ik had had haar zeker genaaid en moest er flink door dokken ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:55 schreef sirrom het volgende:
[..]
De vraag is NIET of je BENT genaaid maar of je HEBT genaaid.
Toch?
Koffie bij?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef buzzer het volgende:
Oke, we zijn nu 42 delen ver, alles is zo langzamerhand wel een keer voorbij gekomen, we hebben iedere foto die er op internet te vinden is zo langzamerhand wel een keer uitgelachen, iedere userfoto al wel een keer zonder toestemming geplaatst, alle policyoverschrijdende dingen al een keer geplaatst. Kortom de koek is wel een keer op.
We hebben twee prachjtige subfora waar je kunt kwijlen op allerhande fotoos, maar wat deze reeks is de koek wel een keer op. Het is langzaam afgegleden naar alweer een slowchattopic, en zo langzamerhand ben ik het ook wel beu om dit topic door te spitten op dingen die niety door de beugel kunnen.
Kortom, deze reeks gaat minstens een paar maanden met vakantie, en dan kijken we ergens in de loop van het volgende jaar wel weer eens of het leuk is om een keer overnieuw te beginnen.
Hier nog zo een met zo'n loverboyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:52 schreef Jorikjet het volgende:
alleen jammer van die ali's
En die paar maanden zijn zeker wel voorbijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:58 schreef Houniet het volgende:
Het 42stuh BrEEzAH TOPic - BrEnG aLLe Br33zAh'S sAmEn *O*
[..]
* alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ohh shit die vriend. Ik zie het nu pas![]()
Een lelijke wigger en dan geilt ze toch op Robby Williams.![]()
Kan iemand die make-up afdeling een mailtje sturen met dit topic?
quote:HiEr SiJn We WeEr..!!
WiE KoMt MiJ EvEn BlIj MaKeN
MeT WaT KuDoWsS..
EnNuH ZiJn Er NoG LeUkE
VrIjGeSeLlE DaMeS HiEr..?
KuSjeSs RoBiN
En dan heb je de foto van die gast nog niet gezien.quote:
ik denk niet dat ik dat wil zienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
En dan heb je de foto van die gast nog niet gezien.
Ja! In een garagebox, waar je jouw vriendin vandaan hebt gehaald.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:03 schreef Scorpie het volgende:
zulke wijven moeten alleen maar genaaid worden, elke keer opnieuw, 24 uur per dag, non-stop, door grote negers, dat is het enige waar ze goed voor zijn, die vuile vieze breezahs
Wtf is een Nofi ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:09 schreef KoudeVrouw het volgende:
Nofi natuurlijk.
Owh god, daar heb je weer zo`n semi-intellectuele uitspraak van zo`n half-geemancipeerd vrouwmens dat denkt dat ze het op moet nemen voor haar soortgenotenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:08 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ja! In een garagebox, waar je jouw vriendin vandaan hebt gehaald.
Eigenlijk ben ik een kloon.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Owh god, daar heb je weer zo`n semi-intellectuele uitspraak van zo`n half-geemancipeerd vrouwmens dat denkt dat ze het op moet nemen voor haar soortgenoten![]()
Gaat heen mensch, gaat heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |