quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Slarioux het volgende:
super-muffin en Walter, le waarschuwing finale bij deze.
Niks illegaals aan hoor; die game wordt vaker op gamesites aangeboden. Met een torrentprogramma gaat het echter sneller.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Slarioux het volgende:
Niet alle torrents zijn illigaal.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Slarioux het volgende:
Torrents zijn in DIG uberhaubt een no-go, omdat dat absoluut niet te controleren valt. Maar okquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Niet alle torrents zijn illigaal.
Dan heb je zoveel apparatuur, en kan je nóg geen scherp fotootje maken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
nee mensen er was alleen een 20th Anniversary Mac.
@ 'hugster':
scroll ff halverwege voor mijn werkkamer en hier voor hetgeen je waarschijnlijk bedoelde m.b.t. mijn rommel-kelder waar ik e.e.a editte vroeger.
mooiquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'hugster':
scroll ff halverwege voor mijn werkkamer en hier voor hetgeen je waarschijnlijk bedoelde m.b.t. mijn rommel-kelder waar ik e.e.a vroeger editte.
Lijkt mij onzin, er is nergens op Fok! een regel te vinden dat torrents niet mogen. Ben je bang om je ongelijk toe te geven?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Torrents zijn in DIG uberhaubt een no-go, omdat dat absoluut niet te controleren valt. Maar ok.
Als je kritiek op slarioux hebt wil je dat dan in het FB topic doen, en niet in een topic waar je nooit komt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin, er is nergens op Fok! een regel te vinden dat torrents niet mogen. Ben je bang om je ongelijk toe te geven?
IK HAD ONGELIJK OVER HET ILLEGAAL ZIJN VAN DE TORRENT VAN WALTER EN SUPER-MUFFINquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin, er is nergens op Fok! een regel te vinden dat torrents niet mogen. Ben je bang om je ongelijk toe te geven?
Bij je opleiding ook; dat heet tentamensquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Slarioux het volgende:
Ontopic plz.
Volgens de meneer van de apple telefoon word ik steeksproefsgewijs gecontroleert op mijn student-zijn.
Daar word ik altijd gecontroleerd, nare lui zijn dat. Vooral bij multiple-gok toetsen, één krasje op je antwoordblad en je moet een nieuwe schrijven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bij je opleiding ook; dat heet tentamens![]()
Wat moet je met 2 filmdingen.. En is die camera een sony? Waarom heb je eigk. zoveel werkende computers? Je kan er toch maar achter 1 werkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'hugster':
scroll ff halverwege voor mijn werkkamer en hier voor hetgeen je waarschijnlijk bedoelde m.b.t. mijn rommel-kelder waar ik e.e.a vroeger editte.
Wat studeert ge btw?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Daar word ik altijd gecontroleerd, nare lui zijn dat. Vooral bij multiple-gok toetsen, één krasje op je antwoordblad en je moet een nieuwe schrijven.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Hugster' :
Bedoelde je deze oude setup in de woonkamer?
Mischien om erachter te werken? En ja dat is een Sony - goed gezien - met daarachter weer een JVC camera/externe harddisken van Lacie, Photo printertje etc... Reden voor dit alles is simpel: Voor in elkaar geflanste documentaires of foto-reportages over alles en nog wat die hetzij in opdracht worden gemaakt danwel voor prive-doeleinden. Programma's die hiervoor gebruikt worden zijn o.a. FC pro 5,Soundtrack pro,Motion 2,DVD studio 2,Adobe Ph.S etc. Waarom dan zoveel verschillende Mac's bij elkaar? De dual G5 spreekt voorzich als het centrale machientje waar het 'zware' werk op wordt gedaan.Die oude iMac G4 links is meer een veredelde test-machine om alles wat gemaakt is zoals dvd's of cd-roms vooraf even te bekijken of gewoon als alternatieve werkmachine voor die kleine dingen die je weleens doet. De PB G 4 15 inch is meer de travelmate waar in kleine vorm die dingen opstaan die van de G5 of iMac G4 komen en ik onderweg kan laten zien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 om 23:16 uur vroeg 'MaRySe' het volgende:
Wat moet je met 2 filmdingen.. En is die camera een sony? Waarom heb je eigk. zoveel werkende computers? Je kan er toch maar achter 1 werkenEn 2 iPods? Of nogmeer :/ ?
Die sony heeft mijn papa ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:29 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Mischien om erachter te werken? En ja dat is een Sony - goed gezien - met daarachter weer een JVC camera etc... Reden voor dit alles is simpel: Voor in elkaar geflanste documentaires of foto-reportages over alles en nog wat die hetzij in opdracht worden gemaakt danwel voor prive-doeleinden. Programma's die hiervoor gebruikt worden zijn o.a. FC pro 5,Soundtrack pro,Motion 2,DVD studio 2,Adobe Ph.S etc. Waarom dan zoveel verschillende Mac's bij elkaar? Die oude iMac G4 links is meer eenveredelde test-machine om alles wat gemaakt is zoals dvd's of cd-roms even vooraf te bekijken of gewoon als alternatieve werkmachine voor die kleine dingen die je weleens doet. De PB G 4 15 inch is meer de travelmate waar in kleine vorm die dingen opstaan die van de G5 of iMac G4 komen. Maar het mooiste van dit alles, is dat alles,maar dan ook alles, wireless met elkaar is verbonden via de eigen server.En die iPods? 2 oudjes die ik in de dock als mijn eigen draaitafel gebruikte voor de bekende muzieknummers.
En totslot: Je ziet ook die joekel van een tv achter m'n bureau? Nou...'s avonds laat als je zo bezig bent in the basement dan is het altijd lekker om ff te geilen op een of ander late nite programma van Playboy![]()
zo..meer vragen?![]()
@ 'Hugster':
eeh... schijn bedriegt want het is een houten wand/schot waar het allemaal tegenaanzit en vanachteren mooi is weggewerkt.zo beter??
Ah, hij is het nu aan het verzenden. 42 MBquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:39 schreef Tijn het volgende:
Ik wil een iPhoto book bestellen, maar hij is nu al 5 minuten "Connecting..."
Hoe betaal je dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, hij is het nu aan het verzenden. 42 MB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |