Ik was erg enthousiast over het jubileumtopic! Ik vind mezelf teveel een no-no om dan gelijk ook zo'n vraag te verzinnen, maar ik wilde ze zeker allemaal proberen te beantwoorden. Toen kreeg ik een nieuwe klus (druk, minder Internettijd) en zit midden in de voorbereiding van een verhuizing. Daar bovenop een week ziek geweest (tussen kerst en jaarwisseling). En toen ik dacht geen tijd meer te hebben las ik opeens dat er een weekje bij was gekomen. Slappe excuses, laatste moment, I know.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beste FMTers,
het grote FMT jubileumstopic is afgelopen, zoals jullie misscchien wel weten. Maar waarschijnlijker ook niet gezien de geringe opkomst in dat topic.
En SaintofKillers wou graag het hele gebeuren reviewen, na bespreken (of hoe je het ook wil noemen) En de eerste en grootste conclusie die ik en meer mensen met mij heben getrokken. Is dat de opkomst wel heel minimaal is. Het valt mij bevoorbeeld heel erg tegen dat heel wat vaste FMTers niet mee hebben gedaan aan het hele jubilieumgebeuren. Ondanks dat iederen in het begin, toen SoK het idee bracht hier heel enthousiast was. Ik denk hierbij aan mensen Sheridina, Mr. Anominous, Artyshock, twentemeisje (Waar ik eigenlijk echt een hele mooi photoshop vraag van had verwacht), Patch, EricusMaximus e.a.
Daarom ben ik (en de rest denk ik ook) wel benieuwd waarom die andere vaste FMT'ers niet mee hebben gedaan. Is het tijdgebrek? Vinden ze het idee niet leuk? Of hebben ze het topic gewoon gemist?
In mijn geval is het echt puur tijdgebrekquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beste FMTers,
het grote FMT jubileumstopic is afgelopen, zoals jullie misscchien wel weten. Maar waarschijnlijker ook niet gezien de geringe opkomst in dat topic.
En SaintofKillers wou graag het hele gebeuren reviewen, na bespreken (of hoe je het ook wil noemen) En de eerste en grootste conclusie die ik en meer mensen met mij heben getrokken. Is dat de opkomst wel heel minimaal is. Het valt mij bevoorbeeld heel erg tegen dat heel wat vaste FMTers niet mee hebben gedaan aan het hele jubilieumgebeuren. Ondanks dat iederen in het begin, toen SoK het idee bracht hier heel enthousiast was. Ik denk hierbij aan mensen Sheridina, Mr. Anominous, Artyshock, twentemeisje (Waar ik eigenlijk echt een hele mooi photoshop vraag van had verwacht), Patch, EricusMaximus e.a.
Daarom ben ik (en de rest denk ik ook) wel benieuwd waarom die andere vaste FMT'ers niet mee hebben gedaan. Is het tijdgebrek? Vinden ze het idee niet leuk? Of hebben ze het topic gewoon gemist ?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, daarom zien we Patch dus niet meer zo vaak.
jaaa, ik word misschien ooit volwassen of zo..quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:05 schreef ArtyShock het volgende:
Nieuwe vriend èn samenwonen in één weekend. Jij laat er geen gras over groeien zeg.
Je zou bijna denken dat je dertig geworden bent ofzo.
Maar wel in je eigen woonplaats begrijp ik?
Ehm nee...volgende week zit al vol...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:19 schreef Sokolsky het volgende:
Wanneer is dat? Volgende week?
Oh, alsjeblieft zeg!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef Sokolsky het volgende:
Ja ik weet toch niet wie dat is... ik weet alleen dat jij 'm steeds roept.
Nou ja, in het Franse tournament (zie onder) nomineerde iemand een film van 'm. Maar verder...
jamajamajamaaaaaquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef Sokolsky het volgende:
Die film met Bardot, over Dieu en Femmes. Die werd genomineerd. Barbarella ken ik niet.
Nou gewoon...jij weet toch allesquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef Sokolsky het volgende:
Nou, vertel.
wie danquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef Sokolsky het volgende:
Ja ik weet toch niet wie dat is... ik weet alleen dat jij 'm steeds roept.
Nou ja, in het Franse tournament (zie onder) nomineerde iemand een film van 'm. Maar verder...
wadjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:34 schreef RuneRose het volgende:
Hoi, hoi. Nou ik ben ik natuurlijk niet zo'n stoere die-hard FMT'er als een Patch of Mr. A. Maar omdat ik toch heb gezegd dat het me een leuk idee leek ook van mij een verklaring.Ik had net m'n nieuwe werk bij de FRS, de decembermaand brak aan waar ik zo ongeveer elke dag moest werken en ook veel koopavonden achter elkaar moest draaien. Ik had dus sowieso al weinig tijd en de tijd die ik had heb ik voornamelijk in bed doorgebracht omdat ik erg moe was.
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een klein jong ventje.
En ik had al drie maanden bijna niets gedaan.
![]()
Het was een erg leuk onverwacht kerstcadeau in ieder gevalquote:
quote:
Zo zo, jullie laten er geen gras over groeien. Nieuwe relatie, samenwonen én in verwachting in 1 weekendquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:31 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Heel makkelijk.
En dan nog een paar keer doen.
Maar dit topic is voor de FMT-ers.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:30 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, er is ergens een Usericon Paint-topic!
Waarom niet?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Sokolsky het volgende:
Maar zo zie je niet dat het een Japanner is...
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef victorinox het volgende:
[..]
Maar dit topic is voor de FMT-ers.
[afbeelding]
Klopt, die naam hadden we ook al laten vallen, alleen denken we dan aan een nogal wazig personage uit de laatste Harry Potter boeken...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vond "Luna" uit Lucia y el sexo een erg mooie naam.
Moaning Myrtle?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:16 schreef Patch het volgende:
Klopt, die naam hadden we ook al laten vallen, alleen denken we dan aan een nogal wazig personage uit de laatste Harry Potter boeken...
Ah bij jou doen ze het ook niet. Dacht dat het aan mijn pc lag.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:01 schreef Sokolsky het volgende:
Patch zit allemaal FMT-topics te maken, maar ik kan ze niet openen
Geen idee, gevolgen van de downtime waarschijnlijk. Er werkt wel meer niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Patch het volgende:
En hoe komt dat?
Shit, je hebt mijn geheim ontdektquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:32 schreef victorinox het volgende:
Wyccie is een jongetje...
[afbeelding]
Maar wel een stoer jongetje hoor.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:36 schreef victorinox het volgende:
[..]
Maar wel een stoer jongetje hoor.![]()
Van half een tot twee - drie. Als je dan tussen acht en negen opstaat heb je voldoende slaap.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waar halen jullie de tijd vandaan om 's nachts nog een film te kijken? Hoeven studenten tegenwoordig niet meer naar de uni?
Wat voor studie doe je, is er genoeg werk in te vinden, moet je veel lezen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Van half een tot twee - drie. Als je dan tussen acht en negen opstaat heb je voldoende slaap.![]()
Ik ben geen student meer en werk in ploegendienst.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waar halen jullie de tijd vandaan om 's nachts nog een film te kijken? Hoeven studenten tegenwoordig niet meer naar de uni?
Ik slaap vaak eerst eventjes voordat ik echt ga slapenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:01 schreef victorinox het volgende:
[..]
ik ben geen student meer en werk in ploegendienst.
Als ik om 00:30 thuiskom gooi ik er meestal nog een filmpje tegenaan, ik kan toch niet meteen slapen.
Geschiedenis, dus ja veel lezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je, is er genoeg werk in te vinden, moet je veel lezen?![]()
Bij het kiezen van een studie had ik eerst naar de roosters moeten kijken![]()
Pas maar op, daar raak je snel aan gewendquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:39 schreef laurenzo85 het volgende:
Mijn studie stelt qua contacturen weinig voor. Mijn vroegste college heb ik, één keer in de week, om 11 uur. Dan woon ik nu nog in Nijmegen, maar als in A'dam een kamer heb, is dat natuurlijk een erg christelijke tijd.
Vorig jaar hoefde ik geloof ik ook maar een enkele keer voor 8en mijn bed uit. Gelukkig maar, want dat soort vroege onzin is aan mij niet besteed![]()
Ik koop ook alleen DVD's om ze te houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:54 schreef Sokolsky het volgende:
Er zitten een paar titels tussen waar ik misschien interesse in heb (Day o/t Jackal, Mala Educacin en Bloody Sunday), maar ik heb niks te ruilen. Ik koop DVD's om ze te houden, niet om ze later weer een keer weg te doen
Ja, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sorry Patch, maar wat een bagger![]()
Begin topic 8 volgens mij. Vanavond zal ik er wel weer eentje plaatsen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Verdorie, was ik even bezig met een zegereeks aan punten... wanneer is eigenlijk de recentste puntenpost geweest? Ik heb hem gemist, geloof ik.
En zo sta je opeens elfde.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:35 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Begin topic 8 volgens mij. Vanavond zal ik er wel weer eentje plaatsen.
La Mala Educacion had iemand anders interesse in, maar die deal is nog niet helemaal rond..quote:Op maandag 27 februari 2006 00:44 schreef wyccie het volgende:
Patch, ik reageer maar even in dit topic aangezien ik twee films uit twee verschillende topics van jou wel wil ruiilen.
Ik heb interesse in La Mala Educacion en An ideal Husband.
Ik heb te ruil: Spartacus en A Clockwork Orange.
De laatste heeft echter geen Nederlandse ondertiteling, ook al staat dat wel op de hoes. Er is wel een Engelse ondertiteling, maar het blijft moeilijk volgen vanwege het verzonnen taaltje.
Eventueel heb ik ook nog Gladiator en Reservoir Dogs te ruil.
Ik noem het altijd 'zo'n Warner Bros-doosje"quote:Op maandag 27 februari 2006 10:37 schreef wyccie het volgende:
Trouwens...ik was vergeten te vermelden dat A Clockwork Orange in een kartonnen doosje met plastic sluiting zit, een snapper heet dat?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:55 schreef Sheridana het volgende:verkapte "ik ben jarig en wil gefeliciteerd worden post"
![]()
In het 23-tallig stelsel zeker.quote:
ik denk dat ik t wel weer kan oppikken vanaf t weekendquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef Sokolsky het volgende:
Doe jij het deze maand weer?
Die hebben we stuk gemaakt. Nieuwe maken dus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef Sheridana het volgende:
Hey, waar is mijn foto??
Sorry.quote:
Ja!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sorry.Wil je de stukjes terug, dat je hem weer kan lijmen?
Sorry, ik heb maar gegeven wat er nog over was van een andere avatar...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:29 schreef Sokolsky het volgende:
Óf dit waren de verkeerde stukjes, óf Sheri heeft ze verkeerd weer in elkaar gezet.
Ik heb hem weer gemaakt:quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Avatar kwijt... topic kwijt... gaat lekker hè?
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Patch... zijn de films al weg?
Heej, dat ben ik!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind dat degene die de vraag open heeft staan een nieuw topic moet openen.
De oorspronkelijke titel weet ik niet precies meer; Die xue shang shong ofzo.
Hij staat er zelfs al, wat ben ik toch een aardige jongen he.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:29 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Heej, dat ben ik!
Maar RuneRose doet het nu?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:33 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Hij staat er zelfs al, wat ben ik toch een aardige jongen he.![]()
vooruit een weekje later dan...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Ah jammer, maar An ideal husband is er dus nog. Is het goed als we daar morgen mee verder gaan, ik ga nu slapen.
Welke had je ook alweer?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:03 schreef wyccie het volgende:
Oeps sorry
Je hebt An Ideal Husband dus nog. Welke film wil je ervoor terug hebben?
owh ja, klopt.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef wyccie het volgende:
FMT slowchattopic deel 5555: 5ecret of the lo5t que5tion5
ok dan, tegen Reservoir Dogs dan maar?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef wyccie het volgende:
Niets wat ik kwijt wil.
hmmm trage postbodequote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Gewoon even afwachten. Hopelijk is het er morgen wel.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:11 schreef Sheridana het volgende:
zal ik het doen?
Thanxquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef Sokolsky het volgende:
Califo heeft 'm vast wel gezien. Ik open wel zo'n ding.
aaah...gossie toch...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:27 schreef ReSpawn het volgende:
En weer geen dubbele punten voor ReSpawn deze week... Ben zo weg en thuis nog geen internet![]()
![]()
Kpn!
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:07 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Sheridana +2 (daar heb ik inmiddels een sneltoets voor)
Wat een fantastische rol is dat! Toevallig Out of the Past en Cape Fear achter elkaar gezien; in Out of the Past was 'ie al goed, maar die rol in Cape Fear slaat alles. Heerlijk bad to the bone, zonder dat overdreven gedoe van DeNiro.
quote:
En t is nog ook zo!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:34 schreef Sheridana het volgende:
[..]
aaah...gossie toch...
misschien weet niemand het en blijft deze vraag het hele weekend open staan, dan ben jij maandag de eerste!!
quote:Op maandag 20 maart 2006 08:24 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
En t is nog ook zo!![]()
...
Nou ja.. zo'n beetje dan...
iddquote:Op maandag 20 maart 2006 12:28 schreef Patch het volgende:
Dankjewel Sokolsky...
Er had nog gerust een dubbele punten vraag gepost kunnen worden...
![]()
Ja!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:28 schreef Patch het volgende:
Dankjewel Sokolsky...
Er had nog gerust een dubbele punten vraag gepost kunnen worden...
![]()
quote:
ja ehm ja...quote:Op maandag 20 maart 2006 14:56 schreef ReSpawn het volgende:
[nonchalant]NOU....UHM....WAT EEN MOOI WEER IS HET HIER![/nonchalant]![]()
Nee. Tis allemaal baggerquote:Op maandag 20 maart 2006 15:03 schreef Patch het volgende:
[..]
ja ehm ja...
nog goeie films gezien lately?![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:05 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Nee. Tis allemaal bagger
Nou... Gisteren nog Secret window gekeken..Prima film! Patchy Depp heerst
Is dat niet met George C Scott?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:35 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb onlangs nog Anatomy of a Murder gezien, die was erg sterk.
In een van z'n eerste rollen ja. Fantastische rechtbankscènes, samen met zo'n andere topacteur.quote:
moest?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:55 schreef Sheridana het volgende:
Ik moest vrijdag Date Movie kijken...
Ben er nog niet overheen....
Nieuwe martelmethode van de Amerikanen ofzo?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:21 schreef Patch het volgende:
[..]
moest?
Wat voor persoon dwingt je daarvoor?
De neef van mijn wederhelftquote:Op maandag 20 maart 2006 17:21 schreef Patch het volgende:
[..]
moest?
Wat voor persoon dwingt je daarvoor?
martelmethode was het zeker ja....DAMN, heb in tijden niet zoiets verschrikkelijk slechts gezien.....brrrrrquote:Op maandag 20 maart 2006 17:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nieuwe martelmethode van de Amerikanen ofzo?
heb jij een wederhelft?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:29 schreef Sheridana het volgende:
[..]
De neef van mijn wederhelft![]()
Met een apart soort gevoel voor humor...
nou ja, het was niet eens humor...
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:31 schreef Patch het volgende:
[..]
heb jij een wederhelft?
*poef*
weg droom...![]()
![]()
en toch...quote:Op maandag 20 maart 2006 17:36 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ah joh, jij bent straks Papa...das nog veel leuker...
Maar wij zijn wel saampjes de Ewan en Scarlett van FMT....dat neemt niemand je af!!quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:38 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Maar wij zijn wel saampjes de Ewan en Scarlett van FMT....dat neemt niemand je af!!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:51 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Aah!! vlugvlugvlug!!!
Hierzo: Fok! Movie Trivia - Maart 2006 XII
Phew... crisis voorbij
Waaro.... AUW.... okideequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]![]()
Thanx!!
(niet tegen Patch zeggen...)
http://movies.yahoo.com/shop?d=hv&cf=info&id=1808640168quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef ReSpawn het volgende:
Heeft hier iemand Nochnoi Dozor (Nightwatch) al gezien? Ik ben nl van plan om hem te gaan kopen, maar weet dus niet of het verstandig is..
Hier staat ie
Tsssssss....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:02 schreef mamamiep het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er ook een FMT slowchattopic was. En ik maar vrolijk doorpraten in het vragentopic
.
Niemand zegt ook wat ...quote:
T is al goedquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]![]()
Thanx!!
(niet tegen Patch zeggen...)
Don't we all?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:32 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
T is al goed![]()
Ik maak me zelf ook vaak schuldig aan nodeloos FMT-vul-posts plaatsen...
quote:
Hij heeft wel in de bios gedraaid, een poos geleden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef ReSpawn het volgende:
Heeft hier iemand Nochnoi Dozor (Nightwatch) al gezien? Ik ben nl van plan om hem te gaan kopen, maar weet dus niet of het verstandig is..
Hier staat ie
Ik zou 'm toch eerst eens huren. Ik vond hem nogal matig / weinig bijzonder.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef ReSpawn het volgende:
Hier staat ie
je wordt oudquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:02 schreef mamamiep het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er ook een FMT slowchattopic was. En ik maar vrolijk doorpraten in het vragentopic
.
wanneer ben jij aan de beurt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Coole nieuwe avatar SaintofKillers.![]()
die is mooier, neem die maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond dat het tijd werd dat ik eens een avatar nam die wat met FTR te maken had.
Ik heb ook nog
[afbeelding]
ach komquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Da's slecht voor mijn gezag, rondlopen met een icon gebaseerd op een Bay-Bruckheimer samenwerking.
dat meen je niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:20 schreef Sokolsky het volgende:
Waar komt dat plaatje vandaan SoK?
ach, ik dacht al ietsjes langer...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik verander mijn avatar best regelmatig. Deze gebruik ik pas een half jaar ofzo.
Want?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nu is die opeens niet meer zo cool.
Sinds 2003quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:29 schreef Patch het volgende:
[..]
ach, ik dacht al ietsjes langer...
Altijd al LoneWolf geheten op Fok?
quote:
quote:
U wordt op uw wenken bediend.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef Sokolsky het volgende:
Hey wolfje, kun jij niet eens een vraag stellen ofzo?
Ach iedereen heeft zo zijn mankementen. De één is Belg, de ander danst in SNF musicals.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:44 schreef Patch het volgende:
kom er net achter dat SoK een Belg is...
weer iets opgestoken vandaag ipv Lucky Strike....
ik kreeg er meer geld voor dan dat SoK ervoor krijgt dat ie Belg is, denk ik dan maar zo...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft zo zijn mankementen. De één is Belg, de ander danst in SNF musicals.
Ik bedenk me nu pas dat ik die gast in je avatar ergens van ken... maar waarvan ookalweer? Howl's Moving Castle? Vast niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik verander mijn avatar best regelmatig. Deze gebruik ik pas een half jaar ofzo.
Van de animeserie Bleach.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat ik die gast in je avatar ergens van ken... maar waarvan ookalweer? Howl's Moving Castle? Vast niet.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
http://movies.yahoo.com/shop?d=hv&cf=info&id=1808640168
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:24 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hij heeft wel in de bios gedraaid, een poos geleden.
Ik heb 'm zelf niet gezien, maar de algemene tendens op Fok! is dat 'ie leuk is voor de liefhebbers van het genre.
Okee... thnx.. Zal ik m toch eerst even ergens huren/lenen voor ik m zelf aanschaf...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou 'm toch eerst eens huren. Ik vond hem nogal matig / weinig bijzonder.
Welke regel is dat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:14 schreef Patch het volgende:
[..]
die regel is (nog) niet van kracht.
Hoe staat het daarmee eigenlijk?
in 't kort:quote:
Is wel demonisch slecht idd..quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:32 schreef Patch het volgende:
[..]
in 't kort:
jij - goed antwoord geven
ik - jou 't punt toekennen
jij - vervolgens geen nieuwe vraag stellen
ik - jouw punt weer terugnemen, als straf![]()
Nee klopt ook.. Het is ergens natuurlijk wel in te denken dat je ineens weg moet, maar meld dat dan in ieder geval even. Dan kan het topic gewoon door lopen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:39 schreef Patch het volgende:
nou ja, zo slecht is het niet eigenlijk.
Veel mensen zitten te wachten op een nieuwe vraag, en die komt er niet.
Als je een antwoord post, check dan daarna, zeker binnen een uur, of je antwoord goed was.
Ook is zo de mogelijkheid weg dat er mensen zijn die alleen maar punten binnen halen, zonder ook maar eens ooit een vraag te stellen. Dat zou wel heel erg gaaf zijn eigenlijk.
Wordt? Ik ben het al ...quote:
Maar hoe dat uit te voeren als iedereen ligt te pitten? Of als de vragensteller verstek laat gaan en pas een half uur later het punt toekent, terwijl de antwoorder opzich wel haast heeft? Er zitten wel wat haken en ogen aan..quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:32 schreef Patch het volgende:
[..]
in 't kort:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:00 schreef Sokolsky het volgende:
Sheri beantwoordt tegenwoordig ál mijn vragen. Zelfs als het een geluidsvraag is en ze het bestand niet kan afspelen heeft ze het antwoord nog goed...
Ik was echt bang dat ze gisteren nog met Tatsuya Nakadai zou komen aanzetten, maar gelukkig.
ow, sorry mmquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef mamamiep het volgende:
Sheri, het is niet MM, maar mm. Straks word ik weer verward met MikeyMo (of is die tegenwoordig niet zo vaak meer op FTR?). Dat heb ik liever niet.
Jouw vergeef ik altijdquote:
hmzzz...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:01 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Niet topic-vol-bagger-zetten doen![]()
![]()
Grappetjeh!!
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:05 schreef Sheridana het volgende:
[..]
hmzzz...![]()
Oke, kannie boos worden op jou....
wederom...shhhhtt
Ligt aan de vraagstelling.. Staat in de vraag dat het in 1 post moet, dan moet het, anders niet... Volgens mij tenminste..quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:18 schreef mamamiep het volgende:
Vraagje he: hoef je tegenwoordig alleen nog maar de laatste (in dit geval nummer 5) te geven en je hebt het punt? Of moet je nog steeds het hele rijtje geven?
Oh dat, Ik dacht dat je het over een blauwe School of Rock had.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:20 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Je naam .. Had nog niet gezien dat jij admin was...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:19 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ligt aan de vraagstelling.. Staat in de vraag dat het in 1 post moet, dan moet het, anders niet... Volgens mij tenminste..
ja mn tv is stuk en daarom heb ik m in het blauw gezienquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh dat, Ik dacht dat je het over een blauwe School of Rock had.
Dat kleurtje is er ook pas sinds maandag.
Die heb ik nog niet gezien... Heb m al wel ergens liggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik vond 'm het leukst in Shaun of the Dead
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:47 schreef Sheridana het volgende:
Doe mij maar 5 films van deze meneer, in 1 post!!
[afbeelding]
Regels aanpassen als t spel al bezig is.. Niet zo netjesquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
dat is alle vier goed....wie nu de laatste noemt krijgt het punt!
natuurlijk wel!! Ik ben de vragensteller, het zijn mijn regels en ik pas ze aan wanneer ik wil...quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:14 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
[..]
Regels aanpassen als t spel al bezig is.. Niet zo netjes![]()
Sheridana sr. !!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:29 schreef Sheridana het volgende:
En als mijn regels je niet bevallen...dan ga je maar ergens anders wo...wacht eens...oh NEE!! Ik verander langzaam in mijn moeder!!!
Heeft een collega-operateur vroeger wel eens gehad: vergeten bij het starten van de film de blauwe doekspots uit te zetten die voor de voorstelling het doek blauw beschijnen. Het was een zwart-wit-film en niemand heeft achteraf geklaagd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:07 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
ja mn tv is stuk en daarom heb ik m in het blauw gezien![]()
Daar ben ik ook nog niet helemaal over uit.quote:Dan word ik niet gek, maar had ik t gewoon niet gezien...
Uhm... Gefeliof gecondo
?
Extra dimensie aan de film... Is natuurlijk nooit wegquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Heeft een collega-operateur vroeger wel eens gehad: vergeten bij het starten van de film de blauwe doekspots uit te zetten die voor de voorstelling het doek blauw beschijnen. Het was een zwart-wit-film en niemand heeft achteraf geklaagd.
De tijd zal t lerenquote:Daar ben ik ook nog niet helemaal over uit.
ik ben t hier echt niet mee eens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:32 schreef Patch het volgende:
[..]
in 't kort:
we hebben wel nog methodmich, maar die komt weer nauwelijks is FTRquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef mamamiep het volgende:
Sheri, het is niet MM, maar mm. Straks word ik weer verward met MikeyMo (of is die tegenwoordig niet zo vaak meer op FTR?). Dat heb ik liever niet.
Het valt natuurlijk gelijk op. Tenminste, ik zou direct naar de operateur rennen als ik in de zaal zou zitten. Maar goed, ik heb ook wel eens een film gestart met de verkeerde lens op de projector...quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:39 schreef ReSpawn het volgende:
Extra dimensie aan de film... Is natuurlijk nooit weg... Maar wel enigzins een blunder
G*dverd*mme!! Zo hee!! Nou! Wat is het hier een grote kl*rezooi zeg... Weet vraagsteller nog niet eens wie het punt heeft en hoe hij de vraag bedoelt.. En dan weten wij niet wat we moeten antwoorden en waarop en hoe dan! Argh!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi hoi hoi! Een FMT-rel!
Oh, alweer over ook.
Schopje FB?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:07 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
G*dverd*mme!! Zo hee!! Nou! Wat is het hier een grote kl*rezooi zeg... Weet vraagsteller nog niet eens wie het punt heeft en hoe hij de vraag bedoelt.. En dan weten wij niet wat we moeten antwoorden en waarop en hoe dan! Argh!!!![]()
op onduidelijkheid!!
Zo even verder dan?
Disjkrimininasi!!! Dat is alles wat je ooit roept...quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef Sheridana het volgende:
Ja!! En ik heb geen punt gekregen!! Is het omdat ik zwart ben?? nou?? NOU??
oh ja, daar zit wat in....quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Disjkrimininasi!!! Dat is alles wat je ooit roept...![]()
Bedankt ReSpawn dat je me het puntje nog hebt proberen te laten houden... MAAR NEE!!![]()
![]()
owjaquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef Sheridana het volgende:
Vandaar ook het anagram "blanco roet bier". (Ik zoek de logica nog in mijn uitspraak trouwensquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef Sheridana het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
owja
dat was ik alweer vergeten sinds je deze avatar hebt
dan doen we dat toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als iemand geen vraag stelt, mag hij de komende 5 vragen niet beantwoorden en scoren.
DH natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:59 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 5 vragen wel erg veel als je per ongeluk een keer vergeten bent om een nieuwe vraag te stellen, of inderdaad als de vragensteller heel lang geen antwoorden goedkeurt en je in de tussentijd wat anders bent gaan doen.
En wie houdt dan voor de 'schuldige' bij of er al 5 vragen geweest zijn?
Mèt usericons?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:04 schreef Sokolsky het volgende:
Als de zwarte lijst nou gewoon gepubliceerd wordt in de OP zijn we er ook gauw genoeg van af.
potverbomme?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mèt usericons?
Want ik stond pvb niet eens in de OP van de SC...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |