Truste beertje tot morgenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen lieverd morgen er vroeg uit truste allemaal![]()
![]()
![]()
Welcome to the clubquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:56 schreef cuall het volgende:
Ik ga ook naar mijn bed toe, morgen weer een dag![]()
Veel plezier nog![]()
![]()
![]()
Niet door mij, hoor, had je gewoon nog niet gezienquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:56 schreef cuall het volgende:
Veel plezier nog![]()
![]()
![]()
Goedennacht, heeft u al een kamer gereserveerd.quote:
Sweet dreams Cuallquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:56 schreef cuall het volgende:
Veel plezier nog![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:56 schreef cuall het volgende:
Veel plezier nog![]()
![]()
![]()
quote:
Truste beertjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
truste cuall slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:56 schreef cuall het volgende:
Veel plezier nog![]()
![]()
![]()
Jaja... als kwartiermeester heb je het maar drukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Goedennacht, heeft u al een kamer gereserveerd.![]()
Sorry dat ik u niet eerder toegesproken heb, maar de gasten hier verkassen van de ene kamer naar de andere. Ik hol de benen onder mijn lijf vandaan. Heb nog niet eens tijd gehad voor mijn lunch en diner vandaag.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb gisteren geleerd dat je dan iets harder moet SCHREEUWEN!!!!!, en minimaal 3 smilies moet gebruiken, anders val je hier schijnbaar niet op![]()
Nee nee neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef teamlead het volgende:
[..]Dat klinkt als het begin van een SErvival-game
Slaap lekker, gek huppelend wezentjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik was al onderweg naar bed toe![]()
![]()
![]()
Het wordt echt tijd dat er weer streams komen om over te gaan lullenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is geen slowchat meer, dit is het "Constante binnen- en uitzwaaien topic voor topic binnenkomers en -verlaters"
Cuall slaap lekker, en morgen eet je denk ik geen pizza??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:56 schreef cuall het volgende:
Veel plezier nog![]()
![]()
![]()
quote:
psssttt ik heb mijn oordopjes niet in vandaag hoor, dus je hoeft niet te SCHREEUWEN!!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb gisteren geleerd dat je dan iets harder moet SCHREEUWEN!!!!!, en minimaal 3 smilies moet gebruiken, anders val je hier schijnbaar niet op![]()
Wat heb je met melke gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is geen slowchat meer, dit is het "Constante binnen- en uitzwaaien topic voor topic binnenkomers en -verlaters"
quote:
Eeuhm ja maar niet al te anders hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu zie ik het pas!
Jouw avatar is elke keer anders
Slaap lekker Bartoliquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook slapen want ik voel me echt niet jovel meer![]()
Jupquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Goedennacht, heeft u al een kamer gereserveerd.![]()
Sorry dat ik u niet eerder toegesproken heb, maar de gasten hier verkassen van de ene kamer naar de andere. Ik hol de benen onder mijn lijf vandaan. Heb nog niet eens tijd gehad voor mijn lunch en diner vandaag.
Tisser lieverd?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
Ow dat was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja vooral als jullie je eigen spullen niet achter je aan sjouwen en mij al die trappen steeds op en neer laten lopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaja... als kwartiermeester heb je het maar druk
Nah lieverd, nu liever nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
Pareltje... zal ik nog een lekker glas wijn inschenken voor je?
Precies...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ff snel Hobje aflebberen voor ze weg is![]()
![]()
![]()
![]()
Beterschap ermee Bartoli... slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
sorryquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
psssttt ik heb mijn oordopjes niet in vandaag hoor, dus je hoeft niet te SCHREEUWEN!!!!!![]()
![]()
Die waren er toch vandaagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat er weer streams komen om over te gaan lullen![]()
ik hoop dat het morgen weg is anders zet de ziekheid zich toch doorquote:
Pfffff ik geniet al genoeg van jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies...![]()
Geniet er nog maar heeeeeeeeel even van![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal jou nooit negeren hoor lieverd
![]()
owquote:
1.02 en je bent er nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Eeuhm ja maar niet al te anders he
Steedswisselend achtergrondje![]()
Dag Beertjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Grrr het zal je gebeurenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha kijk maar uit... straks pikt Talpa je idee in![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |