Nou ja, ik hoop dat het goed komt met je poes. Maar weet je zeker dat ze nu moest gaan bevallen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja maar het is echt veels te koud johmaar ik zal nog maar opblijven dan
![]()
Pareltje slaap lekker, pas op jezelf he.... slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond lieverd, ik dacht antwoord nog even op wat je zei,
en ga dan lekker naar bed, dus lieverds voor nu of straks slaap zacht![]()
en tot
morgen allemaal![]()
![]()
![]()
jah joh,die stond al dagen op ploffenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:07 schreef doka het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat het goed komt met je poes. Maar weet je zeker dat ze nu moest gaan bevallen?
Is er iets mis met je f5 toets denk ik want je meldde het om 1.59quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
UhuhEcht niet
Sinds net pas(ik f5 alles hoor
)
en de laatste wijziging was om 1.42quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten
Zet me er dan iig ook bij
Ai. Ik leef (als poezen-liefhebber) echt met je mee!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
jah joh,die stond al dagen op ploffen
Ruzie met andere poes, toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
Truste wie er weg gaan!!!!![]()
En hoe kan je nu een hoogzwangere poes naar buiten laten gaan nu Gladys????![]()
![]()
Daar weet niemand het fijne van, flugeltje heeft geen email meer van haar gehad zegt zequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:06 schreef DaMook het volgende:
Komt CW trouwens terug of is ze echt weg
truste pareltje, slaap lekker (en beterschap)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond lieverd, ik dacht antwoord nog even op wat je zei,
en ga dan lekker naar bed, dus lieverds voor nu of straks slaap zacht![]()
en tot
morgen allemaal![]()
![]()
![]()
Waarom quote je mij als je hun truste wenstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Slaap lekker, FB en Pareltje () en iedereen die ik vergeet misschien.
![]()
![]()
Anders ga jij weer zeuren dat je genegeerd wordtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom quote je mij als je hun truste wenst?
Dat was dan toch netquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is er iets mis met je f5 toets denk ik want je meldde het om 1.59
[..]
en de laatste wijziging was om 1.42![]()
Sorry Yolande ik ben ff een zwangere poes die moet werpen aan het redden van Gladysquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:12 schreef Yolande het volgende:
het is echt zo .. zonder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt er niet geantwoord.
![]()
![]()
![]()
Zie dequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom quote je mij als je hun truste wenst?
Jij ook nog slaap lekker FBquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
Het is GVD alweer 2 uur![]()
Okee, een uur te vroeg voor een goede WA imitatie, maar toch.
Slaap lekker allemaal... en Pareltje... kom je ook zo schat?![]()
![]()
Dat ze geen mod meer wil zijn vind ik okquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:11 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Daar weet niemand het fijne van, flugeltje heeft geen email meer van haar gehad zegt ze
oef heel belanrijk, ga snel verder niet meer typen, ga zoeken het is veel te koud buiten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry Yolande ik ben ff een zwangere poes die moet werpen aan het redden van Gladys![]()
Yeah rightquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:12 schreef doka het volgende:
[..]
Anders ga jij weer zeuren dat je genegeerd wordt![]()
Okquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zie de, die was voor jou....lief heh
![]()
En nu ga ik weer even Gladys aanspreken, dus dat is niet voor jou weerGladys: heb je haar al?
He, Yolandequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:12 schreef Yolande het volgende:
het is echt zo .. zonder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt er niet geantwoord.
![]()
![]()
![]()
Ja ik zat al op het dak op mijn zwangere poes te lokken (die ik nooit buiten zou laten als zij "op ploffen stond" volgens Gladys maar okequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
oef heel belanrijk ga snel verder niet meer typen, ga zoeken het is veel te koud buiten.![]()
Ik ook wel een beetje, worden we nu allemaal tante en\of oom??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, Yolande![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat even over de poes van Gladys in![]()
![]()
![]()
![]()
uh ik had ff het raam openquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja ik zat al op het dak op mijn zwangere poes te lokken (die ik nooit buiten zou laten als zij "op ploffen stond" volgens Gladys maar oke) maar hoor gladys er niet meer over????? Ik ga wel zoeken hoor
Ga zoeken dan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:17 schreef Gladys het volgende:
nee ik heb haar nietzie der ook nergens in het donker
![]()
Nah, Gladys, het zal waarschijnlijk een schrale troost zijn maar die beesten redden zich echt wel. Ook in dit soort weerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:17 schreef Gladys het volgende:
nee ik heb haar nietzie der ook nergens in het donker
![]()
Kijk, nou zie ik jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:18 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, worden we nu allemaal tante en\of oom??![]()
![]()
![]()
weltrusten voor iedereen die gaat slapen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:18 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga teamlead maar eens achterna voor ie straks de boel heeft verbouwd. Alvast welterusten allemaal en tot morgen![]()
ik woon in de stad ... dus of mijn poten breken op het ijs,door een dak zakken of in een binnentuintje vallenquote:
Tsja dan kun jij er niet veel aan doen hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
uh ik had ff het raam opendat ze zo snel weg zou gaan opeens had ik ook niet verwacht,ze lag lekker te slapen
Duderesje!! We hebben het over een kat! Die beesten zijn, als het erop aan komt, survival-experts. Dat komt echt wel goedquote:
Hey Vosjequote:
totdat ze weten dat ze gaan stervenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:21 schreef doka het volgende:
[..]
Duderesje!! We hebben het over een kat! Die beesten zijn, als het erop aan komt, survival-experts. Dat komt echt wel goed
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:06 schreef Snaptnix het volgende:
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhuh Echt niet
Sinds net pas (ik f5 alles hoor )
Je hebt helemaal gelijk.
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 10-01-2006 01:42 ]
Valt ie toch even door de mand onze receptionist [..]
Niets door de mand gevallen. De melding van DaMook kwam om 01:59 en de wijziging was om 01:42…..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten
Zet me er dan iig ook bij
Nou sorry hoor, maar waar moet een poes zwanger met zeker 4 kittens schuilen in de vrieskou?? Op het dak? In een schuur? Ergens in een hol met min 2 zodat de kittens doodvriezen? Ik was al op het dak zoeken naar mijn poes hoor en liet haar nooit ontsnappen! (sorry dat ik fel ben maar ik heb het meegemaakt en gelukkig was ik erbij om er 1 te redden!)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:20 schreef doka het volgende:
[..]
Nah, Gladys, het zal waarschijnlijk een schrale troost zijn maar die beesten redden zich echt wel. Ook in dit soort weer
Weet ik, dude, maar we vragen gewoon even naar alle mogelijkheden en anders is het gewoon zoals het gaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:21 schreef doka het volgende:
[..]
Duderesje!! We hebben het over een kat! Die beesten zijn, als het erop aan komt, survival-experts. Dat komt echt wel goed
Ik denk inderdaad zoals Doka al zei dat de poes en de kittens het wel zulen redden, ze weten beter als wij wat goed voor hun is. Ze zal dadelijk misschien wel weer thuis komen als de bevalling achter de rug is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kijk, nou zie ik je![]()
Maar, het is best wel een beetje sneu dat ze buiten aan het bevallen is![]()
Gladys, kan je echt dat dak niet op?
ik laat iig het raam open vannachtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja dan kun jij er niet veel aan doen heHoop dat jij haar kunt vinden en haar met al haar kittens naar binnen kunt brengen
anders dan denk ik dat er weinig kittens overblijven
![]()
Truste snaptnix..... en lees nog ff mijn voorgaande postquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:18 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga teamlead maar eens achterna voor ie straks de boel heeft verbouwd. Alvast welterusten allemaal en tot morgen![]()
hey Gladysquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik laat iig het raam open vannachtdan komt ze zelf wel haar jongen brengen (heb ik al eens eerder meegemaakt!)
hoi vosje
Wat gaan we uitvechtenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hey Vosje![]()
Slaap lekker, DaMook en wij hebben nog iets uit te vechten![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik laat iig het raam open vannachtdan komt ze zelf wel haar jongen brengen (heb ik al eens eerder meegemaakt!)
hoi vosje
Heel even wachten nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste slaap lekker.
En wel naar kamer 103 hè![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij was slapenquote:
en was best gaan zoeken als het licht was,dan zie ik waar ik wel en niet kan staan op die rotte platte dakenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk zou niet graag zien dat die kittens dood gaan omdat die poes zonodig buiten moet bevallen
![]()
Owjah slapenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij was slapen![]()
![]()
Morgen gaan we vechten om Hobje al denk ik dat ik ga verliezenMaar, ik ben niet bang, Kom maar op
![]()
Waar is de kat waar ze mot mee had?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
en was best gaan zoeken als het licht was,dan zie ik waar ik wel en niet kan staan op die rotte platte dakenmaar om nou zelf wat te moeten gaan breken of doorheen te zakken
![]()
Ik vraag morgen wel hoe het is gegaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
en was best gaan zoeken als het licht was,dan zie ik waar ik wel en niet kan staan op die rotte platte dakenmaar om nou zelf wat te moeten gaan breken of doorheen te zakken
![]()
truste DaMookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjah slapenDat bestaat ook nog he
Tot morgen dan
Yep, slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjah slapenDat bestaat ook nog he
Tot morgen dan
die is binnen,kan nog niet zo hoog springen naar dat raam (die kat is pas 4 maanden)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar is de kat waar ze mot mee had?
is goedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vraag morgen wel hoe het is gegaanEn nee ik lees niet terug in de SC dus zodra ik het vraag moet je het nog maar een keer zeggen
![]()
Kan je hem niet uit de kamer houden waar dat raam is? Misschien geeft dat wat rust en durft ze weer naar binnen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
die is binnen,kan nog niet zo hoog springen naar dat raam (die kat is pas 4 maanden)
is een geloofwaardige theoriequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan je hem niet uit de kamer houden waar dat raam is? Misschien geeft dat wat rust en durft ze weer naar binnen?
die is nu ook naar boven,maar laat gewoon het raam open hoor... dan komt ze wel...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan je hem niet uit de kamer houden waar dat raam is? Misschien geeft dat wat rust en durft ze weer naar binnen?
Dat denk ik ookquote:
Het raam is beneden? Je had het toch over daken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
die is nu ook naar boven,maar laat gewoon het raam open hoor... dan komt ze wel...
die kat van mij hoefde mijn vorige kater er echt niet bij in de buurt te hebben hoor...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat denk ik ookMijn kattenechtpaar heeft ook een nestje gehad en tijdens de bevalling moest ze niks van anderen weten, alleen ik mocht erbij als vroedvrouw ofzo
![]()
Nadien mocht hij erbij maar voornamelijk om de kittens te vermaken omdat mams sterk verzwakt was (tis een klein mager tutje, nu nog).
ik woon boven een winkel,dus mijn keukenraam komt op het dak uit en die andere kat zit in de slaapkamer nu (dus nog een etage hoger)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het raam is beneden? Je had het toch over daken?
Apart bouwsel danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik woon boven een winkel,dus mijn keukenraam komt op het dak uit en die andere kat zit in de slaapkamer nu (dus nog een etage hoger)![]()
slaap lekker vosje en dankje...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:48 schreef vosje505 het volgende:
ik ga ook maar es proberen te slapenmorgen weer vroeg dag
![]()
slaap lekker allemaal en Gladys, succes met de katten en -jes natuurlijk![]()
Slaap lekker, vosjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:48 schreef vosje505 het volgende:
ik ga ook maar es proberen te slapenmorgen weer vroeg dag
![]()
slaap lekker allemaal en Gladys, succes met de katten en -jes natuurlijk![]()
hej en waar slaap ik danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:49 schreef M-en-A het volgende:
De receptie is vanaf dit moment gesloten.
Nieuwe gasten die nog binnen komen kunnen zich inschrijven op Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten .
De afhandeling van de reservering zal dan in de loop van de dag gedaan worden.
Gladys succes met je kat.
Truste iedereen, tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste, kanjer, droom zacht en niet van nieuwe inschrijvingenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:49 schreef M-en-A het volgende:
De receptie is vanaf dit moment gesloten.
Nieuwe gasten die nog binnen komen kunnen zich inschrijven op Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten .
De afhandeling van de reservering zal dan in de loop van de dag gedaan worden.
Gladys succes met je kat.
Truste iedereen, tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
hej en waar slaap ik danook buiten zeker
![]()
wat nou weer apartquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Apart bouwsel danMaar, ik hoop echt dat ze haar weg weer terug vind
![]()
Byeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:51 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben er ook vandoor trusteeeeeeeeeee allemaaaaaal![]()
![]()
![]()
doe maar 654 danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Had je een kamernummer in gedachte dan. Maak ik dat nog wel even snel in orde voor je
Ik slaap ook nog niet maar hoop wel dat de zwangere poes van Gladys snel thuis komtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:56 schreef Yolande het volgende:
nou als iedereen gaat slapen ga ik ook maar wat anders doen (in ieder geval niet slapen, maar nog even surfen) trusten iedereen.![]()
![]()
![]()
![]()
Gladys het beste met de poes, en het komt wel in orde denk ik.
surf ze Yolande (ga ik ook maar doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:56 schreef Yolande het volgende:
nou als iedereen gaat slapen ga ik ook maar wat anders doen (in ieder geval niet slapen, maar nog even surfen) trusten iedereen.![]()
![]()
![]()
![]()
Gladys het beste met de poes, en het komt wel in orde denk ik.
quote:
Geregeld..... en als je ze vannacht binnen kunt halen zijn je katjes ook meegereserveerd.quote:......
Zesde verdieping, kamers 601 t/m 699
633 - SpeedyGJ
650 - Stereotomy
654 - Gladys (met katjes)
666 - Morwen
696 - bright_side-of_life...
699 - Melke
......
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[..]
Geregeld..... en als je ze vannacht binnen kunt halen zijn je katjes ook meegereserveerd.
ja ik hoop het ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog niet maar hoop wel dat de zwangere poes van Gladys snel thuis komt![]()
Dat komt denk ik helemaal goed, rekening houdend met de veerkracht van katten, we eten morgen allemaal beschuitjes met muizen. Tenminste als Gladys ze smeert natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog niet maar hoop wel dat de zwangere poes van Gladys snel thuis komt![]()
tuurlijk smeer ik diequote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:02 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat komt denk ik helemaal goed, rekening houdend met de veerkracht van katten, we eten morgen allemaal beschuitjes met muizen. Tenminste als Gladys ze smeert natuurlijk.en zijn allemaal oom en tante geworden van een paar mooie kittens.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:02 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat komt denk ik helemaal goed, rekening houdend met de veerkracht van katten, we eten morgen allemaal beschuitjes met muizen. Tenminste als Gladys ze smeert natuurlijk.en zijn allemaal oom en tante geworden van een paar mooie kittens.
![]()
![]()
![]()
A, mooi zoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
Ze zit nu voor het raam,dus zal zo wel weer binnen komen(en nee nog geen kittens)
Zoveel mogelijk er op het beschuitje passen, roze en blauwe door elkaar, er hoeft voor mij geen margarine of boter op, dat lust ik niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
tuurlijk smeer ik diehoeveel muizen wil je op je beschuit
![]()
![]()
hahaha ik ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:07 schreef Yolande het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk er op het beschuitje passen, roze en blauwe door elkaar, er hoeft voor mij geen margarine of boter op, dat lust ik niet.![]()
ja nu blijf ik natuurlijk nog even hier, ben reuze benieuwd of ze binnen komt en of de kittens geboren worden tussen nu en 04:00 (dat is mijn slaaptijd die ik afgesproken heb met mezelf)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
Ze zit nu voor het raam,dus zal zo wel weer binnen komen(en nee nog geen kittens)
Grrrrr klote eigenwijze katten/poezenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
Ik heb geluk, ik heb een grote mond en grote handen dus valt er weinig vanaf.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha ik ook nietwel snel eten dan,anders vallen ze er zo af
![]()
ze is ontzettend eigenwijs en altijd buiten,dus kan roepen,smeken tot ik een ons weeg...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:09 schreef Yolande het volgende:
[..]
ja nu blijf ik natuurlijk nog even hier, ben reuze benieuwd of ze binnen komt en of de kittens geboren worden tussen nu en 04:00 (dat is mijn slaaptijd die ik afgesproken heb met mezelf)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |