Ja, je Roosje moet boven aan de lijst blijven staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
zolang mijn lieve gele roosje er geen probleem mee heeft hoef ik me nog geen zorgen te maken![]()
Gezellie een kamer genootquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb je het al gezien... Pareltje slaapt bij me op de kamer![]()
Whahaha daar ben ik mezelf niet van bewust, ik kijk altijd zoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... wat zit je me nu ondeugend aan te kijken zeg![]()
Hee manquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En Stereo ook een goede avond (nacht)![]()
![]()
quote:
Oja, even vergeten. We zijn hier juist heel erg sociaal bezig. Wij zitten geen stommetje te spelen bij die duffe televisiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, je Roosje moet boven aan de lijst blijven staanen verder zou ik me er niet te druk om maken, het gaat er toch om dat we plezier hebben in het leven.
Ik heb dit al eerder gezegd, ook hier is een soort leven, een digitaal leven, met plezier, verdriet, sociale controle, confrontaties, dus..........zoveel slechter is het niet hoor. Wat is nou boeiendere, de hele avond voor de tv hangen, of achter je puter zitten?
![]()
quote:
Hahaha... of altijd ondeugend of ik vergiste me met je blikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahaha daar ben ik mezelf niet van bewust, ik kijk altijd zo![]()
![]()
Ja dat kan niet hoor, waarom staat dat muurtje daar? Moet ze erover heen springen om naar het zwembad te gaan? Houd het muurtje haar juist tegen om vanuit de bar niet het zwembad in te rollen ofzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Alleen dat muurtje bij cuall, dat moet toch echt verdwijnen![]()
Ik wil Pareltje wel ff lief aankijken en vragen of je er ook bij komt? Hotelkamer is groot zat, met een extra kamer met bedquote:
Je haalt me de woorden weer is uit de mondquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, je Roosje moet boven aan de lijst blijven staanen verder zou ik me er niet te druk om maken, het gaat er toch om dat we plezier hebben in het leven.
Ik heb dit al eerder gezegd, ook hier is een soort leven, een digitaal leven, met plezier, verdriet, sociale controle, confrontaties, dus..........zoveel slechter is het niet hoor. Wat is nou boeiendere, de hele avond voor de tv hangen, of achter je puter zitten?
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey cuall.. Lekker gegeten vanavond?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oja, even vergeten. We zijn hier juist heel erg sociaal bezig. Wij zitten geen stommetje te spelen bij die duffe televisie![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oja, even vergeten. We zijn hier juist heel erg sociaal bezig. Wij zitten geen stommetje te spelen bij die duffe televisie![]()
![]()
![]()
quote:
heeft ze een blik bij zichquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... of altijd ondeugend of ik vergiste me met je blik![]()
Ja, leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wil Pareltje wel ff lief aankijken en vragen of je er ook bij komt? Hotelkamer is groot zat, met een extra kamer met bed
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Leest solicitatie formulier
Je bent aangenomen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dat kan niet hoor, waarom staat dat muurtje daar? Moet ze erover heen springen om naar het zwembad te gaan? Houd het muurtje haar juist tegen om vanuit de bar niet het zwembad in te rollen ofzo?![]()
Ja hoor beertje FB is toch de hele tijd aan het cappenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wil Pareltje wel ff lief aankijken en vragen of je er ook bij komt? Hotelkamer is groot zat, met een extra kamer met bed
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik ben soms hartstikke druk man (vrouw), lezen-quoten, terugscrollen, quoten, typen, lezen, nieuwtopic zoeken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Zet even wat lekkers neer in de lounge
[afbeelding]
Oooo lekkerrrrquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Zet even wat lekkers neer in de lounge
[afbeelding]
Hallo, snaptalles en rivaaltjequote:
Hahaha... nee hoor... ik pik niks in... vraag maar aan beertje of ze bij jou komt danquote:
Ik ben zooooo ondeugendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... of altijd ondeugend of ik vergiste me met je blik![]()
Doe ik maar niet. Ik kan maar 1 blauwtje lopen per week, anders spring ik van het balkon (wat ik niet heb)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... nee hoor... ik pik niks in... vraag maar aan beertje of ze bij jou komt dan
O dat gaan we zeker alsnog doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hoor beertje FB is toch de hele tijd aan het cappenkunnen wij lekker gaan shoppen
ofzo![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:11 schreef M-en-A het volgende:
De volgende kamerindeling is op dit moment van kracht:
Kelder
Bluezz
Golfer
Begane grond, kamers 1 t/m 100
001 - ChantalC
002 - Snaptnix & TeamLead
003 - Lovebear & Bartoli
004 - Cuall
005 - beschikbaar (doka?)
007 - Mazaru
008 - D.Rose
012 - Supermom
013 - Regenworm & Lieske (uitgechecked op 9-1-2006)
017 - Demins
018 - Bengeltje
019 - Kissa
023 - Manu82
041 - Sjet (op stretcher)
046 - Bergie88
050 - Talitha
052 - PH52
Eerste verdieping, kamers 101 t/m 200
101 - MissHobje
104 - Day en Peter6000
111 - Radobe
117 - Bruce117
Tweede verdieping, kamers 201 t/m 300
222 - doka
239 - Tanna
273 - Anitra
Derde verdieping, kamers 301 t/m 400
313 - Foreverblue & White_Pearl
333 - M-en-A & A-en-M
Vijfde verdieping, kamers 501 t/m 599
505 - vosje505
555 - Kokstra
Zesde verdieping, kamers 601 t/m 699
633 - SpeedyGJ
650 - Stereotomy
666 - Morwen
696 - bright_side-of_life...
699 - Melke
Zevende verdieping, kamers 701 t/m 799
777 - Fok777
Penthouse
1001- Henk & Yolande
1002 -Odie22
The Royal Penthouse
Flugeltje
Gelieve zelf een kamer te claimen die nog vrij is in Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten . Na controle van uw creditcard zal de receptie over gaan tot definitieve boeking van de kamer.![]()
Kamer 013 is door anderen NIET boekbaar. Deze kamer blijft op last van de directie voor regenworm standaard gereserveerd
Alle kamers zijn voorzien van ligbad, eigen toilet, 2 persoonsbed, stretcher voor logees, minibar, kleuren televisie, internet-aansluiting en bijbel in het nachtkastje.
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
Nog in voorreservering: checken creditcard en intern overleg![]()
Mabelle (moet kamernummer nog opgeven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |