Ik denk dat dat nog vies tegen gaat vallen. Natuurlijk is die MacBook Pro mooi, maar mijn PowerBook is er niet minder op geworden. Ik werk er nog even mee verder hoor. En heb in de winter geen verwarming nodig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:26 schreef Furious het volgende:
Iemand een Powerbook te koop? Uiteraard wel voor een prikke.![]()
Blijkbaar wel. Ik vind het eerlijk gezegd ook ronduit belachelijk hoor. Ik ken maar weinig idiooten die daadwerkelijk 2700 euro er aan uit zullen geven hoor. Doe dan maar een quad-core PowerMac.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die prijzen op de store kunnen toch niet kloppen? Bijna 2700 euro voor een laptop.....?
OWK?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die prijzen op de store kunnen toch niet kloppen? Bijna 2700 euro voor een laptop.....?
Ow..nu zijn het er nog maar 2139 zonder OWK: dan wordt het al aantrekkelijker
Nu een PowerMac nieuw kopen lijkt me een tikkie jammerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:29 schreef Furious het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ik vind het eerlijk gezegd ook ronduit belachelijk hoor. Ik ken maar weinig idiooten die daadwerkelijk 2700 euro er aan uit zullen geven hoor. Doe dan maar een quad-core PowerMac.
Koop eerst je miniquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef Slarioux het volgende:
Is er eigenlijk veel verschil tussen een ipod nano uit de shop en eentje uit de reallife winkel qua prijs? En krijg je eik studentenkorting op zo'n ding?
In 2008quote:
Daar zit ik ook op te wachten. Dacht ff dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:35 schreef nietzman het volgende:
Waar blijft 10.4.4, meneer softwareupdate?.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In 2008.
Nee, de Mini gaat jammer-maar-helaas niet door. Ik heb er geen plek voor (), geen tijd voor, en voorlopig kost zo'n ding me teveel, vergeleken met wat ik er mee kan. Voor mijn opleiding is het namelijk niks, aangezien ik vooral met MS spullen werk. Voor mezelf is het leuk, maar buiten school doe ik de komende tijd toch niks bijzonders op mijn PC. En voor FOK! heb ik geen Mini nodig. En dan is 8 á 900 euro toch wel een beetje duur voor een speeldoosje met een geil OS.
Ik kreeg op mijn werk vanmiddag bij een tassencontrole heul even een ipod nano in handen en nu wil ik ook wel heul graag zo'n ding. Een vriend van me heeft er al een poosje een en daar heb ik met O&N al even mee zitten spelen, dus ik denk dat ik voor dat speelgoedje ga.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:39 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Die derde vriend heeft nog niet bevestigd dat hij ook een schemerlamp van die school van je koopt. Voor 300 euro, dus zo eentje mag je ook kopen![]()
Sla mij, maar is er een event gaande?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Filmpje: Steve introduceert de nieuwe iMac
Linken naar Apple-site gaat niet rap het laatste uurtje![]()
Nee, het vorige topic was binnen anderhalf uur vol, maar er was vandaag niets aan de handquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sla mij, maar is er een event gaande?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sla mij, maar is er een event gaande?
Je moet de Nintendo topics in GAM eens zien tijdens de E3 als Iwata en Reggie hun speech houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:48 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, het vorige topic was binnen anderhalf uur vol, maar er was vandaag niets aan de hand![]()
http://www.apple.com/intel/ads/quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:49 schreef Slarioux het volgende:
Ja ik begreep wel iets van een huppeldepup, vandaar het woord 'event', want dat hing nog in mijn achterhoofd. Maar weet ik veel.
Voor een apple slowchat is het snel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet de Nintendo topics in GAM eens zien tijdens de E3 als Iwata en Reggie hun speech houden. Ik vond dit nog wel langzaam gaan
.
Er is deze week weer een Macworld Expo en Steve Jobs hield vanavond een praatje waarin 'ie bekend maakte dat er vanaf vandaag nieuwe iLife- en iWork-suites zijn, de iMac vanaf vandaag geleverd wordt met een Intel CPU ipv een PPC en de vervanger van de PowerBook voortaan als MacBook Pro door het leven gaat en ook een Intel CPU krijgt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:49 schreef Slarioux het volgende:
Ja ik begreep wel iets van een huppeldepup, vandaar het woord 'event', want dat hing nog in mijn achterhoofd. Maar weet ik veel.
Nintendo is dan ook de enige echte game-console.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet de Nintendo topics in GAM eens zien tijdens de E3 als Iwata en Reggie hun speech houden. Ik vond dit nog wel langzaam gaan
.
Juist, ik wist dat het iets was!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is deze week weer een Macworld Expo en Steve Jobs hield vanavond een praatje waarin 'ie bekend maakte dat er vanaf vandaag nieuwe iLife- en iWork-suites zijn, de iMac vanaf vandaag geleverd wordt met een Intel CPU ipv een PPC en de vervanger van de PowerBook voortaan als MacBook Pro door het leven gaat en ook een Intel CPU krijgt.
En daarom zijn er in notime al tig slowchattopics volgeraakt
Het zegt Dull, hij steekt Dellquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef Slarioux het volgende:
Zegt ie nou 'dull' of 'Dell'?
Nog steeds?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Juist, ik wist dat het iets was!
Maar okay, daarom is de Apple store ook down denk ik. Want dat is ie
.
Ik zit de NL Store te F5en want ik wil daadwerkelijk wat bestellen enzo maar er gebeurt weinig.quote:
Ik ook, maar het wil niet bepaald lukken nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit de NL Store te F5en want ik wil daadwerkelijk wat bestellen enzo maar er gebeurt weinig.
Arnhem ligt niet in de US of Aquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef Thermo het volgende:
US store kan ik nu wel bestellen gvd.
Omdat de Nederlandse prijs inclusief BTW is en de Amerikaanse prijs exclusief VAT.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef Slarioux het volgende:
En waarom is die stomme Nano 249 dollar en 269 euro?
Ah. Maar dan nog is het verschil behoorlijk heb ik het idee. Of is hun VAT zo hoog?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse prijs inclusief BTW is en de Amerikaanse prijs exclusief VAT.
Ik weet niet hoeveel procent VAT is. Het is in elk geval wel zo dat het altijd wel voordeliger is geweest om Apple-producten in de VS te gaan halen. Het verschil is alleen niet zo groot als het oppervlakkig gezien lijkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ah. Maar dan nog is het verschil behoorlijk heb ik het idee. Of is hun VAT zo hoog?
Dat is met alle hardware zo. Ik wil al een tijdje een Canon EOS 350D, die zijn daar ook flink goedkoper. Zelfs met BTW.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel procent VAT is. Het is in elk geval wel zo dat het altijd wel voordeliger is geweest om Apple-producten in de VS te gaan halen. Het verschil is alleen niet zo groot als het oppervlakkig gezien lijkt.
iMac (had jij niet net een nieuwe?) en Powerbook (ja, ik had net een nieuwe).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... wat is het nieuws?
Welke intelmac komt het eerst op de markt?
Wat kan daar aan verbeterd worden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef Dementor het volgende:
Het design van de Powerbook G4 is volgens Apple schijnbaar nog steeds de lijdraad voor 2006.
Grappig
Het zou wel tof geweest zijn als ze met een nog mooier design op de proppen waren gekomen
Nou ja, dan maar in Nederland bestellenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is met alle hardware zo. Ik wil al een tijdje een Canon EOS 350D, die zijn daar ook flink goedkoper. Zelfs met BTW.
Ja, net een nieuwe iMac.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
iMac (had jij niet net een nieuwe?) en Powerbook (ja, ik had net een nieuwe).
Kan dat weer?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar in Nederland bestellen.
Een sterkere behuizing.quote:
Weet je hoe veel slapper een wintel laptop is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een sterkere behuizing.
Ik heb Powerbooks gezien met deuken (ja dat doen de users zelf maar een nog sterkere Macbook Pro zou mooi meegenomen zijn).
Kom zeg we gaan toch niet die wintel laptops als de norm nemen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef Thermo het volgende:
[..]
Weet je hoe veel slapper een wintel laptop is?
Juist, als je btw een nog sterkere behuizing dan een powerbook wil. >>quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom zeg we gaan toch niet die wintel laptops als de norm nemen?
We hebben het hier wel over Apple he
Ik kijk er nu niet rationeel naar, en dat wil ik ook niet proberenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice! Ik ga denk ik voor de nieuwe iMac, want de PB is toch veelal voor on-the-road en dan voldoet de G4 nog prima. Plus die kan dit weekend al binnen zijn, terwijl de Macbook pas in februari komt
Nu welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef XL het volgende:
Hier staat ie: http://macworld.apple.com.edgesuite.net/mw/index.html
Maar ik heb hem nog niet aan de praat.
Die dual-core intel is wel erg goed, maar ze niet zeggen dat ze de iMac 4 x trager hebben gemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
hoe kunnen ze nu beweren dat een dual core 2,0Ghz intel 2 maal zo snel is als de oude Imac welke een 2,0Ghz G5 PowerPC had.
Het is toch zo dat een PowerPC meer doet per klokslag dan een intel.
Marketing.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
hoe kunnen ze nu beweren dat een dual core 2,0Ghz intel 2 maal zo snel is als de oude Imac welke een 2,0Ghz G5 PowerPC had.
Dat was voor de Pentium 4 zo, de Core Duo borduurt echter voor op de Centrino techniek waardoor het verschil met de PowerPC minder groot is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gooi na 2 jaar nog steeds regelmatig hoge ogen met mijn 12" Powerbook.. houden zo dus, dat design!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef Dementor het volgende:
Het design van de Powerbook G4 is volgens Apple schijnbaar nog steeds de lijdraad voor 2006.
Grappig
Het zou wel tof geweest zijn als ze met een nog mooier design op de proppen waren gekomen
Alsof ik ooit naar een presentatie van die Bill Gates zou gaan kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' skiczukie':
zit ff niet zo te mauwen. Elke Keynote van Jobs is een gewaarwording itt die van Gates.
Kunnen en zullen niet-Mac gebruikers nooit begrijpen maar daar moet je Mac-gebruiker voor zijn
om dat te snappen. Jobs begint altijd met het mindere nieuws om het af te sluiten met een klapper aka "one more thing". Daar kijkt iedereen naar uit. Mooie is dat als Jobs een presentatie doet alles altijd feiloos werkt. Moet je dat maar eens proberen bij een M$ voorstelling van hun nieuwe (geaapte) produkten. De clips zijn intussen wel bekend.![]()
Wel een G5 voor iets meerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:29 schreef MaRySe het volgende:
Iemand een imac g4 17" in de aanbieding voor weinig?
Zo heftig is de centrino niet hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:21 schreef Bigs het volgende:
[..]
Dat was voor de Pentium 4 zo, de Core Duo borduurt echter voor op de Centrino techniek waardoor het verschil met de PowerPC minder groot is.
Ja, het is allemaal x86 natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo heftig is de centrino niet hoor.
De architectuur veranderd niet.
Ja, en dat is dus gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
Mooie is dat als Jobs een presentatie doet alles altijd feiloos werkt.
De Keynote is bij Apple-gebruikers een begrip geworden, iedereen vindt het prachtig en wil iedere seconde, al is het maar in platte tekst, meemaken. Maar uiteindelijk is het vooral bedoeld voor genodigden in de zaal, en dat zijn naast journalisten vooral aandeelhouders. Die vinden het geweldig om te horen hoeveel iPods Apple nu weer verkocht heeft. Dat zag je ook in dit topic, de enige die enthousiast werd over de verkoopcijfers was tevens de enige aandeelhouder hierquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:24 schreef skiczukie het volgende:
Ik check die keynote nu. Het begint wel érg zielig met die verkoopcijfers.
Fair enoughquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
G5 vind ik minder mooi& zoveel centjes heb ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |