fuck dan ben ik genaaid, want ik had haar namelijk wel betaaldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:42 schreef R_ON het volgende:
Ze is ook geen hoer.
Nee ze is een ultiem geile schrale neukgeit....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:42 schreef R_ON het volgende:
Ze is ook geen hoer.
quote:Levensmotto:
Don't Judge A Book By His Cover.
Ik zal het niet ontkennen. Misschien moet ik dat maar onder mijn foto zetten: ik ontken het niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:49 schreef Repeat het volgende:
mehehehe
goeie vondst! zeker langsgekomen toen je wat zocht om op te rukken?
Opgelost dan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:47 schreef Relneger18 het volgende:
conclusie: uitwonen die handel
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef Beach het volgende:
Tijd om de breezah reeks weer eens op te starten![]()
De vraag is NIET of je BENT genaaid maar of je HEBT genaaid.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
fuck dan ben ik genaaid, want ik had haar namelijk wel betaald![]()
ik had had haar zeker genaaid en moest er flink door dokken ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:55 schreef sirrom het volgende:
[..]
De vraag is NIET of je BENT genaaid maar of je HEBT genaaid.
Toch?
Koffie bij?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef buzzer het volgende:
Oke, we zijn nu 42 delen ver, alles is zo langzamerhand wel een keer voorbij gekomen, we hebben iedere foto die er op internet te vinden is zo langzamerhand wel een keer uitgelachen, iedere userfoto al wel een keer zonder toestemming geplaatst, alle policyoverschrijdende dingen al een keer geplaatst. Kortom de koek is wel een keer op.
We hebben twee prachjtige subfora waar je kunt kwijlen op allerhande fotoos, maar wat deze reeks is de koek wel een keer op. Het is langzaam afgegleden naar alweer een slowchattopic, en zo langzamerhand ben ik het ook wel beu om dit topic door te spitten op dingen die niety door de beugel kunnen.
Kortom, deze reeks gaat minstens een paar maanden met vakantie, en dan kijken we ergens in de loop van het volgende jaar wel weer eens of het leuk is om een keer overnieuw te beginnen.
Hier nog zo een met zo'n loverboyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:52 schreef Jorikjet het volgende:
alleen jammer van die ali's
En die paar maanden zijn zeker wel voorbijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:58 schreef Houniet het volgende:
Het 42stuh BrEEzAH TOPic - BrEnG aLLe Br33zAh'S sAmEn *O*
[..]
* alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ohh shit die vriend. Ik zie het nu pas![]()
Een lelijke wigger en dan geilt ze toch op Robby Williams.![]()
Kan iemand die make-up afdeling een mailtje sturen met dit topic?
quote:HiEr SiJn We WeEr..!!
WiE KoMt MiJ EvEn BlIj MaKeN
MeT WaT KuDoWsS..
EnNuH ZiJn Er NoG LeUkE
VrIjGeSeLlE DaMeS HiEr..?
KuSjeSs RoBiN
En dan heb je de foto van die gast nog niet gezien.quote:
ik denk niet dat ik dat wil zienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
En dan heb je de foto van die gast nog niet gezien.
Ja! In een garagebox, waar je jouw vriendin vandaan hebt gehaald.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:03 schreef Scorpie het volgende:
zulke wijven moeten alleen maar genaaid worden, elke keer opnieuw, 24 uur per dag, non-stop, door grote negers, dat is het enige waar ze goed voor zijn, die vuile vieze breezahs
Wtf is een Nofi ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:09 schreef KoudeVrouw het volgende:
Nofi natuurlijk.
Owh god, daar heb je weer zo`n semi-intellectuele uitspraak van zo`n half-geemancipeerd vrouwmens dat denkt dat ze het op moet nemen voor haar soortgenotenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:08 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ja! In een garagebox, waar je jouw vriendin vandaan hebt gehaald.
Eigenlijk ben ik een kloon.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Owh god, daar heb je weer zo`n semi-intellectuele uitspraak van zo`n half-geemancipeerd vrouwmens dat denkt dat ze het op moet nemen voor haar soortgenoten![]()
Gaat heen mensch, gaat heen.
Damnquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
http://members.lycos.nl/natassss/![]()
Die meid zit zich idd te bevredigen op dat filmpje. Zal wel een boos ex-vriendje hebben gemaakt die site want kan me niet voorstellen dat een meisje dat zelf gaat plaatsen met haar msn en foto's van haar oma.
wtfquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:07 schreef Relneger18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wat hebben die lipglossgaylords nou voor fetish met hun smoel![]()
![]()
...alsof ze vollere lippen krijgen ofzo
![]()
![]()
Lol, met zo`n nicht wil je geen ruzie? Bang dat je het zeepje op moet pakken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:15 schreef boyv het volgende:
die vriend ziet er wel heel erg moeilijk uit, daar wil ik zeker geen ruzie mee
genaaidquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die meid zit zich idd te bevredigen op dat filmpje. Zal wel een boos ex-vriendje hebben gemaakt die site want kan me niet voorstellen dat een meisje dat zelf gaat plaatsen met haar msn en foto's van haar oma.
Even downloadenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heel goed mogelijk, bedankt voor die sitequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Das niet verkeerdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Geen ruzie mee? Het is een poser. Hij doet alsof hij heel stoer en gevaarlijk en vooral neger is, terwijl het eigenlijk een zielig klein bleekscheetje is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:15 schreef boyv het volgende:
die vriend ziet er wel heel erg moeilijk uit, daar wil ik zeker geen ruzie mee
eenschquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:21 schreef Jeweet het volgende:
Wat moet je anders als je een IQ van 80 hebt? Het enige nuttige wat je dan nog kan doen is geile foto's van jezelf maken....toch?
en achter de ramen met rode verlichting plaats nemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:21 schreef Jeweet het volgende:
Wat moet je anders als je een IQ van 80 hebt? Het enige nuttige wat je dan nog kan doen is geile foto's van jezelf maken....toch?
Waar staat dat ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef HPoi het volgende:
Hoe kan dit nu?
Datum, Bezoekers, Tijd-Online
4 januari: 0 0
5 januari: 0 0
6 januari: 0 0
7 januari: 0 0
8 januari: 0 0
9 januari: 115 4 uur, 27 minuten
10 januari: 594 1 uur, 10 minuten![]()
check die oma ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is al eens vaker langsgeweest, maar ja, dat heb je met van die meiden als ze dat soort filmpjes maken. Het meeste eindigt toch wel op internet uiteindelijk ..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Altijd apart dat op zich een mooi meisje dan toch zo'n idioot als vriend heeft.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef Maikuuul het volgende:
Die wigger vriendlollers
Maar ik vind haar wel knap
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:33 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Altijd apart dat op zich een mooi meisje dan toch zo'n idioot als vriend heeft.
Iddquote:
dan was ik elke avond bij haarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:42 schreef Skinkie het volgende:
[afbeelding]
Het zal je vriendin maar zijn
niet zo happen, dat is niet goed voor jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen ruzie mee? Het is een poser. Hij doet alsof hij heel stoer en gevaarlijk en vooral neger is, terwijl het eigenlijk een zielig klein bleekscheetje is.
Iemand die z'n lippen tuit alsoftie een Japanner gaat pijpen verdient een pak rammel.
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:42 schreef Skinkie het volgende:
[afbeelding]
Het zal je vriendin maar zijn
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou haar uitwonen denk, een weekje lang, en daarna dumpen in een greppel. Schiet niet op met zulke figuren.
kan niet zien of ze mooi is ofnietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef Stansfield het volgende:
Weer een mooi voorbeeld.
Redelijk mooi meisje, super kansloze vriend
[afbeelding]
[afbeelding]
hahaha mee eensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:49 schreef boyv het volgende:
wedden dat ie in een klerenwinkel werkt
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef oegaboega het volgende:
[..]
kan niet zien of ze mooi is ofniet
Jaloers?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef Stansfield het volgende:
Weer een mooi voorbeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
ze kreeg hem wel iddquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
[afbeelding]
ziet er wel ok uit dacht ik zo.
bWHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef Stansfield het volgende:
Weer een mooi voorbeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's wel een schatje.quote:
hehe de verleiding is grootquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wie mailt dit topic trouwens naar die make-up koningin in haar loverboy?
Picsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Molluck het volgende:
Die Roxy (Roxanne, maar je zegt "Roxaan") zit dus bij mij op school, ongelooflijke sloerie, ze probeert echt met iedereen aan te pappen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
bWHAHAHAHAHAHAHAHA
Dat soort lui lach ik altijd uitik kan het niet helpen
Altijd de meest erge sloeries.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Molluck het volgende:
Die Roxy (Roxanne, maar je zegt "Roxaan") zit dus bij mij op school, ongelooflijke sloerie, ze probeert echt met iedereen aan te pappen
pimp haar en laat haar naakt poseren voor de camquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Molluck het volgende:
bahquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Molluck het volgende:
Is dat die snol uit de OP? Want die goedkope wijven noemen zich allemaal Roxanne?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Molluck het volgende:
Voor die gozer geldt toch precies hetzelfde? Hij zou ook een 'normale' jongen kunnen zijn, maar heeft nu met zo'n meisje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Stansfield het volgende:
Het kansloze aan haar is dat ze met zo'n gast heeft terwijl ze gewoon een normaal mooi (dus niet breezer) meisje kan zijn.
Het is altijd zo zonde van die meisjes.
Nee, dit is al nummer 3.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Is dat die snol uit de OP? Want die goedkope wijven noemen zich allemaal Roxanne?
ach ja....1 naam, 1 gedachte, meerdere zielen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Is dat die snol uit de OP? Want die goedkope wijven noemen zich allemaal Roxanne?
Wel een goedkope pen, stel eens voor dat ie breekt onder het geweld.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Foto's die niet express genomen worden zijn leukerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, die staan dus op die site, sukkel
Lees het topic anders ff...deze dus: http://tinypic.com/k13n1t.jpgquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat boeit die gozer mij nou.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voor die gozer geldt toch precies hetzelfde? Hij zou ook een 'normale' jongen kunnen zijn, maar heeft nu met zo'n meisje.
Soort zoekt soort, what's your point?
Kan ze er 2uiteindes instoppen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wel een goedkope pen, stel eens voor dat ie breekt onder het geweld.
Idd als ze niet zo ordinair eruit zou zien en geen kindje met een wigger attitude zou hebben kun je er zeker wat van maken. Maar meisjes worden vaak zo door het milieu waar ze in verkeren. Kansarm, achterbuurt vaak dat werk. En die komen dan ook met wiggers en mocro's thuis. Ik weet het lekker gegeneraliseerd maar dat hoort erbij in een breezah topic als er dadelijk een moraalridder wil gaan zeiken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Stansfield het volgende:
Het kansloze aan haar is dat ze met zo'n gast heeft terwijl ze gewoon een normaal mooi (dus niet breezer) meisje kan zijn.
Het is altijd zo zonde van die meisjes.
Dat is vlak voor de gangbang.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
Haha, check die vrienden van haar dan
[afbeelding]
de petten brigade... maar ken ergere figuren... zal geen namen noemen... GERLOF.. oeps.. did I say that?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
D'r jas moet trouwens naar de kapper
...das n beste "dooie kat" die daar om haar nek hangtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
D'r jas moet trouwens naar de kapper
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:57 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is vlak voor de gangbang mass rape.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Idd als ze niet zo ordinair eruit zou zien en geen kindje met een wigger attitude zou hebben kun je er zeker wat van maken. Maar meisjes worden vaak zo door het milieu waar ze in verkeren. Kansarm, achterbuurt vaak dat werk. En die komen dan ook met wiggers en mocro's thuis. Ik weet het lekker gegeneraliseerd maar dat hoort erbij in een breezah topic als er dadelijk een moraalridder wil gaan zeiken.![]()
Geil filmpje wel, maar is door vriendje ofzo gemaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Kan ze er 2uiteindes instoppen.![]()
Vrij kansloos trouwens dat ze zoiets van zichzelf maakt. Naja, haar eigen schuld.
Ohhh die slet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lees het topic anders ff...deze dus: http://tinypic.com/k13n1t.jpg
Dat bedoel ik nu, daarom lijkt het mij toch echt een kwestie van jaloezie.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Idd als ze niet zo ordinair eruit zou zien en geen kindje met een wigger attitude zou hebben kun je er zeker wat van maken. Maar meisjes worden vaak zo door het milieu waar ze in verkeren. Kansarm, achterbuurt vaak dat werk. En die komen dan ook met wiggers en mocro's thuis. Ik weet het lekker gegeneraliseerd maar dat hoort erbij in een breezah topic als er dadelijk een moraalridder wil gaan zeiken.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
[afbeelding]
ziet er wel ok uit dacht ik zo.
OMFGquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
[afbeelding]
Sjieke jas, volgens mij echt bontquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
[afbeelding]
HAHAHHHquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
[afbeelding]
nee man dikke nepquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjieke jas, volgens mij echt bont
Nah check hoe mooi die haartjes zijn, mooier dan de mijne dusjehquote:
Volgens mij hebben al die gasten een pluk schaamhaar aan die jassen hangen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjieke jas, volgens mij echt bont
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij hebben al die gasten een pluk schaamhaar aan die jassen hangen.
Bij een breezah topic hoort ook een moraalridder die door dit soort reacties heenprikt nietwaar?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Mja, gasten hebben minder medelijden met elkaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bij een breezah topic hoort ook een moraalridder die door dit soort reacties heenprikt nietwaar?
Want nogmaals, soort zoekt soort.
Waarom zou het voor zo'n meisje wel zonde zijn dat ze geen normaal meisje is geworden, naar voor zo'n gozer is het dan niet opeens zonde dat hij geen normale jongen is geworden?
Uit mannelijk perspectief bekeken een logische reactie, maar wel eentje die alleen kan voortkomen uit een gevoel van "dan had ik misschien ook nog kans gehad op die meisjes".
Om ook even serieus te reageren. Ik denk niet dat veel mensen op zoiets zitten te wachten eerlijk gezegd. Er zijn namelijk genoeg meisjes die mooi zijn en niet zo eruit zien. Dus kans hebben op die breezah die zich om laten toveren tot prinsesje is een beetje ver gezocht. Ga eens achter die computer vandaan en loop de straat op genoeg mooie meisje gelukkig hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bij een breezah topic hoort ook een moraalridder die door dit soort reacties heenprikt nietwaar?
Want nogmaals, soort zoekt soort.
Waarom zou het voor zo'n meisje wel zonde zijn dat ze geen normaal meisje is geworden, naar voor zo'n gozer is het dan niet opeens zonde dat hij geen normale jongen is geworden?
Uit mannelijk perspectief bekeken een logische reactie, maar wel eentje die alleen kan voortkomen uit een gevoel van "dan had ik misschien ook nog kans gehad op die meisjes".
Je vraagt je toch af wat er van die gasten terecht komt in bijvoorbeeld 30 jaar. Zijn ze dan allemaal werkeloze putjes scheppers?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, gasten hebben minder medelijden met elkaar![]()
Dat vraag ik me ook af van al die gabbers uit de jaren 90. Alleen lopende band medewerkers met gehoorbeschadeging nu gok ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af wat er van die gasten terecht komt in bijvoorbeeld 30 jaar. Zijn ze dan allemaal werkeloze putjes scheppers?
nee man, je weet tog, dan zijn het allemaal succesvolle rappers met 6 auto's, 3 villa's en een helikopter. Allemaal wel gepimped to tha bone, jeweettog?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af wat er van die gasten terecht komt in bijvoorbeeld 30 jaar. Zijn ze dan allemaal werkeloze putjes scheppers?
Het is ook vaak een fase he. Al die gasten en wijven die hier neergezet worden zijn allemaal pubers. En als je in zo'n milieu hangt ga je je spiegelen aan je leeftijds genoten. Die gasten en meiden gaan straks misschien gewoon een opleiding volgen en dan lachen ze er ook hard om hun uiterlijk in de pubertijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze doen allemaal MBO detailhandel, dus kunnen ze later mooi bij de supermarkt terecht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Meeste wel maar ik ken er een paar die hebben een goede opleiding afgerond en nu een goede baan. Ze lijken wel in de verste verte niet meer op de persoon die zin in 1995 waren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af van al die gabbers uit de jaren 90. Alleen lopende band medewerkers met gehoorbeschadeging nu gok ik.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef Skinkie het volgende:
[..]
quote:Mii VentJ Glasenwasser HvJ m0ppieJ
Ze werken in de "bauw"...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Pubers en internetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:11 schreef sirrom het volgende:
Waarom zou iemand zichzelf op zo'n site zetten met allemaal schattige - kijk mij nou - foto's van zichzelf? Schreeuw om aandacht? Zijn er andere redenen? LIjkt me toch niet, hé!
en dan die titel: "you're all invited"quote:
Volgens mij ben ik hier niet degene die nodig de straat op moet. Je hoort mij hier niet steeds zeggen "zonde zeg van deze meisjes", integendeel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ga eens achter die computer vandaan en loop de straat op genoeg mooie meisje gelukkig hoor.![]()
lol die komt alleen maar met hulpstukkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en dan die titel: "you're all invited"
Misschien dat er dan nog IEMAND komt
quote:
hij heeft in elk geval z'n superdudes naam op z'n trui staanquote:
De ex-gabbers die ik ken (maar een stuk of 3) en waar ik nog mee omga hebben nu allemaal een goede tot zeer goede baan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af van al die gabbers uit de jaren 90. Alleen lopende band medewerkers met gehoorbeschadeging nu gok ik.
Humm dit is een afzeik topic? Je moet het allemaal wat luchtiger bekijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:15 schreef KreKkeR het volgende:
Maar geef mij dan eens een reden anders dan jaloezie of stiekeme 'anders had ik misschien meer kans op zo'n meisje gehad' gedachten, die dit eenzijdig 'wat zonde van dit meisje'-geroep verklaren?
Die spiegel is viesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:50 schreef Het_hupt het volgende:
Geen hoer, alleen maar een webcam girl![]()
[afbeelding]
Of met een stropquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol die komt alleen maar met hulpstukken![]()
Maar die gebruiken al geen breezahtaal. Ik lees soms dat er figuren zijn die door gewenning die breezahtaal al gebruiken in proefwerken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De ex-gabbers die ik ken (maar een stuk of 3) en waar ik nog mee omga hebben nu allemaal een goede tot zeer goede baan.
Het hangt een beetje...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:20 schreef Het_hupt het volgende:
let op die gozer rechts, en z'n drankje![]()
[afbeelding]
ik heb met ze samengewerkt.......het is zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar die gebruiken al geen breezahtaal. Ik lees soms dat er figuren zijn die door gewenning die breezahtaal al gebruiken in proefwerken.
Met tentamens??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb met ze samengewerkt.......het is zo.
heeft ze nou een zuigzoen op dr been?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:20 schreef Het_hupt het volgende:
let op die gozer rechts, en z'n drankje![]()
[afbeelding]
Eraf gebeten door haar loverboy?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:22 schreef KreKkeR het volgende:
[afbeelding]
Wat is er trouwens met haar vinger gebeurd? Lijkt wel alsof deze geamputeerd is en daarna is afgedekt met een verbandje/pleister![]()
En krijgen die dan prompt een 1?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb met ze samengewerkt.......het is zo.
Ik zou ook als eerste naar haar vingers kijken als ik zo'n meisje tegenkwamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:22 schreef KreKkeR het volgende:
[afbeelding]
Wat is er trouwens met haar vinger gebeurd? Lijkt wel alsof deze geamputeerd is en daarna is afgedekt met een verbandje/pleister![]()
Ik breng alleen wat evenwicht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:20 schreef boyv het volgende:
ga ergens anders serieus doen, want niemand wil dat z'n dochter met zo'n mocro flavour of wigger thuiskomt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef Stansfield het volgende:
Weer een mooi voorbeeld.
Redelijk mooi meisje, super kansloze vriend]
[]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:20 schreef boyv het volgende:
ga ergens anders serieus doen, want niemand wil dat z'n dochter met zo'n mocro flavour of wigger thuiskomt.
Hij heeft wel best vette harenquote:
omg onze kamper valt op jongens met vette garenquote:
Alsof je niet kunt zeggen dat iemand best vet zijn haren heeftquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
omg onze kamper valt op jongens met vette garen![]()
zie menig commentaar van hem op boy pics![]()
Waanzinnig goede reply!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef xFriendx het volgende:
En haar een link sturen naar dit topic heeft toch geen zin. Dan maakt ze vast een stukje aan op haar profiel met deze link en daar dan onder:
"Haten is verlaten"![]()
![]()
jeweetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof je niet kunt zeggen dat iemand best vet zijn haren heeft
Als jij daar geen mening over hebt moetje niet bij mij komen huilen :/
Heel triest.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:35 schreef Relneger18 het volgende:
[afbeelding]
hubba hubba![]()
, alleen ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze die plamuurlagen eraf zijn.
wacht
dit is triest![]()
gek he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:42 schreef Relneger18 het volgende:
http://www.sugababes.nl/chariiisss/info
oh nee w8 zo geil is dat wijf niet
Rook je? Ja, ik rook
Favoriete eten pizza of MCdonalds:p
Favoriete muziek r&b/ rap
Favoriete film/tv -
Favoriete geurtje Gucci
Favoriete kledingmerk dolce&gabbana
Relatie single
maar ze is wel single![]()
quote:Nickname kellykelly
Profiel ID 174066
Status Offline
Naam 2 NIEUWE ALBUMS!!!!!
Woonplaats ()
Leeftijd 19 jaar
Geboortedatum 26 januari 1986
Sterrenbeeld Waterman
Je matcht 99% met kellykelly volgens onze Lovemeter
Die fake zegt heeft een paardenbek!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef Relneger18 het volgende:
check bij berichten![]()
zo'n jaloerse breezah zegt gelijk " fake "
Nee een hoer kost je minimaal 50 eurootjesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:42 schreef R_ON het volgende:
Ze is ook geen hoer.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef Relneger18 het volgende:
check bij berichten![]()
zo'n jaloerse breezah zegt gelijk " fake "
Probeert haar te versieren via d'r hondjequote:hallŲ.
Ik vind echt dat je hele mooie fotos hebt van jou en je hondje. Ik heb ook zo'n soort terrier. Alleen dan een west highland white terrier.
Ik heb er ook 10 bij gegeven. Geef je ze terug met een berichtje?
Kusz
Wat denk je dat een breezer tegenwoordig kost?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:50 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee een hoer kost je minimaal 50 eurootjes
3 breezaaahtjes en je kan hier voor niets overheen, samen met je vrinden
Als je een grote bus aanmaak limonade koopt, en daar wat bekertjes mee vol schenkt heb je hetzelfde effect. Hun merken het verschil niet, en het is tig keer goedkoper.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat denk je dat een breezer tegenwoordig kost?
Ai ai ai veel make-up veel make-up. Ze heeft geen mocro's en ander tuig in haar vrienden lijstje staan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:42 schreef Relneger18 het volgende:
oh nee w8 zo geil is dat wijf niet
Rook je? Ja, ik rook
Favoriete eten pizza of MCdonalds:p
Favoriete muziek r&b/ rap
Favoriete film/tv -
Favoriete geurtje Gucci
Favoriete kledingmerk dolce&gabbana
Relatie single
maar ze is wel single![]()
en ze kan zo bij givemepink.com (waarschuwing..tis een pornosite)
Christus, die zou je mee naar huis nemen........wordt je wakker naast een heel ander persoon, en een gezichtsafdruk op je kussen.quote:
Ik drink ze nooit....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat denk je dat een breezer tegenwoordig kost?
binnenstebuiten keren, kun je hem nog een keer gebruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik drink ze nooit....
Deel je de prijs daarvan maar over je vrinden hoor.
Niet het rubbertje delen want je krijgt enge ziektes van zo'n slet
swaffelen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:56 schreef vamos1 het volgende:
mensen die op sugababes surfen om te swaffelen op aandachtsgeile sletjes![]()
![]()
weer een Fok!noob ontmaskertquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
swaffelen?
Mail haar ff. Misschien zit ze ook op fok kan ze mee discusieren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:57 schreef sirrom het volgende:
Zou ze al gemerkt hebben dat haar profiel wat vaker dan gemiddeld bezocht is?
Detail: ze weet niet of ze 18 of 19 is. Net was ze 19, nu weer 18 !
Of ze is aan het uitvissen wat haar marktwaarde hoger maakt. Hoe lager de leeftijd, hoe hoger mijn Breezahgehalte ??
![]()
[[url=http://img140.imagevenue.com/loc172/th_89d3f_xirrom_004.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc215/th_edeca_xirrom_005.jpg]afbeelding][/URL]
Fotoboekquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Mail haar ff. Misschien zit ze ook op fok kan ze mee discusieren.![]()
het stof uit je zaadstengel schudden..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
swaffelen?
Kan zij het daarna als kauwgom gebruiken ....... dat is pas recyclingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
binnenstebuiten keren, kun je hem nog een keer gebruiken
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Christus, die zou je mee naar huis nemen........wordt je wakker naast een heel ander persoon, en een gezichtsafdruk op je kussen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:00 schreef vamos1 het volgende:
[..]
het stof uit je zaadstengel schudden..
zo duidelijk genoeg voor je?
jah mail haar naar dit topicquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Mail haar ff. Misschien zit ze ook op fok kan ze mee discusieren.![]()
Nee, die andere had iets van 45 reeksenquote:
Ik bedoel dat dit de perfecte opvolger is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee, die andere had iets van 45 reeksen
sjaak, volgens mij weet JIJ niet wat swaffelen isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:00 schreef vamos1 het volgende:
[..]
het stof uit je zaadstengel schudden..
zo duidelijk genoeg voor je?
Dat dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:06 schreef capibar het volgende:
[..]
sjaak, volgens mij weet JIJ niet wat swaffelen is
ik bedoelde eigenlijk ipv slingeren meppenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:06 schreef capibar het volgende:
[..]
Tim, volgens mij weet JIJ niet wat swaffelen is
maar oké.. ik bedoelde in principe iets anders, al kun je het ook bij jezelf (zie quote)quote:Adam en Eva schenen het gedaan te hebben, de Romeinen lustten er wel pap van, op hun 40 jaar durende tocht door de woestijn hebben de Joden ervan genoten...
En toen in de vroege middeleeuwen, ging de edele kunst van het swaffelen verloren. Velen vreesden dat het fenomeen swaffelen voor eeuwig van de mensheid was ontnomen, echter, op een zuipvakantie in Blanes heeft een groep jongeren het swaffelen herontdekt, en zelfs geperfectioneerd!
Wat is swaffelen?
Swaffelen is de manier om de vrouw (of man, zoals enkele dubieuze figuren verkiezen) van je dromen tot nieuwe ongekende hoogtes en fabuleuze genotsmomenten te stuwen. Alleen mannen kunnen deze erotische uiting beoefenen (vrouwen ook, mits in het bezit van hulpmiddelen).
How to swaffel?
Het swaffelen staat of valt met een belangrijke factor. De swaffelaar moet in het bezit zijn van een zogenaamde topzware penis. Dit wil zeggen dat de penis niet geheel stijf moet zijn, maar echter ook niet slap. Topzwaar is een toestand waarbij de penis ongeveer horizontaal hangt, en het mogelijk is om met de penis te zwaaien. Neem dan het te beswaffelen object (bij voorkeur vrouwenbil/been/borst) en sla daar licht kletsend tegenaan. Sla niet te hard met het oog op blauwe plekken/ gebroken benen.
jij bedoelde dus gewoon je aapje billenkoek geven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef vamos1 het volgende:
[..]
maar oké.. ik bedoelde in principe iets anders, al kun je het ook bij jezelf (zie quote)
het woord is gewoon hilarisch en (bijna) altijd te gebruiken
bron: http://www.swaffelen.tk![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bedoelde dus gewoon je aapje billenkoek geven.
Wonderbaarlijk dat ze niet eens in derdepersoon praat!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:22 schreef shaun81 het volgende:
![]()
![]()
iiik ben Kiimm ..
BeTeR STeMMeN JuLLIe OP DeSe
SGaTJ
eN HaTeRSss.
VeRLaTeN
Wie GeK TeGeN HaaR DoeT
HeB PRoBLeMeN MeT Mij
kusj..
![]()
![]()
http://www.sugababes.nl/*Kiimberley*
Je oma is zeker nog nooit op de wallen geweest?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef stijgende_ster het volgende:
[afbeelding]
Onderschrift: NEE BEN GEEN POT!
Trouwens wel vet kut dat die kansloze wiggers met pukkels die lekkere wijven hebben.
Maar heren! Van een 'mooi' gezicht kan je niet eten! Zegt mijn oma altijd!![]()
Deze is beterquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef stijgende_ster het volgende:
[afbeelding]
Onderschrift: NEE BEN GEEN POT!
Trouwens wel vet kut dat die kansloze wiggers met pukkels die lekkere wijven hebben.
Maar heren! Van een 'mooi' gezicht kan je niet eten! Zegt mijn oma altijd!![]()
Hoe weet je eigenlijk dat ze geen hersens hebben?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:02 schreef Jo0Lz het volgende:
Het zijn wel vaak leuke meisjes om te zien.
Beetje jammer dat het allemaal Paris Hilton kopietjes zijn, zonder hersens of eigen mening.
Volgens mij toch een HBO studie (vermoed ik).quote:
dat ze een sugababesaccount aanmaakt, een fotoneerplempt en eronder vermeld dat ze geen hoer is.......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat ze geen hersens hebben?
[..]
Volgens mij toch een HBO studie (vermoed ik).
Zegt uiteraard nog niet alles over haar intelligentie, maar het zegt wel meer dan de jouw totaal niet onderbouwde conclusie.
Dat zegt meer wat over haar gedrag. En niet alleen intelligentie beinvloed het gedrag. Ook o.a. de leeftijd, omgeving (ouders, vrienden, televisie) icm de tijd waarin iemand is opgegroeid, zijn factoren die het gedrag beinvloeden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:11 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dat ze een sugababesaccount aanmaakt, een fotoneerplempt en eronder vermeld dat ze geen hoer is.......
zegt genoeg lijkt mij?![]()
Heel Fok! aan het Breezah's loeren?quote:Wegens een technisch probleem zijn wij tijdelijk niet bereikbaar.
Hieronder vind je een paar spelletjes om je in de tussentijd te amuseren
ik denk ze door hebben dat ze geleeched wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Heel Fok! aan het Breezah's loeren?![]()
shirt speciaal voor stappen in breezer-disco's:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:25 schreef WesHell het volgende:
Die wijfen zijn echt geil.. Dan maar een breezer slet hoor
Die jongens zijn echt, ja geen woorden voor...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:40 schreef HPoi het volgende:
:.K Ging Ermee Door....Want Voor Zo'n Kill...Daar Ga Je Toch Voor....
en géén plastuit hč?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:53 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
een geėmancipeerde breezer![]()
Dat filmpje ga ik straks ook even bekijken als ik alleen benquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:07 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Best lekkere wijven hier in het topic vooral diegene die met zichzelf aan het spelen is![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat filmpje ga ik straks ook even bekijken als ik alleen benals ik lekker hard aan het trekken ben
Heb iemand er als gesproken op msn? Ik heb er wel toegevoegd is kijken of ze die mail nog gebruikt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat filmpje ga ik straks ook even bekijken als ik alleen ben
Denk je dat ze diezelfde fout nog een keer gaat maken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:11 schreef Wenzo het volgende:
[..]
Heb iemand er als gesproken op msn? Ik heb er wel toegevoegd is kijken of ze die mail nog gebruikt.
..als ik niet meer op kantoor zitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat filmpje ga ik straks ook even bekijken als ik alleen ben
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Denk je dat ze diezelfde fout nog een keer gaat maken?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:07 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Best lekkere wijven hier in het topic vooral diegene die met zichzelf aan het spelen is![]()
linkje?quote:
Echt Zeker weten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:57 schreef G-Mart het volgende:
Een algemeen "klaag hier over breezahs" topic zoals deze vind ik best okay.
piet de pooier heeft een nieuw slachtofferquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hier nog zo een met zo'n loverboy
Breezah a la Ali
Wat zou haar op dat moment en het moment dat ze die foto online zet nou bezielen, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:53 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
een geėmancipeerde breezer![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:08 schreef desiredbard het volgende:
en voor een echt breezah-fest: http://axeweb.nl/copper/thumbnails.php?album=lastcom&cat=-84
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |