Precies dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wil mijn muurtje houwen, handig voor mijn glaasje port en voorkomt dat ik met mijn zatte kop het zwembad in loop
![]()
Dat is het voordeel van mij he... ik ben al blauw... dus een blauwtje erbij valt niet opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:45 schreef doka het volgende:
[..]
Doe ik maar niet. Ik kan maar 1 blauwtje lopen per week, anders spring ik van het balkon (wat ik niet heb)
Done......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hell yeah schrap mijn kamer nummer maar
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey cuall.. Lekker gegeten vanavond?
ja ga straks omhuizenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Done......
Morgenochtend wel zelf zorgen dat al je koffers van kamer 005 verdwenen zijn![]()
Jij geeft ook een nieuwe dimensie aan de term vluggertje dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef kissa het volgende:
Ik kom alleen ffzeggen en kijken of mijn kamer gereserveerd is
en truste wensen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef cuall het volgende:
[..]
beetje jammer dat je dat nou vraagt, had het bijna geheel verdrongen
![]()
Nou doei dan leuk dat je er even was en welterusten maar weerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef kissa het volgende:
en truste wensen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Zet even wat lekkers neer in de lounge
[afbeelding]
Grote kamer past alles makkelijk inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ga straks omhuizen. En alles wat ik vergeten ben gooi je maar in de verkoop
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef cuall het volgende:
[..]
beetje jammer dat je dat nou vraagt, had het bijna geheel verdrongen
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Grote kamer past alles makkelijk in![]()
Lieve, lieve beer, wil jij mijn roommate zijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Doka, kijk haar lief aanen zeg lieve, lieve beer, wil jij mijn roommate zijn
![]()
Nu zie ik het pas!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Morwen![]()
![]()
![]()
whhehhehe zie ik je tochvoor heel even dan
Beertje heeft ondertussen ook al een roommate.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
Heb Bartoli al als room matequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
Kijk... dat zijn geen halve maatregelenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:49 schreef doka het volgende:
[..]
[..]
Lieve, lieve beer, wil jij mijn roommate zijn?
Slaaplekker kissaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef kissa het volgende:
en truste wensen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja! gezelliglekker verbrassen
![]()
kamer is netjes klaar. Bed opgemaakt en dekbed half weggeslagen zodat je er zo in kunt rollen. Trustequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef kissa het volgende:
en truste wensen
![]()
![]()
Aaahhhhhhh niet doen doka... probeer het morgen anders bij Chantalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:51 schreef doka het volgende:
Vaarwel mensen. Ik ga een balkon bouwen..![]()
Ff snel Hobje aflebberen voor ze weg isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Morwen![]()
![]()
![]()
whhehhehe zie ik je tochvoor heel even dan
Jij geniet hiervan, nietwaar?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhh niet doen doka... probeer het morgen anders bij Chantal
Ach gossie, arme dokaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:51 schreef doka het volgende:
kijk anders Melke eens lief aan.. die wil jou vast wel als roommatequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:51 schreef doka het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:51 schreef doka het volgende:
uh je gaat toch niet springen van het balkom van het hilton hbb hotel héquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:51 schreef doka het volgende:
Nah nu niet hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb Bartoli al als room mate![]()
Maar waarneer wou je shoppen![]()
Nee hoor... waarom zou ik... ik heb het beste met je voorquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
Lijkt Paradise Hotel wel hier met elke keer een roommateWie speelt het slimste spel en blijft over met zijn roommate en wint zo de titel HBB 2006 Winaar!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen lieverd morgen er vroeg uit truste allemaal![]()
![]()
![]()
Whahaha kijk maar uit... straks pikt Talpa je idee inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
Lijkt Paradise Hotel wel hier met elke keer een roommateWie speelt het slimste spel en blijft over met zijn roommate en wint zo de titel HBB 2006 Winaar!!!
![]()
![]()
slaap lekker lieverdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker lief beertjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Beertje welterusten hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef cuall het volgende:
[..]
je mag wel van mijn balkon springen hoor
Welterustenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |