Ik had het doorgegeven, er was echt iets d00d denk ik. Maar over een week of twee heb ik een iPod!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik hoor er net op MSN ook al iemand over klagen. Volgens mij hebben ze het druk ofzo
Adiumquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:16 schreef Remzz het volgende:
Hoop dat ze eens een fatsoenelijke MSN messenger op de markt brengen.
wat is datquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Rock-shocker het volgende:
FrontRow werkt bij mij niet meer onder 10.4.4. Weet iemand of die al gehackt is?
Programma om met je afstandbediening door je filmpjes, muziek en foto's te bladeren.quote:
Man-alert! Kloon!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:52 schreef MaRySe het volgende:
M$
Op mn oude comp. had ik wel afstands maar op deez in ene niet meer (imac g3)quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef XL het volgende:
[..]
Programma om met je afstandbediening door je filmpjes, muziek en foto's te bladeren.
Nee. En ook nog niet naar cams van anderen kijken. En voorlopig komt het er ook niet in.quote:
Kortom, een kut-clientquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee. En ook nog niet naar cams van anderen kijken. En voorlopig komt het er ook niet in.
De beste die er is voor de Mac. Alleen zijn ze een beetje eigenwijs. Ik gebruik nu af en toe aMSN maar dat is echt een gedrocht.quote:
Wat had je hiervoor dan? Een 20th-Anniversary-mac?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Op mn oude comp. had ik wel afstands maar op deez in ene niet meer (imac g3)
Ik heb eeuwen lang ICQ gebruikt, ik vind gedrochten niet zo ergquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De beste die er is voor de Mac. Alleen zijn ze een beetje eigenwijs. Ik gebruik nu af en toe aMSN maar dat is echt een gedrocht.
ICQ is fantastisch! Ik gebruik het nogquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb eeuwen lang ICQ gebruikt, ik vind gedrochten niet zo erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |