Laatste tijd weer wat beter, maar een goede vriend van mij is half nieuwzeelands half nld en die zijn juist vanwege de slechte economische situatie daar een aantal jaar geleden hierheen gekomen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ook daarom is het prettig om te kijken. Verder had je er ook een goede radio, die reclame maakte onder het mom van 'we look at situations from three sides,.. or more'.
Dat is dus heel mooi om te vergelijken. Altijd een voorstander, een tegenstander, en iemand die erbuiten staat, minimaal. Dat luisterde ik dan graag 's avonds eventjes. En juist omdat men daar behoorlijk open en transparant werkt, heb ik ook het idee dat sommige dingen goed geregeld kunnen worden. Ook economisch hebben ze het behoorlijk goed voor elkaar, denk ik.
onder bepaalde omstandigheden lijkt het wel progressief. Het is eigenlijk best jammer dat elk ander systeem dan democratie een totalitair of extreem systeem oplevert..quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat noemen ze directe democratie. Iets waar D66 zo'n voorstander van is of moet ik zeggen was. Je weet het nooit zo goed met die gasten.
Is dit idd niet ietsje over de top? Om nou te beweren dan hij geen redenering van argument kan onderscheiden, is mij nooit zo opgevallen eigenlijk...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
MrX![]()
Je mag die grondwet een vod vinden, maar je wil toch niet MrX als argument gebruiken? Die jongen kan nog geen redenering van een argument onderscheiden..
Tsja. Ik ben soms wat direct. Niettemin meen ik wat ik zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Is dit idd niet ietsje over de top? Om nou te beweren dan hij geen redenering van argument kan onderscheiden, is mij nooit zo opgevallen eigenlijk...![]()
Ik vind je post toch ook wat meer naar een goedkope flame hangen, sigme.
Aardige mensen die aardig zijn omdat ze aardig willen zijn bereiken niet zo veel in het leven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik sta niet bekend om mijn aardigheid.
Met directheid is niks mis, maar je bewering is natuurlijk een beetje 'ordinair' en kan niet helemaal waar zijn, hooguit tot een bepaalde mate.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben soms wat direct. Niettemin meen ik wat ik zeg.
Ik weet niet wat een flame is, behalve dat het iets onaardigs is, dus of mijn opmerking ernaar neigt, geen idee. Zou best kunnen, aardig was het niet. Ik sta niet bekend om mijn aardigheid.
Nuances.. natuurlijk is mijn bewering iets te absoluut. Maar ik heb er wél op gelet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Met directheid is niks mis, maar je bewering is natuurlijk een beetje 'ordinair' en kan niet helemaal waar zijn, hooguit tot een bepaalde mate.
Omdat jij wel de gedachtegang van een ander volgt, en op inhaakt bij je bestrijding ervan. Ik heb niks aan mensen die alleen maar harder gaan praten als iemand het niet met ze eens is. Ik heb er wél wat aan als iemand mij wijst op zwakke punten in mijn redeneringen, en de eigen zienswijze uiteenzet, beargumenteert, voorziet van voorbeelden en aanvult als ik er een zwakke plek in aanwijs.quote:Waarom ben je wel aardig tegen mij?![]()
Hoe hoog haalde dat Kelly figuur ook alweer?quote:Een aantal (leuke) feitjes van de website van BNN:
# De slimste hond is de schapendoes, de slimste kat de Siamees. Hun IQ ligt rond de 40 en de 20.
wtf is Kelly?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:49 schreef multatuli het volgende:
Volgens de Nationale IQ test had Sandy, de Oerang Utan, een IQ van 75 en Kelly, de nationale dombo, 77.
Zo'n maatschappelijke verschoppeling van het door en door verrotte kapitalisme.quote:
Dat helpt me niet veel verder. Blijkbaar is het een bekende Nederlander, zal wel iets op tv doen. Wat mist een mens toch weinig door zelden naar de tv te kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zo'n maatschappelijke verschoppeling van het door en door verrotte kapitalisme.
Dit heet big brother.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat helpt me niet veel verder. Blijkbaar is het een bekende Nederlander, zal wel iets op tv doen. Wat mist een mens toch weinig door zelden naar de tv te kijken.
Le Dakar kijk ik wel braaf iedere dag.
Het boek is beter.quote:
1984.. tja, inderdaad. Wie heeft het niet gelezenquote:
Ik had er een speciale subcategorie van gemaakt, met Brave New World en This Perfect Day (en nog een vierde, denk ik?), anti-utopia's. Werkte prima, het mondeling schoolonderzoek ging alleen over die boeken. Je moet leraren een beetje sturen, vind ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
1984.. tja, inderdaad. Wie heeft het niet gelezen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:52 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
ik ga het laten ploffen, weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |