1 sapje voor mevrouwquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nah lieverd, nu liever nietgeef me maar een lekker sapje
![]()
![]()
In een isolatiehok gestopt en gezegd dat ze er alleen uit mag als ze een beetje sociaal gaat doen.quote:
Beterschap en slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook slapen want ik voel me echt niet jovel meer![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In een isolatiehok gestopt en gezegd dat ze er alleen uit mag als ze een beetje sociaal gaat doen.![]()
quote:
Mmmm, ik ken het, een soort golven van goed en slecht voelenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik hoop dat het morgen weg is anders zet de ziekheid zich toch door(en ik dacht dat ik er net een dag of 4 vanaf was)
Hahaha, ja... heel even en jullie hadden ze te pakkenquote:
[..]
In een isolatiehok gestopt en gezegd dat ze er alleen uit mag als ze een beetje sociaal gaat doen.![]()
uhhhh........ ik zie u niet op de reserveringslijst staan. Welk kamernummer wilt u hebben. presedential suite is namelijk al toebedeeld aan onze eigenaressequote:
Mmmmmquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
1 sapje voor mevrouw![]()
[afbeelding]
Hoe gaat het met jou, pareltje, jij zat flink stuk onlangs?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Bartoli
en beterschap
![]()
![]()
Asje schatquote:
Ik hoop hetquote:
Gaat snel hé MOMquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
SorryBen aan het teruglezen, quoten, teruglezen, reageren.......
Maar hoi![]()
Dit is echt Formule 1 chat hier... eigelijk moet het FC heten ipv SCquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gaat snel hé MOMwe kunnen niet even zo
gaan zitten
![]()
Ja tempo zit er weer aardig in vanavond. En dat zonder streamsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
SorryBen aan het teruglezen, quoten, teruglezen, reageren.......
Maar hoi![]()
Thnxquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Bartoli
en beterschap
![]()
![]()
merci lieverd, heel lief van je dat je me wil instoppenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmm, ik ken het, een soort golven van goed en slecht voelen![]()
Heel veel sterkte, lieverd![]()
![]()
*stopt Bartoli onder de wol![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pfffff ik geniet al genoeg van jeDat hoef ik hier echt niet openbaar ook te doen
![]()
Ja jammer voor de eigenaresse danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
uhhhh........ ik zie u niet op de reserveringslijst staan. Welk kamernummer wilt u hebben. presedential suite is namelijk al toebedeeld aan onze eigenaresse
Caps... een kijkje in Hotel Big Brother de eerste capsquote:
Truste bartoliquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook slapen want ik voel me echt niet jovel meer![]()
Als je alle BEW en ik ga slapen posts weglaat zal het wat minder snel lijken te gaan denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja tempo zit er weer aardig in vanavond. En dat zonder streams![]()
[..]
Ja ook iddquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
1.02 en je bent er nog![]()
![]()
![]()
Komt door mij heh![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja jammer voor de eigenaresse danIk wil die kamer
Dan gaat die eigenaresse maar terug naar d'r eigen villa
Daaromquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]nee stel je voor dat ze erachterkomen enzo
![]()
Voel me nog niet echtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou, pareltje, jij zat flink stuk onlangs?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Caps... een kijkje in Hotel Big Brother de eerste caps
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dit is echt Formule 1 chat hier... eigelijk moet het FC heten ipv SC
Jij mag datquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ook idd
nog 2 minenne ik taai dan gewoon af zonder gezwaai hoor...
Uhm flugel heeft "The royal penthouse" en ik wil de "Presidential pnethouse suite" zijn toch verschillend lijkt mequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
flugel heeft die suite verdiend hoor...
Ik zal je zo lekker gaan vertroetelen... komt het helemaal weer goed met jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Voel me nog niet echt![]()
maar heb geslapen vanaf vanmiddag uurtje of 5 tot ongeveer
uurtje of 10 het gaat wel, even uitzieken, was gister ineens erg hoor pffff tijd van een
half uur doodziek, de griep denk ik, komt wel weer goed.
U kunt een andere kamer nemen of buiten in de tuin gaan slapen. Een andere optie kan ik u helaas niet aanbieden. Als u het daar niet mee eens bent zult u toch in een ander hotel moeten gaan slapen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja jammer voor de eigenaresse danIk wil die kamer
Dan gaat die eigenaresse maar terug naar d'r eigen villa
Ja, ik las het, 40 graden is best even heel erg veelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Voel me nog niet echt![]()
maar heb geslapen vanaf vanmiddag uurtje of 5 tot ongeveer
uurtje of 10 het gaat wel, even uitzieken, was gister ineens erg hoor pffff tijd van een
half uur doodziek, de griep denk ik, komt wel weer goed.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
U kunt een andere kamer nemen of buiten in de tuin gaan slapen. Een andere optie kan ik u helaas niet aanbieden. Als u het daar niet mee eens bent zult u toch in een ander hotel moeten gaan slapen.
Ik wil u niet ontgrieven, maar het bordje "Presidential pnethouse suite" is getimmerd op de staldeuren achter op ons landgoedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhm flugel heeft "The royal penthouse" en ik wil de "Presidential pnethouse suite" zijn toch verschillend lijkt me
* deur openhoudt voor machtige man....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]Wacht maar
Ik ben een machtig man en zal zorgen dat u een zeer serieus te nemen klacht van mijn advocaat tegemoet kunt zien
Zo laat ik me niet behandelen door jullie plebs
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik wil u niet ontgrieven, maar het bordje "Presidential pnethouse suite" is getimmerd op de staldeuren achter op ons landgoed![]()
Owwww heerlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zal je zo lekker gaan vertroetelen... komt het helemaal weer goed met je![]()
Oeh paardenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik wil u niet ontgrieven, maar het bordje "Presidential pnethouse suite" is getimmerd op de staldeuren achter op ons landgoed![]()
Het is niet veel die caps, maar we weten nu dat er nieuwe kleurtjes in het huis komenquote:
Heej die dure cognac doet rare dingen met jequote:
Oeh, dit lees ik net pasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zal u even de weg wijzen dan.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]Wacht maar
Ik ben een machtig man en zal zorgen dat u een zeer serieus te nemen klacht van mijn advocaat tegemoet kunt zien
Zo laat ik me niet behandelen door jullie plebs
Ja die zou ik graag weten te vinden na het uitcheckenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
* deur openhoudt voor machtige man....
De uitgang zei u? Die kant op...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |