ze kreeg hem wel iddquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
[afbeelding]
ziet er wel ok uit dacht ik zo.
bWHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef Stansfield het volgende:
Weer een mooi voorbeeld.
Redelijk mooi meisje, super kansloze vriend
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's wel een schatje.quote:
hehe de verleiding is grootquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wie mailt dit topic trouwens naar die make-up koningin in haar loverboy?
Picsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Molluck het volgende:
Die Roxy (Roxanne, maar je zegt "Roxaan") zit dus bij mij op school, ongelooflijke sloerie, ze probeert echt met iedereen aan te pappen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
bWHAHAHAHAHAHAHAHA
Dat soort lui lach ik altijd uitik kan het niet helpen
Altijd de meest erge sloeries.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Molluck het volgende:
Die Roxy (Roxanne, maar je zegt "Roxaan") zit dus bij mij op school, ongelooflijke sloerie, ze probeert echt met iedereen aan te pappen
pimp haar en laat haar naakt poseren voor de camquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Molluck het volgende:
bahquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Molluck het volgende:
Is dat die snol uit de OP? Want die goedkope wijven noemen zich allemaal Roxanne?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Molluck het volgende:
Voor die gozer geldt toch precies hetzelfde? Hij zou ook een 'normale' jongen kunnen zijn, maar heeft nu met zo'n meisje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Stansfield het volgende:
Het kansloze aan haar is dat ze met zo'n gast heeft terwijl ze gewoon een normaal mooi (dus niet breezer) meisje kan zijn.
Het is altijd zo zonde van die meisjes.
Nee, dit is al nummer 3.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Is dat die snol uit de OP? Want die goedkope wijven noemen zich allemaal Roxanne?
ach ja....1 naam, 1 gedachte, meerdere zielen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Is dat die snol uit de OP? Want die goedkope wijven noemen zich allemaal Roxanne?
Wel een goedkope pen, stel eens voor dat ie breekt onder het geweld.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
http://members.lycos.nl/natassss/![]()
Die meid zit zich idd te bevredigen op dat filmpje. Zal wel een boos ex-vriendje hebben gemaakt die site want kan me niet voorstellen dat een meisje dat zelf gaat plaatsen met haar msn en foto's van haar oma.
Foto's die niet express genomen worden zijn leukerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, die staan dus op die site, sukkel
Lees het topic anders ff...deze dus: http://tinypic.com/k13n1t.jpgquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat boeit die gozer mij nou.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voor die gozer geldt toch precies hetzelfde? Hij zou ook een 'normale' jongen kunnen zijn, maar heeft nu met zo'n meisje.
Soort zoekt soort, what's your point?
Kan ze er 2uiteindes instoppen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wel een goedkope pen, stel eens voor dat ie breekt onder het geweld.
Idd als ze niet zo ordinair eruit zou zien en geen kindje met een wigger attitude zou hebben kun je er zeker wat van maken. Maar meisjes worden vaak zo door het milieu waar ze in verkeren. Kansarm, achterbuurt vaak dat werk. En die komen dan ook met wiggers en mocro's thuis. Ik weet het lekker gegeneraliseerd maar dat hoort erbij in een breezah topic als er dadelijk een moraalridder wil gaan zeiken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Stansfield het volgende:
Het kansloze aan haar is dat ze met zo'n gast heeft terwijl ze gewoon een normaal mooi (dus niet breezer) meisje kan zijn.
Het is altijd zo zonde van die meisjes.
Dat is vlak voor de gangbang.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
Haha, check die vrienden van haar dan
[afbeelding]
de petten brigade... maar ken ergere figuren... zal geen namen noemen... GERLOF.. oeps.. did I say that?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
D'r jas moet trouwens naar de kapper
...das n beste "dooie kat" die daar om haar nek hangtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
D'r jas moet trouwens naar de kapper
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:57 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is vlak voor de gangbang mass rape.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Idd als ze niet zo ordinair eruit zou zien en geen kindje met een wigger attitude zou hebben kun je er zeker wat van maken. Maar meisjes worden vaak zo door het milieu waar ze in verkeren. Kansarm, achterbuurt vaak dat werk. En die komen dan ook met wiggers en mocro's thuis. Ik weet het lekker gegeneraliseerd maar dat hoort erbij in een breezah topic als er dadelijk een moraalridder wil gaan zeiken.![]()
Geil filmpje wel, maar is door vriendje ofzo gemaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Kan ze er 2uiteindes instoppen.![]()
Vrij kansloos trouwens dat ze zoiets van zichzelf maakt. Naja, haar eigen schuld.
Ohhh die slet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lees het topic anders ff...deze dus: http://tinypic.com/k13n1t.jpg
Dat bedoel ik nu, daarom lijkt het mij toch echt een kwestie van jaloezie.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Idd als ze niet zo ordinair eruit zou zien en geen kindje met een wigger attitude zou hebben kun je er zeker wat van maken. Maar meisjes worden vaak zo door het milieu waar ze in verkeren. Kansarm, achterbuurt vaak dat werk. En die komen dan ook met wiggers en mocro's thuis. Ik weet het lekker gegeneraliseerd maar dat hoort erbij in een breezah topic als er dadelijk een moraalridder wil gaan zeiken.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
[afbeelding]
ziet er wel ok uit dacht ik zo.
OMFGquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
[afbeelding]
Sjieke jas, volgens mij echt bontquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
[afbeelding]
HAHAHHHquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef boyv het volgende:
[afbeelding]
nee man dikke nepquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjieke jas, volgens mij echt bont
Nah check hoe mooi die haartjes zijn, mooier dan de mijne dusjehquote:
Volgens mij hebben al die gasten een pluk schaamhaar aan die jassen hangen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjieke jas, volgens mij echt bont
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij hebben al die gasten een pluk schaamhaar aan die jassen hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |