Ik denk dat dat nog vies tegen gaat vallen. Natuurlijk is die MacBook Pro mooi, maar mijn PowerBook is er niet minder op geworden. Ik werk er nog even mee verder hoor. En heb in de winter geen verwarming nodig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:26 schreef Furious het volgende:
Iemand een Powerbook te koop? Uiteraard wel voor een prikke.![]()
Blijkbaar wel. Ik vind het eerlijk gezegd ook ronduit belachelijk hoor. Ik ken maar weinig idiooten die daadwerkelijk 2700 euro er aan uit zullen geven hoor. Doe dan maar een quad-core PowerMac.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die prijzen op de store kunnen toch niet kloppen? Bijna 2700 euro voor een laptop.....?
OWK?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die prijzen op de store kunnen toch niet kloppen? Bijna 2700 euro voor een laptop.....?
Ow..nu zijn het er nog maar 2139 zonder OWK: dan wordt het al aantrekkelijker
Nu een PowerMac nieuw kopen lijkt me een tikkie jammerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:29 schreef Furious het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ik vind het eerlijk gezegd ook ronduit belachelijk hoor. Ik ken maar weinig idiooten die daadwerkelijk 2700 euro er aan uit zullen geven hoor. Doe dan maar een quad-core PowerMac.
Koop eerst je miniquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef Slarioux het volgende:
Is er eigenlijk veel verschil tussen een ipod nano uit de shop en eentje uit de reallife winkel qua prijs? En krijg je eik studentenkorting op zo'n ding?
In 2008quote:
Daar zit ik ook op te wachten. Dacht ff dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:35 schreef nietzman het volgende:
Waar blijft 10.4.4, meneer softwareupdate?.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In 2008.
Nee, de Mini gaat jammer-maar-helaas niet door. Ik heb er geen plek voor (), geen tijd voor, en voorlopig kost zo'n ding me teveel, vergeleken met wat ik er mee kan. Voor mijn opleiding is het namelijk niks, aangezien ik vooral met MS spullen werk. Voor mezelf is het leuk, maar buiten school doe ik de komende tijd toch niks bijzonders op mijn PC. En voor FOK! heb ik geen Mini nodig. En dan is 8 á 900 euro toch wel een beetje duur voor een speeldoosje met een geil OS.
Ik kreeg op mijn werk vanmiddag bij een tassencontrole heul even een ipod nano in handen en nu wil ik ook wel heul graag zo'n ding. Een vriend van me heeft er al een poosje een en daar heb ik met O&N al even mee zitten spelen, dus ik denk dat ik voor dat speelgoedje ga.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:39 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Die derde vriend heeft nog niet bevestigd dat hij ook een schemerlamp van die school van je koopt. Voor 300 euro, dus zo eentje mag je ook kopen![]()
Sla mij, maar is er een event gaande?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Filmpje: Steve introduceert de nieuwe iMac
Linken naar Apple-site gaat niet rap het laatste uurtje![]()
Nee, het vorige topic was binnen anderhalf uur vol, maar er was vandaag niets aan de handquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sla mij, maar is er een event gaande?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sla mij, maar is er een event gaande?
Je moet de Nintendo topics in GAM eens zien tijdens de E3 als Iwata en Reggie hun speech houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:48 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, het vorige topic was binnen anderhalf uur vol, maar er was vandaag niets aan de hand![]()
http://www.apple.com/intel/ads/quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:49 schreef Slarioux het volgende:
Ja ik begreep wel iets van een huppeldepup, vandaar het woord 'event', want dat hing nog in mijn achterhoofd. Maar weet ik veel.
Voor een apple slowchat is het snel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet de Nintendo topics in GAM eens zien tijdens de E3 als Iwata en Reggie hun speech houden. Ik vond dit nog wel langzaam gaan
.
Er is deze week weer een Macworld Expo en Steve Jobs hield vanavond een praatje waarin 'ie bekend maakte dat er vanaf vandaag nieuwe iLife- en iWork-suites zijn, de iMac vanaf vandaag geleverd wordt met een Intel CPU ipv een PPC en de vervanger van de PowerBook voortaan als MacBook Pro door het leven gaat en ook een Intel CPU krijgt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:49 schreef Slarioux het volgende:
Ja ik begreep wel iets van een huppeldepup, vandaar het woord 'event', want dat hing nog in mijn achterhoofd. Maar weet ik veel.
Nintendo is dan ook de enige echte game-console.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet de Nintendo topics in GAM eens zien tijdens de E3 als Iwata en Reggie hun speech houden. Ik vond dit nog wel langzaam gaan
.
Juist, ik wist dat het iets was!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is deze week weer een Macworld Expo en Steve Jobs hield vanavond een praatje waarin 'ie bekend maakte dat er vanaf vandaag nieuwe iLife- en iWork-suites zijn, de iMac vanaf vandaag geleverd wordt met een Intel CPU ipv een PPC en de vervanger van de PowerBook voortaan als MacBook Pro door het leven gaat en ook een Intel CPU krijgt.
En daarom zijn er in notime al tig slowchattopics volgeraakt
Het zegt Dull, hij steekt Dellquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef Slarioux het volgende:
Zegt ie nou 'dull' of 'Dell'?
Nog steeds?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Juist, ik wist dat het iets was!
Maar okay, daarom is de Apple store ook down denk ik. Want dat is ie
.
Ik zit de NL Store te F5en want ik wil daadwerkelijk wat bestellen enzo maar er gebeurt weinig.quote:
Ik ook, maar het wil niet bepaald lukken nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit de NL Store te F5en want ik wil daadwerkelijk wat bestellen enzo maar er gebeurt weinig.
Arnhem ligt niet in de US of Aquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef Thermo het volgende:
US store kan ik nu wel bestellen gvd.
Omdat de Nederlandse prijs inclusief BTW is en de Amerikaanse prijs exclusief VAT.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef Slarioux het volgende:
En waarom is die stomme Nano 249 dollar en 269 euro?
Ah. Maar dan nog is het verschil behoorlijk heb ik het idee. Of is hun VAT zo hoog?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse prijs inclusief BTW is en de Amerikaanse prijs exclusief VAT.
Ik weet niet hoeveel procent VAT is. Het is in elk geval wel zo dat het altijd wel voordeliger is geweest om Apple-producten in de VS te gaan halen. Het verschil is alleen niet zo groot als het oppervlakkig gezien lijkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ah. Maar dan nog is het verschil behoorlijk heb ik het idee. Of is hun VAT zo hoog?
Dat is met alle hardware zo. Ik wil al een tijdje een Canon EOS 350D, die zijn daar ook flink goedkoper. Zelfs met BTW.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel procent VAT is. Het is in elk geval wel zo dat het altijd wel voordeliger is geweest om Apple-producten in de VS te gaan halen. Het verschil is alleen niet zo groot als het oppervlakkig gezien lijkt.
iMac (had jij niet net een nieuwe?) en Powerbook (ja, ik had net een nieuwe).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... wat is het nieuws?
Welke intelmac komt het eerst op de markt?
Wat kan daar aan verbeterd worden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef Dementor het volgende:
Het design van de Powerbook G4 is volgens Apple schijnbaar nog steeds de lijdraad voor 2006.
Grappig
Het zou wel tof geweest zijn als ze met een nog mooier design op de proppen waren gekomen
Nou ja, dan maar in Nederland bestellenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is met alle hardware zo. Ik wil al een tijdje een Canon EOS 350D, die zijn daar ook flink goedkoper. Zelfs met BTW.
Ja, net een nieuwe iMac.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
iMac (had jij niet net een nieuwe?) en Powerbook (ja, ik had net een nieuwe).
Kan dat weer?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar in Nederland bestellen.
Een sterkere behuizing.quote:
Weet je hoe veel slapper een wintel laptop is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een sterkere behuizing.
Ik heb Powerbooks gezien met deuken (ja dat doen de users zelf maar een nog sterkere Macbook Pro zou mooi meegenomen zijn).
Kom zeg we gaan toch niet die wintel laptops als de norm nemen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef Thermo het volgende:
[..]
Weet je hoe veel slapper een wintel laptop is?
Juist, als je btw een nog sterkere behuizing dan een powerbook wil. >>quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom zeg we gaan toch niet die wintel laptops als de norm nemen?
We hebben het hier wel over Apple he
Ik kijk er nu niet rationeel naar, en dat wil ik ook niet proberenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice! Ik ga denk ik voor de nieuwe iMac, want de PB is toch veelal voor on-the-road en dan voldoet de G4 nog prima. Plus die kan dit weekend al binnen zijn, terwijl de Macbook pas in februari komt
Nu welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef XL het volgende:
Hier staat ie: http://macworld.apple.com.edgesuite.net/mw/index.html
Maar ik heb hem nog niet aan de praat.
Die dual-core intel is wel erg goed, maar ze niet zeggen dat ze de iMac 4 x trager hebben gemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
hoe kunnen ze nu beweren dat een dual core 2,0Ghz intel 2 maal zo snel is als de oude Imac welke een 2,0Ghz G5 PowerPC had.
Het is toch zo dat een PowerPC meer doet per klokslag dan een intel.
Marketing.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
hoe kunnen ze nu beweren dat een dual core 2,0Ghz intel 2 maal zo snel is als de oude Imac welke een 2,0Ghz G5 PowerPC had.
Dat was voor de Pentium 4 zo, de Core Duo borduurt echter voor op de Centrino techniek waardoor het verschil met de PowerPC minder groot is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gooi na 2 jaar nog steeds regelmatig hoge ogen met mijn 12" Powerbook.. houden zo dus, dat design!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef Dementor het volgende:
Het design van de Powerbook G4 is volgens Apple schijnbaar nog steeds de lijdraad voor 2006.
Grappig
Het zou wel tof geweest zijn als ze met een nog mooier design op de proppen waren gekomen
Alsof ik ooit naar een presentatie van die Bill Gates zou gaan kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' skiczukie':
zit ff niet zo te mauwen. Elke Keynote van Jobs is een gewaarwording itt die van Gates.
Kunnen en zullen niet-Mac gebruikers nooit begrijpen maar daar moet je Mac-gebruiker voor zijn
om dat te snappen. Jobs begint altijd met het mindere nieuws om het af te sluiten met een klapper aka "one more thing". Daar kijkt iedereen naar uit. Mooie is dat als Jobs een presentatie doet alles altijd feiloos werkt. Moet je dat maar eens proberen bij een M$ voorstelling van hun nieuwe (geaapte) produkten. De clips zijn intussen wel bekend.![]()
Wel een G5 voor iets meerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:29 schreef MaRySe het volgende:
Iemand een imac g4 17" in de aanbieding voor weinig?
Zo heftig is de centrino niet hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:21 schreef Bigs het volgende:
[..]
Dat was voor de Pentium 4 zo, de Core Duo borduurt echter voor op de Centrino techniek waardoor het verschil met de PowerPC minder groot is.
Ja, het is allemaal x86 natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo heftig is de centrino niet hoor.
De architectuur veranderd niet.
Ja, en dat is dus gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
Mooie is dat als Jobs een presentatie doet alles altijd feiloos werkt.
De Keynote is bij Apple-gebruikers een begrip geworden, iedereen vindt het prachtig en wil iedere seconde, al is het maar in platte tekst, meemaken. Maar uiteindelijk is het vooral bedoeld voor genodigden in de zaal, en dat zijn naast journalisten vooral aandeelhouders. Die vinden het geweldig om te horen hoeveel iPods Apple nu weer verkocht heeft. Dat zag je ook in dit topic, de enige die enthousiast werd over de verkoopcijfers was tevens de enige aandeelhouder hierquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:24 schreef skiczukie het volgende:
Ik check die keynote nu. Het begint wel érg zielig met die verkoopcijfers.
Fair enoughquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
G5 vind ik minder mooi& zoveel centjes heb ik niet
Maar hoe verhoudt de X86 in de nieuwe Macs zich dan t.o.v. andere X86 processors in PC-laptops? Ben totaal niet thuis in de processor wereldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal x86 natuurlijk
Maar Yonah is een snelle core... Sneller dan Prescott (P4) Smithfield (P4 D) en Dothan (PM)
Waar de G5 zit... daar is geen zinnig woord over te zeggen.
Hoe de Yonah straks in Mac OS x86 gaat presteren, dat is gissen en interessant.
Volgens behalve dat hij dual core is... hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar hoe verhoudt de X86 in de nieuwe Macs zich dan t.o.v. andere X86 processors in PC-laptops? Ben totaal niet thuis in de processor wereld![]()
Zelfde processor, zelfde platformquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar hoe verhoudt de X86 in de nieuwe Macs zich dan t.o.v. andere X86 processors in PC-laptops? Ben totaal niet thuis in de processor wereld![]()
Je kunt veel beter vooruit kijken, nu met Intel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ok bedankt; ik kan me wel lekker gaan zitten staren op de eerste IntelMac maar ongetwijfeld zijn er op korte termijn speedbumps en andere optimalisaties te verwachten. Ik moet mijn enthousiasme maar een beetje temperen
intel compiler op mac..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef XL het volgende:
[..]
Zelfde processor, zelfde platform
Snelheidsverschillen komen voort uit goede of minder goede software.
Software maakt het verschil, niet de processor.
en bijna net zo zuinig als de Dothan maar dan nu wel duel corequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal x86 natuurlijk
Maar Yonah is een snelle core... Sneller dan Prescott (P4) Smithfield (P4 D) en Dothan (PM)
...
Mooi, want mijn keynote is net klaarquote:
Ja...dat is het verhaaltje wat een eigen leven is gaan lijden op een bepaalt moment en elke pappegaai op het internet zonder de feiten eens goed na te checken voor waar aannam.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 om 23:38 uur beweerde 'nietzman' het volgende:
Ja, en dat is dus gewoon niet waar.
De reden waarom keynotes niet meer live gestreamd worden is omdat Jobs jaren geleden eens af ging toen het streamen van video naar een stuk of dertig macs compleet in de soep liep.
Vorig jaar sloeg zijn mac ook eens vast tijdens een Spotlight demo. ( "That's why we have backups!" )
Het is helemaal grappig want die spotlight demo was dus ook al niet live. Dus een demo die al niet live was is de reden om het niet meer live te doen? Klinkt niet erg logisch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:54 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ja...dat is het verhaaltje wat een eigen leven is gaan lijden op een bepaalt moment en elke pappegaai op het internet zonder de feiten eens goed na te checken voor waar aannam.
De werkelijke reden dat Keynote's niet meer live gestreamed worden zijn de kosten.
Dat is zelfs door Apple USA via een Persbericht bevestigd. Het kosten/baten plaatje en hetgeen allemaal moet worden opgezet/gereserveerd(zoals Satelliet verbindingen e.d.) zijn voor dat korte moment op een bepaalt moment niet de moeite meer.
Hij zegt dat het de kosten waren, je jij zegt "Dus een demo die al niet live was is de reden"? Mis ik nou bepaalde Apple logica?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:03 schreef rashudo het volgende:
[..]
Het is helemaal grappig want die spotlight demo was dus ook al niet live. Dus een demo die al niet live was is de reden om het niet meer live te doen? Klinkt niet erg logisch.
http://sarcasm.ytmnd.comquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij zegt dat het de kosten waren, je jij zegt "Dus een demo die al niet live was is de reden"? Mis ik nou bepaalde Apple logica?
Nietzman zegt dat het mislukken van een spotlight demo de reden was voor het niet meer live gaan. i-spy reageert hierop door te zeggen dat de werkelijke reden de kosten waren. Vervolgens vult rashudo dit aan door te zeggen dat die spotlight demo al niet live was. Hij spreekt i-spy nergens tegen hequote:Op woensdag 11 januari 2006 09:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij zegt dat het de kosten waren, je jij zegt "Dus een demo die al niet live was is de reden"? Mis ik nou bepaalde Apple logica?
Ik boek toevallig gisteren ook net 2 weken Bostonquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En straks in juli zit ik twee weken in Boston; dan ga ik dan mijn slag wel slaan vwb de MacBook Pro.
Dat laatste klinkt trouwens alsof ik in de rij sta bij McDonalds![]()
Congres voor werk en dan nog een weekje blijven hangen. CU at AppleStore Boston?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik boek toevallig gisteren ook net 2 weken Boston![]()
Wat ga je doen?
bij mij wel hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:53 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm, sinds 10.4.4 werkt TransparantDock niet meer. Maar hopen dat ze het snel repareren.
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Congres voor werk en dan nog een weekje blijven hangen. CU at AppleStore Boston?
er is alleen geen nieuwe PowerMac uitgekomenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gisteren was ik de hele avond in een vergadering dus ik heb niks van die keynote meegekregen. Ik kom na afloop bij mijn ex, die destijds al helemaal enthousiast was toen ik mijn iBook kocht, om hem in werkelijk euforische stemming aan te treffen met zijn vinger op de F5knop om zsm bij de NLstore de nieuwe PowerMac te bestellen..
Nu eventjes de gemiste topics doorlezen, want ik heb die hele keynote dus gemist.
Nouja, dinges. Ik ben nu aan het bijlezen. Wat ik bedoelde was die nieuwe Powerbookvervangende laptop. Die.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
er is alleen geen nieuwe PowerMac uitgekomen
Powerbooks behoren nu definitief tot het verleden...quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
er is alleen geen nieuwe PowerMac uitgekomen
Ik ben heeeel lief hoor, ik sla nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nouja, dinges. Ik ben nu aan het bijlezen. Wat ik bedoelde was die nieuwe Powerbookvervangende laptop. Die.
Niet slaan.
Ik weet hetquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Powerbooks behoren nu definitief tot het verleden...
Er zullen nooit meer nieuwe powermacs op de markt gebracht worden. Power is uit , Intel is in![]()
Jij weet de naam voor de intel powermacs al dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Er zullen nooit meer nieuwe powermacs op de markt gebracht worden. Power is uit , Intel is in![]()
Ik las de gehele post in het engels en dacht dat hier een gefrustreerde PowerBook eigenaar sprak. Maar het blijkt mee te valenquote:
Hiermee is je switch ondertekent. Over een paar dagen ben je verbaasd dat het apparaat echt zo briljant goed werkt. Er komt een verlangen naar een echte Mac, zou het echt zo fantastisch apparaat zijn??? In combinatie met het periodiek lezen/posten in dit topic kun je er niet meer onderuit. Gefeliciteerd.quote:
Ghe ghe!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef XL het volgende:
[..]
Hiermee is je switch ondertekent. Over een paar dagen ben je verbaasd dat het apparaat echt zo briljant goed werkt. Er komt een verlangen naar een echte Mac, zou het echt zo fantastisch apparaat zijn??? In combinatie met het periodiek lezen/posten in dit topic kun je er niet meer onderuit. Gefeliciteerd.
Nu kan ik alleen nog maar 2 van die schemerlampen van je kopen, want ik weet nu wel zeker dat je er 1 zelf houdt.
En waarom ook niet, dan heb je voor 300 euro een prima ProbeerMac, die ook nog eens goed staat op het gemiddelde buroquote:
Dit is zooooo waarquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef XL het volgende:
[..]
Hiermee is je switch ondertekent. Over een paar dagen ben je verbaasd dat het apparaat echt zo briljant goed werkt. Er komt een verlangen naar een echte Mac, zou het echt zo fantastisch apparaat zijn??? In combinatie met het periodiek lezen/posten in dit topic kun je er niet meer onderuit. Gefeliciteerd.
Nu kan ik alleen nog maar 2 van die schemerlampen van je kopen, want ik weet nu wel zeker dat je er 1 zelf houdt.
Drie maanden bij mijquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef Remzz het volgende:
Nog geen half jaar na mijn iPod mini had ik een iBook
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit is zooooo waar
Ik heb na mijn 3G 20GB iPod ook direct een PowerBook 15 aangeschaft, ik weet hoe het kan gaan
Feliciteer hier Slarioux met zijn aankomende switch!
Wij hadden zelfs nog strijd over wie hem als eerst zou ontvangenquote:
http://arstechnica.com/journals/apple.arsquote:For the first time ever, iMac lets you use a second display in extended desktop mode, in addition to simply mirroring the first. The mini-DVI port lets you connect to DVI displays, VGA monitors and projectors, and S-Video and Composite connectors, with the appropriate adapter (sold separately). iMac graphics supports up to 23-inch Apple Cinema Display.
Owja kloptquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij hadden zelfs nog strijd over wie hem als eerst zou ontvangen![]()
Elke dag de hele dag de tracking in de gaten houden
Je had met een dag of 2-3 gewonnen o.id.?
November 2004quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
Owja klopt![]()
Hij is in shanghai!!
LUL !
MAHHAHAHHA
*wacht wacht wacht *
Ik ben er vd 13e tot de 25equote:Op woensdag 11 januari 2006 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wanneer ga je?Ik van 18 juli tot 4 aug.
Als de eerste MacBook revisie zich goed houd, geen gekke fratsen vertoont en alle apps lekker lopen dan koop ik dan een MacBook Pro(Misch. is er dan zelfs al een 2e serie)
Garantie is wereldwijd, ik hoef alleen een ander opzetstukje voor de adapter te kopen en dan is hij helemaal klaar voor Nederland toch?![]()
Bijna 2 jaar? rekenen is niet je beste vak zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
November 2004
Nou bijna 2 jaar met een laptop doen is een mooie tijd toch?
Ik kocht mijn PB 15 november 2004, als ik dan eind juli 2006 een MB haal kom ik toch aaridg in de buurt van de 2 jaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:02 schreef Thermo het volgende:
[..]
Bijna 2 jaar? rekenen is niet je beste vak zeker?
Got lurker!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
De Mac Book Pro heeft volgens http://arstechnica.com/journals/apple.ars een batterijduur van drie uur en drie minuten. Schrikt dat potentiele kopers al een beetje af?
Kijk een naar de gebruikersnaam van degene die het daar posttequote:
Ik vond het ook al vreemd dat er NERGENS gerept werd over de geschatte batterijduur...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
De Mac Book Pro heeft volgens http://arstechnica.com/journals/apple.ars een batterijduur van drie uur en drie minuten. Schrikt dat potentiele kopers al een beetje af?
Bij mij werkt het.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Rock-shocker het volgende:
FrontRow werkt bij mij niet meer onder 10.4.4. Weet iemand of die al gehackt is?
Ik heb die link al in dit topic gepost hoorquote:
Bij mij is-ie ook uit de lijst van Keyboard Shortcuts verdwenen.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Rock-shocker het volgende:
FrontRow werkt bij mij niet meer onder 10.4.4. Weet iemand of die al gehackt is?
Goede reden om dan langs de Apple Store te gaan waar je gelijk door al dat moois wordt overgehaald een nieuwe Mac te kopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef Slarioux het volgende:
Geweldig die Store telefoonlijn. Je belt, je typt... en de verbinding wordt verbroken
Multitasken is voor vrouwenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef Slarioux het volgende:
Geweldig die Store telefoonlijn. Je belt, je typt... en de verbinding wordt verbroken
En Apples.quote:
Ik hoor er net op MSN ook al iemand over klagen. Volgens mij hebben ze het druk ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef Slarioux het volgende:
Ik had het doorgegeven, er was echt iets d00d denk ik. Maar over een week of twee heb ik een iPod!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik hoor er net op MSN ook al iemand over klagen. Volgens mij hebben ze het druk ofzo
Adiumquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:16 schreef Remzz het volgende:
Hoop dat ze eens een fatsoenelijke MSN messenger op de markt brengen.
wat is datquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Programma om met je afstandbediening door je filmpjes, muziek en foto's te bladeren.quote:
Man-alert! Kloon!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:52 schreef MaRySe het volgende:
M$
Op mn oude comp. had ik wel afstands maar op deez in ene niet meer (imac g3)quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef XL het volgende:
[..]
Programma om met je afstandbediening door je filmpjes, muziek en foto's te bladeren.
Nee. En ook nog niet naar cams van anderen kijken. En voorlopig komt het er ook niet in.quote:
Kortom, een kut-clientquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee. En ook nog niet naar cams van anderen kijken. En voorlopig komt het er ook niet in.
De beste die er is voor de Mac. Alleen zijn ze een beetje eigenwijs. Ik gebruik nu af en toe aMSN maar dat is echt een gedrocht.quote:
Wat had je hiervoor dan? Een 20th-Anniversary-mac?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Op mn oude comp. had ik wel afstands maar op deez in ene niet meer (imac g3)
Ik heb eeuwen lang ICQ gebruikt, ik vind gedrochten niet zo ergquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De beste die er is voor de Mac. Alleen zijn ze een beetje eigenwijs. Ik gebruik nu af en toe aMSN maar dat is echt een gedrocht.
ICQ is fantastisch! Ik gebruik het nogquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb eeuwen lang ICQ gebruikt, ik vind gedrochten niet zo erg
Ik had in Maart m'n Powerbook, en in September mn iPod nanoquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef Remzz het volgende:
Nog geen half jaar na mijn iPod mini had ik een iBook
Ik had in Maart m'n PowerBook en nu nog steeds geen iPod. Loop ik nu achter?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik had in Maart m'n Powerbook, en in September mn iPod nano![]()
Altijd vet, dit soort dingenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:08 schreef nietzman het volgende:
http://homepage.mac.com/mcotis/d2x/
Descent 2 voor de Mac, té vet..
Ik heb nu 2,5 jaar een iBook en nog steeds geen iPod, dus achquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik had in Maart m'n PowerBook en nu nog steeds geen iPod. Loop ik nu achter?
Kan ik helemaal niet mee werken vind het totaal niet logisch in elkaar zitten en het ziet er irritant uit, om maar niet over de geluidjes te beginnen(ja ik weet dat je ze uit kan zetten)quote:
je kan hem echt volledig customizen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kan ik helemaal niet mee werken vind het totaal niet logisch in elkaar zitten en het ziet er irritant uit, om maar niet over de geluidjes te beginnen(ja ik weet dat je ze uit kan zetten). Zo ben ik er nog steeds niet achter hoe ik mijn nickname kan veranderen. En duurde het serieus een kwartier voordat ik wist waar ik accounts kon aan maken.
Zegt meer over jou dan over Adiumquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kan ik helemaal niet mee werken vind het totaal niet logisch in elkaar zitten en het ziet er irritant uit, om maar niet over de geluidjes te beginnen(ja ik weet dat je ze uit kan zetten). Zo ben ik er nog steeds niet achter hoe ik mijn nickname kan veranderen. En duurde het serieus een kwartier voordat ik wist waar ik accounts kon aan maken.
Waar ik letterlijk gek van wordt met Microsoft Messenger is dat je geen tabs hebt voor je conversaties.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef Remzz het volgende:
Jaja zal wel, maar MSN werkt gewoon lekker snel en handig Adium totaaal niet. Bovendien heb ik nog nergens gevonden waar je smilies kunt toevoegen en werkt bijvoorbeeld de F2 functie niet. Ook de niet cam ondersteuning vind ik een minpunt.
Cool!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:16 schreef snoopy het volgende:
Ik ben al oud geloof ik
Mijn eerste Mac![]()
[afbeelding]
Mijn 2e
[afbeelding]
Mijn 3e
[afbeelding]
Toen kocht ik mijn IPod:
[afbeelding]
Mijn huidige Macs
[afbeelding]
[afbeelding]
Duke nukemquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Altijd vet, dit soort dingen
Ik heb ook met veel plezier de OSX-versie van Duke Nukem 3D gespeeld (vanaf een CD-ROM met daarop de PC-versie).
- 17"quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:50 schreef MaRySe het volgende:
Wat is het grootste beeld van imac g4
en wat van imac g5
en hoeveel kost een plat beeld (de goedkoopste niet van apple) van 21"?
En is 21" breedbeeld computerscherm net zo iets als 70cm breedbeeld tv?
Ok. Dat was het.
wat is de F2 functie?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef Remzz het volgende:
Jaja zal wel, maar MSN werkt gewoon lekker snel en handig Adium totaaal niet. Bovendien heb ik nog nergens gevonden waar je smilies kunt toevoegen en werkt bijvoorbeeld de F2 functie niet. Ook de niet cam ondersteuning vind ik een minpunt.
Stoer! waar kan ik het downloaden?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Altijd vet, dit soort dingen
Ik heb ook met veel plezier de OSX-versie van Duke Nukem 3D gespeeld (vanaf een CD-ROM met daarop de PC-versie).
Oeh die wil ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:59 schreef super-muffin het volgende:
de iMac G4 was er ook in 20inch.
Die is echt heel erg duur... Maar wel bezopen sexy inderdaad.quote:
Ik heb hem hier vandaan gehaald maar die link is nu dood.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Stoer! waar kan ik het downloaden?
Er staat er een op tweedehandsmac.nl voor slechts 1150 euroquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:05 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Die is echt heel erg duur... Maar wel bezopen sexy inderdaad.
20" Breedbeeld is 50cm ongeveer.
Leuk, weet je toevallig mn email adres nog?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb hem hier vandaan gehaald maar die link is nu dood.
Heb hier nog wel een torrentje liggen voor diezelfde file![]()
You got mail.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:13 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Leuk, weet je toevallig mn email adres nog?
1150 euro is voor mij niet *slechts*quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er staat er een op tweedehandsmac.nl voor slechts 1150 euro
Veel goedkoper zul je ze dus niet tegenkomen... Het zijn beauties van machines, bijna de mooiste Macs die er ooit zijn gemaakt, maar die prijs wordt daar echt niet door gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
1150 euro is voor mij niet *slechts*
Wat heb je te besteden / wat is je aftochelliemiet bij je ouders?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat was ook lichtelijk ironisch bedoeldquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Kun je nu iLife '06 kopen en opnieuw gaan ontdekkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:55 schreef Tomasso het volgende:
Ik ontdek nu pas een beetje écht iLife ('05). Dat is toch ook best wel tof. Net een beetje zitten spelen met iPhoto, iDVD (jammer dat ik geen DVD brander heb op m'n iBook), wat een best tof programma is en iMovie had ik al eerder gebruikt voor m'n presentatie.
Apple
WOWquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef i-spy24 het volgende:
*kuch*
Mijn museumpje door de jaren heen.![]()
Wat zou de 30th Anniversary-mac zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef i-spy24 het volgende:
*kuch*
Mijn museumpje door de jaren heen.![]()
Ik dacht 500-800 euro hangt van de computer af.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat heb je te besteden / wat is je aftochelliemiet bij je ouders?
Hoezo? Ik heb er thuis meerquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef tonks het volgende:
i-spy24, veel mensen twijfelen aan je foto's hoe komt dat?
nerd topic!quote:
Werken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
i-spy24, mag ik vragen wat jij doet in het dagelijks eten. Elke dag uiteten, zo'n mooie kamer etc.?
Is dat inclusief of exclusief de verkoop van je huidige?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik dacht 500-800 euro hangt van de computer af.
Dit jaar...quote:
Uhm.. Nou ik koop eerst die en dan verkoop ik mijne. Dus incl.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exclusief de verkoop van je huidige?
Dat kan nog wel eens een mooie special gaan worden jaquote:
Ok ik zie een g4 een g3 en wat oude rommel, of zie ik iets over het hoofd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' Swetsenegger':
idd...heel hard werken en aardig wat ontzeggen zodat je soms leuke dingen op zijn tijd kunt doen.
![]()
![]()
de rest van de picsquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ok ik zie 1 g4 en wat oude rommel, of zie ik iets over het hoofd?
Ok ik wou net zeggen dat staat hier ook allemaal op zolderquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
de rest van de pics
ispy24 zou je nog eens wat willen posten aub?
Je werkkamer, en had je nou ook niet een (videoedit) studio aan huis?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Slarioux het volgende:
super-muffin en Walter, le waarschuwing finale bij deze.
Niks illegaals aan hoor; die game wordt vaker op gamesites aangeboden. Met een torrentprogramma gaat het echter sneller.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Slarioux het volgende:
Niet alle torrents zijn illigaal.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Slarioux het volgende:
Torrents zijn in DIG uberhaubt een no-go, omdat dat absoluut niet te controleren valt. Maar okquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Niet alle torrents zijn illigaal.
Dan heb je zoveel apparatuur, en kan je nóg geen scherp fotootje maken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
nee mensen er was alleen een 20th Anniversary Mac.
@ 'hugster':
scroll ff halverwege voor mijn werkkamer en hier voor hetgeen je waarschijnlijk bedoelde m.b.t. mijn rommel-kelder waar ik e.e.a editte vroeger.
mooiquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'hugster':
scroll ff halverwege voor mijn werkkamer en hier voor hetgeen je waarschijnlijk bedoelde m.b.t. mijn rommel-kelder waar ik e.e.a vroeger editte.
Lijkt mij onzin, er is nergens op Fok! een regel te vinden dat torrents niet mogen. Ben je bang om je ongelijk toe te geven?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Torrents zijn in DIG uberhaubt een no-go, omdat dat absoluut niet te controleren valt. Maar ok.
Als je kritiek op slarioux hebt wil je dat dan in het FB topic doen, en niet in een topic waar je nooit komt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin, er is nergens op Fok! een regel te vinden dat torrents niet mogen. Ben je bang om je ongelijk toe te geven?
IK HAD ONGELIJK OVER HET ILLEGAAL ZIJN VAN DE TORRENT VAN WALTER EN SUPER-MUFFINquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin, er is nergens op Fok! een regel te vinden dat torrents niet mogen. Ben je bang om je ongelijk toe te geven?
Bij je opleiding ook; dat heet tentamensquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Slarioux het volgende:
Ontopic plz.
Volgens de meneer van de apple telefoon word ik steeksproefsgewijs gecontroleert op mijn student-zijn.
Daar word ik altijd gecontroleerd, nare lui zijn dat. Vooral bij multiple-gok toetsen, één krasje op je antwoordblad en je moet een nieuwe schrijven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bij je opleiding ook; dat heet tentamens![]()
Wat moet je met 2 filmdingen.. En is die camera een sony? Waarom heb je eigk. zoveel werkende computers? Je kan er toch maar achter 1 werkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'hugster':
scroll ff halverwege voor mijn werkkamer en hier voor hetgeen je waarschijnlijk bedoelde m.b.t. mijn rommel-kelder waar ik e.e.a vroeger editte.
Wat studeert ge btw?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Daar word ik altijd gecontroleerd, nare lui zijn dat. Vooral bij multiple-gok toetsen, één krasje op je antwoordblad en je moet een nieuwe schrijven.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Hugster' :
Bedoelde je deze oude setup in de woonkamer?
Mischien om erachter te werken? En ja dat is een Sony - goed gezien - met daarachter weer een JVC camera/externe harddisken van Lacie, Photo printertje etc... Reden voor dit alles is simpel: Voor in elkaar geflanste documentaires of foto-reportages over alles en nog wat die hetzij in opdracht worden gemaakt danwel voor prive-doeleinden. Programma's die hiervoor gebruikt worden zijn o.a. FC pro 5,Soundtrack pro,Motion 2,DVD studio 2,Adobe Ph.S etc. Waarom dan zoveel verschillende Mac's bij elkaar? De dual G5 spreekt voorzich als het centrale machientje waar het 'zware' werk op wordt gedaan.Die oude iMac G4 links is meer een veredelde test-machine om alles wat gemaakt is zoals dvd's of cd-roms vooraf even te bekijken of gewoon als alternatieve werkmachine voor die kleine dingen die je weleens doet. De PB G 4 15 inch is meer de travelmate waar in kleine vorm die dingen opstaan die van de G5 of iMac G4 komen en ik onderweg kan laten zien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 om 23:16 uur vroeg 'MaRySe' het volgende:
Wat moet je met 2 filmdingen.. En is die camera een sony? Waarom heb je eigk. zoveel werkende computers? Je kan er toch maar achter 1 werkenEn 2 iPods? Of nogmeer :/ ?
Die sony heeft mijn papa ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:29 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Mischien om erachter te werken? En ja dat is een Sony - goed gezien - met daarachter weer een JVC camera etc... Reden voor dit alles is simpel: Voor in elkaar geflanste documentaires of foto-reportages over alles en nog wat die hetzij in opdracht worden gemaakt danwel voor prive-doeleinden. Programma's die hiervoor gebruikt worden zijn o.a. FC pro 5,Soundtrack pro,Motion 2,DVD studio 2,Adobe Ph.S etc. Waarom dan zoveel verschillende Mac's bij elkaar? Die oude iMac G4 links is meer eenveredelde test-machine om alles wat gemaakt is zoals dvd's of cd-roms even vooraf te bekijken of gewoon als alternatieve werkmachine voor die kleine dingen die je weleens doet. De PB G 4 15 inch is meer de travelmate waar in kleine vorm die dingen opstaan die van de G5 of iMac G4 komen. Maar het mooiste van dit alles, is dat alles,maar dan ook alles, wireless met elkaar is verbonden via de eigen server.En die iPods? 2 oudjes die ik in de dock als mijn eigen draaitafel gebruikte voor de bekende muzieknummers.
En totslot: Je ziet ook die joekel van een tv achter m'n bureau? Nou...'s avonds laat als je zo bezig bent in the basement dan is het altijd lekker om ff te geilen op een of ander late nite programma van Playboy![]()
zo..meer vragen?![]()
@ 'Hugster':
eeh... schijn bedriegt want het is een houten wand/schot waar het allemaal tegenaanzit en vanachteren mooi is weggewerkt.zo beter??
Ah, hij is het nu aan het verzenden. 42 MBquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:39 schreef Tijn het volgende:
Ik wil een iPhoto book bestellen, maar hij is nu al 5 minuten "Connecting..."
Hoe betaal je dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, hij is het nu aan het verzenden. 42 MB
Je hebt geen verstand van betalen via internet met een creditcard? Nou ja, het is niet zo ingewikkeld, je vult je gegevens in, je klikt op "Ja geef me al die spullen" en je krijgt het in huisquote:
Wie bezorgt het?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand van betalen via internet met een creditcard? Nou ja, het is niet zo ingewikkeld, je vult je gegevens in, je klikt op "Ja geef me al die spullen" en je krijgt het in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |