Ja, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sorry Patch, maar wat een bagger![]()
Begin topic 8 volgens mij. Vanavond zal ik er wel weer eentje plaatsen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Verdorie, was ik even bezig met een zegereeks aan punten... wanneer is eigenlijk de recentste puntenpost geweest? Ik heb hem gemist, geloof ik.
En zo sta je opeens elfde.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:35 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Begin topic 8 volgens mij. Vanavond zal ik er wel weer eentje plaatsen.
La Mala Educacion had iemand anders interesse in, maar die deal is nog niet helemaal rond..quote:Op maandag 27 februari 2006 00:44 schreef wyccie het volgende:
Patch, ik reageer maar even in dit topic aangezien ik twee films uit twee verschillende topics van jou wel wil ruiilen.
Ik heb interesse in La Mala Educacion en An ideal Husband.
Ik heb te ruil: Spartacus en A Clockwork Orange.
De laatste heeft echter geen Nederlandse ondertiteling, ook al staat dat wel op de hoes. Er is wel een Engelse ondertiteling, maar het blijft moeilijk volgen vanwege het verzonnen taaltje.
Eventueel heb ik ook nog Gladiator en Reservoir Dogs te ruil.
Ik noem het altijd 'zo'n Warner Bros-doosje"quote:Op maandag 27 februari 2006 10:37 schreef wyccie het volgende:
Trouwens...ik was vergeten te vermelden dat A Clockwork Orange in een kartonnen doosje met plastic sluiting zit, een snapper heet dat?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:55 schreef Sheridana het volgende:verkapte "ik ben jarig en wil gefeliciteerd worden post"
![]()
In het 23-tallig stelsel zeker.quote:
ik denk dat ik t wel weer kan oppikken vanaf t weekendquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef Sokolsky het volgende:
Doe jij het deze maand weer?
Die hebben we stuk gemaakt. Nieuwe maken dus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef Sheridana het volgende:
Hey, waar is mijn foto??
Sorry.quote:
Ja!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sorry.Wil je de stukjes terug, dat je hem weer kan lijmen?
Sorry, ik heb maar gegeven wat er nog over was van een andere avatar...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:29 schreef Sokolsky het volgende:
Óf dit waren de verkeerde stukjes, óf Sheri heeft ze verkeerd weer in elkaar gezet.
Ik heb hem weer gemaakt:quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Avatar kwijt... topic kwijt... gaat lekker hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |