Vertelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:21 schreef Sasandra het volgende:
Ik had gisteren even een moeilijk moment, erg kort en niet echt heel erg hevig,
Oke, dan.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:39 schreef pluissebol het volgende:
Dus nu ga ik niet dood aan zwarte longen maar aan een vet hart.![]()
Volgens mij hou je dat als ex roker gewoon altijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:48 schreef Eb het volgende:
hij vertelde me dat hij nog elke dag zin heeft om te roken.
quote:
Je kunt toch ook niet een beetje stoppen met roken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:02 schreef pluissebol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij stuurt me gelijk naar de dieetclub, niet eens slank de zomer in.
quote:Ze hadden op de gebruiksaanwijzing van de antirook pleisters moeten zetten dat je de pleisters vooral op je mond moet plakken als je niet wil aankomen !
Ik had daar de eerste week ook minder last van. Maar op gegeven moment toch vervanging c.q lekkere trek ontwikkelen. Om over het echt honger hebben maar te zwijgen. Eerst stilde ik de meeste honger met een peuk en nu met een bruine boterham.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef eaucourante het volgende:
Ik snap die vreetkicks van mensen die gestopt met roken niet helemaal... Tuurlijk zoek je een vervanging voor je peuk, maar laten we eerlijk wezen... die salmiakkogels, stukken zoethout, zakken drop en noem het maar op komen niet eens dichtbij de smaak en het genot van een sigaret. Voor mij tenminste niet. Ik kan een hele zak drop wegwerken, maar heb daarna alsnog trek in een peuk. Tja... dan kan ik net zo goed die drop (of andere vervangingen) laten staan... scheelt me kilo's en een misselijk gevoel.
Two days, 23 hours, 49 minutes and 4 seconds. 104 cigarettes not smoked, saving ¤ 18,85. Life saved: 8 hours, 40 minutes.
* eaucourante] zucht diep... [/me]
[me=eaucourante is nog steeds rookvrij, maar nog altijd niet blij....
Wow, Danny gestopt met roken. Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:33 schreef Danny het volgende:
* Danny is 1 week, 2 dagen, 20 uur, 32 minuten en 8 seconden gestopt, heeft 492 peukies laten liggen en ¤ 90,47 in z'n zak gestoken.
Tja, het wordt met de dag makkelijker en ik twijfel er eigenlijk niet aan dat ik niet meer begin. Ik heb me voorgenomen niet eens een trekje meer te nemen. Ik heb er ook werkelijk de behoefte niet meer aan. Ik zie heel de dag mensen roken om me heen, maar zelf taal ik er compleet niet naar. Ga me nu dus, in navolging van Swets, richten op afvallen
Iedereen hier succes nog verder natuurlijk en bedankt enzo. Ik wip nog wel binnen hoor, maar dagelijkse updates zullen niet echt meer nodig zijn.
Jaja..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wow, Danny gestopt met roken. Het moet niet gekker worden.
Ben nu 3 1/2 week gestopt en ga idd pas de laatste dagen steeds meer vreten. De eerste week had ik daar vrijwel geen last van.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef pluissebol het volgende:
Ik had daar de eerste week ook minder last van. Maar op gegeven moment toch vervanging c.q lekkere trek ontwikkelen. Om over het echt honger hebben maar te zwijgen. Eerst stilde ik de meeste honger met een peuk en nu met een bruine boterham.
Hmmm... dan moet ik maar gaan oppassen. Wil absoluut niet aankomen. Naast het stoppen met roken ben ik namelijk ook nog eens op dieet. Zal maar een grote voorraad suikervrije kauwgom en flessen Spa blauw halen... :Squote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben nu 3 1/2 week gestopt en ga idd pas de laatste dagen steeds meer vreten. De eerste week had ik daar vrijwel geen last van.
Doe het tegenovergestelde, en denk juist aan die peuk. Heb jij wel eens geprobeerd ergens juist niet aan te denken? Dat werkt niet..... Sta erbij stil en denk er uitgebreid aan, dan is het binnen 2 tellen weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:32 schreef eaucourante het volgende:
[..]
Hmmm... dan moet ik maar gaan oppassen. Wil absoluut niet aankomen. Naast het stoppen met roken ben ik namelijk ook nog eens op dieet. Zal maar een grote voorraad suikervrije kauwgom en flessen Spa blauw halen... :S
Three days, 13 hours, 0 minutes and 58 seconds. 123 cigarettes not smoked, saving ¤ 22,31. Life saved: 10 hours, 15 minutes.
Hebben jullie trouwens een sigaret van de dag die je absoluut niet uit je hoofd kan krijgen? Ik ben nu zo'n drie dagen gestopt en moet zeggen dat het redelijk gaat... overdag en 's avonds heb ik niet echt veel last van het niet-roken. Maar mijn ochtendpeuk, de peuk die ik zo'n beetje opstak nog voor mijn ogen open waren, die mis ik enorm. 's Ochtends denk ik dan ook de eerste paar uur alleen maar aan die peuk... erg vervelend. Herkenbaar? Zo ja, tips om daar vanaf te komen? Alles wat ik gedurende de dag doe om mijn gedachten aan roken tegen te gaan (glaasje water, rondje lopen, etc etc) schijnt niet te helpen tegen mijn ochtendcrisis...
* eaucourante is nog altijd rookvrij, en voelt zich ietsjes blijer (maar nog niet helemaal blij!)
Ga eens na waarom je meer eet? Ben je niet de ene verslaving(suiker) voor de andere aan het inruilen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben nu 3 1/2 week gestopt en ga idd pas de laatste dagen steeds meer vreten. De eerste week had ik daar vrijwel geen last van.
Verveling en PMS.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:40 schreef Panzerknacker het volgende:
Ga eens na waarom je meer eet? Ben je niet de ene verslaving(suiker) voor de andere aan het inruilen?
18 maanden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Jaja..
* Danny is 1 week, 6 dagen, 1 uur, 58 minuten en 16 seconden gestopt, heeft 654 peukies laten liggen en ¤ 120,09 in z'n zak gestoken.
![]()
En ik ben ook nog eens op dieet. Wil in 18 maanden tijd van 94 kilo naar 75 kilo.
Een middagpeuk blijft het langste hangen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:32 schreef eaucourante het volgende:
Hebben jullie trouwens een sigaret van de dag die je absoluut niet uit je hoofd kan krijgen?
Hehe, ik ken dat. Maar, sinds ik ben gestopt met roken, heb mijn auto niet gereinigd. Het is dus een grote, stinkende rijdende asbak. En wanneer ik nu als ex-roker in die auto stap voel ik dus helemaal NIET de behoefte te roken in de auto. Helemaal geen signaaltjes. Is echt smerig... Had ik dat gevoel nu maar overal en altijd, dat zou het stoppen een stuk makkeljker maken..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef eL. het volgende:
Ik heb het (signaaltje) nog altijd vrij vaak achter het stuur, als ik alleen rij. Dat waren de lekkerste, raampje op een kier, achter leunend en zwevend over de weg..
Daarom heb ik zo'n sterke associatie met een beest als het om de rookverslaving gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef NoXxa het volgende:
Moet wel zeggen dat het verlangen naar de peuk wel sterker wordt. Het zijn die korte momenten, maar ze zijn wel heftiger! Maar we blijven volhouden!!
Hehehequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:41 schreef Eb het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n sterke associatie met een beest als het om de rookverslaving gaat.
In het begin geeft ze nog kopjes en komt ze met hoge staart langs als ze zin heeft in nicotine, na verloop van tijd komt er ineens zo'n onverwachte brullende uithaal met genagelde klauw.
Temmen dus, dat gespuis![]()
Hoe doe je dat? Ik lees en zie overal dat je niet snel kunt afvallen (op de eerste paar kilo's na).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
18 maanden?
Ik wil in 3 maanden van 103 naar 80
Weet ik veel. De laatste keer dat ik op dieet was viel ik twee kilo per week af.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik lees en zie overal dat je niet snel kunt afvallen (op de eerste paar kilo's na).
Als het ook in 3 maanden kan dan graag. Heb net even gekeken hoeveel vet en calorieën ik voorheen per dag naar binnen werkte en dat kwam neer op ongeveer 5000 kcal en 200 gram vet.
Ik moet het nu doen met ongeveer 1600 kcal en 56 gram vet.
Vooral geen frisdrank drinken, heb ik wel eens gehoord.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef Danny het volgende:
Hoe doe je dat? Ik lees en zie overal dat je niet snel kunt afvallen (op de eerste paar kilo's na).
Als het ook in 3 maanden kan dan graag. Heb net even gekeken hoeveel vet en calorieën ik voorheen per dag naar binnen werkte en dat kwam neer op ongeveer 5000 kcal en 200 gram vet.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet ik veel. De laatste keer dat ik op dieet was viel ik twee kilo per week af.
Hoe dat deed?
's morgens fruit ontbijt
's middags 3 boterhammen
's avonds gewoon een oud hollansch prakkie
en 2 en een hale liter water drinken.
En dat 3 maanden volhouden
Sjacherijn, ga alsjeblieft weer roken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Eb het volgende:
[..]
[..]
ander topic graag: Slank de zomer in XXIV -- De zomer komt eraan!!!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sjacherijn, ga alsjeblieft weer roken..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij wordt t echt tijd voor het "Danny en Swets afvaltopic"
Als ik jou hier voor de deur zie staan nadat je hier hardlopend naartoe ben gekomen ga ik een psychiatrische inrichting voor je bellen..quote:
Had het bijna gedaan zeg, vanavond. Schrijvend, bier erbij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sjacherijn, ga alsjeblieft weer roken..
Persoonlijk denk ik dat het in dat geval verstandiger is een ambulance te bellen met voldoende zuurstoftanks...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als ik jou hier voor de deur zie staan nadat je hier hardlopend naartoe ben gekomen ga ik een psychiatrische inrichting voor je bellen..
(of feyenoord natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |