
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:49:55 #232
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33970744
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:31 schreef DeTolk het volgende:
0-0 OMg
Gerrie Kleton zou het zo gewild hebben
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_33971735
Hedwiges in Oranje!

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:26:14 #234
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33971769
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk interview met Charisteas in de VI.
Echt een winnaarsmentaliteit. Jammer dat ze zo met hem omgaan.
Wederom liet hij weer zien te willen slagen, topgozer.
Ook leuk dat stukje over Huntelaar, waar maar weer eens aangegeven werd welk kutklimaat er bij Ajax rondom de spitsen heerst.
pi_33971845
Ja, hoe dom was die opmerking van Van Geel wel niet .
-
pi_33971984
quote:
11-01-2006: Mededeling!

Beste Ajacied,

Afgelopen maandag op de jaarlijkse vergadering is er het één en ander duidelijk geworden over de situatie, waar wij ons als vak, op dit moment in bevinden. Duidelijk werd dat er knopen doorgehakt moesten worden en dat is die avond dan ook gebeurd. Aangezien het voor sommige mensen onmogelijk was om bij de vergadering aanwezig te zijn en bij sommigen de wil ontbrak, hier een kleine maar belangrijke update:

· Vuurwerk op het vak moet helemaal afgelopen zijn. De idiote acties van individuen die rookpotten en fakkels onder de megadoeken afsteken hebben er voor gezorgd dat de eerstkomende tijd geen vuurwerk meer getolereerd zal worden. Normaal is dit door Ajax/KNVB/overheid al verboden maar je kunt er nu van uit gaan dat er door medesupporters meteen opgetreden zal gaan worden. Het voortbestaan van het vak mag niet in het gedrang komen door vuurwerk, hoe mooi vuurwerk ook is! Geen mens wil en kan zich indenken wat er had kunnen gebeuren als de Tifo-actie voor Groningen thuis wel door had mogen gaan, met de niet geïmpregneerde megadoeken en die doeken vlam hadden gevat. Op de vergadering is lang en uitvoerig over dit onderwerp gesproken en uiteindelijk was het voor iedereen duidelijk dat het zo gewoon niet verder kan.

· Eenheid. Kom naar vergaderingen, laat je gezicht eens zien op vrijdagavond of voor de wedstrijd in het supportershome, ga naar meetings, houd www.vak410.nl in de gaten, kom naar het feest van het 5-jarig bestaan etc etc. VAK 410 is meer dan ééns in de twee weken twee uur in het Rinus Michels Stadion staan. Als je elkaar beter leert kennen zal de eenheid groter worden en samen sta je sterk. Blijf ook altijd onthouden dat VAK 410 maar een (klein) onderdeel van de Ajaxsupporters is, wij zijn 410’ers, maar bovenal Ajacieden! Ga jezelf dan ook niet over profileren als 410’er!

· Sociale controle. Het veld op gaan tijdens en na een training, vuurwerk dat richting spelers gegooid/geschoten wordt en vuurwerk bij kinderen en zelfs bij kinderwagens! Acties als deze zijn zowel bij de spelersgroep als bij belangrijke medesupporters helemaal verkeerde gevallen. Rommel dat nog steeds op de 1e ring gegooid wordt, ook daar zitten Ajacieden! Een niet bestaande supporter die herdacht is. Acties als deze gooien niet alleen onze naam te grabbel maar ook die van andere Ajax-supporters (F-side). Spreek je medesupporters aan op wangedrag en denk met z’n allen goed na voor je iets doet.

Vanuit Ajax, diverse supportersgroepen en supportersgroeperingen is het ons zeer duidelijk gemaakt dat de maat vol is. Tijdens de vergadering is er een delegatie van de F-Side/Zuid langsgekomen om te laten weten dat wat hun betreft de maat vol is. De boodschap en de intonatie van de sprekers sprak voor alle aanwezigen voor zich. Wij als 410 krijgen de kans om zelf snel orde op zaken te stellen, gebeurt dit niet dan zal dit door anderen gedaan worden en zover moeten we het niet laten komen!
Houd de komende tijd www.vak410.nl in de gaten voor een uitvoerig verslag van de vergadering en enkele maatregelen die zullen worden getroffen.

Laten wij samen er voor zorgen dat we het 5-jarig bestaan groots kunnen vieren. Het feest is vrijdag de 27e in het Supportershome. Kaarten zullen zondag te koop zijn voor ¤10,-. Want vergeet niet dat buiten de huidige problemen er de afgelopen jaren ook veel positiefs bereikt is, maar dat nu wel het moment is aangebroken om orde op zaken te stellen!

Met vriendelijke groet,

Organisatie VAK 410
Goeie sfeer bij jullie onderling
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:35:23 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33972054
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:49 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Gerrie Kleton zou het zo gewild hebben
Je bedoelt waarschijnlijk Frits van Turenhout.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:36:30 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33972085
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:33 schreef Luni het volgende:

[..]

Waarom kijken jullie Feyenoord-supporters überhaupt op sites als Vak410.nl? Blijf lekker bij je eigen club!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33972147
Goed zo! Aanpakken dat 2de-ring tuig.
Vak 127 de gekste .
-
pi_33972187
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hedwiges in Oranje!

[afbeelding]
Of is het Jelle Klaasen...
Houd van een lijntje.
pi_33972392
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Of is het Jelle Klaasen...
Hehe, hij lijkt er idd wel wat op !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:52:07 #242
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33972571
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Hehe, hij lijkt er idd wel wat op !
Nee Hedwiges heeft alleen bling bling in z'n oor, niet onder z'n lip
Jawel, je keek.
pi_33973540
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:38 schreef Robar het volgende:
Haarlem

Ik als Haarlemmer vind het toch een leuke prestatie voor de plaatselijke HFC . . .

Verder ben ik uiteraard gewoon voor Ajax . . .
Stadsgenoot. Zoiets heb ik ook maar ik vermoed dat het een soort vluchtgedrag is.
pi_33973588
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:33 schreef Luni het volgende:

[..]

Ze hebben wel gelijk. Er loopt gewoon lomp volk tussen dat het niet helemaal snapt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:30:49 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33973706
Ik mis Cart_man, is hij echt gebanned?

Zeker in de aanloop naar Feyenoord - Ajax op 5 februari 2006 mis ik zijn bijdehandte reacties.
pi_33973885
Hij had een maand, dus hij mag weer terug nu.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33973917
Ik mis hem ook

als kiespijn
Houd van een lijntje.
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:51:16 #248
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33974444
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:35 schreef M0NTANA het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk Frits van Turenhout.
nee hoor.....Gerrie Kleton is een oud speler van zowel Ajax als Haarlem die deze week op 52-jarige leeftijd overleed
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_33974636
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef Bjoro het volgende:

[..]

nee hoor.....Gerrie Kleton is een oud speler van zowel Ajax als Haarlem die deze week op 52-jarige leeftijd overleed
IM Gerrie!
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:58:16 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33974712
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef Bjoro het volgende:

Linksbuiten die bij Ajax nauwelijks aan de bak kwam omdat ene Piet Keizer zoveel beter was.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')