Het is helemaal grappig want die spotlight demo was dus ook al niet live. Dus een demo die al niet live was is de reden om het niet meer live te doen? Klinkt niet erg logisch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:54 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ja...dat is het verhaaltje wat een eigen leven is gaan lijden op een bepaalt moment en elke pappegaai op het internet zonder de feiten eens goed na te checken voor waar aannam.
De werkelijke reden dat Keynote's niet meer live gestreamed worden zijn de kosten.
Dat is zelfs door Apple USA via een Persbericht bevestigd. Het kosten/baten plaatje en hetgeen allemaal moet worden opgezet/gereserveerd(zoals Satelliet verbindingen e.d.) zijn voor dat korte moment op een bepaalt moment niet de moeite meer.
Hij zegt dat het de kosten waren, je jij zegt "Dus een demo die al niet live was is de reden"? Mis ik nou bepaalde Apple logica?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:03 schreef rashudo het volgende:
[..]
Het is helemaal grappig want die spotlight demo was dus ook al niet live. Dus een demo die al niet live was is de reden om het niet meer live te doen? Klinkt niet erg logisch.
http://sarcasm.ytmnd.comquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij zegt dat het de kosten waren, je jij zegt "Dus een demo die al niet live was is de reden"? Mis ik nou bepaalde Apple logica?
Nietzman zegt dat het mislukken van een spotlight demo de reden was voor het niet meer live gaan. i-spy reageert hierop door te zeggen dat de werkelijke reden de kosten waren. Vervolgens vult rashudo dit aan door te zeggen dat die spotlight demo al niet live was. Hij spreekt i-spy nergens tegen hequote:Op woensdag 11 januari 2006 09:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij zegt dat het de kosten waren, je jij zegt "Dus een demo die al niet live was is de reden"? Mis ik nou bepaalde Apple logica?
Ik boek toevallig gisteren ook net 2 weken Bostonquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En straks in juli zit ik twee weken in Boston; dan ga ik dan mijn slag wel slaan vwb de MacBook Pro.
Dat laatste klinkt trouwens alsof ik in de rij sta bij McDonalds![]()
Congres voor werk en dan nog een weekje blijven hangen. CU at AppleStore Boston?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik boek toevallig gisteren ook net 2 weken Boston![]()
Wat ga je doen?
bij mij wel hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:53 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm, sinds 10.4.4 werkt TransparantDock niet meer. Maar hopen dat ze het snel repareren.
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Congres voor werk en dan nog een weekje blijven hangen. CU at AppleStore Boston?
er is alleen geen nieuwe PowerMac uitgekomenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gisteren was ik de hele avond in een vergadering dus ik heb niks van die keynote meegekregen. Ik kom na afloop bij mijn ex, die destijds al helemaal enthousiast was toen ik mijn iBook kocht, om hem in werkelijk euforische stemming aan te treffen met zijn vinger op de F5knop om zsm bij de NLstore de nieuwe PowerMac te bestellen..
Nu eventjes de gemiste topics doorlezen, want ik heb die hele keynote dus gemist.
Nouja, dinges. Ik ben nu aan het bijlezen. Wat ik bedoelde was die nieuwe Powerbookvervangende laptop. Die.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
er is alleen geen nieuwe PowerMac uitgekomen
Powerbooks behoren nu definitief tot het verleden...quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
er is alleen geen nieuwe PowerMac uitgekomen
Ik ben heeeel lief hoor, ik sla nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nouja, dinges. Ik ben nu aan het bijlezen. Wat ik bedoelde was die nieuwe Powerbookvervangende laptop. Die.
Niet slaan.
Ik weet hetquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Powerbooks behoren nu definitief tot het verleden...
Er zullen nooit meer nieuwe powermacs op de markt gebracht worden. Power is uit , Intel is in![]()
Jij weet de naam voor de intel powermacs al dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Er zullen nooit meer nieuwe powermacs op de markt gebracht worden. Power is uit , Intel is in![]()
Ik las de gehele post in het engels en dacht dat hier een gefrustreerde PowerBook eigenaar sprak. Maar het blijkt mee te valenquote:
Hiermee is je switch ondertekent. Over een paar dagen ben je verbaasd dat het apparaat echt zo briljant goed werkt. Er komt een verlangen naar een echte Mac, zou het echt zo fantastisch apparaat zijn??? In combinatie met het periodiek lezen/posten in dit topic kun je er niet meer onderuit. Gefeliciteerd.quote:
Ghe ghe!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef XL het volgende:
[..]
Hiermee is je switch ondertekent. Over een paar dagen ben je verbaasd dat het apparaat echt zo briljant goed werkt. Er komt een verlangen naar een echte Mac, zou het echt zo fantastisch apparaat zijn??? In combinatie met het periodiek lezen/posten in dit topic kun je er niet meer onderuit. Gefeliciteerd.
Nu kan ik alleen nog maar 2 van die schemerlampen van je kopen, want ik weet nu wel zeker dat je er 1 zelf houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |