quote:Fok is het niveau idd in het algemeen hooger maar hier vindt ik het gewoon gezelliger!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
owjo.
daar mogen ze 80x80 avatars hebben!
veel toffer!
Dit veranderd de zaak.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
owjo.
daar mogen ze 80x80 avatars hebben!
veel toffer!
Messengaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:01 schreef Messenga het volgende:
Je dacht toch niet dat ik ga inloggen met mn breezahnick om vervolgens op Fok te stemmen ?
ohquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoi
Ik bedoel het reageren, niet het stemmen.
Heeft Breuls toestemming voor die foto gegeven?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:03 schreef Zebbie het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
Gestemd!
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heeft Breuls toestemming voor die foto gegeven?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heeft Breuls toestemming voor die foto gegeven?
quote:fok forum 85%
superdudes/sugababes forum 14%
Fok.nl is is langs geweest
Groetjesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef veldmuis het volgende:
Gestemd op Sugababes! Omdat daar meer lekkere wijfen zitten!
Voel ik een ban aankomen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef veldmuis het volgende:
Gestemd op Sugababes! Omdat daar meer lekkere wijfen zitten!
goed bezigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef mstx het volgende:
* mstx berichtje naar iedereen op msn stuurt
Jij dacht hetzelfde.quote:
stoere vent!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef mstx het volgende:
* mstx berichtje naar iedereen op msn stuurt
Op sugababes scheren de wijven WEL hun schaamhaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:16 schreef Herald het volgende:
[..]
stoere vent!
"hej jongens stem ff op deze poll om sugababes te dissen wehehe want Fok! is veel leuker dus doe mee aan deze infantiele actie waarmee Fok! zich weer superieur probeert te voelen ten opzichte van een andere forum whehehe dus doorsturen deze link eejjj"
[insert sararaats-foto]quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Op sugababes scheren de wijven WEL hun schaamhaar
how, het gaat snelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:18 schreef freiss het volgende:
fok forum 85%
superdudes/sugababes forum 14%
Totaal keer gestemd: 163.
Word je hard van knul.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Op sugababes scheren de wijven WEL hun schaamhaar
Nee hier word je hard van:quote:
Sterf. Jij rat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb op sugababes gestemd omdat daar meer geile chickies zitten.
Eensch.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee hier word je hard van:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb op sugababes gestemd omdat daar meer geile chickies zitten.
Die heb ik dus niet gezien. En aangezien ik een sterke maag heb, zou ik 'm graag zien. Is dat mogelijk? Is er een rar van? e-mail staat in m'n profiel. Mag naar MSN adres. BVD.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee hier word je hard van:
afbeelding
Er zou een centraal verkiezingmanipuleer-topic moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb ook maar even op Fok! gestemd![]()
Wat zullen ze daar toch blij zijn met onsNet zoals bij woordvanhetjaar.nl
![]()
Juist! Dat FOK! gewoon alle verkiezingen de pan uit ruleert.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Er zou een centraal verkiezingmanipuleer-topic moeten zijn.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:34 schreef Guilin het volgende:
[..]
Juist! Dat FOK! gewoon alle verkiezingen de pan uit ruleert.
Was het van plan, maar kan daar niet meer reagerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook gestemd... Fok natuurlijk![]()
Kan iemand met een account daar misschien even reageren: 'Fok, want op SB/SD zit ik nooit?'
watch the postquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook gestemd... Fok natuurlijk![]()
Kan iemand met een account daar misschien even reageren: 'Fok, want op SB/SD zit ik nooit?'
Zo te zien heeft een ander het al overgenomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Was het van plan, maar kan daar niet meer reageren![]()
Het gaat hier dan ook wel om de meest intellectueel achtergestelde mensen, die hoeven we hier niet eensquote:
hoe zou fok zijn met zequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het gaat hier dan ook wel om de meest intellectueel achtergestelde mensen, die hoeven we hier niet eens![]()
Netjes.quote:
Fuck. Inzicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
ALSJEBLIEFT STEM OP SUGABABES!!
Straks gaan ze inzien dat Fok! interressanter is en dat Sugababes een dom crackhoer-forum, waarop al die BrEeZaH's hier heen komen...![]()
eenschquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Er zou een centraal verkiezingmanipuleer-topic moeten zijn.
Neenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef xFriendx het volgende:
http://www.superdudes.nl/Keramiekpl/
![]()
Braun!
volgens mij wel hoor, gezien de populariteit van US, het repeterende repertoire van SEX en de toevoeging van PUBquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:49 schreef Intrepidity het volgende:
Het gaat hier dan ook wel om de meest intellectueel achtergestelde mensen, die hoeven we hier niet eens![]()
Denk aan de enorme stormloop op PUB [V] Sexy & Gewaagdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, gezien de populariteit van US, het repeterende repertoire van SEX en de toevoeging van PUB
Je moest een foto in je profiel zetten voordat je kon posten in dat forum ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De foto dan, toch? (als ik fout zit, my bad)
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Denk aan de enorme stormloop op PUB [V] Sexy & Gewaagd![]()
!
De droogkloot ziet er weer geen humor in en kan duidelijk alleen nerdgrappen waarderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:16 schreef Herald het volgende:
[..]
stoere vent!
"hej jongens stem ff op deze poll om sugababes te dissen wehehe want Fok! is veel leuker dus doe mee aan deze infantiele actie waarmee Fok! zich weer superieur probeert te voelen ten opzichte van een andere forum whehehe dus doorsturen deze link eejjj"
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De droogkloot ziet er weer geen humor in en kan duidelijk alleen nerdgrappen waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |