Whahaha leuk dat je hetzelfde idee hadquote:
Nog maar 231 dagen te gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, dit lees ik net pas![]()
Ze mag er nu wel weer uit hoor, ik mis haar een beetje![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
* deur openhoudt voor machtige man....
De uitgang zei u? Die kant op...![]()
Je loopt achterquote:
Het "luxe" tuinhuisje is nog vrij?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
U kunt een andere kamer nemen of buiten in de tuin gaan slapen. Een andere optie kan ik u helaas niet aanbieden. Als u het daar niet mee eens bent zult u toch in een ander hotel moeten gaan slapen.
Does liefquote:
je bedoelt dat ouderwetse buitentoiletquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Het "luxe" tuinhuisje is nog vrij?![]()
ze doen het met opzet.. het is een complotquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:20 schreef Foreverblue het volgende:
En toen viel het stil...
Daar gaan onze geweldige TT's Teamlead
Dan loop je ook achter want ook ik had al een aantal keren op je gereageerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je loopt achterik had alweer een paar keer gereageerd
Had ik al naar jou gezwaaidquote:
quote:
He, de overige hotelgasten hebben een gezamelijk toilet, dussuh...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt dat ouderwetse buitentoilet
Vol met Breezer chickiesquote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Had ik al naar jou gezwaaid![]()
Hoi, doka![]()
Waarquote:
Whahaha het is al vroeg hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik zat in een gesloten topic 3 minuten te laat, ben je dan traaaaaaaaag
Daar had ik overal op gereageerdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan loop je ook achter want ook ik had al een aantal keren op je gereageerd.![]()
Waar blijf je nouquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:20 schreef Foreverblue het volgende:
En toen viel het stil...
Daar gaan onze geweldige TT's Teamlead
quote:
Heej dat dacht ik ook netquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:23 schreef teamlead het volgende:
zo.. nog 1 biertje.... en dan ga ik voor de afwisseling eens een nacht in bed doorbrengen....
Bij de TMF chat hequote:
Volgens mijn glazen bol denk je dat over een half uurtje ook weerquote:
Als dat het echt is, zorg je dan aub heel goed voor jezelf. Een griep is echt iets om even bij stil te staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:22 schreef White_Pearl het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Voel me nog niet echt maar heb geslapen vanaf vanmiddag uurtje of 5 tot ongeveer
uurtje of 10 het gaat wel, even uitzieken, was gister ineens erg hoor pffff tijd van een
half uur doodziek, de griep denk ik, komt wel weer goed.
Ja, ik las het, 40 graden is best even heel erg veel En slapen is heel goed, ik hoop dat je je snel weer helemaal voelt
Dank je Morwen, komt wel goed, verbaasde me er alleen over, dat het zo snel ging, dus denk
dat het gewoon de griep is.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij de TMF chat he
Teamlead tikt nu hoopvol in... wee wee wee punt tie em ef punt nl
gmta dusquote:
Waar ben ik? Ik ben alweer in het volgende formule 1 topicquote:
lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Die ander is dicht
Met gepast snottekstje.
Nog een rondje drinken doen?
Sneaky zitten meelurken dus hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Gladys het volgende:
heej doka,white pearl en teamlead... en dat rondkijken heb ik al gedaan paar dagen geleden![]()
Volgens de mijne over 5 minuten alweerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef doka het volgende:
[..]
Volgens mijn glazen bol denk je dat over een half uurtje ook weer
quote:
Daar dus niet opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zal u even de weg wijzen dan.....
hier aan het eind van de gang links.... het trapje af.... derde deur recht.... de oprijlaan van 5 km aflopen dan komt u vanzelf bij de bushalte. De eerstvolgende bus komt morgenochtend rond een uurtje of half zeven.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Die ander is dicht
Met gepast snottekstje.
Nog een rondje drinken doen?
quote:
hi mr Cquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens de mijne over 5 minuten alweer