meelurkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sneaky zitten meelurken dus he
Wees welkom
Ja lekker... colaatje graag. Regenworm is er niet meer en Odie slaapt ook al. Dus mag jij de bar beherenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Die ander is dicht
Met gepast snottekstje.
Nog een rondje drinken doen?
Dat is liefquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als dat het echt is, zorg je dan aub heel goed voor jezelf. Een griep is echt iets om even bij stil te staan![]()
*stuurt pareltje naar bed met multivitamen, een kruikje, warme sokken, veel water en diverse dekens![]()
![]()
Nee maar wel op eerderequote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik houd me waarschijnlijk niet aan die gedachteJij ook niet dus
Dan is het idd GMTA
![]()
![]()
Snel nog eentje dan voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Die ander is dicht
Met gepast snottekstje.
Meelurken is meelezen zonder te reagerenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
meelurkenheb een glas water voor mijn neus staan
![]()
Ja lekker, als je toch gaat uitdelen. Ik lust nog wel een portjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Die ander is dicht
Met gepast snottekstje.
Je lacht erom maar het is bloedserieus daaroquote:
quote:Maak chatten op de TMF Chatbox nu nog leuker, makkelijker en overzichtelijker door gebruik te maken van je TMF ID. Steeds meer "kanalen" op TMF Chat zijn alleen nog toegankelijk voor ID-members, alleen de steden-boxen (nog) niet. Hiermee willen we gescheld en andere vervelende zaken op de chat voorkomen. Als je op de TMF-site komt, log dan meteen even in met je ID, want daarna gaat eigenlijk alles vanzelf. Je hoeft dan ook niet meer apart in te loggen op de chatbox.
heb echt niet meegelezen hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Meelurken is meelezen zonder te reageren
Je mag ook wel wat anders drinken hoor... de bar is nog open hier
dan moet je ook niet zeggen dat je overal op gereageerd hebt. Voor het geval je nog overdenkt om een advocaat te sturen heb ik de tapes met gesprekken veilig opgeborgen, zodat ik in de rechtzaal kan laten horen dat je onwaarheden loopt te verkondigen. Dus voor jou verloren zaakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee maar wel op eerdereDie bus heb ik niet nodig
![]()
Mijn driver komt me ophalen wanneer ik wil
![]()
Biertje graag danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
Port, bier, ZA, cola, sinas, sap en water is er
Kijk! En daarom is M-en-A dus de officiele receptionist van het Hotel! Niks halve maatregelen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeggen dat je overal op gereageerd hebt. Voor het geval je nog overdenkt om een advocaat te sturen heb ik de tapes met gesprekken veilig opgeborgen, zodat ik in de rechtzaal kan laten horen dat je onwaarheden loopt te verkondigen. Dus voor jou verloren zaak![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik neem mij iedere dag weer voor om op tijd naar bed te gaan.. zal er idd wel weer niet van komen![]()
Je bent echt te goed voor deze wereld Bluezzquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
Zoals gezegd portje graagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
En die 40-jarige mannen die zich voordoen als 14 jarige mannen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Waar zijn die hitsige breezertjes dan
Hier is het een gemoedelijk volkje, en hebben veel lol samen, maar dat weet je ondertussen ook welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je lacht erom maar het is bloedserieus daaro
[..]
Geef mij deze FC dan maar
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens, ik ga VROEG naar bed vanavond
Doei allemaal, houden jullie het netjes?
Onwaarhedenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeggen dat je overal op gereageerd hebt. Voor het geval je nog overdenkt om een advocaat te sturen heb ik de tapes met gesprekken veilig opgeborgen, zodat ik in de rechtzaal kan laten horen dat je onwaarheden loopt te verkondigen. Dus voor jou verloren zaak![]()
Moet je ff telefoon lenen om je chauffeur te bellen???![]()
doe maar een jupiler danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
Het veger en blik staat al klaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef doka het volgende:
[..]
Kijk! En daarom is M-en-A dus de officiele receptionist van het Hotel! Niks halve maatregelen!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En die 40-jarige mannen die zich voordoen als 14 jarige mannen?![]()
Trusten Stereotomyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Doe mij maar ZA, klinkt wel spannendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
ga je nou omdat ik er benquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Slaap lekker Stereotomyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was zo braque vanochtend in de collegebanken dat ik totaal niks in me opnam. Ik kan het ver laten gaan maar ik kan ook een streep trekken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]nu al? Ben je niet helemaal in orde
Nope, maar toch een goede nachtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Als 14 jarige jongetjes neem ik aanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En die 40-jarige mannen die zich voordoen als 14 jarige mannen?![]()
trustequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Tuurlijk altijd.... slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was zo braque vanochtend in de collegebanken dat ik totaal niks in me opnam. Ik kan het ver laten gaan maar ik kan ook een streep trekken.
* Stereotomy trekt streep
Ik kom morgen weer slowchatten en anders zie ik je online op <censored> , jeweetwel, dat programma waar 14 jarige breezersletjes door 30 jarige mannen worden verleidt tot het doen van niet kuise dingen![]()
Doe mij maar een watertje,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
Truste stereo slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Was het sapje niet lekker net dan?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slaap lekker Stereotomy![]()
en tot morgen
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het veger en blik staat al klaar
Slaap lekker
quote:
Het sapje was heerlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was het sapje niet lekker net dan?![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef doka het volgende:
[..]
Kijk! En daarom is M-en-A dus de officiele receptionist van het Hotel! Niks halve maatregelen!
Okee schat... neem het er maar lekker vanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het sapje was heerlijklieve schat, maar wil nu even iets anders,
![]()
![]()
Wacht maarquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef A-en-M het volgende:
Hier is het een gemoedelijk volkje, en hebben veel lol samen, maar dat weet je ondertussen ook wel![]()
Dat heb ik 4 jaar gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
(ik heb nog een assistent nodig tijdens de nachtelijke uren. Interesse???)![]()
Geen rosé?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Bar is open :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |