abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33983512
Johnny zat net weer een beetje op de rit qua zelfvertrouwen en spel. Vraag me af of dit verstandig is.
slettebak [@] gmail.com
pi_33983941
Ach, het blijft een oefenwedstrijd he. Blind probeerde misschien het een en ander uit. Grygera en Vermaelen hebben ten slotte nog niet vaak (nooit?) samen gespeeld.
pi_33984005
Blind moet meer structuur aanbrengen. Hoofdtrainer zijn van Ajax 1 is niet een baantje van als maar uitproberen en experimenteren.
slettebak [@] gmail.com
pi_33984317
Johnny speelde gisteren gewoon hoor!
pi_33984813
Wie moest er anders op rechtsback spelen nu Trabelsi in Afrika is?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_33985859
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef Radegast het volgende:
Johnny speelde gisteren gewoon hoor!
Op Ajax.nl staat dat Vermaelen speelde.

EDIT: Oh wacht, volgens mij speelde hij rechtsback inderdaad.
pi_33985989
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:56 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Op Ajax.nl staat dat Vermaelen speelde.
Steek; Juanfran, Vermaelen, Grygera, Heitinga; Urby, Maduro, Galasek, Rosales; KJH, Rosenberg.

pi_33986704
Lijkt me dat Heitinga aan het backen was
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34003788
Ajax haalt met Rosenberg en "harry" twee spitsen, waarvan iedereen zegt dat het 4-4-2 spuitsen zijn. Ajax besluit daarom maar 4-4-2 te gaan spelen omdat beide spelers daar beter in renderen. In de winterstop halen we voor 9 miljoen een spits die typisch een 4-3-3 spits is. Vervolgens laten we hem in een 4-4-2 opstelling debuteren, waar hij dan weer minder in uit de voeten kan

Waarom die Goossens niet is op linkdsbuiten proberen of Boerigter? Waarom praten over de verkoop van Rosales? geef hem is een poosje de kans op rechtsbuiten.
Ajax!!
pi_34003829
Rosales heeft z'n kans wel lang genoeg gekregen. Boerrigter schijnt het niveau niet te hebben en voor Goossens is het nog wat te vroeg. Logisch dat Ajax dus nog even doorgaat met 4-4-2.
That's all folks!
pi_34004414
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 08:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Rosales heeft z'n kans wel lang genoeg gekregen. Boerrigter schijnt het niveau niet te hebben en voor Goossens is het nog wat te vroeg. Logisch dat Ajax dus nog even doorgaat met 4-4-2.
Maar waarom haal je dan een typische 4-3-3 spits voor 9 miljoen? Als je toch weer naar 4-3-3 wilt doe dat nu dan direct en had een linksbuiten erbij gehaald. Die Boerrigter heeft inderdaad het niveau nog niet, maar die Goossens schijnt het toch aardig te doen. Krohn Deli is ook een linksbuiten. Waarom die niet voor weinig in de winterstop gehaald?
Ajax!!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:31:21 #287
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34004522
Volgens mij is Krohn Deli een rechtshalf.
pi_34004600
een RLM... maar hij is rechtsbenig
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34004781
Rosales... opzich mag ie van mij zo weg, maja als je daarna helemaal niks overhoudt aan de rechterkant
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34004840
De mul 14.gif
pi_34004872
Denk ook dat Krohn Deli meer gehaald is voor de rm positie en daar gaat hij het wel goed doen denk ik. Mijn punt is echter het beleid . Ze richten zich met de aankoop van Huntelaar dus duidelijk op volgend seizoen.

Anders koop je geen 4-3-3 spits om vervolgens doodleuk 4-4-2 te gaan spelen. Tuurlijk in balbezit moeten Urby en Rosales opkomen waardoor je eigenlijk 4-2-4 gaat spelen. Maar ik begrijp die keuzes niet
Ajax!!
pi_34004887
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De mul 14.gif
Maakt hij nou zoveel indruk op je bij Vitesse?
Ajax!!
pi_34005102
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:49 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Maakt hij nou zoveel indruk op je bij Vitesse?
hij doet het iig beter dan rosales op het moment en het is een echte rechtbuiten, die liever buitenom dan binnendoor gaat...
pi_34005154
De Mul is net zoals Rosales niet van het gewenste niveau. Rosales was dat voor hij naar Ajax kwam wel, maar lijkt sinds zijn komst uit vorm, Blind ziet het niet in hem zitten en geeft hem niet de kans zich in het team te spelen.
Ajax!!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:13:50 #295
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34005425
Toch raar dat Blind vorig seizoen aangaf de voorkeur aan de Mul te geven boven de Ridder. En dat we nu zonder beide zitten terwijl we helemaal geen vleugelspelers meer hebben.

De grap is dat de Mul bij Vitesse vaak als linksbuiten wordt geposteerd (en Hersi als rechtsbuiten).
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:22:20 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34005614
Is Jan Vertonghen (linkje) al toegevoegd aan de selectie van Ajax? Die heeft een goed afstandsschot!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34005768
Leuk dat Huntelaar het nu al zo slecht doet
pi_34005770
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:13 schreef Kang-He het volgende:
Toch raar dat Blind vorig seizoen aangaf de voorkeur aan de Mul te geven boven de Ridder. En dat we nu zonder beide zitten terwijl we helemaal geen vleugelspelers meer hebben.

De grap is dat de Mul bij Vitesse vaak als linksbuiten wordt geposteerd (en Hersi als rechtsbuiten).
Een rechtsbenige op links zal toch eerst naar binnen draaien, lijkt me ook geen succes. Of de Ridder goed genoeg was zullen we nooit weten. In spanje speelt hij ook helemaal nooit.
Ajax!!
pi_34005781
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef SCH het volgende:
En dat basseer je op???
Ajax!!
pi_34005834
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef SCH het volgende:
Nepsupporter.