Je helpt niet echt nuquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
ja de waarheid is soms hard
.......of véél
![]()
Ik weet het niet precies, dacht half januariquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooohhh met 2 mannen in de kelder![]()
Wanneer is he back?
Tuuuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar we hebben wel een grandioos Fok leventoch
![]()
Gezellig hoor... samen naar de maan en de sterren kijken vanaf ons balkonquote:
Ik ben niet zo'n soft type , ik ga voor duidelijkheid en directheid.quote:
Als jij het zegt. Jou geloof ik gelijk. Maar hoef er toch niet blij mee te zijn hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n soft type , ik ga voor duidelijkheid en directheid.
Doet even zeer, maar werkt m.i. beter dan de zachte aanpak![]()
Ik heb geen balkon en geen kamergenootjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig hoor... samen naar de maan en de sterren kijken vanaf ons balkon![]()
Toch meer je best doen bij Melke danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:24 schreef doka het volgende:
[..]
Ik heb geen balkon en geen kamergenootje![]()
Ja gezellig, dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig hoor... samen naar de maan en de sterren kijken vanaf ons balkon![]()
truste tanna tot morgenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:17 schreef tanna het volgende:
Mijn vriendin komt zo nog ff langs na haar nachtdienst, truste voor iedereen die straks gaat slapen, en misschien tot morgen
![]()
Whahaha waar moet ik over gaan zeuren dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja gezellig, dat vind ik nou ookMaaruhhh na afloop niet zeuren hé? lolll
![]()
Als je nog tips hebt, graag!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Toch meer je best doen bij Melke dan
Stttttt, had ze niet in de gaten hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Tuuuurlijk![]()
* kijkt nu even schuw naar rechts![]()
Je kamer aanbieden dat ze er gezellig bij mag... heeft bij Pareltje ook gewerktquote:
Dag Tannaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:17 schreef tanna het volgende:
Mijn vriendin komt zo nog ff langs na haar nachtdienst, truste voor iedereen die straks gaat slapen, en misschien tot morgen
![]()
Ach.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:24 schreef doka het volgende:
[..]
Agossiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:24 schreef doka het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kamer aanbieden dat ze er gezellig bij mag... heeft bij Pareltje ook gewerkt
2 zielen 1 gedachte... dat had ik hem net al aangeradenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach.....das nou rot voor je, Ga je toch gezellig met Melke op een kamer
![]()
Ik heb een balkon en wil geen kamergenootquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:24 schreef doka het volgende:
[..]
als beertje het goed vind wil ik wel bij haar gaan slapen. Kan mijn kamer ook weer vergeven wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Toch meer je best doen bij Melke dan
Kijk... dat is in ieder geval al een stap in de goede richtingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:28 schreef doka het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerdIk mag wel bij haar komen logeren
![]()
zolang mijn lieve gele roosje er geen probleem mee heeft hoef ik me nog geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
ja de waarheid is soms hard
.......of véél
![]()
Dat weet ik niet, maja je weet het nooit héquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha waar moet ik over gaan zeuren dan?
Uhm, en hoe ben ik daarmee geholpen??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als beertje het goed vind wil ik wel bij haar gaan slapen. Kan mijn kamer ook weer vergeven worden![]()
Met jou in 1 hotelkamer heb ik toch niks meer om te zeuren, lijkt mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maja je weet het nooit hé![]()
zou kunnen, ik kreeg ze via een castingbureau dat veel samenwerkt met Endemol. Zat een referentiebrief bij van een zekere Joost ADHD ofzoquote:
Ow.... dat had ik nog niet gezien, tja idd 2 zielen en 1 gedachtequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte... dat had ik hem net al aangeraden
dan slaap je in dezelfde gang als ChantalC kun je het bij haar proberenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:29 schreef doka het volgende:
[..]
Uhm, en hoe ben ik daarmee geholpen??
Net alsof Chantal makkelijker in te palmen is dan Melkequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan slaap je in dezelfde gang als ChantalC kun je het bij haar proberen![]()
Nee hoor, ik val reuze mee, je zal van mij iig geen last hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met jou in 1 hotelkamer heb ik toch niks meer om te zeuren, lijkt mij![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan slaap je in dezelfde gang als ChantalC kun je het bij haar proberen![]()
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Stttttt, had ze niet in de gaten hoor![]()
Melke solliciteert maar bij die halve engelsmanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net alsof Chantal makkelijker in te palmen is dan Melke![]()
![]()
Hahaha... wat zit je me nu ondeugend aan te kijken zegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee hoor, ik val reuze mee, je zal van mij iig geen last hebben![]()
![]()
( smile )
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
tvp
* Stereotomy rolt alles in de afwasmachinequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij mag de afwas van vandaag verzorgen als straf
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb geen balkon op de begane grond, maar daarentegen zit ik heel dicht bij de bar (kijk uit het afstapje!) en rol zo het zwembad in (het liefst niet in die volgorde)
Heb je het al gezien... Pareltje slaapt bij me op de kamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |