Veel plezier met kijken... en ik hoop niet dat die band ook spoorloos isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Port jupiler en ZuidAfrikaanse witte koude wijn met ijsballen zet ik neer, en dan ga ik nog even de band met spoorloos bekijken.
Morgen laatste dagje vrij dus mag ik doorzakken![]()
HogereBBers
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee schat... neem het er maar lekker van![]()
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens, ik ga VROEG naar bed vanavond
Doei allemaal, houden jullie het netjes?
Heb nog wel een roseetje voor je staan hoor. Kamer 2 op tafel, je mag hem zelf gaan halenquote:
In de mini-bar op de kamer van Snaptnix en mij staat nog een fles Rosé.. Moet je wel ff zelf halenquote:
lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Port jupiler en ZuidAfrikaanse witte koude wijn met ijsballen zet ik neer, en dan ga ik nog even de band met spoorloos bekijken.
HogereBBers
Jullie ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
Veel plezier met kijken... en ik hoop niet dat die band ook spoorloos is![]()
Slaap lekker voor straks
Moet je er wel snel bij zijn... ik zag Bonnie al met een sprint de deur uitrennen erheenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb nog wel een roseetje voor je staan hoor. Kamer 2 op tafel, je mag hem zelf gaan halen![]()
Veel plezier en slaap lekker voor laterquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
HogereBBers
Thanx, DAT is het dus, Zuid Afrikaanse wijn.......lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
HogereBBers
MEISJES!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als 14 jarige jongetjes neem ik aan
Zak nog effies lekker door Bluezz, en dan voor na het door zakkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
HogereBBers
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
HogereBBers
Nog veel plezier met spoorloos en voor straks slaap lekker.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
HogereBBers
Whahaha dat kan ook natuurlijk... al zie ik daar niet echt het nut van inquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb nog wel een roseetje voor je staan hoor. Kamer 2 op tafel, je mag hem zelf gaan halen![]()
Hmmmm jullie delen een kamer??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
In de mini-bar op de kamer van Snaptnix en mij staat nog een fles Rosé.. Moet je wel ff zelf halen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef DaMook het volgende:
En wederom wordt ik genegeerdWas zeker vergeten 3 smilies te gebruiken
![]()
![]()
Zonder contact met MissHobje is haar kamer niet toegankelijk. Maar ik heb voor u kamer 103 gereed. Hier zijn de sleutels. (niet van de tussendeurquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wacht maarIk zorg voor je ontslag
![]()
Ok en nu weer normaal (iig in jou wereld) ik wil wel bij Hobje op de kamer
en anders wil ik de kaner naast haar met tussendeur
(#103 dus waarschijnlijk
)
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
doka zoekt ook nog steeds een roomatequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
[..]
Hmmmm jullie delen een kamer??![]()
* SuperMOM zoekt ook een roommate![]()
Maar... Maar.. Maar... je bent zo goed als onzichtbaar... toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
doka zoekt ook nog steeds een roomate![]()
Scheelt hem weer een balkon te bouwen danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
doka zoekt ook nog steeds een roomate![]()
En waar zijn JOUW 3 smiliesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef doka het volgende:
[..]
Maar... Maar.. Maar... je bent zo goed als onzichtbaar... toch?![]()
Ongeduld is ook een eigenschap. Ik moest ff je kamer in orde maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ongeduld is ook een eigenschap. Ik moest ff je kamer in orde maken.![]()
* SuperMOM sprint naar de 2e etage, tackelt Bonnie en ript zo voor haar neus de laatste fles rosé weg! nananananaaaaaaaaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet je er wel snel bij zijn... ik zag Bonnie al met een sprint de deur uitrennen erheen![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* SuperMOM sprint naar de 2e etage, tackelt Bonnie en ript zo voor haar neus de laatste fles rosé weg! nananananaaaaaaaa
[..]
* SuperMOM sprint naar de 2e etage, tackelt Bonnie en ript zo voor haar neus de laatste fles rosé weg! nananananaaaaaaaa
Whahahaha.... go go go SuperMOM!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Watjes, een beeeeetje agent..........quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:52 schreef Foreverblue het volgende:
Geinige titel op het AD: "Politie pikt niets bij WK"... normaal stelen ze als de raven dan zeker?
Ja sorryquote:
Je zou het bij wel denken als het er zo staatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:52 schreef Foreverblue het volgende:
Geinige titel op het AD: "Politie pikt niets bij WK"... normaal stelen ze als de raven dan zeker?
Slaap lekker en veel plezier met Snappiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Ik ga mijn bed opzoekenEindelijk weer eens een nacht slapend doorbrengen
als de streams straks online zijn, zal het er wel weer niet van komen
Slaap lekker allemaal!
Enne Snaptnix.... kom je ook zo?![]()
![]()
![]()
![]()
Nou die 40 jarige mannen loggen in als 14 jarige meisjes om zo contact te krijgen met andere 14 jarige meisjesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha dat kan ook natuurlijk... al zie ik daar niet echt het nut van in![]()
Hahaha ja preciesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:54 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je zou het bij wel denken als het er zo staat![]()
Slaap lekker Teamleadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
Truste, teamleadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
Ik heb dagelijks meerdere malen contact met hobje en ze mag me graagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zonder contact met MissHobje is haar kamer niet toegankelijk. Maar ik heb voor u kamer 103 gereed. Hier zijn de sleutels. (niet van de tussendeur).
Ik wens u een goede nachtrust en een genoeglijk verblijf in ons hotel.
Ontbijt is in de ontbijtzaal links van de receptie van 07.30-10.30.
[..]
Niet lachen jijquote:
Truste Gladysquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
lekkerdank je en have fun met je spoorloos
![]()
![]()
gaat ook maar eens slapen,ben moe van het nix doen![]()
![]()
Jaaaaaaa jaaaaaaaaa... het moet niet gekker worden natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou die 40 jarige mannen loggen in als 14 jarige meisjes om zo contact te krijgen met andere 14 jarige meisjesof 16 jarig en zeggen dat ze bi zijn enzo of als jongens van 16 inloggen en zo die meisjes vab 14 a 15 jaar te strikken
![]()
Welterusten Teamleadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
Het liefste ben ik idd redelijk onzichtbaar op fokquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef doka het volgende:
[..]
Maar... Maar.. Maar... je bent zo goed als onzichtbaar... toch?![]()
Trusten, Nog even een sigaretje en ik kom ook, lieverdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
hahaha nee hoor,was je al weer vergetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste Gladys![]()
![]()
![]()
![]()
( 'k was vergeten je welkom te heten, maar hoop dat dit je toch niet uit je slaap houdt)
![]()
Droom fijn mevrouw Knightquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef Gladys het volgende:
is ook pleite,te moe om nog te denken en wat te typen![]()
tot morgennacht of zo
![]()
Daar kom niks geen goeds vanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou die 40 jarige mannen loggen in als 14 jarige meisjes om zo contact te krijgen met andere 14 jarige meisjesof 16 jarig en zeggen dat ze bi zijn enzo of als jongens van 16 inloggen en zo die meisjes vab 14 a 15 jaar te strikken
![]()
Bye bye Teamleadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef Gladys het volgende:
tot morgennacht of zo
![]()
Ow en wat zijn dat voor een ontbijt tijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zonder contact met MissHobje is haar kamer niet toegankelijk. Maar ik heb voor u kamer 103 gereed. Hier zijn de sleutels. (niet van de tussendeur).
Ik wens u een goede nachtrust en een genoeglijk verblijf in ons hotel.
Ontbijt is in de ontbijtzaal links van de receptie van 07.30-10.30.
Slaap lekker Gladysquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef Gladys het volgende:
tot morgennacht of zo
![]()
Dit zal ik niet tegenspreken zolang ik daar hobje niet over gehoord heb. Maar binnen de grenzen van mijn professie kan ik daar verder niets mee. De tussendeur blijft dus uit hoofde van de privacy van de gasten van dit hotel hermetisch afgeslotenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb dagelijks meerdere malen contact met hobje en ze mag me graagze wilde zelfs mee naar de bahama's met mij (en d'r vriend thuislaten
)
Truste en slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef Gladys het volgende:
tot morgennacht of zo
![]()
Gefrustreerde mannetjes die niemand van hun eigen leeftijd zo gek kunnen krijgen om mee naar bed te gaanquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het liefste ben ik idd redelijk onzichtbaar op fokBehalve in SC topics waarin ik mee wil doen
Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgastenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dit zal ik niet tegenspreken zolang ik daar hobje niet over gehoord heb. Maar binnen de grenzen van mijn professie kan ik daar verder niets mee. De tussendeur blijft dus uit hoofde van de privacy van de gasten van dit hotel hermetisch afgesloten![]()
Je moet eens op irc komenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En Hobje is ook van mij al ben ik een redelijk stille aanbidster![]()
Uhm.. Bedoel je dat ze gaat bevallen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef Gladys het volgende:
blijft tochzie dat mijn kat net naar buiten verdwijnt om jongen te gaan krijgen
wat moet ik nu
![]()
Gefrustreed? dat ook ja, noem het meer viespeukenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gefrustreerde mannetjes die niemand van hun eigen leeftijd zo gek kunnen krijgen om mee naar bed te gaan![]()
![]()
A, nee, wat lief, wat wil je wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef Gladys het volgende:
wat moet ik nu
![]()
Trusten FBquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
Het is GVD alweer 2 uur![]()
Okee, een uur te vroeg voor een goede WA imitatie, maar toch.
Slaap lekker allemaal... en Pareltje... kom je ook zo schat?![]()
![]()
Je staat er al lang in hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten
Zet me er dan iig ook bij
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef doka het volgende:
[..]
Uhm.. Bedoel je dat ze gaat bevallen?
* SuperMOM gooit Bonnie het alcohol verslindende monster in de kluis in de kelder en alleen Snaptnix en SuperMOM hebben de sleutelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Gooi haar gelijk even in een lege kamer en doe de deur goed op slot. Wordt een beetje moe van dat alcohol verslindende geval![]()
Geen een fles is veilig, kan niks meer voor je neus laten staan. Vermoeiend zo'n mens in de buurt.
En hoe vaak heb je dat al gedacht vanavond?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:01 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik zit al aan mijn 4e laatste pilsjena deze ga ik denk ik echt
Het staat iedere gast vrij om het ontbijt te nuttigen. Indien de gast uit eiger overweging besluit gedurende deze tijden zich niet in de ontbijtzaal te begeven zal het personeel zich niet geroepen voelen om alsnog het ontbijt bij de gast door de strot te duwen. Het staat dus iedere gast vrij om wel of geen ontbijt te nuttigen. Dit alles volgens de regels van het hotel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en wat zijn dat voor een ontbijt tijdenNormale hotels hanteren minimaal 7 uur (6 uur voor een licht ontbijt) en 1100 uur als eindtijd
Oeh, concurentie, I Like Itquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je moet eens op irc komenSkippy22 (op irc 23) zit behoorlijk achter d'r aan
![]()
(#nikky joinen dus
)
SuperMAMAquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* SuperMOM gooit Bonnie het alcohol verslindende monster in de kluis in de kelder en alleen Snaptnix en SuperMOM hebben de sleutel
heb kittens zat gehad hoor,weet wel wat ik daarmee moetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, nee, wat lief, wat wil je weten![]()
*oma is van 3 kittens![]()
Je haalt de woorden uit mijn mond lieverd, ik dacht antwoord nog even op wat je zei,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Ai, dat is idd vervelend. Maar wat betreft de kou zal het wel loslopen: poes houdt zijn kleintjes wel warm, maar ideaal is anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
jaze had mot met die andere kat van mij... ligt nu eens plens vruchtwater op de vensterbank en zo
sorry voor de onsmakelijkheden... maar ik kan dus echt niet het dak op gaan hier en het is te koud voor die kittens buiten
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, concurentie, I Like It![]()
![]()
Maar Hobje komt gewoon naar mij toeEat your heart out
![]()
4x dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef doka het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je dat al gedacht vanavond?
Slaap lekker pareltjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond lieverd, ik dacht antwoord nog even op wat je zei,
en ga dan lekker naar bed, dus lieverds voor nu of straks slaap zacht![]()
en tot
morgen allemaal![]()
![]()
![]()
Slaap lekker FBquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Uhuhquote:
Zijn gewoon walgelijke gefrustreerde mannetjes die pedo neigingen hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gefrustreerde mannetjes die niemand van hun eigen leeftijd zo gek kunnen krijgen om mee naar bed te gaan![]()
![]()
ja maar het is echt veels te koud johquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:03 schreef doka het volgende:
[..]
Ai, dat is idd vervelend. Maar wat betreft de kou zal het wel loslopen: poes houdt zijn kleintjes wel warm, maar ideaal is anders.
Toch niet in de oude SM kamer en nu de "vuurwerkkluis" want daar ligt een berg drank.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* SuperMOM gooit Bonnie het alcohol verslindende monster in de kluis in de kelder en alleen Snaptnix en SuperMOM hebben de sleutel
Probeer haar toch even binnen te krijgen aub, net wat je zegt: het is veels te koud voor haar en de kittens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
jaze had mot met die andere kat van mij... ligt nu eens plens vruchtwater op de vensterbank en zo
sorry voor de onsmakelijkheden... maar ik kan dus echt niet het dak op gaan hier en het is te koud voor die kittens buiten
![]()
Dank je meis, ben echt moequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slaap lekker pareltje![]()
Hopelijk voel je je morgen weer een stukkie beter.
Terug roepen? Erachter aan gaan? Je wil toch niet dat ze in de vrieskou haar jongen gaat werpen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef Gladys het volgende:
wat moet ik nu
![]()
Truste TeamLead, slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker allemaal!
![]()
![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
UhuhEcht niet
Sinds net pas(ik f5 alles hoor
)
Valt ie toch even door de mand onze receptionistquote:[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 10-01-2006 01:42 ]
Kom we gaan lieverd lollllquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
quote:
kan niet meer doen dan haar roepen en hopen dat het goed gaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Probeer haar toch even binnen te krijgen aub, net wat je zegt: het is veels te koud voor haar en de kittens.
Laat het nog even weten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |