Maar hoe verhoudt de X86 in de nieuwe Macs zich dan t.o.v. andere X86 processors in PC-laptops? Ben totaal niet thuis in de processor wereldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal x86 natuurlijk
Maar Yonah is een snelle core... Sneller dan Prescott (P4) Smithfield (P4 D) en Dothan (PM)
Waar de G5 zit... daar is geen zinnig woord over te zeggen.
Hoe de Yonah straks in Mac OS x86 gaat presteren, dat is gissen en interessant.
Volgens behalve dat hij dual core is... hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar hoe verhoudt de X86 in de nieuwe Macs zich dan t.o.v. andere X86 processors in PC-laptops? Ben totaal niet thuis in de processor wereld![]()
Zelfde processor, zelfde platformquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar hoe verhoudt de X86 in de nieuwe Macs zich dan t.o.v. andere X86 processors in PC-laptops? Ben totaal niet thuis in de processor wereld![]()
Je kunt veel beter vooruit kijken, nu met Intel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ok bedankt; ik kan me wel lekker gaan zitten staren op de eerste IntelMac maar ongetwijfeld zijn er op korte termijn speedbumps en andere optimalisaties te verwachten. Ik moet mijn enthousiasme maar een beetje temperen
intel compiler op mac..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef XL het volgende:
[..]
Zelfde processor, zelfde platform
Snelheidsverschillen komen voort uit goede of minder goede software.
Software maakt het verschil, niet de processor.
en bijna net zo zuinig als de Dothan maar dan nu wel duel corequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal x86 natuurlijk
Maar Yonah is een snelle core... Sneller dan Prescott (P4) Smithfield (P4 D) en Dothan (PM)
...
Mooi, want mijn keynote is net klaarquote:
Ja...dat is het verhaaltje wat een eigen leven is gaan lijden op een bepaalt moment en elke pappegaai op het internet zonder de feiten eens goed na te checken voor waar aannam.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 om 23:38 uur beweerde 'nietzman' het volgende:
Ja, en dat is dus gewoon niet waar.
De reden waarom keynotes niet meer live gestreamd worden is omdat Jobs jaren geleden eens af ging toen het streamen van video naar een stuk of dertig macs compleet in de soep liep.
Vorig jaar sloeg zijn mac ook eens vast tijdens een Spotlight demo. ( "That's why we have backups!" )
Het is helemaal grappig want die spotlight demo was dus ook al niet live. Dus een demo die al niet live was is de reden om het niet meer live te doen? Klinkt niet erg logisch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:54 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ja...dat is het verhaaltje wat een eigen leven is gaan lijden op een bepaalt moment en elke pappegaai op het internet zonder de feiten eens goed na te checken voor waar aannam.
De werkelijke reden dat Keynote's niet meer live gestreamed worden zijn de kosten.
Dat is zelfs door Apple USA via een Persbericht bevestigd. Het kosten/baten plaatje en hetgeen allemaal moet worden opgezet/gereserveerd(zoals Satelliet verbindingen e.d.) zijn voor dat korte moment op een bepaalt moment niet de moeite meer.
Hij zegt dat het de kosten waren, je jij zegt "Dus een demo die al niet live was is de reden"? Mis ik nou bepaalde Apple logica?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:03 schreef rashudo het volgende:
[..]
Het is helemaal grappig want die spotlight demo was dus ook al niet live. Dus een demo die al niet live was is de reden om het niet meer live te doen? Klinkt niet erg logisch.
http://sarcasm.ytmnd.comquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij zegt dat het de kosten waren, je jij zegt "Dus een demo die al niet live was is de reden"? Mis ik nou bepaalde Apple logica?
Nietzman zegt dat het mislukken van een spotlight demo de reden was voor het niet meer live gaan. i-spy reageert hierop door te zeggen dat de werkelijke reden de kosten waren. Vervolgens vult rashudo dit aan door te zeggen dat die spotlight demo al niet live was. Hij spreekt i-spy nergens tegen hequote:Op woensdag 11 januari 2006 09:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij zegt dat het de kosten waren, je jij zegt "Dus een demo die al niet live was is de reden"? Mis ik nou bepaalde Apple logica?
Ik boek toevallig gisteren ook net 2 weken Bostonquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En straks in juli zit ik twee weken in Boston; dan ga ik dan mijn slag wel slaan vwb de MacBook Pro.
Dat laatste klinkt trouwens alsof ik in de rij sta bij McDonalds![]()
Congres voor werk en dan nog een weekje blijven hangen. CU at AppleStore Boston?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik boek toevallig gisteren ook net 2 weken Boston![]()
Wat ga je doen?
bij mij wel hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:53 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm, sinds 10.4.4 werkt TransparantDock niet meer. Maar hopen dat ze het snel repareren.
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Congres voor werk en dan nog een weekje blijven hangen. CU at AppleStore Boston?
er is alleen geen nieuwe PowerMac uitgekomenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gisteren was ik de hele avond in een vergadering dus ik heb niks van die keynote meegekregen. Ik kom na afloop bij mijn ex, die destijds al helemaal enthousiast was toen ik mijn iBook kocht, om hem in werkelijk euforische stemming aan te treffen met zijn vinger op de F5knop om zsm bij de NLstore de nieuwe PowerMac te bestellen..
Nu eventjes de gemiste topics doorlezen, want ik heb die hele keynote dus gemist.
Nouja, dinges. Ik ben nu aan het bijlezen. Wat ik bedoelde was die nieuwe Powerbookvervangende laptop. Die.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
er is alleen geen nieuwe PowerMac uitgekomen
Powerbooks behoren nu definitief tot het verleden...quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
er is alleen geen nieuwe PowerMac uitgekomen
Ik ben heeeel lief hoor, ik sla nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nouja, dinges. Ik ben nu aan het bijlezen. Wat ik bedoelde was die nieuwe Powerbookvervangende laptop. Die.
Niet slaan.
Ik weet hetquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Powerbooks behoren nu definitief tot het verleden...
Er zullen nooit meer nieuwe powermacs op de markt gebracht worden. Power is uit , Intel is in![]()
Jij weet de naam voor de intel powermacs al dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Er zullen nooit meer nieuwe powermacs op de markt gebracht worden. Power is uit , Intel is in![]()
Ik las de gehele post in het engels en dacht dat hier een gefrustreerde PowerBook eigenaar sprak. Maar het blijkt mee te valenquote:
Hiermee is je switch ondertekent. Over een paar dagen ben je verbaasd dat het apparaat echt zo briljant goed werkt. Er komt een verlangen naar een echte Mac, zou het echt zo fantastisch apparaat zijn??? In combinatie met het periodiek lezen/posten in dit topic kun je er niet meer onderuit. Gefeliciteerd.quote:
Ghe ghe!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef XL het volgende:
[..]
Hiermee is je switch ondertekent. Over een paar dagen ben je verbaasd dat het apparaat echt zo briljant goed werkt. Er komt een verlangen naar een echte Mac, zou het echt zo fantastisch apparaat zijn??? In combinatie met het periodiek lezen/posten in dit topic kun je er niet meer onderuit. Gefeliciteerd.
Nu kan ik alleen nog maar 2 van die schemerlampen van je kopen, want ik weet nu wel zeker dat je er 1 zelf houdt.
En waarom ook niet, dan heb je voor 300 euro een prima ProbeerMac, die ook nog eens goed staat op het gemiddelde buroquote:
Dit is zooooo waarquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef XL het volgende:
[..]
Hiermee is je switch ondertekent. Over een paar dagen ben je verbaasd dat het apparaat echt zo briljant goed werkt. Er komt een verlangen naar een echte Mac, zou het echt zo fantastisch apparaat zijn??? In combinatie met het periodiek lezen/posten in dit topic kun je er niet meer onderuit. Gefeliciteerd.
Nu kan ik alleen nog maar 2 van die schemerlampen van je kopen, want ik weet nu wel zeker dat je er 1 zelf houdt.
Drie maanden bij mijquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef Remzz het volgende:
Nog geen half jaar na mijn iPod mini had ik een iBook
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit is zooooo waar
Ik heb na mijn 3G 20GB iPod ook direct een PowerBook 15 aangeschaft, ik weet hoe het kan gaan
Feliciteer hier Slarioux met zijn aankomende switch!
Wij hadden zelfs nog strijd over wie hem als eerst zou ontvangenquote:
http://arstechnica.com/journals/apple.arsquote:For the first time ever, iMac lets you use a second display in extended desktop mode, in addition to simply mirroring the first. The mini-DVI port lets you connect to DVI displays, VGA monitors and projectors, and S-Video and Composite connectors, with the appropriate adapter (sold separately). iMac graphics supports up to 23-inch Apple Cinema Display.
Owja kloptquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij hadden zelfs nog strijd over wie hem als eerst zou ontvangen![]()
Elke dag de hele dag de tracking in de gaten houden
Je had met een dag of 2-3 gewonnen o.id.?
November 2004quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
Owja klopt![]()
Hij is in shanghai!!
LUL !
MAHHAHAHHA
*wacht wacht wacht *
Ik ben er vd 13e tot de 25equote:Op woensdag 11 januari 2006 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wanneer ga je?Ik van 18 juli tot 4 aug.
Als de eerste MacBook revisie zich goed houd, geen gekke fratsen vertoont en alle apps lekker lopen dan koop ik dan een MacBook Pro(Misch. is er dan zelfs al een 2e serie)
Garantie is wereldwijd, ik hoef alleen een ander opzetstukje voor de adapter te kopen en dan is hij helemaal klaar voor Nederland toch?![]()
Bijna 2 jaar? rekenen is niet je beste vak zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
November 2004
Nou bijna 2 jaar met een laptop doen is een mooie tijd toch?
Ik kocht mijn PB 15 november 2004, als ik dan eind juli 2006 een MB haal kom ik toch aaridg in de buurt van de 2 jaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:02 schreef Thermo het volgende:
[..]
Bijna 2 jaar? rekenen is niet je beste vak zeker?
Got lurker!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
De Mac Book Pro heeft volgens http://arstechnica.com/journals/apple.ars een batterijduur van drie uur en drie minuten. Schrikt dat potentiele kopers al een beetje af?
Kijk een naar de gebruikersnaam van degene die het daar posttequote:
Ik vond het ook al vreemd dat er NERGENS gerept werd over de geschatte batterijduur...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
De Mac Book Pro heeft volgens http://arstechnica.com/journals/apple.ars een batterijduur van drie uur en drie minuten. Schrikt dat potentiele kopers al een beetje af?
Bij mij werkt het.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Rock-shocker het volgende:
FrontRow werkt bij mij niet meer onder 10.4.4. Weet iemand of die al gehackt is?
Ik heb die link al in dit topic gepost hoorquote:
Bij mij is-ie ook uit de lijst van Keyboard Shortcuts verdwenen.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Rock-shocker het volgende:
FrontRow werkt bij mij niet meer onder 10.4.4. Weet iemand of die al gehackt is?
Goede reden om dan langs de Apple Store te gaan waar je gelijk door al dat moois wordt overgehaald een nieuwe Mac te kopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef Slarioux het volgende:
Geweldig die Store telefoonlijn. Je belt, je typt... en de verbinding wordt verbroken
Multitasken is voor vrouwenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef Slarioux het volgende:
Geweldig die Store telefoonlijn. Je belt, je typt... en de verbinding wordt verbroken
En Apples.quote:
Ik hoor er net op MSN ook al iemand over klagen. Volgens mij hebben ze het druk ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef Slarioux het volgende:
Ik had het doorgegeven, er was echt iets d00d denk ik. Maar over een week of twee heb ik een iPod!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik hoor er net op MSN ook al iemand over klagen. Volgens mij hebben ze het druk ofzo
Adiumquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:16 schreef Remzz het volgende:
Hoop dat ze eens een fatsoenelijke MSN messenger op de markt brengen.
wat is datquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Programma om met je afstandbediening door je filmpjes, muziek en foto's te bladeren.quote:
Man-alert! Kloon!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:52 schreef MaRySe het volgende:
M$
Op mn oude comp. had ik wel afstands maar op deez in ene niet meer (imac g3)quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef XL het volgende:
[..]
Programma om met je afstandbediening door je filmpjes, muziek en foto's te bladeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |