Whahaha leuk dat je hetzelfde idee hadquote:
Nog maar 231 dagen te gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, dit lees ik net pas![]()
Ze mag er nu wel weer uit hoor, ik mis haar een beetje![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
* deur openhoudt voor machtige man....
De uitgang zei u? Die kant op...![]()
Je loopt achterquote:
Het "luxe" tuinhuisje is nog vrij?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
U kunt een andere kamer nemen of buiten in de tuin gaan slapen. Een andere optie kan ik u helaas niet aanbieden. Als u het daar niet mee eens bent zult u toch in een ander hotel moeten gaan slapen.
Does liefquote:
je bedoelt dat ouderwetse buitentoiletquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Het "luxe" tuinhuisje is nog vrij?![]()
ze doen het met opzet.. het is een complotquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:20 schreef Foreverblue het volgende:
En toen viel het stil...
Daar gaan onze geweldige TT's Teamlead
Dan loop je ook achter want ook ik had al een aantal keren op je gereageerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je loopt achterik had alweer een paar keer gereageerd
Had ik al naar jou gezwaaidquote:
quote:
He, de overige hotelgasten hebben een gezamelijk toilet, dussuh...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt dat ouderwetse buitentoilet
Vol met Breezer chickiesquote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Had ik al naar jou gezwaaid![]()
Hoi, doka![]()
Waarquote:
Whahaha het is al vroeg hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik zat in een gesloten topic 3 minuten te laat, ben je dan traaaaaaaaag
Daar had ik overal op gereageerdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan loop je ook achter want ook ik had al een aantal keren op je gereageerd.![]()
Waar blijf je nouquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:20 schreef Foreverblue het volgende:
En toen viel het stil...
Daar gaan onze geweldige TT's Teamlead
quote:
Heej dat dacht ik ook netquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:23 schreef teamlead het volgende:
zo.. nog 1 biertje.... en dan ga ik voor de afwisseling eens een nacht in bed doorbrengen....
Bij de TMF chat hequote:
Volgens mijn glazen bol denk je dat over een half uurtje ook weerquote:
Als dat het echt is, zorg je dan aub heel goed voor jezelf. Een griep is echt iets om even bij stil te staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:22 schreef White_Pearl het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Voel me nog niet echt maar heb geslapen vanaf vanmiddag uurtje of 5 tot ongeveer
uurtje of 10 het gaat wel, even uitzieken, was gister ineens erg hoor pffff tijd van een
half uur doodziek, de griep denk ik, komt wel weer goed.
Ja, ik las het, 40 graden is best even heel erg veel En slapen is heel goed, ik hoop dat je je snel weer helemaal voelt
Dank je Morwen, komt wel goed, verbaasde me er alleen over, dat het zo snel ging, dus denk
dat het gewoon de griep is.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij de TMF chat he
Teamlead tikt nu hoopvol in... wee wee wee punt tie em ef punt nl
gmta dusquote:
Waar ben ik? Ik ben alweer in het volgende formule 1 topicquote:
lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Die ander is dicht
Met gepast snottekstje.
Nog een rondje drinken doen?
Sneaky zitten meelurken dus hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Gladys het volgende:
heej doka,white pearl en teamlead... en dat rondkijken heb ik al gedaan paar dagen geleden![]()
Volgens de mijne over 5 minuten alweerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef doka het volgende:
[..]
Volgens mijn glazen bol denk je dat over een half uurtje ook weer
quote:
Daar dus niet opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zal u even de weg wijzen dan.....
hier aan het eind van de gang links.... het trapje af.... derde deur recht.... de oprijlaan van 5 km aflopen dan komt u vanzelf bij de bushalte. De eerstvolgende bus komt morgenochtend rond een uurtje of half zeven.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Die ander is dicht
Met gepast snottekstje.
quote:
hi mr Cquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens de mijne over 5 minuten alweer
Ik houd me waarschijnlijk niet aan die gedachtequote:
meelurkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sneaky zitten meelurken dus he
Wees welkom
Ja lekker... colaatje graag. Regenworm is er niet meer en Odie slaapt ook al. Dus mag jij de bar beherenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Die ander is dicht
Met gepast snottekstje.
Dat is liefquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als dat het echt is, zorg je dan aub heel goed voor jezelf. Een griep is echt iets om even bij stil te staan![]()
*stuurt pareltje naar bed met multivitamen, een kruikje, warme sokken, veel water en diverse dekens![]()
![]()
Nee maar wel op eerderequote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik houd me waarschijnlijk niet aan die gedachteJij ook niet dus
Dan is het idd GMTA
![]()
![]()
Snel nog eentje dan voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Die ander is dicht
Met gepast snottekstje.
Meelurken is meelezen zonder te reagerenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
meelurkenheb een glas water voor mijn neus staan
![]()
Ja lekker, als je toch gaat uitdelen. Ik lust nog wel een portjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Die ander is dicht
Met gepast snottekstje.
Je lacht erom maar het is bloedserieus daaroquote:
quote:Maak chatten op de TMF Chatbox nu nog leuker, makkelijker en overzichtelijker door gebruik te maken van je TMF ID. Steeds meer "kanalen" op TMF Chat zijn alleen nog toegankelijk voor ID-members, alleen de steden-boxen (nog) niet. Hiermee willen we gescheld en andere vervelende zaken op de chat voorkomen. Als je op de TMF-site komt, log dan meteen even in met je ID, want daarna gaat eigenlijk alles vanzelf. Je hoeft dan ook niet meer apart in te loggen op de chatbox.
heb echt niet meegelezen hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Meelurken is meelezen zonder te reageren
Je mag ook wel wat anders drinken hoor... de bar is nog open hier
dan moet je ook niet zeggen dat je overal op gereageerd hebt. Voor het geval je nog overdenkt om een advocaat te sturen heb ik de tapes met gesprekken veilig opgeborgen, zodat ik in de rechtzaal kan laten horen dat je onwaarheden loopt te verkondigen. Dus voor jou verloren zaakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee maar wel op eerdereDie bus heb ik niet nodig
![]()
Mijn driver komt me ophalen wanneer ik wil
![]()
Biertje graag danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
Port, bier, ZA, cola, sinas, sap en water is er
Kijk! En daarom is M-en-A dus de officiele receptionist van het Hotel! Niks halve maatregelen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeggen dat je overal op gereageerd hebt. Voor het geval je nog overdenkt om een advocaat te sturen heb ik de tapes met gesprekken veilig opgeborgen, zodat ik in de rechtzaal kan laten horen dat je onwaarheden loopt te verkondigen. Dus voor jou verloren zaak![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik neem mij iedere dag weer voor om op tijd naar bed te gaan.. zal er idd wel weer niet van komen![]()
Je bent echt te goed voor deze wereld Bluezzquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
Zoals gezegd portje graagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
En die 40-jarige mannen die zich voordoen als 14 jarige mannen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Waar zijn die hitsige breezertjes dan
Hier is het een gemoedelijk volkje, en hebben veel lol samen, maar dat weet je ondertussen ook welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je lacht erom maar het is bloedserieus daaro
[..]
Geef mij deze FC dan maar
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens, ik ga VROEG naar bed vanavond
Doei allemaal, houden jullie het netjes?
Onwaarhedenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeggen dat je overal op gereageerd hebt. Voor het geval je nog overdenkt om een advocaat te sturen heb ik de tapes met gesprekken veilig opgeborgen, zodat ik in de rechtzaal kan laten horen dat je onwaarheden loopt te verkondigen. Dus voor jou verloren zaak![]()
Moet je ff telefoon lenen om je chauffeur te bellen???![]()
doe maar een jupiler danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
Het veger en blik staat al klaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef doka het volgende:
[..]
Kijk! En daarom is M-en-A dus de officiele receptionist van het Hotel! Niks halve maatregelen!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En die 40-jarige mannen die zich voordoen als 14 jarige mannen?![]()
Trusten Stereotomyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Doe mij maar ZA, klinkt wel spannendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
ga je nou omdat ik er benquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Slaap lekker Stereotomyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was zo braque vanochtend in de collegebanken dat ik totaal niks in me opnam. Ik kan het ver laten gaan maar ik kan ook een streep trekken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]nu al? Ben je niet helemaal in orde
Nope, maar toch een goede nachtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Als 14 jarige jongetjes neem ik aanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En die 40-jarige mannen die zich voordoen als 14 jarige mannen?![]()
trustequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Tuurlijk altijd.... slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was zo braque vanochtend in de collegebanken dat ik totaal niks in me opnam. Ik kan het ver laten gaan maar ik kan ook een streep trekken.
* Stereotomy trekt streep
Ik kom morgen weer slowchatten en anders zie ik je online op <censored> , jeweetwel, dat programma waar 14 jarige breezersletjes door 30 jarige mannen worden verleidt tot het doen van niet kuise dingen![]()
Doe mij maar een watertje,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
Truste stereo slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Was het sapje niet lekker net dan?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slaap lekker Stereotomy![]()
en tot morgen
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het veger en blik staat al klaar
Slaap lekker
quote:
Het sapje was heerlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was het sapje niet lekker net dan?![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef doka het volgende:
[..]
Kijk! En daarom is M-en-A dus de officiele receptionist van het Hotel! Niks halve maatregelen!
Okee schat... neem het er maar lekker vanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het sapje was heerlijklieve schat, maar wil nu even iets anders,
![]()
![]()
Wacht maarquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef A-en-M het volgende:
Hier is het een gemoedelijk volkje, en hebben veel lol samen, maar dat weet je ondertussen ook wel![]()
Dat heb ik 4 jaar gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
(ik heb nog een assistent nodig tijdens de nachtelijke uren. Interesse???)![]()
Geen rosé?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
Veel plezier met kijken... en ik hoop niet dat die band ook spoorloos isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Port jupiler en ZuidAfrikaanse witte koude wijn met ijsballen zet ik neer, en dan ga ik nog even de band met spoorloos bekijken.
Morgen laatste dagje vrij dus mag ik doorzakken![]()
HogereBBers
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee schat... neem het er maar lekker van![]()
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Heb nog wel een roseetje voor je staan hoor. Kamer 2 op tafel, je mag hem zelf gaan halenquote:
In de mini-bar op de kamer van Snaptnix en mij staat nog een fles Rosé.. Moet je wel ff zelf halenquote:
lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Port jupiler en ZuidAfrikaanse witte koude wijn met ijsballen zet ik neer, en dan ga ik nog even de band met spoorloos bekijken.
HogereBBers
Jullie ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
Veel plezier met kijken... en ik hoop niet dat die band ook spoorloos is![]()
Slaap lekker voor straks
Moet je er wel snel bij zijn... ik zag Bonnie al met een sprint de deur uitrennen erheenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb nog wel een roseetje voor je staan hoor. Kamer 2 op tafel, je mag hem zelf gaan halen![]()
Veel plezier en slaap lekker voor laterquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
HogereBBers
Thanx, DAT is het dus, Zuid Afrikaanse wijn.......lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
HogereBBers
MEISJES!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als 14 jarige jongetjes neem ik aan
Zak nog effies lekker door Bluezz, en dan voor na het door zakkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
HogereBBers
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
HogereBBers
Nog veel plezier met spoorloos en voor straks slaap lekker.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
HogereBBers
Whahaha dat kan ook natuurlijk... al zie ik daar niet echt het nut van inquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb nog wel een roseetje voor je staan hoor. Kamer 2 op tafel, je mag hem zelf gaan halen![]()
Hmmmm jullie delen een kamer??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
In de mini-bar op de kamer van Snaptnix en mij staat nog een fles Rosé.. Moet je wel ff zelf halen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef DaMook het volgende:
En wederom wordt ik genegeerdWas zeker vergeten 3 smilies te gebruiken
![]()
![]()
Zonder contact met MissHobje is haar kamer niet toegankelijk. Maar ik heb voor u kamer 103 gereed. Hier zijn de sleutels. (niet van de tussendeurquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wacht maarIk zorg voor je ontslag
![]()
Ok en nu weer normaal (iig in jou wereld) ik wil wel bij Hobje op de kamer
en anders wil ik de kaner naast haar met tussendeur
(#103 dus waarschijnlijk
)
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
doka zoekt ook nog steeds een roomatequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
[..]
Hmmmm jullie delen een kamer??![]()
* SuperMOM zoekt ook een roommate![]()
Maar... Maar.. Maar... je bent zo goed als onzichtbaar... toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
doka zoekt ook nog steeds een roomate![]()
Scheelt hem weer een balkon te bouwen danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
doka zoekt ook nog steeds een roomate![]()
En waar zijn JOUW 3 smiliesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef doka het volgende:
[..]
Maar... Maar.. Maar... je bent zo goed als onzichtbaar... toch?![]()
Ongeduld is ook een eigenschap. Ik moest ff je kamer in orde maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ongeduld is ook een eigenschap. Ik moest ff je kamer in orde maken.![]()
* SuperMOM sprint naar de 2e etage, tackelt Bonnie en ript zo voor haar neus de laatste fles rosé weg! nananananaaaaaaaaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet je er wel snel bij zijn... ik zag Bonnie al met een sprint de deur uitrennen erheen![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* SuperMOM sprint naar de 2e etage, tackelt Bonnie en ript zo voor haar neus de laatste fles rosé weg! nananananaaaaaaaa
[..]
* SuperMOM sprint naar de 2e etage, tackelt Bonnie en ript zo voor haar neus de laatste fles rosé weg! nananananaaaaaaaa
Whahahaha.... go go go SuperMOM!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Watjes, een beeeeetje agent..........quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:52 schreef Foreverblue het volgende:
Geinige titel op het AD: "Politie pikt niets bij WK"... normaal stelen ze als de raven dan zeker?
Ja sorryquote:
Je zou het bij wel denken als het er zo staatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:52 schreef Foreverblue het volgende:
Geinige titel op het AD: "Politie pikt niets bij WK"... normaal stelen ze als de raven dan zeker?
Slaap lekker en veel plezier met Snappiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Ik ga mijn bed opzoekenEindelijk weer eens een nacht slapend doorbrengen
als de streams straks online zijn, zal het er wel weer niet van komen
Slaap lekker allemaal!
Enne Snaptnix.... kom je ook zo?![]()
![]()
![]()
![]()
Nou die 40 jarige mannen loggen in als 14 jarige meisjes om zo contact te krijgen met andere 14 jarige meisjesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha dat kan ook natuurlijk... al zie ik daar niet echt het nut van in![]()
Hahaha ja preciesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:54 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je zou het bij wel denken als het er zo staat![]()
Slaap lekker Teamleadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
Truste, teamleadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
Ik heb dagelijks meerdere malen contact met hobje en ze mag me graagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zonder contact met MissHobje is haar kamer niet toegankelijk. Maar ik heb voor u kamer 103 gereed. Hier zijn de sleutels. (niet van de tussendeur).
Ik wens u een goede nachtrust en een genoeglijk verblijf in ons hotel.
Ontbijt is in de ontbijtzaal links van de receptie van 07.30-10.30.
[..]
Niet lachen jijquote:
Truste Gladysquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
lekkerdank je en have fun met je spoorloos
![]()
![]()
gaat ook maar eens slapen,ben moe van het nix doen![]()
![]()
Jaaaaaaa jaaaaaaaaa... het moet niet gekker worden natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou die 40 jarige mannen loggen in als 14 jarige meisjes om zo contact te krijgen met andere 14 jarige meisjesof 16 jarig en zeggen dat ze bi zijn enzo of als jongens van 16 inloggen en zo die meisjes vab 14 a 15 jaar te strikken
![]()
Welterusten Teamleadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
Het liefste ben ik idd redelijk onzichtbaar op fokquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef doka het volgende:
[..]
Maar... Maar.. Maar... je bent zo goed als onzichtbaar... toch?![]()
Trusten, Nog even een sigaretje en ik kom ook, lieverdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
hahaha nee hoor,was je al weer vergetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste Gladys![]()
![]()
![]()
![]()
( 'k was vergeten je welkom te heten, maar hoop dat dit je toch niet uit je slaap houdt)
![]()
Droom fijn mevrouw Knightquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef Gladys het volgende:
is ook pleite,te moe om nog te denken en wat te typen![]()
tot morgennacht of zo
![]()
Daar kom niks geen goeds vanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou die 40 jarige mannen loggen in als 14 jarige meisjes om zo contact te krijgen met andere 14 jarige meisjesof 16 jarig en zeggen dat ze bi zijn enzo of als jongens van 16 inloggen en zo die meisjes vab 14 a 15 jaar te strikken
![]()
Bye bye Teamleadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef Gladys het volgende:
tot morgennacht of zo
![]()
Ow en wat zijn dat voor een ontbijt tijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zonder contact met MissHobje is haar kamer niet toegankelijk. Maar ik heb voor u kamer 103 gereed. Hier zijn de sleutels. (niet van de tussendeur).
Ik wens u een goede nachtrust en een genoeglijk verblijf in ons hotel.
Ontbijt is in de ontbijtzaal links van de receptie van 07.30-10.30.
Slaap lekker Gladysquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef Gladys het volgende:
tot morgennacht of zo
![]()
Dit zal ik niet tegenspreken zolang ik daar hobje niet over gehoord heb. Maar binnen de grenzen van mijn professie kan ik daar verder niets mee. De tussendeur blijft dus uit hoofde van de privacy van de gasten van dit hotel hermetisch afgeslotenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb dagelijks meerdere malen contact met hobje en ze mag me graagze wilde zelfs mee naar de bahama's met mij (en d'r vriend thuislaten
)
Truste en slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef Gladys het volgende:
tot morgennacht of zo
![]()
Gefrustreerde mannetjes die niemand van hun eigen leeftijd zo gek kunnen krijgen om mee naar bed te gaanquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het liefste ben ik idd redelijk onzichtbaar op fokBehalve in SC topics waarin ik mee wil doen
Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgastenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dit zal ik niet tegenspreken zolang ik daar hobje niet over gehoord heb. Maar binnen de grenzen van mijn professie kan ik daar verder niets mee. De tussendeur blijft dus uit hoofde van de privacy van de gasten van dit hotel hermetisch afgesloten![]()
Je moet eens op irc komenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En Hobje is ook van mij al ben ik een redelijk stille aanbidster![]()
Uhm.. Bedoel je dat ze gaat bevallen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef Gladys het volgende:
blijft tochzie dat mijn kat net naar buiten verdwijnt om jongen te gaan krijgen
wat moet ik nu
![]()
Gefrustreed? dat ook ja, noem het meer viespeukenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gefrustreerde mannetjes die niemand van hun eigen leeftijd zo gek kunnen krijgen om mee naar bed te gaan![]()
![]()
A, nee, wat lief, wat wil je wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef Gladys het volgende:
wat moet ik nu
![]()
Trusten FBquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
Het is GVD alweer 2 uur![]()
Okee, een uur te vroeg voor een goede WA imitatie, maar toch.
Slaap lekker allemaal... en Pareltje... kom je ook zo schat?![]()
![]()
Je staat er al lang in hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten
Zet me er dan iig ook bij
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef doka het volgende:
[..]
Uhm.. Bedoel je dat ze gaat bevallen?
* SuperMOM gooit Bonnie het alcohol verslindende monster in de kluis in de kelder en alleen Snaptnix en SuperMOM hebben de sleutelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Gooi haar gelijk even in een lege kamer en doe de deur goed op slot. Wordt een beetje moe van dat alcohol verslindende geval![]()
Geen een fles is veilig, kan niks meer voor je neus laten staan. Vermoeiend zo'n mens in de buurt.
En hoe vaak heb je dat al gedacht vanavond?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:01 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik zit al aan mijn 4e laatste pilsjena deze ga ik denk ik echt
Het staat iedere gast vrij om het ontbijt te nuttigen. Indien de gast uit eiger overweging besluit gedurende deze tijden zich niet in de ontbijtzaal te begeven zal het personeel zich niet geroepen voelen om alsnog het ontbijt bij de gast door de strot te duwen. Het staat dus iedere gast vrij om wel of geen ontbijt te nuttigen. Dit alles volgens de regels van het hotel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en wat zijn dat voor een ontbijt tijdenNormale hotels hanteren minimaal 7 uur (6 uur voor een licht ontbijt) en 1100 uur als eindtijd
Oeh, concurentie, I Like Itquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je moet eens op irc komenSkippy22 (op irc 23) zit behoorlijk achter d'r aan
![]()
(#nikky joinen dus
)
SuperMAMAquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* SuperMOM gooit Bonnie het alcohol verslindende monster in de kluis in de kelder en alleen Snaptnix en SuperMOM hebben de sleutel
heb kittens zat gehad hoor,weet wel wat ik daarmee moetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, nee, wat lief, wat wil je weten![]()
*oma is van 3 kittens![]()
Je haalt de woorden uit mijn mond lieverd, ik dacht antwoord nog even op wat je zei,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Ai, dat is idd vervelend. Maar wat betreft de kou zal het wel loslopen: poes houdt zijn kleintjes wel warm, maar ideaal is anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
jaze had mot met die andere kat van mij... ligt nu eens plens vruchtwater op de vensterbank en zo
sorry voor de onsmakelijkheden... maar ik kan dus echt niet het dak op gaan hier en het is te koud voor die kittens buiten
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, concurentie, I Like It![]()
![]()
Maar Hobje komt gewoon naar mij toeEat your heart out
![]()
4x dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef doka het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je dat al gedacht vanavond?
Slaap lekker pareltjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond lieverd, ik dacht antwoord nog even op wat je zei,
en ga dan lekker naar bed, dus lieverds voor nu of straks slaap zacht![]()
en tot
morgen allemaal![]()
![]()
![]()
Slaap lekker FBquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Uhuhquote:
Zijn gewoon walgelijke gefrustreerde mannetjes die pedo neigingen hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gefrustreerde mannetjes die niemand van hun eigen leeftijd zo gek kunnen krijgen om mee naar bed te gaan![]()
![]()
ja maar het is echt veels te koud johquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:03 schreef doka het volgende:
[..]
Ai, dat is idd vervelend. Maar wat betreft de kou zal het wel loslopen: poes houdt zijn kleintjes wel warm, maar ideaal is anders.
Toch niet in de oude SM kamer en nu de "vuurwerkkluis" want daar ligt een berg drank.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* SuperMOM gooit Bonnie het alcohol verslindende monster in de kluis in de kelder en alleen Snaptnix en SuperMOM hebben de sleutel
Probeer haar toch even binnen te krijgen aub, net wat je zegt: het is veels te koud voor haar en de kittens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
jaze had mot met die andere kat van mij... ligt nu eens plens vruchtwater op de vensterbank en zo
sorry voor de onsmakelijkheden... maar ik kan dus echt niet het dak op gaan hier en het is te koud voor die kittens buiten
![]()
Dank je meis, ben echt moequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slaap lekker pareltje![]()
Hopelijk voel je je morgen weer een stukkie beter.
Terug roepen? Erachter aan gaan? Je wil toch niet dat ze in de vrieskou haar jongen gaat werpen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef Gladys het volgende:
wat moet ik nu
![]()
Truste TeamLead, slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
UhuhEcht niet
Sinds net pas(ik f5 alles hoor
)
Valt ie toch even door de mand onze receptionistquote:[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 10-01-2006 01:42 ]
Kom we gaan lieverd lollllquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
quote:
kan niet meer doen dan haar roepen en hopen dat het goed gaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Probeer haar toch even binnen te krijgen aub, net wat je zegt: het is veels te koud voor haar en de kittens.
Laat het nog even weten![]()
Nou ja, ik hoop dat het goed komt met je poes. Maar weet je zeker dat ze nu moest gaan bevallen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja maar het is echt veels te koud johmaar ik zal nog maar opblijven dan
![]()
Pareltje slaap lekker, pas op jezelf he.... slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond lieverd, ik dacht antwoord nog even op wat je zei,
en tot
morgen allemaal![]()
![]()
![]()
jah joh,die stond al dagen op ploffenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:07 schreef doka het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat het goed komt met je poes. Maar weet je zeker dat ze nu moest gaan bevallen?
Is er iets mis met je f5 toets denk ik want je meldde het om 1.59quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
UhuhEcht niet
Sinds net pas(ik f5 alles hoor
)
en de laatste wijziging was om 1.42quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ai. Ik leef (als poezen-liefhebber) echt met je mee!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
jah joh,die stond al dagen op ploffen
Ruzie met andere poes, toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
Truste wie er weg gaan!!!!![]()
En hoe kan je nu een hoogzwangere poes naar buiten laten gaan nu Gladys????![]()
![]()
Daar weet niemand het fijne van, flugeltje heeft geen email meer van haar gehad zegt zequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:06 schreef DaMook het volgende:
Komt CW trouwens terug of is ze echt weg
truste pareltje, slaap lekker (en beterschap)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
en tot
morgen allemaal![]()
![]()
![]()
Waarom quote je mij als je hun truste wenstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Slaap lekker, FB en Pareltje () en iedereen die ik vergeet misschien.
![]()
![]()
Anders ga jij weer zeuren dat je genegeerd wordtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom quote je mij als je hun truste wenst?
Dat was dan toch netquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is er iets mis met je f5 toets denk ik want je meldde het om 1.59
[..]
en de laatste wijziging was om 1.42![]()
Sorry Yolande ik ben ff een zwangere poes die moet werpen aan het redden van Gladysquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:12 schreef Yolande het volgende:
het is echt zo .. zonder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt er niet geantwoord.
![]()
![]()
![]()
Zie dequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom quote je mij als je hun truste wenst?
Jij ook nog slaap lekker FBquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Dat ze geen mod meer wil zijn vind ik okquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:11 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Daar weet niemand het fijne van, flugeltje heeft geen email meer van haar gehad zegt ze
oef heel belanrijk, ga snel verder niet meer typen, ga zoeken het is veel te koud buiten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry Yolande ik ben ff een zwangere poes die moet werpen aan het redden van Gladys![]()
Yeah rightquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:12 schreef doka het volgende:
[..]
Anders ga jij weer zeuren dat je genegeerd wordt![]()
Okquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zie de, die was voor jou....lief heh
![]()
En nu ga ik weer even Gladys aanspreken, dus dat is niet voor jou weerGladys: heb je haar al?
He, Yolandequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:12 schreef Yolande het volgende:
het is echt zo .. zonder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt er niet geantwoord.
![]()
![]()
![]()
Ja ik zat al op het dak op mijn zwangere poes te lokken (die ik nooit buiten zou laten als zij "op ploffen stond" volgens Gladys maar okequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
oef heel belanrijk ga snel verder niet meer typen, ga zoeken het is veel te koud buiten.![]()
Ik ook wel een beetje, worden we nu allemaal tante en\of oom??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, Yolande![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat even over de poes van Gladys in![]()
![]()
![]()
![]()
uh ik had ff het raam openquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja ik zat al op het dak op mijn zwangere poes te lokken (die ik nooit buiten zou laten als zij "op ploffen stond" volgens Gladys maar oke) maar hoor gladys er niet meer over????? Ik ga wel zoeken hoor
Ga zoeken dan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:17 schreef Gladys het volgende:
nee ik heb haar nietzie der ook nergens in het donker
![]()
Nah, Gladys, het zal waarschijnlijk een schrale troost zijn maar die beesten redden zich echt wel. Ook in dit soort weerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:17 schreef Gladys het volgende:
nee ik heb haar nietzie der ook nergens in het donker
![]()
Kijk, nou zie ik jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:18 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, worden we nu allemaal tante en\of oom??![]()
![]()
![]()
weltrusten voor iedereen die gaat slapen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:18 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga teamlead maar eens achterna voor ie straks de boel heeft verbouwd. Alvast welterusten allemaal en tot morgen![]()
ik woon in de stad ... dus of mijn poten breken op het ijs,door een dak zakken of in een binnentuintje vallenquote:
Tsja dan kun jij er niet veel aan doen hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
uh ik had ff het raam opendat ze zo snel weg zou gaan opeens had ik ook niet verwacht,ze lag lekker te slapen
Duderesje!! We hebben het over een kat! Die beesten zijn, als het erop aan komt, survival-experts. Dat komt echt wel goedquote:
Hey Vosjequote:
totdat ze weten dat ze gaan stervenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:21 schreef doka het volgende:
[..]
Duderesje!! We hebben het over een kat! Die beesten zijn, als het erop aan komt, survival-experts. Dat komt echt wel goed
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:06 schreef Snaptnix het volgende:
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhuh Echt niet
Sinds net pas (ik f5 alles hoor )
Je hebt helemaal gelijk.
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 10-01-2006 01:42 ]
Valt ie toch even door de mand onze receptionist [..]
Niets door de mand gevallen. De melding van DaMook kwam om 01:59 en de wijziging was om 01:42…..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar waar moet een poes zwanger met zeker 4 kittens schuilen in de vrieskou?? Op het dak? In een schuur? Ergens in een hol met min 2 zodat de kittens doodvriezen? Ik was al op het dak zoeken naar mijn poes hoor en liet haar nooit ontsnappen! (sorry dat ik fel ben maar ik heb het meegemaakt en gelukkig was ik erbij om er 1 te redden!)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:20 schreef doka het volgende:
[..]
Nah, Gladys, het zal waarschijnlijk een schrale troost zijn maar die beesten redden zich echt wel. Ook in dit soort weer
Weet ik, dude, maar we vragen gewoon even naar alle mogelijkheden en anders is het gewoon zoals het gaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:21 schreef doka het volgende:
[..]
Duderesje!! We hebben het over een kat! Die beesten zijn, als het erop aan komt, survival-experts. Dat komt echt wel goed
Ik denk inderdaad zoals Doka al zei dat de poes en de kittens het wel zulen redden, ze weten beter als wij wat goed voor hun is. Ze zal dadelijk misschien wel weer thuis komen als de bevalling achter de rug is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kijk, nou zie ik je![]()
Maar, het is best wel een beetje sneu dat ze buiten aan het bevallen is![]()
Gladys, kan je echt dat dak niet op?
ik laat iig het raam open vannachtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja dan kun jij er niet veel aan doen heHoop dat jij haar kunt vinden en haar met al haar kittens naar binnen kunt brengen
anders dan denk ik dat er weinig kittens overblijven
![]()
Truste snaptnix..... en lees nog ff mijn voorgaande postquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:18 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga teamlead maar eens achterna voor ie straks de boel heeft verbouwd. Alvast welterusten allemaal en tot morgen![]()
hey Gladysquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik laat iig het raam open vannachtdan komt ze zelf wel haar jongen brengen (heb ik al eens eerder meegemaakt!)
hoi vosje
Wat gaan we uitvechtenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hey Vosje![]()
Slaap lekker, DaMook en wij hebben nog iets uit te vechten![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik laat iig het raam open vannachtdan komt ze zelf wel haar jongen brengen (heb ik al eens eerder meegemaakt!)
hoi vosje
Heel even wachten nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste slaap lekker.
En wel naar kamer 103 hè![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij was slapenquote:
en was best gaan zoeken als het licht was,dan zie ik waar ik wel en niet kan staan op die rotte platte dakenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk zou niet graag zien dat die kittens dood gaan omdat die poes zonodig buiten moet bevallen
![]()
Owjah slapenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij was slapen![]()
![]()
Morgen gaan we vechten om Hobje al denk ik dat ik ga verliezenMaar, ik ben niet bang, Kom maar op
![]()
Waar is de kat waar ze mot mee had?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
en was best gaan zoeken als het licht was,dan zie ik waar ik wel en niet kan staan op die rotte platte dakenmaar om nou zelf wat te moeten gaan breken of doorheen te zakken
![]()
Ik vraag morgen wel hoe het is gegaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
en was best gaan zoeken als het licht was,dan zie ik waar ik wel en niet kan staan op die rotte platte dakenmaar om nou zelf wat te moeten gaan breken of doorheen te zakken
![]()
truste DaMookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjah slapenDat bestaat ook nog he
Tot morgen dan
Yep, slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjah slapenDat bestaat ook nog he
Tot morgen dan
die is binnen,kan nog niet zo hoog springen naar dat raam (die kat is pas 4 maanden)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar is de kat waar ze mot mee had?
is goedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vraag morgen wel hoe het is gegaanEn nee ik lees niet terug in de SC dus zodra ik het vraag moet je het nog maar een keer zeggen
![]()
Kan je hem niet uit de kamer houden waar dat raam is? Misschien geeft dat wat rust en durft ze weer naar binnen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
die is binnen,kan nog niet zo hoog springen naar dat raam (die kat is pas 4 maanden)
is een geloofwaardige theoriequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan je hem niet uit de kamer houden waar dat raam is? Misschien geeft dat wat rust en durft ze weer naar binnen?
die is nu ook naar boven,maar laat gewoon het raam open hoor... dan komt ze wel...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan je hem niet uit de kamer houden waar dat raam is? Misschien geeft dat wat rust en durft ze weer naar binnen?
Dat denk ik ookquote:
Het raam is beneden? Je had het toch over daken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
die is nu ook naar boven,maar laat gewoon het raam open hoor... dan komt ze wel...
die kat van mij hoefde mijn vorige kater er echt niet bij in de buurt te hebben hoor...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat denk ik ookMijn kattenechtpaar heeft ook een nestje gehad en tijdens de bevalling moest ze niks van anderen weten, alleen ik mocht erbij als vroedvrouw ofzo
![]()
Nadien mocht hij erbij maar voornamelijk om de kittens te vermaken omdat mams sterk verzwakt was (tis een klein mager tutje, nu nog).
ik woon boven een winkel,dus mijn keukenraam komt op het dak uit en die andere kat zit in de slaapkamer nu (dus nog een etage hoger)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het raam is beneden? Je had het toch over daken?
Apart bouwsel danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik woon boven een winkel,dus mijn keukenraam komt op het dak uit en die andere kat zit in de slaapkamer nu (dus nog een etage hoger)![]()
slaap lekker vosje en dankje...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:48 schreef vosje505 het volgende:
ik ga ook maar es proberen te slapenmorgen weer vroeg dag
![]()
slaap lekker allemaal en Gladys, succes met de katten en -jes natuurlijk![]()
Slaap lekker, vosjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:48 schreef vosje505 het volgende:
ik ga ook maar es proberen te slapenmorgen weer vroeg dag
![]()
slaap lekker allemaal en Gladys, succes met de katten en -jes natuurlijk![]()
hej en waar slaap ik danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:49 schreef M-en-A het volgende:
De receptie is vanaf dit moment gesloten.
Nieuwe gasten die nog binnen komen kunnen zich inschrijven op Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten .
De afhandeling van de reservering zal dan in de loop van de dag gedaan worden.
Gladys succes met je kat.
Truste iedereen, tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste, kanjer, droom zacht en niet van nieuwe inschrijvingenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:49 schreef M-en-A het volgende:
De receptie is vanaf dit moment gesloten.
Nieuwe gasten die nog binnen komen kunnen zich inschrijven op Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten .
De afhandeling van de reservering zal dan in de loop van de dag gedaan worden.
Gladys succes met je kat.
Truste iedereen, tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
hej en waar slaap ik danook buiten zeker
![]()
wat nou weer apartquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Apart bouwsel danMaar, ik hoop echt dat ze haar weg weer terug vind
![]()
Byeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:51 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben er ook vandoor trusteeeeeeeeeee allemaaaaaal![]()
![]()
![]()
doe maar 654 danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Had je een kamernummer in gedachte dan. Maak ik dat nog wel even snel in orde voor je
Ik slaap ook nog niet maar hoop wel dat de zwangere poes van Gladys snel thuis komtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:56 schreef Yolande het volgende:
nou als iedereen gaat slapen ga ik ook maar wat anders doen (in ieder geval niet slapen, maar nog even surfen) trusten iedereen.![]()
![]()
![]()
![]()
Gladys het beste met de poes, en het komt wel in orde denk ik.
surf ze Yolande (ga ik ook maar doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:56 schreef Yolande het volgende:
nou als iedereen gaat slapen ga ik ook maar wat anders doen (in ieder geval niet slapen, maar nog even surfen) trusten iedereen.![]()
![]()
![]()
![]()
Gladys het beste met de poes, en het komt wel in orde denk ik.
quote:
Geregeld..... en als je ze vannacht binnen kunt halen zijn je katjes ook meegereserveerd.quote:......
Zesde verdieping, kamers 601 t/m 699
633 - SpeedyGJ
650 - Stereotomy
654 - Gladys (met katjes)
666 - Morwen
696 - bright_side-of_life...
699 - Melke
......
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[..]
Geregeld..... en als je ze vannacht binnen kunt halen zijn je katjes ook meegereserveerd.
ja ik hoop het ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog niet maar hoop wel dat de zwangere poes van Gladys snel thuis komt![]()
Dat komt denk ik helemaal goed, rekening houdend met de veerkracht van katten, we eten morgen allemaal beschuitjes met muizen. Tenminste als Gladys ze smeert natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog niet maar hoop wel dat de zwangere poes van Gladys snel thuis komt![]()
tuurlijk smeer ik diequote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:02 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat komt denk ik helemaal goed, rekening houdend met de veerkracht van katten, we eten morgen allemaal beschuitjes met muizen. Tenminste als Gladys ze smeert natuurlijk.en zijn allemaal oom en tante geworden van een paar mooie kittens.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:02 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat komt denk ik helemaal goed, rekening houdend met de veerkracht van katten, we eten morgen allemaal beschuitjes met muizen. Tenminste als Gladys ze smeert natuurlijk.en zijn allemaal oom en tante geworden van een paar mooie kittens.
![]()
![]()
![]()
A, mooi zoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
Ze zit nu voor het raam,dus zal zo wel weer binnen komen(en nee nog geen kittens)
Zoveel mogelijk er op het beschuitje passen, roze en blauwe door elkaar, er hoeft voor mij geen margarine of boter op, dat lust ik niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
tuurlijk smeer ik diehoeveel muizen wil je op je beschuit
![]()
![]()
hahaha ik ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:07 schreef Yolande het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk er op het beschuitje passen, roze en blauwe door elkaar, er hoeft voor mij geen margarine of boter op, dat lust ik niet.![]()
ja nu blijf ik natuurlijk nog even hier, ben reuze benieuwd of ze binnen komt en of de kittens geboren worden tussen nu en 04:00 (dat is mijn slaaptijd die ik afgesproken heb met mezelf)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
Ze zit nu voor het raam,dus zal zo wel weer binnen komen(en nee nog geen kittens)
Grrrrr klote eigenwijze katten/poezenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
Ik heb geluk, ik heb een grote mond en grote handen dus valt er weinig vanaf.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha ik ook nietwel snel eten dan,anders vallen ze er zo af
![]()
ze is ontzettend eigenwijs en altijd buiten,dus kan roepen,smeken tot ik een ons weeg...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:09 schreef Yolande het volgende:
[..]
ja nu blijf ik natuurlijk nog even hier, ben reuze benieuwd of ze binnen komt en of de kittens geboren worden tussen nu en 04:00 (dat is mijn slaaptijd die ik afgesproken heb met mezelf)
![]()
Nog 99 minuten!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:09 schreef Yolande het volgende:
[..]
ja nu blijf ik natuurlijk nog even hier, ben reuze benieuwd of ze binnen komt en of de kittens geboren worden tussen nu en 04:00 (dat is mijn slaaptijd die ik afgesproken heb met mezelf)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |