Nou ja, dan maar in Nederland bestellenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is met alle hardware zo. Ik wil al een tijdje een Canon EOS 350D, die zijn daar ook flink goedkoper. Zelfs met BTW.
Ja, net een nieuwe iMac.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
iMac (had jij niet net een nieuwe?) en Powerbook (ja, ik had net een nieuwe).
Kan dat weer?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar in Nederland bestellen.
Een sterkere behuizing.quote:
Weet je hoe veel slapper een wintel laptop is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een sterkere behuizing.
Ik heb Powerbooks gezien met deuken (ja dat doen de users zelf maar een nog sterkere Macbook Pro zou mooi meegenomen zijn).
Kom zeg we gaan toch niet die wintel laptops als de norm nemen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef Thermo het volgende:
[..]
Weet je hoe veel slapper een wintel laptop is?
Juist, als je btw een nog sterkere behuizing dan een powerbook wil. >>quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom zeg we gaan toch niet die wintel laptops als de norm nemen?
We hebben het hier wel over Apple he
Ik kijk er nu niet rationeel naar, en dat wil ik ook niet proberenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice! Ik ga denk ik voor de nieuwe iMac, want de PB is toch veelal voor on-the-road en dan voldoet de G4 nog prima. Plus die kan dit weekend al binnen zijn, terwijl de Macbook pas in februari komt
Nu welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef XL het volgende:
Hier staat ie: http://macworld.apple.com.edgesuite.net/mw/index.html
Maar ik heb hem nog niet aan de praat.
Die dual-core intel is wel erg goed, maar ze niet zeggen dat ze de iMac 4 x trager hebben gemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
hoe kunnen ze nu beweren dat een dual core 2,0Ghz intel 2 maal zo snel is als de oude Imac welke een 2,0Ghz G5 PowerPC had.
Het is toch zo dat een PowerPC meer doet per klokslag dan een intel.
Marketing.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
hoe kunnen ze nu beweren dat een dual core 2,0Ghz intel 2 maal zo snel is als de oude Imac welke een 2,0Ghz G5 PowerPC had.
Dat was voor de Pentium 4 zo, de Core Duo borduurt echter voor op de Centrino techniek waardoor het verschil met de PowerPC minder groot is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gooi na 2 jaar nog steeds regelmatig hoge ogen met mijn 12" Powerbook.. houden zo dus, dat design!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef Dementor het volgende:
Het design van de Powerbook G4 is volgens Apple schijnbaar nog steeds de lijdraad voor 2006.
Grappig
Het zou wel tof geweest zijn als ze met een nog mooier design op de proppen waren gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |